Azt jelenti, hogy eleve alárendelt viszonyba kerülj a felvételnél. Neked meg azt kell tudnod, hogy igencsak kevés a jó sofőr. Oda ember kell ám! Aki egyébként ideális lenne, annak olyan tulajdonságai vannak, amiáltal sokkal jobb pénzkereseti lehetőségeket is találna magának. Aki nagyon jó az elmegy, aki nagyon szar az csőd. Aki közepes és fejlődőképe, az az ideális, de ez a kategória macerás. ellenőrizni tanitani kell, figyelni rá.
Azt kell mondanod amikor behivnak, hogy PRÓBÁLJANAK KI!
A fuvarozó cég köti a biztosítóval. Olyan, mint a casco. Egy nagyautónál, simán több lehet az okozott kár, mint a befizetett összeg. De az a biztosító kockázata. Azért nem kell őket félteni, hogy csődbe mennek. )
Ezt az árubiztosítást ki köti és kivel? Ez olyan mint a kötelező hogy havonta fizeti a cég és ha betrafál valami akkor ebből fedezik a kárt? De mi van akkor ha a kár többszöröse mint a megkötött biztosítás?
Én csak a legelső éjszakámon,meg a legelső utamon nyitottam rá egy táblára a hátfalat,túlságosan alászedtem,meg izgultam a biztonsági őr bácsitól hajnali 3-kor. :)))
Na jó,nem sajnáltam a kocsit utólag,mert felvilágosított egy srác,akivel egy cégnél dolgzoztunk,hogy ez a kocsi egy totálkárból lett összetákolva. Nem tudom honnan szedték bele azt a 4,6 literes motort,de rohadt jól megy.
Előre fele a zsámolyos a legjobb, az követi legjobban a traktort... előrefelé a nyerges ami a legjobban lecsapja a kanyart. De eleinte nagyobb íven forgatod, meg jobban kinyújtod az elejét akkor ráérzel, hogy hol mekkora hely kell neki és odanézés nélkül el fordulsz majd, egy idő után ráérez az ember, hogy hol a kocsi "segge" .Ha nem akkor nem erre a szakmára termett és inkább nézzen más melót.
A lidl be is van olyan sofőr, hogy gyakorlatilag egy tolószékes ember gyorsabban közlekedik tőle, mert fingja sincs hol a pótkocsi és állandóan a tükröket sasolja ( még is elkaszál néha pár táblát) a hátfallal rendszerint öszek..ja a csatornákat a boltnál, vagy a korlátot... és nem veszi észre, hogy nem neki való, csak azért is erőlteti több mint 1 éve..
Igen de ez a próba természetesen két irányú!Aztán holnap eldől mennyire felelünk meg egymásnak:)))Gépkezelőt nem tudom,de nekem nem gond mert az is van.
Pont ezért nem olyan vészes mert hátra mész,....lassan tolatsz,és még helyed is van ha minden összejön......jobb esetben még segítséged is akad,és többször korrigálhatsz.....hacsak nem pestig tolatsz az M3-on:))))
A kukás autót mondod? Ha jól tudom arról meséltél ma. Ha nekem szólnának kapásból bele vágnék. Volt mikor elmentem a Remondis-hoz de a portánál tovább nem jutódtam nagyfejű biztonsági őr véget. Pedig csak érdeklődni szeretem volna!
Én például nem azt mondtam, hogy csak a tolatás a nehéz hanem azért "félek" tőle mert a suliban nálunk forgózsámolyos pót van. Azzal még nehezebb manőver ami a csuklási pontok miatt teszi komplikáltabbá. Viszont csak meglehet tanulni vagy hát inkább azt mondom majd meglátjuk az első óra után.
Érdekes itt a fórumon,hogy mindenki a tolatástól félé:))!
Az előrehaladástól vajon miért nem.Például én mindig frászt kaptam amikor zebránál jobbra kis ívbe fordultam,és egyszerre kaptam zöldet a gyalogosokkal,vagy lámpa nélkülinél meg pláne.....oké elengedem őket de tükörbe már nem sokat látni,és mint tudjuk mindig van olyan ökör aki siet,szalad,bújik,és azt hiszi megbír a hátán egy kamiont:)))......de komolyra fordítva azért nem csak a tolatás nehéz egy nyergessel szerintem....