Van központis és MPI is. Tudtommal a Felicia hf felmegy a Favi blokkra, ezzel talán nincs gond. A hf-en lévő (hozzávaló) szívócsonkba mennek a spricnik (MPI).
Gondolom, a buli inkább ott kezdődik, hogy felső holtponti jeladó, ilyen szenzor, olyan érzékeló, lambda, stb. és az üzemanyag rendszer is eléggé más, mint egy karbis autónál.
Lenne hozzátok egy szakmai kérdésem. A felicia az köponti vagy hengerenkénti injektoros?? Továbbá hogy kb mennyibe kerül egy ilyen injektor szett, és hogy favi blokkhoz jó e? Tehát beszerelhető rá?
Jaj de jó ez a Fórum. Igaz most írok először, mert nekem is van egy Feliciám 1.3 MPi.
Nagyon szeretem, kevés gond volt vele. Egyszer tewrmosztát gond volt vele kb 5 éve. Most megint asszem ez lesz, mert 10km megtett út után sem megy fel a hőfokmérő 70C fölé, no meg a fűtés sem olyan, mint régen.
Össze tudnátok röviden foglalni, hogy mikre kell odafigyelni, cserélni?
nevetni fox de igen egy rohadék szarvas megint már komolyan gondolkozok egy erdötüzen, :(((((( most a kö kereszt után 1 1.5 km re valkófele csak most más a dagnozis jobb lámpa, motorháztetö, jobb sárvédö, lökháritó, irányjelzö, de megdöglöt a rohadék, elmentem a fiammal szánkót venni (drága szánkó) azt megint egy szarvas ez van veszek egy lánctalpast
Fót (Danielisz bontó, Munkácsi u. 10., Bp felöli vége a falunak, 30/2664551) vagy Őrbottyán az Avia kút után jobbra, számot nem tudok. A fóti nem túl segítőkész, de egy próbát talán meg ér.
Az OECD-n belül csak Belgiumban nagyobbak a munkát terhelő járulékok, mint nálunk. Mondjuk így is lesz legalább ezermilliárd jövőre a költslgvetési hiány. szar ügy! nem lesz itt német bér még egy darabig...
hubo! Ezúton is köszönöm a segítséget! Hazaértem, és beraktuk az ablakot. Mondjuk az ajtó borítás még nem került vissza, mert ki kell majd porszívóznom azt a millio üvegszilánkot az ajtóból meg mindenhonnan.
Ha nem csörög-csattog és nincs széthajtva a motor , akkor elvileg jó. Bár van aki azt mondja, hogy 100 ezer felett már 15w-40 -est szokás beletölteni. De én még beletölteném a helyedben...
Eddig milyen volt benne?
Amúgy meg 4l kell bele. és a szűrőt is cseréld ki.
Sziasztok! Van egy eladó garnitúra Semperit télikerék Skoda Felicia Fun-ra. Kicsit nagyobb mint a normál Felicia kerék, de kombin is jól mutat és KRESZ szerint is rendben van. (1 méretlépcső) Sérülésmentes felnik, minimális rozsdával. 2x WinterGrip majdnem új, 2x TopGrip régebbi, de két évet is elmegy még. A gumi és felni egyben 6990 Ft darab ár. http://www.autosszaki.hu/gumifelni/118070/gumi-felni-skoda-felicia-vw-caddy-ibiza-semperit-teli-gyari-acelfelni-13-4db
Sziasztok. Olajvásárlás elött állok és szeretném megtudni tőletek, hogy hány liter olajat kell töltenem a 98as 1.3 mpis feliciámba? Shell Halix 10W-40-es jo e, ha 160 ezer km van benne? A választ előre is köszi! sziasztok
Elég érdekes anyagokat alkalmaztak az autómban. Nyár végén eltört a kézifék kar, tegnap meg a kuplung pedál... Pedig becsszó csak 70kg vagyok és girhes is :) Ennek apropóján eladó egy pedálsor kuplung pedál nélkül, egyébként kompletten, ha érdekel valakit mail-ben keressen.
Azért emelik,mert januártól annyi adótartalomnak kell lenni benne, mint a németeknél, franciáknál... vagyis más uniós országoknál. És nálunk magyaroknál még kevés az adótartalma. Úgy tünik az EU-t nem a felicia tulajdonosoknak találták ki...
Ezt az áremelést nem is halottam még, csak arra lennék majd kíváncsi milyen kamut akarnak majd beadni a népnek a 20 Ft-os emelésről. Emeljék meg a fizetéseket is 20000 Ft-al akkor majd emelhet. Mondjuk januártól a sebészeknek is több melója lesz az új kresz szabályok következtében.Nem hátrány kerékpárral közlekedni de ne így ahogy kitalálta valaki a Duna partján, az autósra nézve se jó, de rájuk meg végképp. A legjobb tényleg az lenne ha kapnának külön sávot amin csak ők mennek meg a kismotorosok, de ez egy jó nagy álom csak.
ööööö, volt egy 120-asom, abban az eredeti blokkban már volt 100e km-mikor beletoltam egy közepesen nagy sport vezérműtengelyt. 1-ben 50, 2-ben 94, 3-ban 13x, stb, stb. Ezt hetente átlag 3-4-szer megkapta. Egy év múlva visszakerült a széria tengely, és egy új vezérműlánc. Haver szerint olyan hangja volt, mint az ő blokkjának generál után. És ez még a vas hf-es blokk volt.
Mondjuk a mellék olajköszűrős blokkot könnyebb volt kinyírni.
Persze az. MPi, 50kW. Én sem nagyon szoktam hajtani, max 120, igaz néha előzéskor negyedikben 100 felé is megyek vele. De általában 90-100km -el járok.
A fogyasztásom pedig átlagban 6,3 vagy ennél több egy kicsivel.
Bár kb. egy hónapja teszek bele Metabond benzinadalékot és az levitte kicsivel 6 alá a fogyasztás. Örülök is neki:) ...csak az a baj, hogy januártól 320Ft lesz egy lötyi benzin:(
Nem járok vele 80-nál többel sokat mert akkor hajlamos kinyitni a száját és bekajál jól a zsebemből. 2 hónapja hajtom, először apám Suzukiját alapul véve 4-4500 körül raktam feljebb, na én minden hétköznap 60 km-t megyek vele, rájöttem hogy így nem jó mert sokszor lett éhes, volt olyan kijött 9 literes vegyes fogyasztás. Akkor kivettem a cipőmből a köveket és a szép kis zöld tartományt nézve kezdtem használni. Ráadásul észrevettem azt is hogy ez az a rész ahol jól érzi magát az "öreg" OHV-s motor. A váltó is arra következtet szerintem hogy itt jó neki, mert ha 3500-ig kiforgatom és váltok akkor kb. 2000-re fog esni a következő fokozatba a fordulat, alatta meg nem szeret élni felette meg csak üvölt hogy váltsál már, mondjuk ez az én véleményem, de 5.-be 80-nál 2200-at forog és így vegyes használatban 6,8-7 litert kajál, ami még szerintem reális is 1 1,3-astól, az tény hogy az 1500 fordulatnyi hasznos tartomány nem a legjobb, de kezdem megszokni a kis kocsikát, a típushibáit a termosztát kivételével mind kimutatta már, kezdtem már várni hogy mikor kér 1 újat de rájöttem hogy már újjal vettem meg :D Amúgy szerintem munkába járni meg rohangálni vele ide oda hangulatos kis kocsi, nem 1 Golf de nem bántam meg eddig, amit cseréltem rajta az meg 12 éves korában alap lenne.