Köszi a segítségeket és az infót. Beszéltem vele, azt mondta megoldható, több ilyet is csinált már. Tokkal vonóval, anyaggal munkadíjjal együtt 120.000.
Sőt nagyon korrekt volt mert azt mondta, felszereltségtől függően nem is biztos, hogy elektronikát is kell cserélni, abban az esetben 50.000-el olcsóbb.
Köszönöm mindenkinek az infókat üléshuzat ügyben. Miután körbejártam a dolgot összefoglalva a hozzászólásokból az alábbi kerekedett ki, hátha valakit érdekel rajtam kívül is:
Néhány cég forgalmazza, mindenki szlovákokkal varrat értelemszerűen.
Nem emléxem ki írta, hogy náluk olcsóbb.... nos pár ezer ft eltéréssel pont ugyanannyiba kerül, mintha itthon rendelem meg. Gondolom müxik a kisker ár - nagyker ár, mint máshol is.
Egy Leather Look verziót néztem, Itthon 92-95000 ft a kalkulátor 98000 ft-ot dobott ki.
+elmegy egy nap +300km utiköltség
Viszont tényleg néhány óra alatt elkészül, míg itthoni rendelés esetén 3-4 hetet várni kell
fel is szerelik, ami itthon egy +10 ft körüli összeg.
Összegezve: nem olcsóbb ha kimegyek Szlovákiába. Elnéztem volna valamit?
Pedig emlékszem rá, hogy még decemberben néztem egy magyar(!) weboldalon, ahol kifejezetten ebbe a típusba vállalták az utólagos beépítést. Még arra is emlékszem, hogy 90.000 volt csak maga a kormánykerék és a jó állapotban lévő gyári, nem multikormányt beszámolják 10.000-be. De most nem találom. Mindenesetre köszönöm az infót.
Mindenkeppen csereld le! En Pragabol jottem haza BP-re a csodas cseh autopalyan az eredeti, akkor 8 eves Matador gumikkal (igen, tudom...most mar), izmos profilmelyseggel. Szerencsere BP-en voltam mar amikor megadta magat a bal elso. Hosszaban szetnyilt. Eloszor kicsit morgott valami aztan nagyon. A vicc, hogy a hangbol vettem eszre, nem is arrol, hogy huzott valamerre a kocsi, mert azt nem erztem, bar baromi faradt voltam. Aztan Stevie segitett az uj gumikkal, innet is koszon neki sokadszorra.
Korábban olvastam itt a fórumon, de most nem találom, hogy valaki ajánlott egy weboldalt ahol multikormányt tudnak utólag beépíteni O3-ba. Sajnos a specifikálásnál elq..tam és ez kimaradt belőle. Gondoltam majd megszokom, de nem, így most már hajlandó lennék rá áldozni.
Tisztelt szakértők, érdeklődnék, hogy most a piacról milyen nyári gumi lenne megfeleő egy 1,4 benzines, régi Skoda Octavia részére. Az első gumi van rajta 62e km mellett, mindig volt téli gumi is. A szervíz szerint az öregedés miatt kell cserélni. Igaz ez ? Érdemes cserélni ? Nincs nagy megterhelés rajta, max. 2 fő-vel járunk és normál max. 100-110 kmh tartományban,de a gyakoribb a városi használat. Köszi.
Nem gyári, de meglepően jól néz ki - kívülről. Onnan lehet látni (ha a gombkiosztással nem vagy tisztában), hogy a gyárin 1 db SD-kártya bemenet van, mivel saját HDD-ről futtatja a navigációs szoftvert, a kínai csodák meg 2 SD vagy microSD bemenettel vannak felszerelve, és a navi (általában az iGo) csak kártyáról tud futni.
A gyáriban (Columbus) nincs telefonkihangosító, tehát ilyen gombok sincsenek rajta.
Üdv tudna valki segiteni octavia 2-esm van 1,6 benzines és egy pár napja benzin szivatyut cseréltem benne és azota P0202 hibakodom van az autoban vagyis 2 henger injektor áramköre hibás ,pozitiv áram az van de test test az nincs esetleg valami szenzor le tudja ezt tiltani ?