alá fekszel a kocsi alá 1 bikával,a generátor nagy sarujának adsz 1 pozitívat,a kasznin keresel 1 testet,és szólsz azasszonynak,mikor nyomja a nyitó gombot...
Nem rossz ez a cikk, bár ír érdekes dolgokat is - a régi 200 kompressor (meg az új se) nem arról híres, hogy 10L alatt eljárjon a városban, viszont abban igaza van, hogy az átlagember ha egy benzines 2 literes autóban meglát 405000 km-t, legyen az akármilyen szép hajlamos másikat nézni, még ha abban ugyanannyi van is, de az órájában csak a fele... Ez Mo-n még egy évtized lesz mire a fejekben helyreáll, hogy 16 év alatt nem reális a szokásos 165ekm (vagy már nem is tudom mire szeretik állítani az órát mostanában, ha bűncselekmény ha nem) egy E kategóriás autóban.
Sziasztok, nem tudok bejutni a vitomba... nem voltam itthon több mint egy hónapot, és lemerült az aksi , a központi zár nem nyit, az ajtó zárak rosszak, kulcs elforog, elfúrtam már a lengőajtó zárat kihullott a betét de a kocsi nem nyílik, jól jönne egy kis segítség, vagy egy rajz a z ajtó zár részéről vagy valami, mert be kéne még ma este jutnom ebbe a tetves autóba, csk már úgy felbosszantott hogy azon gondolkodok bebaszom az ablakot..
" Üresben normális a 4000-nél tiltás!!" Ez biztos? Mert az enyem dizel, es a muszaki vizsgan 5460-at mutatott a gep tiltasnal, tobbszor is megismeteltek a mutatvanyt. Az itteni vizsgaeloiras szerint ez a motor (OM604) 5000 es 5600 kozotti fordulatszamon kell legyen a fustmeres pillanataban, a beniznesekre biztosan meg nagyobb az eloirt fordulat
Gyári diaggal fojtószelepház beállítás kéne, valamint jó lenne átnézni a motor kábelköteget, nem ritka, hogy az a baj, elkeményednek, lepattognak a szigetelések, és apró zárlatok lépnek fel. Üresben normális a 4000-nél tiltás!!
Jaja az lesz. Hétfőn elviszem egy diagra. (Egyébként hibát már nem jelez vissza. A sárga hiba jelzés kábelköteg szakadás volt, ezt már a villamossági szerelő megoldotta...)
Még mindig küszködök az autómmal. (W202 C200 1998évj.)
A hibajelenség: Hidegen első indításnál fulladozik, kisebb gázadásra leesik a fordulat. kb fél percig 2-ezres fordulaton kell tartanom, utána jó, használható az autó. Viszont menet közben is van úgy hogy berángat, torpan. Szóval nem az igazi. Ja és üresben padló gáznál nem pörög többet 4 ezernél. (letilt) A légtömegmérőt a mai napon újra cseréltem, de ugyanaz a hibajelenség, szóval felesleges volt a csere. Szerintetek mi lehet a hiba? A szerelőmet megkérdeztem, Ő üzemanyag szivattyúra, vagy nyomásszabályzóra gyanakodott. Nem tudom..
Költenem kéne az autóra de igazából nincs hova! :) Kitaláltam, hogy eléggé remeg alapjáraton a motor (om606.910), a 200Ft.-os teszten elbukik. Általában elég szokott lenni a hidraulikus motortartóbakok csere, vagy inkább az adagoló-porlasztócsúcs környékének vizsgálata lenne az üdvös? Persze látatlanba nehéz ezt eldönteni, de hátha.
Nemzetközi kategória: A "B" kategóriába tartozik a (forgalmi engedély bejegyzése alapján) legfeljebb 3500 kg megengedett legnagyobb össztömegű, a vezető ülésén kívül legfeljebb 8 állandó ülőhellyel rendelkező gépkocsi, amely lehet személygépkocsi vagy kis tehergépkocsi is. Az ilyen gépkocsival, "B" kategóriás, nem kezdő vezetői engedély birtokában könnyű (a forgalmi engedélyből megállapíthatóan legfeljebb 750 kg megengedett legnagyobb össztömegű) pótkocsit korlátozás nélkül szabad vontatni. Az összekapcsolt járművek megengedett legnagyobb együttes össztömege így elérheti a 4250 kg-ot. Nehéz (a forgalmi engedélyből megállapíthatóan 750 kg-ot meghaladó megengedett legnagyobb össztömegű) pótkocsinak "B" kategóriás, nem kezdő vezetői engedéllyel való vontatásához két feltételnek kell teljesülnie: A nehéz pótkocsi (forgalmi engedélyből megállapítható) megengedett legnagyobb össztömege nem haladja meg a vonó gépkocsi (forgalmi engedélyből megállapítható) saját tömegét, és az összekapcsolt járművek megengedett legnagyobb együttes össztömege (vagyis a két forgalmi engedélyből megállapítható megengedett legnagyobb össztömegek összege) nem haladja meg a 3500 kg-ot. Tehát B kategóriás jogosítvánnyal is lehet vontatni nehéz pótkocsit a fenti szabályok betartása mellett! Például egy 2000kg össztömegű személygépkocsival melynek a saját tömege 1520kg azzal lehet B kategóriás vezetői engedéllyel vontatni egy 1500kg össztömegű pótkocsit. A jogszabály nem határozza meg a vontatható pótkocsi tengelyeinek számát. Ezért akár kettő tengelyes pótkocsi is vontatható B kategóriás jogosítvánnyal a fent említett szabályok betartása mellett.
Forrás: Nemzeti Közlekedési Hatóság
Csak azért mert szerintem nem kell a 750 kg nál leragadni,persze fékkel kell a nagyobbat!
Mindenesetre beszeltem a Travel Channel-es fiukkal. Elkisernek minket Magyarorszagra. Az lesz a film cime: Egy csalad egy rollerrel Europan keresztul :D
Előre fillérre meg volt beszélve az összeg. Ha akrtam volna, kereshettem volna olcsóbbat. Nekem jó volt így. Ha lesz alkalmam, az extaxit is oda viszem. Remélem addig bírja...
A cif és az agyon használt dörzsi szivacs,hasznos a hagyományos be mattult lámpa foncsor polírozásánál. Vagy az autó fényezésének polírozásánál. "Sajnos " sokan, políros brigádok ezt használják. ( személyes tapasztalat ) :(