Azt enis neztem, de vizszintes ovalfurat van rajta, tehat csak jobbra balra tudom allitani, es ranezesre a zarnyelvrol le van morzsolodvda a muanyag. Rakerestem cikkszam alapjan a felso reszre, es a kepek alapjan teljesen bevonatolt eredetileg a nyelv. Ha a muanyag rajta lenne akkor 1-2mm-el szorosabb is lenne a zar... Vagy nem? :)
Sokáig, több évig dolgoztam teher autó szerelőkkel,mindenféle kotla szar megfordult náluk, ( nálunk ) de még ilyennel nem találkoztam. Véletlen folytán kerültem hozzájuk. Nem vagyok szerelő......... ( de mű kedvelésnél több telik ) Engem a leírás alapján elgondolkodtat. :)
Megtennéd a két szép szememért hogy teszel fel képet? Biztos hogy ötletem se lesz mi lehet a probléma,de a leírás alapján ilyet nem mindennap lát az ember.
Igen, bele kell lépni mindig a menübe,mert különben tovább ugrik a következő opcióra.
Nekem is nagyon szokatlan volt, én a világítást állítgattam (hazakísérő fény stb..) Jól el is nyomtam elsőre, nem égett semmi. Na most meg nem mondom ,mivel kell bele lépni hm.....
Még mindig várom a tippeket bontottalkatrész vásárláshoz. A pillangószelep elektromos állítótagja hibásodott meg (kopott) ami miatt időnként hibát produkál. Típushibás alkatrész lévén kevés jó lehet belőle. A nyomorom az, hogy nem szeretnék ebből az alkatrészből bontottan hibásat venni és cserélgetni mert igencsak elszaladhatnak a költségek egy új alkatrész árába. Esetleg valami ötlet a megoldáshoz? W140/500 Alkatrész: http://www.youtube.com/watch?v=Tv2gH528rLw
Hát az előzőekben már írtam róla..... A fedcompon nem tudok időt és dátumot állítani, csak azt, hogy 12 vagy 24 legyen a kijelzés formátuma! :/ Idővel kapcsolatban azt az egy beállítást adja be a rendszer, utána már a hőmérséklet mértékegység váltója, stb. jön elő!
Igen, mert én azt hittem, hogy van ez a fajta, mint az enyém és van a 2 din-es, ami már tuti navis a nagy kijelző miatt! De miután Te belinkeltél egy képet, jobban szemügyre véve láttam azon egy NAVI felitatú gombot és akkor jöttem rá, hogy itt rengeteg különböző 1 és 2 dines fejegység van! Tényleg óriási misztikum övezi most már ezt az óra problémát! :D
Na találtam egy képet! Ilyet szeretnék a saját autómban! Hogy így nézzen ki a középkonzol! Gondolom Neked jim202 ilyen a kocsid enteriőrje! :) Szeretném CSAK GYÁRI dolgokkal "tuningolni"/frissíteni az állapotát, ami a belsejét illeti és ez nagyon tetszik!
Ilyen most - szerintem ez nagyon puritán...
És még annyit, hogy az instrument cluster (műszerfal) cseréjéről tudtok valamit, mármint jogi akadályokról, mert ugye a kilométerállásnak nem szabad változni csere esetén sem, de azon felül egyéb akadálya is van? A lényeg, hogy faceliftes belsőt szeretnék a kocsimba, FABERAKÁS NÉLKÜL! Lehetséges ezt a változást összehozni? Tudom, akkor faceliftes autót kellett volna néznem, de most ez van, ebből szeretnék "egyedi" és személyre szabott autót, mármint ami a belső teret illeti!
Ezekre a kérdésekre szeretnék választ kapni, aztán nem nyaggatlak egy darabig Titeket amatőr kérdésekkel! Gondolom itt inkább autóvillamossági szerelőkkel kellene felvennem a kapcsolatot! :)
Olajnyomás így is jó volt az a fura, a főtengely viszont szép... Hengerfej is rendben van, és az olajszivattyú sincs megkopva. Alapjáraton zörgött fordulaton már nem.
Na de ez véletlen sem olyan, mint amit először betettél képet. Ez nem 30APS hanem tényleg egy sima CD, ez nem navis.
Akkor viszont nem a fejegységen kell órát állítani, hanem valahol mégiscsak a menüben. Nekem teljesen más már a műszeregység/menü , de van itt több kolléga akinek ráncfelvarrás előtti van, talán van olyan is akinek nem navis. Hátha olyan is olvassa a problémád és beírja hol találod.
Na csináltam egy képet a középkonzolról! Sajnos nem találtam óra állítási funkciót ezen a fejegységen és Navi gombot sem... Szerintem feladom a dolgot... Most nem akarok az óra miatt pénzt kiadni diagnosztikára, úgyhogy áramtalanítással fogom "beállítani" az órát! Aztán ahogy Sz.G.E270CDI írta, Star diagnosztikával orvoslom a problémát később!
Most hogy majdnem mindenki a találkozón van megpróbálok ismét segítséget kérni tőletek keresek egy vezérlő modult a cikkszáma A 210 545 02 32, ez egy SAM modul ami elvileg életre kelthetné a fényszóró mosómat, nagyon köszönöm a segítségeteket!
Sziasztok! kopogott a motorom melegen...leszedtem a hajtókar csapágyakat, és a furattól kb 5 forintos nagyságban kimaródott az anyag, olyan mint amikor a szú megeszi a fát... Mi okozhat ilyet?
köszi , megcsinálom akkor a hátulját, a legszebb az hogy párszor amikor füleltem hogy honnét jön a búgás , mert nem mindig tűnt egyértelműnek , szóval párszor bennem volt hogy lehet a hátulja ......erre tessék !
Szabályoztassam vagy tegyek fel újat , új betéttel ?