Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

leto- Creative Commons License 2001.02.12 0 0 2051
Nem tudjatok veletlenul. UAZba milyen auto kormanymuvet szokas attenni, ami szervos, es ki sem torik?
NLQ Creative Commons License 2001.02.12 0 0 2050
Hali!
na megint elokerultem 1 kicsit :))
gomesf ajanlatom a gumira: Goodrich MT 33*9,5 R15 mar ha lesz egyaltalan, mert eleg nehezkessen szallitjak :(( de ennel magasabb es keskenyebb gumit nehezen talalsz...
mas tipusbol ne is keresd ezt a meretet, mert csak a goodrich gyartja...
az AT-s gumirol lebeszellek, illetve nagyon jo, ha tartasz mellete 1 MT-s gumit is amivel sarat gyurni jarsz :))
CJ7 igazad van a 33*12,5 R15 nel valoban jobb ay 1 el kisebb AT -s (33*12,5 nagyon szeles)

Udv
nlq

Előzmény: gomesf (2013)
NLQ Creative Commons License 2001.02.12 0 0 2049
hetvegen kaposszekcso... az is 1 jo hely :))
kwikivel indulok 1 csapatban versenyben stb...

nlq

Előzmény: CCJ-100 (2047)
niváskarcsi Creative Commons License 2001.02.11 0 0 2048
CCJ-100.EGy pár héten belül szervezhetünk egy újabb topic homokozást,de február 25.én,lesz Mohácson a busójárás,arra el akarok menni, akit érdekel jöjjön.Lehetne sétálni beszélgetni.
CCJ-100 Creative Commons License 2001.02.11 0 0 2047
koszi a gumis infokat.Doki,NLQ egy Pest kornyeki
tura hetvegen?Ti biztos tudtok egy-2 jo helyet.
Udv Nivaskarcsi tuti volt a Bakony mikor megyunk
legkozelebb?

Alfred Creative Commons License 2001.02.10 0 0 2046

Csak, hogy mindenki képben legyen! :-)

Előzmény: kavics team (2045)
kavics team Creative Commons License 2001.02.10 0 0 2045
Üdvözlök mindenkit egy land rover tulajdonos.
Előzmény: kavics team (2044)
kavics team Creative Commons License 2001.02.10 0 0 2044
Köszönöm szépen a segítséget kedves Alfréd
niváskarcsi Creative Commons License 2001.02.10 0 0 2043
CJ7.Ilyenek a paraszt emberek.
Törölt nick Creative Commons License 2001.02.10 0 0 2042
niváskarcsi
Valamikor földmérőként dolgoztam akkor történt. Kitűztük a földet lekaróztuk, aztán jön a paraszt, hogy az a határ amit mi kitűztünk az nem jó, az arréb van pár méterrel, mert ő addig szokott szántani. Tovább nem is tudott volna, mert egy mély árok volt. A térkép szerint ott egy út van(volt). Nagy veszekedés, majd egy kicsit távolabb az út folytatását is megtaláltuk a szomszéd telek mellet gazzal benőve amit a tulaj nem tudott megközeliteni, mert az utat a szomszédja még az Árpád-ház uralkodása idején sáját földjének nyilvánított és beszántott.Tehát az útjog lehet, hogy örök, de az utat két perc alatt el lehet tüntetni.
Bocs, hogy hosszú volt és nem is nagyon tartozik ide.
Előzmény: niváskarcsi (2040)
czy Creative Commons License 2001.02.10 0 0 2041
On road azaz aszfaltra?
Előzmény: jpmaster (2035)
niváskarcsi Creative Commons License 2001.02.09 0 0 2040
Dokia,Hány kiló a gipszed?
Alfred,Én is kb így gondolom az erdei autózást,ne tedd azt amit te sem szeretnél,hogy tegyenek veled,ez a mottóm.A parasztok mindig elfelejtik,az útjog örök,ha megveszel egy területet és azon út van nincs jogod elzárni,tűrnöd kell a hasztnálatát.Igaz ha újra elvadul akkor már nem út és belehet szántani, ezért sokszor elárkolják vagy fát döntenek rá.
aknot Creative Commons License 2001.02.09 0 0 2039
225/75, de mivel komplett kerék, a régi fellnikre tudok venni fenyô-mintás Papp-gumit! (viszont arra még gyűjteni kell... )c:
Ha a jövô 7en esik, 7végén mehetnénk sarat dagasztani!
Előzmény: leto- (2038)
leto- Creative Commons License 2001.02.09 0 0 2038
Aknot: Cool! Mekkorak a gumik? En hetfon pakolom fol a zarat.
Előzmény: aknot (2037)
aknot Creative Commons License 2001.02.09 0 0 2037
Bi-bí, nekem már benne is van a Suzukiban! (és van 4 régi/új kerekem is)
Előzmény: leto- (2034)
Dokia Creative Commons License 2001.02.09 0 0 2036
Megérkeztem a síturáról,szevasztok!
jpmaster Creative Commons License 2001.02.09 0 0 2035
Hali!

