Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fusti88 Creative Commons License 2011.05.06 0 0 12207

itt ha egy hetig -30 alatt van a homerseklet, akkor sincs gond

Előzmény: mandras79 (12202)
fejes.i Creative Commons License 2011.05.06 0 0 12206

Az ülések bírnak menni BECM nélkül is :))

Előzmény: mandras79 (12202)
Boery Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12205

Bennünket is utólért a 3 amigo egyike :-(

Az az oldal billegős sárga lámpa világít egyfolytában a műszerfalon.

Meg a légrugók is szarakodnak néha állóhelyzetben leengednak máskor meg nem .....

A két dolog között lehet összefüggés ?

 

Kecskemét körzetében tudtok LR specialista szerelőt ?

terrano1 Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12204

Hát szerintem a BECM,ABS, és az ENGINE ECU nélkülözhetetlen!

Előzmény: mandras79 (12202)
terrano1 Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12203

Le kéne már szokni a nyakig érő vízben autózásról aztán akkor nem fagynak be!:-)

Előzmény: mandras79 (12202)
mandras79 Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12202

Sőt már a klímát is kivettem,mármint a hűtőt meg a motortérben lévő csöveket..Hehehehe már csak  a Becm nevezetű bigyó van benne..bár ha az mozgatja az elektromos minden irányba mozgatható full vajbőrős üléseimet akkor marad:O)És elem nélkül is riaszt az autó hogy hogyan azt nem tudom...mert ugye 2 évig nem is tudtam hogy van benne...Na szóval az elektronika terén lehet utólérem a Disco 1-et.

Ja egy kérdés: télen mindenkinek befagynak a kilincsei vagy csak nekem??Meg a csomagtérajtóm is.hiába sprayzem előtte meg zsírzom.

Előzmény: terrano1 (12156)
terrano1 Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12201

1,5 órája még itthon volt!Talán elugrott tejért!:-)

Előzmény: Nelson admirális (12200)
Nelson admirális Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12200

Amikor nincs otthon a macska, cincognak az egerek.

Előzmény: terrano1 (12199)
terrano1 Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12199

Na igen!Jobb szeretem megvárni amíg Tie reagál és ha szerintem nagyon nincsen igaza akkor nyelek egy nagyot és nem szólók semmit!:-)

 

Előzmény: Nelson admirális (12198)
Nelson admirális Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12198

Akkor egy sunyi dög vagy. Én meg már majdnem utánanéztem, hogy most mi is az. 

Neked kellett volna válaszolnod, bár azt is megértem, hogy nem keveredsz meggondolatlan beszélgetésbe Tie-al.

Előzmény: terrano1 (12196)
liszgab Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12197

mélment

Előzmény: rinyaboy1 (12186)
terrano1 Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12196

Csak nincsen légtartálya ha jól tudom anélkül meg elég nehézkes lenne megfelelő időben korrigálni!

Egyébként sunyi dög vagyok mert tudom,hogy hidraulikus!:-)

Előzmény: Nelson admirális (12194)
terrano1 Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12195

Ez a téli dolog van nekem az EAS-al!Ha hiba akkor általában télen jön elő!

Amúgy ha jól emlékszem Thoosh gépében is meg van még a rendszer és elégedett vele!

A szófosással meg semmi baj!Szerintem azért járunk ide!:-)

Előzmény: rinyaboy1 (12192)
Nelson admirális Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12194

Hát látod ezt nem tudom. Nekem Disco 1-em van. Az biztos, hogy egy munkahenger és azért gondolom, hogy pneumatikus, mert a hátsó légrugók miatt ott a kompresszor. A hidraulikus olajnyomás elég merev ahhoz, hogy olyen közel a hídhoz elkezdje tolni azt. A sűrített levegőnél szerintem könnyebben lehet szabályozni. De ez nem biztos. Remélem valaki eloszlatja ezt a kétejt.

Előzmény: terrano1 (12189)
Tézé81 Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12193

Uraim! Köszönöm a kimerítő válaszokat!

rinyaboy1 Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12192

de bizony!

a motortér jobb oldalán lévő olajtartályból táplálkozik,együtt van a szervóval,ugyanaz a szivattyú adja a nyomást a rendszernek.

ha valami itt döglik "Three amigó" jel van :)

 

még egy érdekesség:

egész télen jöttek az amígók,ahogy melegedett az idő,megszünt !?!

lekopogom :)

(bocs a szófosásért)

 

Előzmény: terrano1 (12189)
rinyaboy1 Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12191

jó dolog az,főleg ha sokat aszfaltozik vele!

terepen nyílván gátol,de ezt már vitattuk,ki mennyit is megy az autójával terepen?

nekem az első-hátsó kanyarstabi szilentjei voltak elkornyadva,folyton koppant kanyarokba.

3 forintért rendeltem kintről,azóta kussol a futómű!

egy érdekesség:

2006-ban vettem tulajdonba a járgányt,akkor elvittem egyből futóműveshez,nézze át,mi merre(nem talált semmit)

tavaly év végén ugyanoda elvittem,emelés után,(biztos ami biztos) hajszálra ugyanazt mutatta a gép,semmi kottyanás,semmi bibi,mindezt 70.000 km után.

szerintem ez meggyőző,engem megnyugtatott.

stabil, erős ez a futómű is,bár közel nem olyan az eleje,mint a Disco I-é!

