Azt írják az okosok, hogy sokmindent változtattak a 300-asban a 200-ashoz képest, csak kívülről nincs sok különbség köztük, de állítólag 208 ponton fejlesztettek.
Én levakoltattam, most fogyott ki pont a tank azóta... Nekem nem csökkent egy dekával sem a fogyasztásom.
Am. az új kulcsbizbaszhoz vegyél ragasztót, szükség lesz rá :) Olyat, ami gumihoz és fémhez is ragad, és kitölti a hézagot. Nem passzol bele a kulcsnyelv. A chiphez stimmel.
Pár apróságot fejlesztettek, de alapvetően nem sokminden. Kicsit kulturáltabb motor lett, meg már van némi villany az adagolójában. De a blokk, meg a mechanikájában nagyon kevés különbség van, a 300-as a 200-as közvetlen utódja. Nem erőltették meg magukat a fejlesztésben, maradjunk ennyiben. :)
Arra is el fogsz költeni egy kalap pénzt, lakatolásra, futómű rendberakására (aztán emelésre, terepgumikra, küszöbökre, lökösökre, alsó páncélozásokra, mindenféle egyébb offroad baromságra). Cserébe a villannyal nem lesz gondod semmi. :)
Lekunkorítás????:))))), Viccet félre téve ez valami tipushiba, mert a mi disconkon is cserélte a műszerfalat a volt tulaj, ő valahogy kikalapálta garanciára hivatkozva az importőrtől anno. De lehet érdemes volna szerezni valami későbbi évjáratból bontottat, mert addigra már korrigálták szerintem ezt a hibát.
hát van itt baj bőven! én is szétszedtem vasárnap az elejét,megrendeltem a féltengelyt meg a csuklót. ha hazaérek összerakom és folytatjuk ahol abbahagytuk! ja két db csapágygojó maradt meg a csuklóból a féltengelyt is elnyalogatta. szegeden egy bontóba akartak adni kompletten 80 ezerért. mondtam nem komlett hid kell! ugy hogy rendeltem egy ujat 12 a csukló 16 a féltengely. jönn már rá az ajtó irányjelző,és a bajusz léc . utóbbiakat lehet vizsgára kéne csak föltenni!?
Te is szerencsés voltál és kifogtál egy jobbat, csak sajna azt látom arányában a P38 egy sokkal betegesebb autó mint egy 1-es disco vagy akár a 2-es. Igazából a P38 akkor volna jó ha először az ember minden elektromos szart kiszedne belőle.
Na ezek a dolgok az 1-es discocnál még nincsenek, általában csak a szokásos mechanikai kopások, amik egy tizen éves autón előjöhetnek, egyedül talán az abs baszakszik néha amelyiken van, nekem szerencsére az sincs.
3-as discót meg szerintem csak a burzsujabbak tudnak megfinanszírozni még, nekik meg nem nagyon jelent problémát az sem, ha valami baja lesz bevágja a szervízbe azt majd megcsinálják, biztos van kivétel, de azok a kocsik már sokkal kevéssbé otthon barkácsolható járgányok.
Akinek pld hárombötűs szerkentyűje van az nemigen alacsonyodik le egy ős 86'-os motorral járó fickóhoz.
Tisztelet a kivételnek!!!!
Mert van!
Azután-s ez már többször bebizonyosodott-pld Romániában a hegyek között elektronyos idegbetegség kapta el pld ktm -et akkor jó volt az öreg masina akksija hogy egyáltalán elinduljon.
Ezeke a hibák inkább a fullos P38 tulajok idegeit borzolják!Nekem nincsenek hasonló problémák mandrás kartács meg minden terepezés előtt megnézi Nemo kapitány kalandjait és azt hiszi a Nautilus-al indul útnak!:-)
Bár mostmár van snorkel a gépén!
Én nyugodtan kivehetem az akksit vagy a kulcsból az elemet nem jelent gondot,míg GBFK kartácsnak háromszor kell körbejárnia a kocsit varázsigéket mormolva a régi elemet hétszer megköpködni és a bal válla felett hátra dobni akkor talán működni fog!:-)
Hálisten a mi autóinkban nincsenek ilyen idegszál kisimító eszközök:)))) ez csak olyan mazospecifikus fazonoknak való mint mandras, pooh vagy gbfk és a többiek:)))))
a TC hiba annyira nem izgatna átmenetileg engem sem, de az az igazi durva, amikor leáll a motor menet kozben. na az egyaltalan nem vicces, foleg ha elmennek a szervok. orulok, hogy nem a felesegemmel tortent, nem biztos, hogy meg tudta volna fogni.
KEY BATTERY LOW-ot egyenlore nem ir.
BECM elojelek - forog az onindító, de nem indul el: na ez már passzol, pont ezt csinálja
BECM halált jelzo szimptómák SUNROOF NOT SET: hát ez is érdekes, mert reggel pont azt írta ki, hogy TETTO APR APERTO, tehát valami a tetoablakkal (lecsekkoltam, csukva volt)
a hazakiséro fény egyenlore ok, nem hulyul, remélem marad így.
az onindito forog, de nem indul - ez a szindroma is passzol.
asszem a landroverweb oldalan van egy jo kis utmutató, hogyan lehet letesztelni a BECM-t. az otthoni gépemen megvan a link is.
egy masik dolog, amit mindenkeppen meg akarok csinalni, az egy nagy karbantartas. ez a kocsi tavaly augusztusban lett veve, de csak alkalmanként volt használva, ezert még a szokásos cserék nem lettek megejtve. tavasszal sajna a honda volt a hunyo, mint mindennapi autót nem lehetett elodázni, és arra kellett koltenem, de most mindenképpen a RR lett volna a soros. a filtereket mar reg megvettem, ma meg holnap az olajat, es mindent kicserélek ( talán a difik kivételével ez alkalommal).
a tegnapi motorleállás elott kozvetlenul éreztem egy rántást a sebességváltóból, kanyarban elvettem a gázt, mikor újra ráléptem, rántott egyett, mintha nem a megfelelo fokozatba valtott volna. nem sokkal ezután állt le a motor.
Azt olvastam, hogy az automata sebvalto érzékeny az olajcserére, de ennyire?
szóval nem vagyok biztos benne. de ki akarom iktatni a triviális tényezoket , utána -kozben, - meg csekkolni csekkolnivalót.
egyenlore túl sok jel mutat a BECM irányába, remélen nem az lesz tényleg.
Újban én a www.automax.hu és www.autogumibolt.hu oldalakt preferálom, alavetően ők a legolcsóbbak, elvétve ebben abban lehet találni mást is, keresgélni kell.