Itt szabolcsban ez a divat:)))Engem Nyíregyházára nem vettek fel mert 25km-re lakom....ráadásul saját kocsival jártam volna be!Kérdeztem én is hogy mi köze hozzá ha megoldom a beutazást.....még értelmes válaszra sem méltattak.Az a gond sok a munkanélküli,és van miből válogatni bőven.
Bizony így van ez!Az én első utam amikor pestre vezetett jó pár évvel ezelőtt,rendesen paráztam,térkép a kormányon,és ugy mentem de nem mindig tudtam merre vagyok!Pedig csak egy ponyvás Tranzittal voltam,és még így is majdnem összetörtem egy személykocsit sávváltáskor,mert ahogy írtad is sokfelé kellett volna figyelnem és addig a kis holterembe (közel sem akkora mint egy kamioné)bemászott a kisebb autó.Képzelem mi lett volna ha akkor egy nyergessel megyek teljesen zöldfülűen:)))
Apropó olvastam hogy szédülsz ha el kell hagynod a Budapest táblát!Nem érezted azt soha,hogy de jó lenne egy igazi hosszú utat kipróbálni,más országokon át,hegyen völgyön keresztül???:))Kamionozni a klasszikus értelemben,valami nagyobb kihívást teljesíteni!Nem sértően kérdezem,nehogy megharagudj!
Azt kérdezném a tapasztalt soförüktől mivel könyebb tolatást végezni? A nyerges szerelvényel vagy potkocsis ( tandem ) szerelvényel? Esetleg egy-két tanácsot ötletel fajtánként ha kérhetnék! Melyik fajtával jobb a gyakorlás? Előre is köszönöm!!!!!!!!!!
AFF Igen azt a céget hivtam fel!! :) Nekem jo lett volna az IFA a C-t azon tettem, de lehetett volna Zil-t választani.Bizony itt még 4 éve ilyen autokkal tanultunk. Én szerettem az IFÁ-t.
IGen igaz én mondtam megoldom a bejárást, ne törődjön veled, DE! Háhá itt jön a sablon szöveg a tárból. Igy felelt az út: " egy ideig biztos jó lenen utána meg megunná hogy nincs a családjával és hazamenni neki fix ember kell" :O Mondom jó..ö..rendben..köszönöm szépen visz hall. Nem álltam le kötekedni hogy de nekem jo lenne a melohely. Nem hát nem.
Bischof céget hivtam fel ma még meg a Vögelt, egyik Feldkirch-be van a másik meg Bludesch-Gais, kellenék nagyon szívesen betanitanának, addig lehetek bennt a telephelyen amig akarok de ők nem tudnak fizetni semmit és ott egy albérlet plusz hogy éljek az sok lenne nekem. Meg kinek nem. Fizetésről nem volt téma. Azért nem tud andi pénzt mert nehéz abba a régioba a munkavállalási engedélyt megkapni bár szerinte nem lehetetlen van egy magyar sofőrje azt mondta de ő cslaádostúl kinnt él évek óta.Szoval nincs engedély nem tud feketén fizetni. De ha már lenen rutint tudna "engedélyt" akkor ülnék autora egyedül és mehetnék. Hm mondom magamba érdekes. Bár tetszett hogy elég nagy cég mégis a tulajdonos úrhoz kapcsoltak aki nagyon szívesen fogadta telefonhívásomat.
De még lesz fojtatása a sztorimnak remélem,Mert bizony én még nem adom fel!!
Bábolnán mit hívtál fel??? Ha megkérdezhetem,és mit kell csinálni,mivel,ha már felhívtad.
Vagy a tikosokat hívtad,mert azokkal mindig találkoztam éjjel a pályán,még L60-as pótos IFA-val tolták a pályán Budapest és Tatabánya között az előzni tilos táblánál 70-nel.
Sziasztok! MA 8:00 - és most 9:40 között 50 céget hivtam fel plusz volt aki még telefonszámot dott hogy azt is hivjam fel. Összesen kb. 60 szám felhivtam mindet! Háát egy cég lenne Veszprémbe aki felvenne FELVENNE! ha tudnék oroszul :) De sajnos nem tudok. Gartnert Kg majd hivjon vissza novemberbe! Révész keressen egy emebrt a cégtől aki betanitja! Valamint egy Bábolnai cég mért lakik ön szabolcs megyébe, túl messze van! Nagyjából ennyi a mai nap nem siker, de nem vagyok elkeseredve. Suga Gábor nem vesz fel sok ok miatt. Nem irom tovább ki mit mondott, de szerintem tudjátok. Köszönök minden biztató szót minden jó indulatú emebrnek. üdv Gábor
Én is a fokozatosságot tartom fontosnak... vmi kisebb teherautóval bejárni az országot, megtapasztalni, hogy mi merre miért... hogyan kell rögzíteni, pakolni, hogy jó legyél súlyban, rájönni, hogy melyik út hova vezet és ha már ez mind megy, akkor föl lehet ülni a 40t-ra, és akkor az ember tud az új "nagy+ autóra figyelni, mert különben annyi felé kéne figyelnie, hogy vhol hibázik.
