Megmaradt a tavaly vásárolt téli gumim, acél felújított felniken és hozzá csavarokkal. Barum Polaris 3, kb 3000 km-t futottak, még garis, 205/60 R16 a méret. Alku nélkül 90k az ára.
Ma tettük be az autómba egy ebay-on vásárolt Johnson gyártmányút, tökéletes, még a vizuális tolatóradart is tudja. Az egyetlen negatívum, hogy csak angolul és franciául tud.
Meg is jöttem,gyári diag-gal megnézték, 2 db izzítógyertya hiba volt összesen és azt mondta a szerelő azért nem csinálja meg a regenerálást. Az olajszintet megnéztem a max jel alatt van egy kicsivel.
Kössz! Hagyjuk a BT-t, nem kell mindenáron, csak érdeklödtem :) És abban tudsz segíteni: a csomagtér ajtót csak a távirányítóval tudom nyitni. Állítólag beállítás kérdése, hogy lehessen gombbal is nyitni.
Az hogy a részecskeszűrőt ilyenkor regenerálja, ha ezt sűrűn csinálja és leállítás után sok esetben működteti a külső ventillátort, akkor nagy a baj, ez esetben a motorolaj szintet azonnal ellenőrizni, nem e sok van benne.
DE minden 1.6 tulajnak érdemes heti szinten figyelemmel kísérni a motrolaj szintet, és az a baj ha szaporodik
Véleményetek szerint mi okozhatja azt a jelenséget , hogy a pillanatnyi fogyasztás a kijelzőn elég hihetetlen adatokat mutat. folyamatosan ingázik pl: 5,5-10,8-25,8 - 35,8-48,5-78,8 l -ig
Az az igazság hogy a kijelző is lassan megadja magát. PUG 407 1.6 hdi / 2006/
egy egészen mellékes tanács, nagyon tartsd figyelemmel a két hengersor között lapuló termosztát házat, mert szeret eltörni, és elfolyatni a vizet, a v6hdi-k jelentős része ez miatt hullik el,
Üdv! Új tulaj vagyok, a napokban vettem egy 407 Coupet, 2006-os évjáratú, 2.7 HDI. Segítséget kérnék több dologgal kapcsolatban. Pl: csomagtér gombbal történö nyitása, mp3 lejátszás, bluetooth kapcsolat.
En sem ertem h mit kotort el benne....Probalta, ketyeget berregett, nem nyomta meg h hoppa valami baj van. Senkinek se kivanom azt az erzest mikor 2ezer fordulat kornyeken odalepsz neki es semmi... valami borzaszto.... Remelem holnap orvosolja a hibat, de van olyan erzesem h nem fog menni. Akkor elviszem markaszervizbe es orra ala nyomom a szamlat, kivancsi vagyok h akkor mi lesz.... Vagy kerek toletek idopontot aztan rakukkantotok. Holnap megirom h wtf... Koszi nektek
Nem egy kocsin cserelt mar vezerlest, TDiken Hdiken. Nemtudom mit cseszett el. Kijavitsa a hibat aztan hidd el sose adom kezebe a kocsim. En se ertem az osszefuggest h miert nem megy a turbom. Olyan nincs h a kocsi valami biztonsagi uzemmodba teszi magat ezert nem megy a turbom, lehet diagot kell nezetni, fedelzeti computer nem ir semmi hibat. Aszongya h slagot vagy netenan valami kabelt nem tett vissza valahova, ugy legyen. Kiprobalta aszonta szepen megy minden, az igaz h szepen megy de nem kapcsol a turbo. Holnap viszem hozza aztan megirom a fejlemenyeket. Csak attol felek nem fog tudni mit kezdeni vele...
A Peugeot 407 nem Lada. Már párszor leírtam ide, sokan meg is sértődtek, hogy a vállveregetős, bizalmaskodó, Ladán edződött, idősödő, apám is idejárt-típusú szerelők diagnosztika, kellő műszerezettség és tapasztalan nélkül szart sem érnek itt. Találgatnak, a te zsebedre alkatrészeket cserélgetnek, a hibájukat atyáskodva elismerik, hogy hát mindenki tévedhet, hehe. Hozza helyre a hibáját, majd ezután villants a szemedbe egy zseblámpával, mint a Man in Black-ben és töröld ki az agyadból a mestert. Itt a fórumon mindenki segítőkész, tapasztalt és vannak itt igazi szerelők is, akik készséggel segítenek. Én nem, csak pofázok.