Láttam én is már sok ilyet és már meg se lepődőm az ilyeneken! Biztos késésben volt és jó tudni ha késel a főnöknek aztán magyarázkodhat az ember. A fuvart időre kell teljesíteni ezt tudja minden kamionos.
tegnap a 31es úton mende és nagykáta között 1 wabis szekér megett mentem, mint állat...
általában nem szoktam ilyen eszementen nyomulni, de még nem láttam élőben ilyen kamionos ámokfutást...
nemtom hova siethetett a pilóta, de lazán előzött lakott területen 70-80-nal, kívül meg 100 környékén, pedig qrva keskeny az a szutyok út, akkora port vert fel előzések közben a bal padkán, hogy alig lehetett látni a batár hátulját...
Hát tapasztalatból tudom nem igen kapkodnak a sofőrök után. Jó van kivétel de ezt nem szabad általánosságban venni. Viszont az igaz a nyelv jó ha van a nemzetközinél mert előnyt élvez felvételkor. De most kérdem külföldi kamionos jön magyarba az vajon tud magyarul? Szerintem egy kukot se csak mutogat meg rajzol az aszfaltra:D Volt mikor egy román kamionos kereste a telepet oda jött hozzám és handzsa nyelven magyarázott:D Én meg mondtam neki tanulj meg magyarul ne szövegeljél:D
Ez tuti nem autósiskoláé mert nincs rajta "T" betű. Biztos egy céges autó ahol ezen gyakorolhatott. Általában tandemes póton oktatnak az autósiskolák nem nyergesen. Már a forgózsámolyos is ritka hogy azon oktatnának.
A sofőr hiány egyik jele az év végi hajrá kezdetének. Továbbá a külföldi fuvarvállalások esetén a versenyképes fuvardíjak mértéke, amelyel azért küzdeni kell a bolgárokkal, románokkal stb. De nagyon úgy néz ki, hogy a magyar fuvarvállalók az egyik legolcsóbbak a piacon, amely azt is okozza, hogy sok, friss papírokkal rendelkező, és némi gyakorlatot is szerző nemzetközi gépkocsivezető az e tevékenységhez óhatatlanul kapcsolódó körülményeket (távollét, hosszabb várakozási idők stb), és az ehhez nem egészen korrekt mértékben kapcsolódó fizetések tapasztalva inkább valamennyivel kevesebbért, de saját otthona környékén keres elfoglaltságot magának.
Hát igen nem egy szépség díjas volt a pót mivel már nem mai gyerek de ha láttad volna mi volt ráírva a ponyvára:DDD Na jó elárulom:) " Viszük a pálmát":DDD
Az Iveco amin tanultam meg egy 8 sebességes felezős váltó volt. Hát nem mondom brutál egy gép mikor emelkedőn kicsit ráfeküdtem jobb lábbal meglódult mint a gepárd:) Nagy élmény volt mikor köröztem vele a városba mindenki csak engem lesett hát ezért akarok én kamionos lenni:))) A hegyi vezetés meg egy csúcs volt a Mátrában:)
Valakinek így megy valakinek úgy nagybátyám kőmüvesként kezdte majd volt neki 2-3 IFA-ja most meg pár 7,5-es van neki de nem megy úgy neki ahogy kéne ne szomorkodj a suzuki is jó jár gány xDxD
igen egy MAN,elég gyengus volt lánykorában volt 170 LE ,most már kevesebb lóerő,de szerettem érzetem rajta a romboló hatást ha eg ypillanatra nem figyelek :D pofozós váltóval szerelték ,hasznos ,hoyg láttam olyat is.alig vártam mikor vezethetem,minidg lestem mikor jön már,mintah eg ynőt várnák :)
Ezzel én is így vagyok:) Tiszta mondat én se tudtam volna jobban megfogalmazni. Nekem menő szakmám van nagyon mivel hegesztő vagyok és hülyére kereshetném vele magam:) Egy 10 cm CO védőgázas hegesztésért simán adnak 5000 ft is. És most a DE nem tudok egy helyben megmaradni már mint a hegesztő csarnokban. Vezetni meg imádok és tudok is az utóbbit a vizsgabiztos mondta:)