Ja tényleg, köszönöm megnéztem, bocsi, hogy nem reagáltam rá! De amint írtam már és T.A.L. is, sajnos nekünk nincs a menüben a "napi idő beállítás" menüpont!
Te megnézted a videómat? Ma készítettem és töltöttem fel:
https://www.youtube.com/watch?v=vztWFgxjKqo
Itt tisztán látszik, hogy az "INSTRUMENT CLUSTER" menüpontba lépve a felfele nyíllal rögtön a 12/24 órás beállítást adja be! Viszont ha megnézitek a videót 2:00-nál van egy "üres menüpont", ott minek kellene lenni? Talán menet közben a digitális sebességkijelzésnek?
Köszönöm kolléga! Akkor már ketten vagyunk, akik megrekedtek és úgy sejtem ez nem a mi szellemi gyengeségünkből adódik! :) Várjuk a szakértők hozzászólását! (addig is ajánlom, hogy 12:00kor tedd vissza a sarut az aksira, amit előtte 1-2 perccel levettél! :) Ez egy nemhivatalos megoldás!
Az egész megfogom a mágnessel a spént ott bukik meg, hogy felületkezeltek a pumpák belül, többnyire az mállik le, azt meg sajna nem fogja a mágnes. A legjobb megoldás a kamionokban és traktorokban használatos kerámiaszűrő lenne, igaz nem két forint, de olcsóbb mint az injektor.
A konkrét kopásvizsgálatokra gondoltam!A 2T tipusoknál is jelentős az eltérés,a legjobb,legolcsóbb a prémium adalék,a prémium gázolajokban.2T-nél az ajánlott arány 1-200.(A jobb 2T most 1250 ft/l.)Az általad használt 2T az mezei ásványi olaj.A lényeg,hogy itthon kell a +kenőanyag.A 8 éved mellé,az egy injektor cseréd gyanús.
Igen, a Chrysler DPF-es, mikor megvettem, a Hunyadi János úti szervízben rátették a diagra, és regeneráló üzemre állították. Akkor (70.000 km-rel ezelőtt) 2% eltömődöttséget írt a DPF szűrőre. Kíváncsi vagyok, most mit mutatna, a sok 2T használata miatt.
Én még nem raktam rá, mert utána nem merem levenni. Egy köztes ülepítőszerűségen gondolkodom ahova bemegy a cső a nagynyomásútól, benne a mágnes, másik oldalon meg megy a közös cső felé.
Ezt időnként egyszerűen lehetne takarítani, a vasport a mágnessel eltávolítani.