Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gearboxfault King Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12177

A discó 1 ben tudtommal, a rádió a legbonyolultabb elektromos berendezés, hála JÓISTENNEK!

Előzmény: Törölt nick (12139)
Tie Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12176

Ezek szerint neked még nem szart be az EGR szeleped, és tette a dolgát rendesen. (vagy beszart, és zárvamaradt)

Előzmény: Tézé81 (12174)
Tie Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12175

Helyesbítek:

Azt írják az okosok, hogy sokmindent változtattak a 300-asban a 200-ashoz képest, csak kívülről nincs sok különbség köztük, de állítólag 208 ponton fejlesztettek.

 

Itt van sokminden infó a Land Rover motorokról:

http://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rover_engines

Előzmény: Tie (12173)
Tézé81 Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12174

Én levakoltattam, most fogyott ki pont a tank azóta... Nekem nem csökkent egy dekával sem a fogyasztásom.

 

Am. az új kulcsbizbaszhoz vegyél ragasztót, szükség lesz rá :) Olyat, ami gumihoz és fémhez is ragad, és kitölti a hézagot. Nem passzol bele a kulcsnyelv. A chiphez stimmel.

Előzmény: rinyaboy1 (12166)
Tie Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12173

Pár apróságot fejlesztettek, de alapvetően nem sokminden. Kicsit kulturáltabb motor lett, meg már van némi villany az adagolójában. De a blokk, meg a mechanikájában nagyon kevés különbség van, a 300-as a 200-as közvetlen utódja. Nem erőltették meg magukat a fejlesztésben, maradjunk ennyiben. :)

Előzmény: Törölt nick (12171)
zöldvas Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12172

Nekem -2,5 liter 100-on. Meg az új légszűrő.

De az is lehet, hogy számolni sem tud, aki ilyen hüjjén majdnem elhaggya a kerekit... :-)))) Még jó, hogy tele volt a paripa, levetett kerékanyákkal.

Előzmény: rinyaboy1 (12166)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12171

Éshogycsak az agyakat tornáztassuk!

Mi a külömbség köztük?(200-300tdi)

Előzmény: Tie (12168)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12170

Na ezaz:)..alakulatraktor:)

 

Terrano1!

Gondoltam hogy tetszik!

:).

Előzmény: Tie (12168)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12169

a mintex fekbetetek azok milyenek? elso 28, hatso 22 ojro + cca 10 a postakoltseg....

Tie Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12168

Land Rover motor mindkettő (200tdi, vagy 300tdi). Fasza mechanikus sornégyes turbódízelek, egyszerűek, mint a szög szerencsére. :)

Előzmény: Törölt nick (12165)
terrano1 Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12167

Ez nagyon állat!:-)

Előzmény: Törölt nick (12164)
rinyaboy1 Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12166

tesziktek a fülembe a bogarat ezzel az EGR levakolással,nah akkor hadd jöjjenek a tapasztalatok! :)

 

meg ismér felböffen a gumikérdés A/T!

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12165

A motorját kifelejtetted!:)

Milyen gyártmányú engine van az egyes 2.5-ösben?

Előzmény: Tie (12163)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12164

:)

Akkor ezt ajánlom ha éppen jó az autó és nem kll szerelni!

:))

http://www.rccrawler.com/forum/showthread.php?t=281870

 

Tie!

Én is így gondolom sajnos!

Na majd megszületik aminek meg kell!:)

Előzmény: TdiOxi (12161)
Tie Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12163

Arra is el fogsz költeni egy kalap pénzt, lakatolásra, futómű rendberakására (aztán emelésre, terepgumikra, küszöbökre, lökösökre, alsó páncélozásokra, mindenféle egyébb offroad baromságra). Cserébe a villannyal nem lesz gondod semmi. :)

Előzmény: Törölt nick (12158)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12162

jó választás! én szabadba javitom! mivel garázsom nincs. legyen az hengerfej le-föl, adagoló,vezérlés. és még hosszan sorolhatnám. 

