Na ez érdekelne. Hogyan lehet megtudni hogy az olajpumpa elég olajat nyom,dolgozik-e rendesen?
Mert W201 190 D 1985 a harmadik olajnyomás mérőt rakom bele, / nem újat mert első körbe azt akartam megtudni hogy jó-e a mérő / ami eredetileg benne volt ezzel vettem,azt mondja meleg motornál a mutató alig éri az 1.
Egy másik 2 fölött mutat de onnan az anyjának se mozdul el. A harmadik ( most ez van benne,nem volt idő vissza tenni a sajátját ) meleg motornál 0 mutat.
Köszönöm a részletest leírást, hasznos volt. Lehet hogy mégsem jó az olajszivattyú? Mert így már nem merem összerakni, csak csapágy cserével, nyilván oka volt hogy így kikopott. Van olyan műhely aki olajszivattyút vizsgál? Ill okozhatta ezt rossz olaj? Mert Castrolra cseréltem legutóbb a Liqui Moly-t...
Nincs ebben semmi varázslat. Ez a jelenség leginkább átmeneti olajhiány, túlhevülés következtében jelentkezhet.
Az olajhiány miatt bekövetkező túl magas hevülés miatt a csapágy leggyengébb, vagy legterheltebb pontján megnövekvő, kritikusan magas súrlódás kikezdi a bevonatot. Jellemzően minden esetben a furatnál indul meg elsőként mert vagy ott fekszik fel a csapágy terhelés alatt a legerősebben (pl felső csésze a hajtókarban) vagy mert a furat miatt anyagkönnyebbség van így a kritikus hőemelkedés miatt ott púposít a diletáció.