Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bakter1120 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39752
És ha még akkor se térsz magadhoz akkor jöhet a hideg vizes zuhany :P
Előzmény: Béla6 (39751)
Béla6 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39751

próbáld meg a hidegvizes bilit...

 

(a kezedet kell belelógatni... :-))

Előzmény: _kirill (39746)
bakter1120 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39750
Ezt azért nem gondolta volna...
Előzmény: husky610 (39735)
tamiya Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39749
Tolómotor az nagyon pöpec télen! Amikor még 435-tel jártam volt csúcskálás a hóban. :) Frankón lehet vezetni, de azért kell figyelni nehogy megcsukja az ember.
Előzmény: husky610 (39747)
tamiya Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39748
Jó nektek a KV-nál! Itt semmi sincs éjjel. Másnapra állnak a meghibásodott buszok a műhely előtt. Műhely- Diagnosztika - Festő és karosszéria csak nappal. Revízió meg szerda éjjel lehetséges.
Előzmény: AFF-645 (39744)
husky610 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39747
Nem csapja jobban a seggét mint a nyerges pót... a csiklósnál legalább fordul a C tengely, így jobban íven tudja tartani és mivel az A tengely jóval hátrébb van így ki kell engednie az elejét, úgy meg egyáltalán nem gázos. Eleinte én is fostam mikor a belsőből kanyarodott egy csuklós mindig belassítottam vagy lehúzódtam nehogy kaszáljon, de figyelgettem és sose lóg át a vonalon.

A 435-ös nekem is tetszik, vagy a mercik a faros csuklós, egész jól lehet játszani vele télen.
Előzmény: tamiya (39741)
_kirill Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39746
a wabis kamionokban van klíma? hogy lehet elviselni a forró éjszakákat a fülkében?
vele el viselném,kicsit fázós fajta :D


fázóscicis
AFF-645 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39745
Remélem is,de személyesen nem mert találkozni a raktáros,pedig mondtam,hogy odamegyek,végzek reggel 6-kor eszek,megcsinálom a reggeli teendőim,és 9-re kint leszek,bármelyik nap. Mindig jött a rizsa,hogy mot miért nem.

Csak azért mondtam,hogy kimegyek hozzájuk,mert ők meg 1 km-re vannak a lakóteleptől.
Előzmény: Pavel (39743)
AFF-645 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39744
Én maradok a szólóknál!!! :)

Gondolom azért nem kellett fizetniük,mert min. 5 éve ott vannak a cégnél,meg nincs rájuk annyi probléma.

Karosszériás éjjel van,meg festék is.így megcsinálják,ha éppen rossz napod volt. Így reggelre már egy friss gép várja a kollégád. Évente egyszer ezért nem ugranak rád,de gondolom aki sokat tör,azért vonnak már.
Előzmény: tamiya (39741)
Pavel Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39743
"Ez a Porshe egy rohadt sóher egy cég,ahhoz képest mennyi pénzük van."

Ne hidd, nagy szarban vannak ők is ,rengeteg elbocsátás volt.
Előzmény: AFF-645 (39739)
scanibal Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39742
Sziasztok!

A mai Blikk irja.hogy a fuvarozok ukrán.szerb.román,kamionosokat vesznek fel mert nálunk nincs megfelelö kamionos! Ha nálunk nincs, náluk van??????
tamiya Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39741
Hy!

Sóher=pénzéhes! Ezért van sok pénzük!

