Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39723

Azt jelenti, hogy eleve alárendelt viszonyba kerülj a felvételnél. Neked meg azt kell tudnod, hogy igencsak kevés a jó sofőr. Oda ember kell ám! Aki egyébként ideális lenne, annak olyan tulajdonságai vannak, amiáltal sokkal jobb pénzkereseti lehetőségeket is találna magának. Aki nagyon jó az elmegy, aki nagyon szar az csőd. Aki közepes és fejlődőképe, az az ideális, de ez a kategória macerás. ellenőrizni tanitani kell, figyelni rá.

 

Azt kell mondanod amikor behivnak, hogy PRÓBÁLJANAK KI!

Előzmény: OSTIKA (39708)
_Gabesz Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39722
Vagy ahogy mondani szokták: Egy az anyja mindegyiknek.
Előzmény: _Gabesz (39721)
_Gabesz Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39721
Nálam simán felhívták az előző céget. Ismerik ezek mind egymást...
Előzmény: semt (39711)
OSTIKA Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39720
A problémás az most hogy jön ide? A kezdő még valahogy érthető.
Előzmény: semt (39719)
semt Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39719
Finom célzás arra, hogy kezdőket, és problémás embereket nem szeretnének alkalmazni...
Előzmény: OSTIKA (39717)
semt Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39718
A fuvarozó cég köti a biztosítóval. Olyan, mint a casco. Egy nagyautónál, simán több lehet az okozott kár, mint a befizetett összeg. De az a biztosító kockázata. Azért nem kell őket félteni, hogy csődbe mennek. )
Előzmény: OSTIKA (39716)
OSTIKA Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39717
Ez így egy nagy baromság mikor én meg dolgozni szeretnék! LOL!
Előzmény: semt (39715)
OSTIKA Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39716
Ezt az árubiztosítást ki köti és kivel? Ez olyan mint a kötelező hogy havonta fizeti a cég és ha betrafál valami akkor ebből fedezik a kárt? De mi van akkor ha a kár többszöröse mint a megkötött biztosítás?
Előzmény: semt (39712)
semt Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39715
Akkor nem vagy leinformálható...
Előzmény: OSTIKA (39713)
semt Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39714
Nagy sebesség a kanyarban.
Előzmény: gaborka86 (39677)
OSTIKA Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39713
De ha előtte nem sofőr voltam akkor mit vigyek milyen papírt?
Előzmény: semt (39711)
semt Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39712
Kötelező az árubiztosítás. Az önrész a pilótát terheli. Az autóban okozott kárral is hasonlóan van.
Előzmény: gaborka86 (39677)
semt Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39711
Az előzö cégedtől vinned kell egy írásos jellemzést.
Előzmény: OSTIKA (39708)
OSTIKA Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39710
Nyomóznak az ember után? Ez olyan aljas egy módszer!
Előzmény: _Gabesz (39709)
_Gabesz Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39709
Nagyjából annyit, hogy felhívják az előző cégeket ahol dolgoztál és megkérdezik milyen sofőr voltál.
Előzmény: OSTIKA (39708)
OSTIKA Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39708
Valaki tudja mit jelent az hogy leinformálható gépkocsivezető?
AFF-645 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39707
Én csak a legelső éjszakámon,meg a legelső utamon nyitottam rá egy táblára a hátfalat,túlságosan alászedtem,meg izgultam a biztonsági őr bácsitól hajnali 3-kor. :)))

Na jó,nem sajnáltam a kocsit utólag,mert felvilágosított egy srác,akivel egy cégnél dolgzoztunk,hogy ez a kocsi egy totálkárból lett összetákolva.
Nem tudom honnan szedték bele azt a 4,6 literes motort,de rohadt jól megy.
Előzmény: husky610 (39706)
husky610 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 39706
Előre fele a zsámolyos a legjobb, az követi legjobban a traktort... előrefelé a nyerges ami a legjobban lecsapja a kanyart. De eleinte nagyobb íven forgatod, meg jobban kinyújtod az elejét akkor ráérzel, hogy hol mekkora hely kell neki és odanézés nélkül el fordulsz majd, egy idő után ráérez az ember, hogy hol a kocsi "segge" .Ha nem akkor nem erre a szakmára termett és inkább nézzen más melót.