Előzmény: Törölt nick (12158)
TdiOxi Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12161

Hehehe csak elárasztja a tested, a lassú hatóanyag:))))))

Előzmény: Törölt nick (12158)
TdiOxi Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12160

Lekunkorítás????:))))), Viccet félre téve ez valami tipushiba, mert a mi disconkon is cserélte a műszerfalat a volt tulaj, ő valahogy kikalapálta garanciára hivatkozva az importőrtől anno. De lehet érdemes volna szerezni valami későbbi évjáratból bontottat, mert addigra már korrigálták szerintem ezt a hibát.

Előzmény: terrano1 (12157)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12159

hát van itt baj bőven! én is szétszedtem vasárnap az elejét,megrendeltem a féltengelyt meg a csuklót. ha hazaérek összerakom és folytatjuk ahol abbahagytuk! ja két db csapágygojó maradt meg a csuklóból a féltengelyt is elnyalogatta. szegeden egy bontóba akartak adni kompletten 80 ezerért. mondtam nem komlett hid kell! ugy hogy rendeltem egy ujat 12 a csukló 16 a féltengely. jönn már rá az ajtó irányjelző,és a bajusz léc . utóbbiakat lehet vizsgára kéne csak föltenni!?

Törölt nick Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12158

Akkor fixáltam is a kívánságom.

I.Discovery

:)

Előzmény: TdiOxi (12154)
terrano1 Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12157

A felkunkorodó műszerfalra valami ötlet?

terrano1 Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12156

Mondjuk ez az elem meg akksi téma nem hiba hanem valami túlbonyolított elektrnikai védelem része!Mandrás kartácsnak még elem sincsen a kulcsában!:-)

Az pedig egyértelmű,hogy a bonyolulstág fokozásával a hibalehetőségek száma is növekszik dehát a kényelemnek is ára van!:-)

Azért szerintem a 95-98 manuál váltós gépekkel kevesebb elektromos hiba van!

Előzmény: TdiOxi (12155)
TdiOxi Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12155

Te is szerencsés voltál és kifogtál egy jobbat, csak sajna azt látom arányában a P38 egy sokkal betegesebb autó mint egy 1-es disco vagy akár a 2-es. Igazából a P38 akkor volna jó ha először az ember minden elektromos szart kiszedne belőle.

Előzmény: terrano1 (12151)
TdiOxi Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12154

  Na ezek a dolgok az 1-es discocnál még nincsenek, általában csak a szokásos mechanikai kopások, amik egy tizen éves autón előjöhetnek, egyedül talán az abs baszakszik néha amelyiken van, nekem szerencsére az sincs.

  3-as discót meg szerintem csak a burzsujabbak tudnak megfinanszírozni még, nekik meg nem nagyon jelent problémát az sem, ha valami baja lesz bevágja a szervízbe azt majd megcsinálják, biztos van kivétel, de azok a kocsik már sokkal kevéssbé otthon barkácsolható járgányok.

Előzmény: Törölt nick (12152)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12153

A motoros társadalom is ilyen sajnos.

Akinek pld hárombötűs szerkentyűje van az nemigen alacsonyodik le egy ős 86'-os motorral járó fickóhoz.

Tisztelet a kivételnek!!!!

Mert van!

 

Azután-s ez már többször bebizonyosodott-pld Romániában a hegyek között elektronyos idegbetegség kapta el pld ktm -et akkor jó volt az öreg masina akksija hogy egyáltalán elinduljon.

..én meg berugókart használtam azután-ennyi.

Előzmény: pinguru (12142)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12152

:))

Csak mert figyelgetek itt és látom ennek sem műxik ez annak is van valami elektromos probléma.

Én az egyszerű tiszta átlátható dolgokat szeretem amit az isten háta mögött is meg lehet barkácsolni.

ebből a szempontbol azért gondolom van külömbség az első és mondjuk a 3-as Disco között!

Hmm?

Előzmény: TdiOxi (12150)
terrano1 Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12151

Ezeke a hibák inkább a fullos P38 tulajok idegeit borzolják!Nekem nincsenek hasonló problémák mandrás kartács meg minden terepezés előtt megnézi Nemo kapitány kalandjait és azt hiszi a Nautilus-al indul útnak!:-)

Bár mostmár van snorkel a gépén!

