Sziasztok. Már megint itt vagyok. Utána néztem az adalék használatnak. Azt kell mondjam ha itt nem kerül szóba soha nem tudom meg hogy mi van a gázolajjal.
A mi rácsellózásom: A 190 D adagoló membrán kiszed,az a vacak amivel a motort állítom le. Kiveszem, megnézem, rendbe van,semmi baja nem ez adja azt a hibát hogy a motor nem áll le amikor azt akarom.
Gondoltam nem kapkodok minek is tenném? Membrán félre tesz egy korty sör,közben jön az asszony,látja autó szétszedve. Adagoló oldalán leállító kar kinyújtja az ujját: ez mi? És lenyomja. Megfogalmazódott bennem a gondolat hogy el válok,de mivel a sors úgy hozta hogy szőke,zöld szemű.Úgy döntöttem megtartom elfér a sufniban a rossz biciklik mellett.
A kérdés: Van -e valakinek 190D 2000cm3 1985 adagolóhoz,robbantási rajza,vagy ötlete hogy honnan tudnám beszerezni? Ugyan is az a vacak ami belül mozog egy rúdon,az most szét ugrott így a leállító kar külön mozog mindentől,és nem hajlandó az eredeti helyére vissza térni.
Koszonom mindenkinek. A felniken rajta maradnak a gumik, ugy kellene kezdeni veluk valamit. Egyebkent speci felnitisztitoval mostam. Tisztak lettek. Gondolkoztam meg a homokfuvasos oxidacio eltavolitason is, aztan festeni. Remeltem, hogy hazilag is meg lehet oldani :(
Igen, azt tudom, hogy ez a 3 villanás direkt funkció és tök jó szerintem is, de konkrétan, ha szándékosan be akarom akasztani, mert jobbra fogok majd kanyarodni a lámpánál, akkor visszaugrik, nem rögzül. Valószínűleg a belső kialakításában esett kár és ez miatt nem rögzül, nem akad ki! Nyilván azért ezzel a kis hibával tudok szabályosan közlekedni az utakon, csak gondoltam hátha tudtok valami megoldást, hogy ezt a hibát is orvosolhassam! Szép volt amit írtál múltkor Sz.G.E270CDI, hogy próbáljam meg a hibáival együtt szeretni, de akkor is törekedni fogok arra, hogy hibátlan legyen a kocsi! :) És igen, igazad van! Első az olajak cseréje és a hozzá tartó szűröké is! Aztán, ha minden tökéletes rajta (pl. a kaszni is korróziómentes, akkor lehet a belsővel, a felnivel és esetlegesen a chipeléssel foglalkozni! :)
Van rajta ilyen funkció, tök jó, nem kell pl. sávváltásnál "beakasztani", vagy rajtatartani az ujjunkat, 3-at villant. Biztos cserélni kell? Először ismerd meg az új "szerelmedet"!:-))
Én nem tuningoltam a 203-at, így is szépen szedi a "lábait". Átírják a motorvezérlést, nyersz kb.30LE-t, és állítólag kevesebbet is eszik, ha sok lenne az 5 l.:-)
Ja, és először olajcserék(!!!!!), aztán gondolkodhatsz a tuningoláson!:-D
A gyári alufelnik előszeretettel dobálják le magukról a festéket, lakkot - különösen sózott utakon történő használat esetén.
A szakszerű (felcsiszolás, aládolgozás, 2 réteg, lakk, polír sállálá) fújás akár újabb 5-6 évig jó lehet, kis szerencsével akár még a skandináv télben is.
Sósavval, bő vízzel mostam le először az alufelniket, rengeteg trutyit lehozott. Drótkorongott én nem javasolnék. Ha már szépen letisztítottad, vidd el szakemberhez, az megmondja, mit érdemes csinálni vele, egyáltalán kell-e.
Köszönöm az infót Neked is és karimax-nak is (meg mindenkinek, aki eddig próbált segíteni - nagyon hasznos infókat kapok folyamatosan)! :) Hát akkor remélem, hogy az én 203-om (220CDI, 143LE) sem fog beállni. Tényleg a lehető legjobbat akarom a kocsinak! :) Jut eszembe a LE-ről! Nem akarok nagyon babrálni a motorban, de a "chip-es optimalizálást" mennyire ellenzitek? Azt írják, hogy 180LE-re fel tudják húzni... :/ ez biztos jót tesz a motornak? És gondolom egyéb más alkatrészekre (felfüggesztés, stb.) is kihathat... ráadásul negatív irányban, de lehet nincs igazam! :)
(Basszus 2 évig hajtottam egy 2-es Laguna-t 1.9 dCi-t és nem volt rossz, szerettem, igaz az faterom kocsija, csak én használtam, de most már visszakerült hozzá; de ilyen érzelmeket nem tápláltam felé, mint most a saját kis Mercim iránt! Kajak SZERELMES vagyok bele! :D :D :D)
Amúgy alszok én eleget, de közben próbálom életben tartani ezt a fórumot! :D (Na jó, csak hülyülök!!! Nagyon örülök, hogy Rátok találtam ;) ) Az meg, hogy utálsz megengedhető :D főleg, ha ennek ellenére is tolod az infókat nekem! :D
Ja, amúgy van még egy kis gond a kocsival... mégpedig az, hogy a "kombinált kapcsoló" tuti, hogy nem 100%-os! Irányjelzés közben jobbra nem akad ki, csak a 3-at villantja, balra pedig mintha túl is fordulna a megengedettnél. Olyan mintha lógna... Gondolom ezt cserélni kellene. Néztem is neten, de sehol nem találtam, csak használtat és az is kombihoz való volt, de ugyebár az nekem nem jó, mert nekem hátul nincs ablaktörlő lapátom...
Még egyszer köszi Nektek, amiért minden hülye kérdésemre választ adtok! :) Már megérte Mercedest venni! :D
Ahol odanyomja 1 szivacsszerű rögzítő a szalagkábelt, ott gyengül meg maga a kábel, szinte eltűnik róla a vezető. Sajnos csak csere oldja meg. Azért cseréltem ezüstre, mert remélem az sokkal jobban bírja. Eddig tökéletes.