Autóváráslás előtt állunk és nehéz dönteni, így elkezdtünk olvasgatni és felmerült pár kérdés. A kiszemeltek között van a Skoda Octavia Style 1.4 TSI motorral. (150 LE)
Erről a motorról mit lehet tudni? Mennyire megbízható? Mi szokott leggyakrabban tönkre menni? Olvastunk olyat, hogy 50-80.000 km után elkezdi enni az olajat ez mennyire igaz? Olajcserét milyen gyakran érdemes tartani, a gyár azt mondja akár 30.000 km, mennyire szabad ezt betartani? Ha eszetekbe jutna még bármi fontos amire nem kérdeztem rá azt külön köszönöm!
Főleg azok válaszát várnám akik azonos motorral rendelkező autóval mentek legalább 50-70.000 km-t de minél több annál jobb. Előre is köszönöm!
Csak fűt belül, hiába tekerjük hidegre a szabályzót. Lassan jön a jobbidő, kellemetlen lesz.
Ezekben még bowden állít, vagy már van állítómotor a manuális panel ellenére? Guglizás alapján találtam állítómotort hozzá, 1j0907511 cikkszámmal, de nem tudom ez a hideg-meleget állítja-e vagy csak a belső keringetést?
Találkozott vki esetleg hasonló hibával?
Ha motoros, és az a gondja, mennyire kell bontani hozzá? Ez még a régi középkonzolos.
valszeg azért hirdeti régóta mert ez nem elegance felszereltségű. szerintem ez egy alapfelszereltségű octi, kivéve persze az árát. az ilyen régóta hirdetett autók hahun dekkolásának mindig megvan az oka, drága, kamu a szöveg, törve volt, kilóg a bele, visszatekert óra. azt a pár tényleg jót ami néha felkerül napokon belül elviszik.
Ezert nehez nalunk hasznakt autot venni. Amugy a zarhidban a jobb oldalon be van utve a gyartasi ev honap. Ha ez mas mint az auto eve akkor mar gyanus. Uvegeket is neztem 4 es meg 6os szamuak voltak benne de ez lehet gyari csak oregebb uvegeket raktak bele.
Megneztem meg gondolkozok de szerintem nem veszem meg. Volt jopar karcolas meg utodes rajta alul valai nagy olajfolyas motorvedo lemez szettorve. Tempomat sincs benne eliras volt. B.e ajto csak kivulrol nyilik. Motorlampa nem alszik el beinditas utan. Km annyi kehet benne latszik a motoron meg a tobbi reszen. Szervizkonyv vezetve 106000ig belgiumban. 2hatso lengescsollapiton szetmalva sarga gumik. Hutovizben uszkaltak valami darabok. Olajsapka habos feher. Lehet a sok hidegen jaratastol.
Nekem volt 2oo3-ban újonnan vásárolt O1 TDI 11o LE Elegance felszereléssel, 2oo5-ban 23oe km adtam el, de annak se a kormánya se váltószoknyája, se semmi más a belső térben nem volt megkopva.
Az üléshuzata szövet volt, de nagyon jó minőségű, egy kis gondozással teljesen tisztára lehetett pucolni bármikor.
Ez egy olyan autó, amit az O2 megjelenése után még gyártottak és kicsit low cost jellege volt.
A szervizzel tisztázd, hogy nem csak a pillanatnyi állapot érdekel, hanem az is, volt-e törve. Igaz, többe kerül, de a pillanatnyi állapot csak egy dolog. És persze adják írásba, mit és mit nem találnak.
A Totalcar-on volt egy cikk, egy kissé rommá tört elejű gépre a debreceni márkaszerviz simán azt mondta, rendben van, aztán azzal magyarázkodtak, hogy dehát arra nem volt kíváncsi az ügyfél, nem kérte. (Kiszakadt futómű szarul/igénytelenül javítva, alváz is sérült emlékeim szerint, hibatároló hibával tele, azt gyorsan törölte a szerviz átnézés helyett.)
Mindenképpen nézd meg! Nekem is 2005-ös a gépsárkányom, 130 000 Km, ajtófogantyú ugyan ilyen ronda (cégcsoport probléma), váltószoknyát már varrattam, mert a gyári megrepedezett, és bántotta a szemem! A képek alapján a kormányról nem igen tudnék véleményt formálni! K.méten a Brill Kft-nél egyeztess átvizsgálásra időpontot!
Igen ez a kormany dolog gyanus. Az a baj nem talalok jot mar egy ideje nezegetem oket. A szervizkonyvet is atnezem majd vadul de jolenne utananezetni valami skodasnal. Ebben szerinted cserelve volt a valtoszoknya?
Az enyemben is kb. 130e km. van, az 2005-os. A kormany nalam nem kopott, az ajtobehuzo is jobban nez ki, es a valtoszoknyat meg nem tartottam szuksegesnek cserelni. A linkelt a szervizkonyve szerint 3 evesen 43e km-t futott. Tehat 9 evesen 3x43ekm~130ekm, gondolom ilyen nepper matek. Ha vegig vezetett a szervizkonyv, miert a 2010-es oldalt mutatja, en a legutobbi szervizt mutatnam? Ettol meg lehet jo es elhiszem hogy a km ora allasa 130e, de hogy ennyit futott azt mar nem.
Kösz a válaszokat:) Mondok neki egy szervizben átnézetést ha nem megy bele felejtős. Az a baj csomót megnéztem már és képen egyik se volt ilyen klassz.Holnap már többet tudok.
ha megnézed a mobile.de akkor látod hogy ez az auto kb 4500-4900 euro között mozog. ehhez add hozzá a szállítást meg a nepper hasznát. ebbol kiderül hogy ez nem kerülhet 4300 euroba.
persze ez csak feltételezés... lehet hogy az eladó becsületes vagy őt is átverték....