Csuklósra vissza kanyarodva, rohadt egy megoldás ez, hogy ennyire (kb. 1m ugye?) kicsapja a hátulját. Volt már jó pár sofőr, aki valamit elvitt vagy meghúzott vele. Én is húztam már meg szabálytalan helyen álló autót, de szerencsére nem lett belőle semmi gebasz, mert biztosító fizet az autósnak, lökköst meg lefújták.
Talán jó megoldás lenne a károk enyhítése érdekében, ha rutinpályán lehetne manőverezni pár órát a csiklósokkal + oktatóval. Jah meg a rendőrök + közterületesek aktív jelenléte. Ro*adt hűsölő majmok, nem veszik a fáradtságot, hogy megállni tilosban(!) várakozó autókat megbüntessék.
Kígyókat (Ik 435) jobban szeretem, mert az olyan, mint egy tandempótos gép. Kicsit jobban ki kell az orrát engedni, cserébe nem tolja ki a seggét.
Előzmény: AFF-645 (39739)
AFF-645 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39740
Tudod hányan szokták mondani,hogy mi az hogy buszt vezetni,csak tekerni kell a kormányt.
Aztán mikor megkapják a lehetőséget,akkor meg le vannak döbbenve,hogy minden sarkon megállni-elindulni nem is olyan könnyű egész nap.

Volt egy ürge,aki nemzetközizett busszal,valahogy idekerült helyire. Ismerősöm már úgy kiabált vele fél úton,mert volt mikor nem akart megállni a megállóban,mert előbb indultunk el,máris megállni,mert ő hozzá van szokva,hogy menni kell folyamatosan.Meg állt egy másik busz a megállóban,és ki akarta kerülni,na akkor már kezdett nyúlni a fülkébe,hogy szépen beállsz a másik busz mögé,lehet van takarásban ember,aki éppen ezzel szeretne menni.

Ha te ezt nem bírod,akkor tényleg ne csináld,mert így gép előtt bénának tűnhet néhány embernek,így leírva,de az életben teljesen más.
Én tudom,miről beszélsz.
Szoktam néhány embernek mondani,hogy jól gondolja meg a helyi buszozást,mert egyszerűnek néz ki kívülről,de belülről már korán sem az.

Nagyon sokan pár hónap után le is lépnek,mert nem bírják,szellemileg a sok indulás meg állás,mindig ugyanaz az út minden nap,meg persze az utasok beszólásai,mert páran nem tudják lenyelni,ha egy idegen beugatja neki,hogy a "kurva ......".

Sok sikert a következő melóhoz.
Előzmény: Há-gyé (39737)
AFF-645 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39739
Jaj,elfelejtettem mondani,hogy mikor alkatrészt szállítottam,akkor tőlem is levonták a zárhíd árát,mert ha te nem veszed észre,és nem fényképezed le a raktárban,akkor utána rajtad hajtják be,mert úgy gondolják,hogy te törted el útközben.

Tőlem egy zárhíd és egy generátor árát vonták le,de annyire rendesek,hogy nem a bolti árát vonják le,hanem a nyers árát,mintha még nem hozták volna el a Márka raktárából.

Nem tudtam mit csinálni,mert a zárhídnál egy annyira pici műanyag rész tört le,hogy szerintem simánbeépíthető lett volna azzal,nem lett volna tőle semmi baja,az autósnak meg adtak volna egy kis kedvezményt. Én elfogadtam volna simán,mert olyan helyen tört el,hogyha megcsinálják,lehet észre se veszem soha a büdös életben,mikor elhozom és használom.

Generátorról meg olyan képeket küldtek,mintha valaki direkt ledobálta volna a földre dobozostul. Mondtam nekik,hogy a biztonsági őr szólt volna,hogy "Te írjuk már rá a szállítólevélre,hogy útközben sérült".
Nem tudtam mit csinálni. Levonják,oszt punktum.

Én egy céget tudok,ahova nem fogom betenni a lábam,ez a Porsche Hungária. Csak nekik volt problémájuk a szállítással,amíg ott voltam. Pedig egyszer a Renault is törött szélvédőt kapott "tőlem",de ugye az annyira be van csomagolva,hogy nem lehet látni a raktárban.

Ez a Porshe egy rohadt sóher egy cég,ahhoz képest mennyi pénzük van.
Előzmény: bakter1120 (39726)
Béla6 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39738

hát araszolni nemcsak kukásautóval lehet, hanem bármi mássa, csak egy kis stau kell hozzá... :-)

 

menni meg ezzel is, legalábbis amikor a lerakó felé hasítanak... :-))

Előzmény: Há-gyé (39737)
Há-gyé Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39737
Megvolt a kukás próbanap!Tényleg tiszteletet érdemelnek,mert ezt idegekkel bírni kell!Engem padlóra tett a 20 méterenkénti megállás.....menni szeretek,tehát nem nekem való meló ez,megpróbáltam,de nem:))

AFF!