A HT az igazándiból on road gumi, Range Roverre, HJ100 Toyotára stb...

JP

Előzmény: czy (2033)
leto- Creative Commons License 2001.02.09 0 0 2034
Itt a kezemben az uazhoz a difizaram! Napokban beepitesre kerul a hatso hidba. Meg a vegen auto lesz belole :)
czy Creative Commons License 2001.02.09 0 0 2033
Még egy gumi kérdés:

HT

Alfred Creative Commons License 2001.02.09 0 0 2032
czy:
No, igen, igazad van.

Még valami. Valamikor régen a településeket csak - mai szemmel nézve - földutak kötötték össze. Idővel az országos fontosságú utakat az adott koroknak megfelelően korszerűsitették, de mindig maradtak utak, amikhez nem nyúltak. Néhány éve még lovaskocsival használták ezeket a kisforgalmú falvak közötti utakat, de ma, autóval már a helyiek is inkább kerülnek, mintsem a porban-sárban autózzanak.
Ezek az utak tehát eltűnnek, a parasztok előszeretettel beszántják, aztán pofáznak, ha valaki mégis végigmegy rajtuk. Ugyan ez vonatkozik sokszor az erdőkre. Ha az 1-es út vág ketté egy erdőt, fel sem merül senkiben, hogy az "erdőben" autózik, de ha hérom kilométerrel arrébb két kistelepülést öszekötő, alighasznált, valaha makadám úton mész, rögtön nagy a fölháborodás.

Előzmény: czy (2031)
czy Creative Commons License 2001.02.09 0 0 2031
Igen, én is ezt tartom be, annyi megszorítással, hogy a nem szabványos :-) sorompóval védett utakat is kerülöm, függetlenül atól, hogy nyitva van vagy se.

Gumiügyi felvilágosításokat mindenkinek köszönöm

Előzmény: Alfred (2029)
czy Creative Commons License 2001.02.09 0 0 2030
Kösz
Előzmény: elf (2026)
Alfred Creative Commons License 2001.02.08 0 0 2029
Erdei út.
Nekem az a koncepcióm, hogy a KRESZt tartom be.
A KRESZ szerint mindenhova behajthatsz, ahová nem tilos. A magánútra is, ha az meg van nyitva a közforgalom előtt. A megnyitottságot az jelzi, hogy nem tiltja semmi a behajtást. A magánútra való behajtás tilalmát behajtani tilos tábla, fekete-fehér sráfozású sorompó, illetve egyéb szöveges tiltótábla jelezheti.
Ha ezek a táblák nincsenek kint, illetve a sorompó föl van nyitva be szabad hajtani. A praktikum azonban azt diktálja, hogy a sorompóval védett útvonalat akkor is kerülni érdemes, ha a sorompó nyitva van.
Tehát, ha nincs sorompó, nincs tiltó tábla az útra be lehet hajtani, és az _úton_ végig lehet menni.
Ha azonban lekanyarodsz az útról, és a bokrok között törsz utat magadnak, akkor nem tudom mi mindent lehet rádhúzni.
jpmaster Creative Commons License 2001.02.08 0 0 2028
Hi czy! (és mindenki!)