Én nyugodtan kivehetem az akksit vagy a kulcsból az elemet nem jelent gondot,míg GBFK kartácsnak háromszor kell körbejárnia a kocsit varázsigéket mormolva a régi elemet hétszer megköpködni és a bal válla felett hátra dobni akkor talán működni fog!:-)

Előzmény: TdiOxi (12150)
TdiOxi Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12150

Hálisten a mi autóinkban nincsenek ilyen idegszál kisimító eszközök:)))) ez csak olyan mazospecifikus fazonoknak való mint mandras, pooh vagy gbfk és a többiek:)))))

Előzmény: Törölt nick (12139)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12149

ajaj, ettol aztan ráncosodik a homlokom rendesen.

 

a TC hiba annyira nem izgatna átmenetileg engem sem, de az  az igazi durva, amikor leáll a motor menet kozben. na az egyaltalan nem vicces, foleg ha elmennek  a szervok. orulok, hogy nem a felesegemmel tortent, nem biztos, hogy meg tudta volna fogni.

 

 

KEY BATTERY LOW-ot egyenlore nem ir.

 

BECM elojelek - forog az onindító, de nem indul el: na ez már passzol, pont ezt csinálja

 

BECM halált jelzo szimptómák SUNROOF NOT SET:  hát ez is érdekes, mert reggel pont azt írta ki, hogy TETTO APR APERTO, tehát valami a tetoablakkal (lecsekkoltam, csukva volt)

 

a hazakiséro fény egyenlore ok, nem hulyul, remélem marad így.

 

az onindito forog, de nem indul - ez  a szindroma is passzol.

 

asszem a landroverweb oldalan van egy jo kis utmutató, hogyan lehet letesztelni a BECM-t. az otthoni gépemen megvan a link is.

 

egy masik dolog, amit mindenkeppen meg akarok csinalni, az egy nagy karbantartas. ez a kocsi tavaly augusztusban lett veve, de csak alkalmanként volt használva, ezert még a szokásos cserék nem lettek megejtve. tavasszal sajna a honda volt a hunyo, mint mindennapi autót nem lehetett elodázni, és arra kellett koltenem, de most mindenképpen a RR lett  volna a soros. a filtereket mar reg megvettem, ma meg holnap az olajat, es mindent kicserélek ( talán a difik kivételével ez alkalommal).

 

a tegnapi motorleállás elott kozvetlenul éreztem egy rántást a sebességváltóból, kanyarban elvettem a gázt, mikor újra ráléptem, rántott egyett, mintha nem a megfelelo fokozatba valtott volna. nem sokkal ezután állt le a motor.

Azt  olvastam, hogy az automata sebvalto érzékeny az olajcserére, de ennyire?

szóval nem vagyok biztos benne. de ki akarom iktatni a triviális tényezoket , utána -kozben, - meg csekkolni  csekkolnivalót.

 

 

egyenlore túl sok jel mutat a BECM irányába, remélen nem az lesz tényleg.

 

Előzmény: Gearboxfault King (12134)
TdiOxi Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12148

Attól függ mi pénzt szánsz rá, használtat kereshetsz itt:

 

http://gumi.autoalkatresz.hu/talalatilista/DOSEAOLAPLQOQOWE32YPR0IAI6MTDESTW9ZPJRG9FY5MDAKWMDGOORLUOQ6G3CLP4K1DRHKJLUFQCLE48WQQ7JTQ2J7WL38AIATYYW3WT0YOUQJ6QSO23DZHZHYFHZLR930LW9A32FK3PYRY5JPAFW1565I92ZRFW53JEQDICKZQKQ

 

vagy a www.4x4online.hu vagy www.racing-bazar.hu -n.

 

Újban én a www.automax.hu és www.autogumibolt.hu oldalakt preferálom, alavetően ők a legolcsóbbak, elvétve ebben abban lehet találni mást is, keresgélni kell.

Előzmény: Mann..A (12131)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!