Eladósorba került az Eisenbahn Journal 7/2007 száma "125 Jahre Gotthardbahn". Főként a svájci vasút kedvelőinek ajánlom, de más témák is vannak a magazinban. A mellékletet képező DVD-lemezről /"Wilhelm Tell Express"/ készült másolatot adom hozzá, ár: 2.000,- HUF.
Indóház magazin "gyűjteményem" (Extrák nélkül!) felszámolásra kerül. A lapszámok a kezdetektől az idei évig. Állapottól függetlenül 100.-/db. (Akár egyesével is.) Érdeklődni lehet a publikus mélemen.
Mivel ma van a "Fekete Péntek" úgy döntöttem, hogy valakinek jól kell járnia. Ezért az ÖSSZES meglévő könyvemre +30% áremelést adok! Ne hagyják ki! Járjak jól! (bocsánat, de ez a dilis mai nap ezt hozta ki belőlem....)
De a szöveg is jó, a másolónak még az sem tűnt fel, hogy főbb munkáit halála után írta:
"Lacsny Árpád (Viktortanya, 1885. febr. 2. – Bp., 1917. ápr. 7.): gépészmérnök. Tanulmányait 1906-ban a bp.-i műegy.-en végezte. 1909-ben a MÁV (Magy. Államvasutak) szolgálatába lépett, ahol a vontatási osztályon, majd az Északi Főműhely kocsiosztályán dolgozott, később a MÁV gépkocsiüzem vezetője lett. Ugyanakkor a Heller és Herz gépgyár főkonstruktőre is volt. Nevéhez fűződik az első m. motoros kocsi üzembe helyezése. Alkotásai közül jelentősebbek még az első m. Diesel-motoros útihenger és az első mechanikus erőátvitelű m. Diesel-mozdony. A járműmotorokkal és motoros járművekkel kapcsolatos műszaki kérdésekről több tanulmánya és önálló munkája jelent meg. – F. m. A vasúti motoros járművek (Bp., 1928); Belsőégésű motorok (Bp., 1933)."
Ha az 1928-ban kiadott könyvet dedikálta a szerző, akkor bizonyítást nyert, hogy a "nagytudásúak" ész nélkülmásolták egymástól a hülyeséget. (Annak idején az egyik tanárom mondta, hogy a diákok egymás dolgozataiból többnyire a hülyeséget másolják át.)