Most, hogy a Földmővelődési és Vidékfejlesztési Miniszter úr lemondott itt az ideje, hogy felvilágosodjunk... (gumi ügyben).

A gumiknál ez a profil kiképzését jelöli, az MT azaz Mud Terrain (sziklás-saras talajra), tehát durvább terepgumi, az AT -> All Terrain az az "enyhébb" általános célra használható, csendesebb, utcán is elfogadhatóbb, de azért terepen is elmegy.
Az MT gumik kemény futófelületűre gyártottak, hogy a sziklás talaj se sebezze ki(ezért csúszik bitangul vizes úton), az AT kissé puhább, kb. olyasmi, mint a téli gumi az utcai kocsikon.
A többi jelölés a méretre(265/75X15 metrikus-DIN, ill. 31x10.50x15 SAE szabvány szerint), szerkezeti felépitésre(radial-diagonal, acél, ill. kord szálak száma), terhelhetőségi(load index), valamint sebességhatárra utal. Általánosságban az un. terepgumiknál ez max.(!) 160 kph.

JP

Előzmény: czy (2023)
niváskarcsi Creative Commons License 2001.02.08 0 0 2027
Elf ALFRED, Bocs a tévedésért nekem is jól esett.
elf Creative Commons License 2001.02.08 0 0 2026
Karcsi: Azt az Alfed írta, de azért köszönöm.

MT= Mud Terrain ~sárgumi
AT= All-Terrain ~félterep
AP= All-Purpose ~négyévszakos gumi

czy Creative Commons License 2001.02.08 0 0 2025
Az eplényi sípályánál ki volt téve, hogy fizetős út. Bementem, kassza nem volt, tábla csak 30 km/ó sebességkorlátozás, mentem, aztán földúttá vált az út, és elég rémísztő vadnyugati stílusban állítottak meg (villogás, félig meddig leszoríva előzés, keresztbe állás) magukat erdészeti dolgozónak valló emberek, és miután hosszas vita után belátták, hogy semmiféle szabály nem szegtem meg, középudvariasan megkértek, hogy menjek ki a területükről. Ma már behajtani tilos tábla van kint, gondolom nem csak miattam.
Előzmény: niváskarcsi (2024)
niváskarcsi Creative Commons License 2001.02.08 0 0 2024
rr81.kösz,hogy nem dorgáltál meg .Egyszer már autóztunk együtt és tudod nem vagyok egy erdő széttaposós fajta,azóta az erdő törvénnyel kelek fekszem.elf nek volt egy kedves megjegyzése a szégyentáblában,valahogy úgy szólt,aki mellett a média kiáll az a jó akit leír az rossz,a terpjárós most rossz.A törvényből egy idézet/A tiltott helyet táblával jelolni kell,és mégeggy,a közlekedésre utat kell kijelölni./ Ahol jártunk tábla nem volt és semmilyen más tiltás sem.Akkora lukak vannak a törvényben,hogy egy pótos ifa meg tud benne fordulni.A média meg a vadászok így magyarázzák mi ,vagyis én, meg úgy.Igazad van ez élőszóban is egy nagy vita kérdése,de ez valószínűleg beillik a topicba.Főleg ha a régiek is úgy gondolják,PL jeepmaster.
UI.jó lenne egy terpjárós, erdész, vadász,összeröffenés és tisztázhatnánk egy két dolgot.
czy Creative Commons License 2001.02.08 0 0 2023
Mit jelent a gumiknál az MT, AT, és esetleg egyéb rövidítés?
elf Creative Commons License 2001.02.08 0 0 2022
gumi: Nekem BFGoodrich Trac Edge van. Terepen eddig mindenhol elment ahol az MT-s gumik, aszfalton viszont sokkal jobb azoknál. Elküldöm neked a gyári leírását.
Nem valami olcsó(3x eFt /db) viszont jó. NLQ árul ilyet.

RR81: Köszönöm. Ráér jövő hétig.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!