Rakodónak semmi pénzért!Kemény meló(12 tonnácska szemetet rakott fel a két fiú,ebben a 35 fokocskában),nevetséges pénzért!
husky610 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39736
Vmi kamion keresztbe fordult és tarolt egy pár autót, legalábbis kolegám ezt mondta.
Előzmény: Pavel (39734)
husky610 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39735
Tapasztalat...
nekem saját tapasztalatom is van ezzel kapcsolatban, köszönhetően az R-logisztikának...
és a többi sofőr is mesélt szépeket ott.
Előzmény: bakter1120 (39726)
Pavel Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39734
Valami volt, a Convoy Shopban voltam délben és akkor már állt az M0 az M5 felé, kerültem az országúton.
Előzmény: AFF-645 (39733)
AFF-645 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39733
Gondolom most is ott volt,mert úgy emlékszek,hogy 28 km M1-M5 között,és a 27-et írt a reklámtábla a pálya felett.
Előzmény: Béla6 (39731)
bakter1120 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39732
Az jó lesz baleset megelőzés szempontjából is meg idő szempontjából is.
Előzmény: Béla6 (39731)
Béla6 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39731

lya, az M5 becsatlakozásnál van a legtöbb gebasz...

 

ha elkészül végre az átkötés az 51-M5 között (kb. 1 év múlva), akkor ez teljesen megszűnik majd, az 51-estől 2x3 sávon lehet majd nyomulni...

Előzmény: AFF-645 (39727)
Kamionos_srác Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39730
Most hallottam, hogy a volt kollégáimtól, hogy a Gartner keleten toboroz embereket, mivel megkapta a Lidltől az ukrán piacot. Szóval szerintem elég sok üresedés lesz a keleti cégeknél nem sokára, ahol nevetséges összegekért dolgoztatják a sofőröket.
bakter1120 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39729
Nem kicsit...
Előzmény: AFF-645 (39727)
samydavisjr Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39728
mi az hogy honnan? csak azt ne mond hogy te ezeket nem tudod.
Előzmény: Roadtrain (39725)
AFF-645 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39727
M0-ás kilométerszámozása az 1-es főúttól indul???

Mert,ha igen,akkor délelőtt volt egy baleset a 27-es kilométernél,és a kocsisor délben még csak az M1-es felhajtóig ért,13:00-kor meg már az M1-esen volt kb. 5 km-es sor emiatt.

Kicsit durva lehetett.
bakter1120 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39726
Tényleg behajtják az alkalmazotton is???
Előzmény: Roadtrain (39725)
Roadtrain Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39725
Honnan tudod ezt??
Előzmény: samydavisjr (39724)
samydavisjr Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39724
A biztosításhoz csak annyit,hogy egy kutya mind (tisztelet a kivételnek) mert ha megsérül a rakomány,vagy az autó,akkor bezsebeli a főnök a lóvét a biztosítótól is,meg az alkalmazottól is,csak azt nem tudom,hogy milyen jogon,de sajnos ez megy.
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.15 0 0 39723

Azt jelenti, hogy eleve alárendelt viszonyba kerülj a felvételnél. Neked meg azt kell tudnod, hogy igencsak kevés a jó sofőr. Oda ember kell ám! Aki egyébként ideális lenne, annak olyan tulajdonságai vannak, amiáltal sokkal jobb pénzkereseti lehetőségeket is találna magának. Aki nagyon jó az elmegy, aki nagyon szar az csőd. Aki közepes és fejlődőképe, az az ideális, de ez a kategória macerás. ellenőrizni tanitani kell, figyelni rá.

 

Azt kell mondanod amikor behivnak, hogy PRÓBÁLJANAK KI!

Előzmény: OSTIKA (39708)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!