A lidl be is van olyan sofőr, hogy gyakorlatilag egy tolószékes ember gyorsabban közlekedik tőle, mert fingja sincs hol a pótkocsi és állandóan a tükröket sasolja ( még is elkaszál néha pár táblát) a hátfallal rendszerint öszek..ja a csatornákat a boltnál, vagy a korlátot... és nem veszi észre, hogy nem neki való, csak azért is erőlteti több mint 1 éve..
Előzmény: Törölt nick (39696)
AFF-645 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 39705
Végén még kiderül,hogy inkább elmész rakodónak!!!!! :)))
Előzmény: Há-gyé (39704)
Há-gyé Creative Commons License 2010.07.14 0 0 39704
Igen de ez a próba természetesen két irányú!Aztán holnap eldől mennyire felelünk meg egymásnak:)))Gépkezelőt nem tudom,de nekem nem gond mert az is van.
Előzmény: OSTIKA (39702)
Há-gyé Creative Commons License 2010.07.14 0 0 39703
Hát igen a forgózsámolyos nem egyszerű azt mondják!De biztos megvan annak is a megfelelő technikája amit ha gyakorol valaki,akkor belejön!
Előzmény: Törölt nick (39696)
OSTIKA Creative Commons License 2010.07.14 0 0 39702
De jó ki is lehet próbálni:) Király:) Gépkezelői is kell kukás autóra?
Előzmény: Há-gyé (39700)
OSTIKA Creative Commons License 2010.07.14 0 0 39701
LOL:DDD
Előzmény: Há-gyé (39698)
Há-gyé Creative Commons License 2010.07.14 0 0 39700
Igen a kukásra megyek holnap próbálni!
Előzmény: OSTIKA (39697)
OSTIKA Creative Commons License 2010.07.14 0 0 39699
Nem olyan nehéz az csak gyakorlat kérdése. Bár én tandenen tanultam és ha nem figyel a pilóta az is becsuklik se perc alatt.
Előzmény: Törölt nick (39696)
Há-gyé Creative Commons License 2010.07.14 0 0 39698
Pont ezért nem olyan vészes mert hátra mész,....lassan tolatsz,és még helyed is van ha minden összejön......jobb esetben még segítséged is akad,és többször korrigálhatsz.....hacsak nem pestig tolatsz az M3-on:))))
Előzmény: OSTIKA (39695)
OSTIKA Creative Commons License 2010.07.14 0 0 39697
A kukás autót mondod? Ha jól tudom arról meséltél ma. Ha nekem szólnának kapásból bele vágnék. Volt mikor elmentem a Remondis-hoz de a portánál tovább nem jutódtam nagyfejű biztonsági őr véget. Pedig csak érdeklődni szeretem volna!
Előzmény: Há-gyé (39693)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.14 0 0 39696
Én például nem azt mondtam, hogy csak a tolatás a nehéz hanem azért "félek" tőle mert a suliban nálunk forgózsámolyos pót van. Azzal még nehezebb manőver ami a csuklási pontok miatt teszi komplikáltabbá. Viszont csak meglehet tanulni vagy hát inkább azt mondom majd meglátjuk az első óra után.
Előzmény: Há-gyé (39694)
OSTIKA Creative Commons License 2010.07.14 0 0 39695
A tolatás annyiban másabb mert ott hátra fele megyek nem pedig előre:D
Előzmény: Há-gyé (39694)
Há-gyé Creative Commons License 2010.07.14 0 0 39694
Érdekes itt a fórumon,hogy mindenki a tolatástól félé:))!

Az előrehaladástól vajon miért nem.Például én mindig frászt kaptam amikor zebránál jobbra kis ívbe fordultam,és egyszerre kaptam zöldet a gyalogosokkal,vagy lámpa nélkülinél meg pláne.....oké elengedem őket de tükörbe már nem sokat látni,és mint tudjuk mindig van olyan ökör aki siet,szalad,bújik,és azt hiszi megbír a hátán egy kamiont:)))......de komolyra fordítva azért nem csak a tolatás nehéz egy nyergessel szerintem....

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!