 

Előzmény: Nelson admirális (12184)
Nelson admirális Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12190

A foto alapján nem látom, hogy hol kotyog. De ha a stabilizátoron bármi kotyog, akkor ott 95%, hogy elfáradt egy szilent. (5%,hogy laza egy csavar) A szilent, egy egyszerű gumi darab, ami két vas közötti rugalmas kapcsolatot adatik létrehozni. Általádan egy csavar és annak a helye között. Párszáz forintos tétel és két nagyobb villáskulcsal magad is kicserélheted. Amennyiben nem törődsz vele, akkor egyre rosszabb állapotban lessz. A vas alkatrészek összeérnek és elnyalják egymást és akkor cserélheted azokat is.

A stabilizátor elhanyagolása annyiban jelent veszélyt az életedre, hogy kanyarodáskor egy kicsit jobban billeg az autó, de van aki teljesen ki is veszi (pl.Tie) mert terepen könnyebben "lépked" a futómű. Autópályán viszont jó dolog, mert stabilabb a kanyarokban. Ezért hívják kanyar stabilizátornak.

Előzmény: Tézé81 (12185)
terrano1 Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12189

Az a "kis pneumatikus munkahenger"  nem hidraulikus?

Előzmény: Nelson admirális (12184)
rinyaboy1 Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12188

nekem a főnököm 3 kerékkel is bevitte a G mercit a vadászházhoz,az elejtett vad fontosabb volt mint a féktárcsa :)

baromja,a szívem majd megszakadt mikor megláttam :(

 

 

Előzmény: zöldvas (12172)
rinyaboy1 Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12187

megoldjuk!

:)

Előzmény: Tézé81 (12174)
rinyaboy1 Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12186

köszi!

gumi nemjátszik,viszont a vakolószett érdekelhet,mondj pénzt rá,lehet privátban is!

jövőhéten vagyok már csak gép előtt!

 

Előzmény: liszgab (12178)
Tézé81 Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12185

Kedves Admirális!

 

Akkor tessék már azt is megmondani, hogy meghalok-e, ha kotyogva hagyom. Vagy széjjel tud-e esni így. Vagy el tud-e rontani valamit a kotyogásával.

Előzmény: Nelson admirális (12184)
Nelson admirális Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12184

Kanyarstabilizátor.

Az újabb DII-esekben olyan stabit szereltek, ami dőléskor ellennyom egy kis pneumatikus munkahengerrel.

Nem az a buta kis vasdarab, mint a mienkben.

(tudom, a tiedben mégcsak gondolatban sincs)

Előzmény: Tie (12183)
Tie Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12183

Hát, ha ez tényleg a kanyarstabilizátor (nem igazán tűnik nekem annak, de ettől még ez bármi lehet), akkor cseréld ki a szilentjeit, és kész. Amiatt lötyög.

De ha tényleg kanyarstabilizátor, és emelve is van az autó, akkor le kell róla venni, amúgy is fölösleges.

Előzmény: Tézé81 (12179)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12182

szombaton megnézem.

 

(egész komoly lista kerekedik már a hétvégére...)

Előzmény: Gearboxfault King (12181)
Gearboxfault King Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12181

POOH!

Volt még egy érdekes jelenség P38-nál, menet közben pl. kanyarban vagy fékezésnél, elment egy pillanatra az elektronyosság, nem tudtam mi lehet az, mígnem egy vízcső csere alaklmával ilyen hegesztés hangokat hallottam ahogy nyúlkáltam az akkuhoz menő kábelek között, láttam, hogy a jobb oldali kipuffogó leömlőnél szikrázik (sötét volt) .

 

Végül az önindító kábel hozzáért a forró jobboldali leömlőhöz a szigetelés nem volt rajta, sőt a kábel 3/4 része teljesen elégett, kanyarban meg fékezéskor hozzá-hozzá ért és akkor MINDEN FAULT volt egy pillanatra.

 

Szóval P38 V8 tulajok az önindító kábelt szigorúan ellenőrizni!!!

 

Mi kicseréltűk az egész kábelt+ húztam rá RAYCHEM zsugorcsövet + védőcsövet is , a probléma azóta nem jelentkezett!

Gearboxfault King Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12180

:))))))))))))))))))))))))))))))

 

Igen, ilyen a P38, de qrvajó vele menni! ( Főleg a vényolccal)

Előzmény: terrano1 (12151)
Tézé81 Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12179

Na mostan van ez a stabilizástor izémicsoda, a jobb oldali, amit itten lefénképeztem. Ez nekem kotyog itten jobbra-balra. Kanyarba koppanik. Közlekedhetek így, vagy jön a "Meg fogsz halni!" (by Nelson Admirális :). Valamint alátéttel ki lehet-e a kotyogását küszöbölni (a bal oldalon a pálca cserélve volt, mert szép fényes és nem is kotyog).

 

liszgab Creative Commons License 2011.05.05 0 0 12178

Most végeztem az EGR-diagnózissal (Disco2):

makulátlanul tiszta az egész járat. Így hát nem vakolom le. Ebből adódóan viszont van egy feleslegessé vált vakoló-szettem TD5-höz (BA2336).

Gumi ügyben pedig még mindig meg vannak (lusta voltam meghirdetni) a 235/70R16-os Bridgestone Dueler AT gumik.

Előzmény: rinyaboy1 (12166)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!