Mikor a P2P hez kerültem, oda akartam vinni egy haveromat aki jó pár éve jár 7,5 essel, de csak Batta-Nagy bani piac útvonalat mert zöldséget hord jól vezet, de se térkép se helyismerete nincs. És a 2 nap után nem bírta, sok volt neki, hogy a jóval nagyobb autóra is figyelni kell( ráadásul 2 éves volt a prérinyul, nem túl olcsó ha figyelmetlenségből leüti a tükröt) , az útvonalat is leste, hoyg jó helyre menjen, és még tolatgatni is...
Tavaly mikor nyergesre kerültem és az első hónap után megkaptuk rá a Pesti behajtásit k..va nagy előnynek éreztem, hogy előtte több mint 1 évig a 7,5 essel rohangáltam Pesten, így ( a belváros kivételével) a többi részt egész jól ismerem, tudom, hol mekkora kocsival férni el. És jó érzés volt mikor a régi több 10 éves tapasztalattal rendelkező öregek engem szaros 22 éves taknyost kérdeztek, hogy hova hogyan egyszerűbb odajutni.
lyen nekem is volt tavaly. Felvett a srác,aztán lementünk Pestre,lerakodott,aztán én hoztam vissza a kocsit vasárnap éjjel és ingyen-bérmentve.
Egy volt a bibi,hogy nem volt gázolaj a kocsiban,így 60-nal jöttem végig a pályán Győrig,délelőtt a gyereknek meg már alig indult. Mekkora szerencsém volt akkor.
Ha valaki tud valamit,akkor tudok segíteni beugróban nyár végéig.
Ne haragudj de ezzel nem értek egyet,még ha magam ellen is beszélek egy picit!Azért egy kamion nem ilyen egyszerű,és jogos hogy nem bízzák rá egyedül kezdőkre!Képzeld el ha 25t-val kivasalna egy kezdő kamionos,nem azért mert nem tud egyenesen kamiont vezetni,hanem mert mondjuk nem jól rögzítette a rakományt és a fejedre esett....gondolom felháborodnál(ha túlélnéd),hogy miért adták a kezébe a monstrumot,nem?Egyetértek veled hogy adják meg a lehetőséget a kezdőknek de úgy ahogy azt pl. a Wabinál van,tehát egy tapasztaltabb sofőr mellett,mert a tapasztalat szerintem nem csak a vezetési rutint kellene hogy jelentse!
Tényleg egyébként ilyen rakományrögzítés-elhelyezés,teszt vagy kérdés van felvételikor ott vagy bárhol máshol????Vagy csak annyi hogy tolass ide meg oda és kész!
semt! Ez a beszéd kérem szépen! Nagyon boldog lennék végre ha összejönne! :) Remélem nem csak álom marad. Voltam már amugy a Bilk-be sajnos akkor nem sok szerencsével jártam. Nah de most majd kialakul. üdv gábor
jómagam is 2 hónapja szerztem meg a E kat. jogosítványt, C-vel több éves gyakorlattal rendelkezem. Több fuvarozócéghez küldtem el az önéletrajzom, de sajnos a több évtizedes gyakorlattal rendelkező söfőrök is munkanélkül vannak, így kicsi esélyem volt hogy hirdetés útján elhelyezkedjem. Majd 2 igen erős protekicós ksofőrnek próbáltak beprotezsálni, de ez sem sikerült, a gyakorlat hiányára hivatkoztak. Tojtak rá, hogy tudok vezetni, papír ismeretekre hivatkoztak (nem értettem, hogy miért is , hiszen megtanultam volna- válaszoltam). Szembesültem azzal,, hogy nincs más választás a Wabi-hoz kell mennem, bár több rosszat hallottam, mint jót, de valahol el kell kezdeni, és ami a lefontosabb volt számomra DOLGOZNI AKARTAM!! Jelentkeztem, felvettek, egy hetes oktatáson vettem részt, és holnap indulok az első utamra négy kezesbe. Beláttam, hogy nem csak felülök a kamionra GPS, nyomom a pedált és megyek, hanem azért egy "picinél " több kell:):)
Csakis bíztatlak, hogy ne add fel, próbáld meg ismét a Wabinál vagy a Horváth Rudinál, mert sztem nemsok fuvarozócég van, akinek van arra kapacitása, hogy 0 km-ereseket betanítson, mikor a gyakorlott sofőrok az utcán.
Igen, én is így látom. A nagyobb osztrák fuvarozócégek már mind megalapították a valamelyik környékbeli országban (CZ, SK, HU, RO) a maguk leányvállalatát és többnyire ottani sofőrökkel dolgoztatnak. Többnyire csak a belföldes terítést, meg a jobban fizető (nem ponyvás) fuvarokat bonyolítják helyi munkaerővel.
Fogalmam sincs, egy ismerősőmet kérdeztem, aki ismeri a céget. BILK, G2 épület. Még ennyit tudott. Vagy olyan kreatív, hogy a többit megoldod magadtól! ))) Ja, és vezettél már, csak nem jelentett be a maszek. ))) Érted...