Köszönöm a részletes leírást! Akkor jó helyen kerestem a pollenszűrőt, csak nem találtam meg :DA gázolajszűrőt mindenképpen meglesem valami tükör segítségével. Olajszűrőnél is vannak hasonló méretbeli eltérések? Ha jól láttam azt egy 32-es kulcs fogja mint régebben a Fabiamban volt.Egyébként azért kérdeztem ezeket, mert magam szeretném őket kicserélni, bár a gázolajszűrőtől kicsit félek, hogy álljak neki? Olajcsere, szűrővel, légszűrő, pollenszűrő az menni fog.A klímát meg rábízom egy szakemberre, remélem csak tölteni kell...:)A kisebb javításokat igyekszem magam megcsinálni, pl a légbeömlők lamelláinak megjavítása, nyöszörgő váltókar, szűrők stb...
Lassan másfél évtizede járunk hozzájuk, a saját készítésű dobjaik és kipufogóvégeik zseniálisak, különféle hangkarakterek közül lehet választani, ráadásul pimaszul olcsón dolgoznak.
És a lényeg: értenek hozzá.
Az Ulter cégről sosem hallottam, de ha nem futsz egy kört a KK-nál, magaddal tolsz ki :-)
Nekem is így működik ahogy leírtad, csak szóba került, hogy a Skodában ugyanaz a panel van, mint a VW-ben, azért írtam, hogy igen, még OFF gomb is van, csak elrejtve.
OFF gombra nincs nagy szükség, mert ha üzemelő automata klímánál a középső tekerőn tekerintesz egy picit a kisebb befújási erősség irányába, akkor rögvest kikapcsol az automata és kisebb erővel fúj be a ventillátor.
Ennyinél a gyári xenon-os autók is villannak főleg az új LED-es ek PL BMW ....na azok vakítanak hátulról kegyetlenül,persze osztom ,de ez a legjobb amit ki hoztam belőle vagy lehetett vetítési kép enyhe lépcsője és éles határvonal miatt szemből nem vakítok még dombnak felfele sem ,bukkanónál villan semmi kétség .....
A sima halogénes proji vakít jobbra mert nincs levágva a vetítési kép mint a xenon projiba,ezért hátulról dombnak felfele vakít.
Had javasoljak valamit: egyszer kérjetek meg valakit, hogy vezesse az autótokat mögöttetek (bekapcsolt lámpával).
Én is innen tudom, hogy a nejem autójának bal oldali projektoros (!) lámpája kisebb bukkanón bevillan, dombon le már a másik is vakítja a szembe jövőt/előtte menőt, jobbos kanyarban pláne.
Azt viszont "örömmel" hallom hogy nem csak az új PSA-kat nem lehet átverni :)
Úgy néz ki holnapra meg lesz a "gyári" klón diagom Citroen és PSA-hoz ,te otthon vagy világítás téren sok mindent próbáltál (hallomásból tudom hogy PSA-nál is lehet ilyeneket állítgatni)
Gondoltam ha te O3-nál már csináltál ilyet akkor nem alaptalan a dolog ....
Nekem a PUG-ban átalakított xenon projis lámpák vannak mennek H1-es izzóval meg jelenleg Hylux 50W-os xenon trafók hajtanak 35W-os NHK xenon csöveket,már 5 féle trafót can-es trafót próbáltam ,levételnél mindegyiknél hisztizett a gép.
O2 ben meg mindegyik működött.
Már hollandiából rendeltem a retrofitlab-ból dupla ellenállású stabil jó minőségű trafókat 33 ezer ft volt egy pár ezeknél is hisztizett az autó.
Ami most van benne Hylux 50W -os az a legjobb autómata felkapcsolja nem hisztizik ,csak mikor lekapcsolja villan fel a "service" felirat 2 másodpercre és ennyi ,de ha manuálisan veszem le akkor nem mert akkor azt irja hogy "automata headlight deactivated"
A többi trafó ilyenkor is jelzett meg ha autómatán levette a tompit akkor a Navi-n már irta is hogy ellenőrizzem a fényszórókat!
Igazából csak alagútban idegesítő mikor leveszi kimenet és bevillan a "service" még ha csak 2 sec-re is de tudom ,hogy azért jobb lenne ha nem irná :D
Át lehet állítani a BSI-jét hogy xenon legyen ,de akkor meg a dinamikus szintszabályzókért hisztizne,így marad a diaggal a watt átállítása hogy 35 öt kergessen vagy akkor LED üzemmód ahogy említetted és így a trafóban lévő ellenállás elég lesz neki.
Olyan érzékenyen van belőve a tompi ezekszerint hogy a can-es trafókban az ellenállás nincs jól eltalálva.
Mondjuk ezt nem adom fel azért a kis 2 másodperces "service" feliratért ,de jó lenne megoldani.
Kánikulában, tűző napon átmelegedett autóba is be lehet szállni, és elindulva kb. 1-1,5 perc alatt elviselhető hőmérsékletet csinál, lehúzott ablakkal indulós trükk nélkül.
A Golf ötösömben ez jóval tovább tartott.
Kánikulában nem elég a "light" klímaprofil, de a "medium" igen.
Egyszer kibabráltak velem a hátsó utasaim: elzárták a befúvókat.
Pár napig nem értettem, miért van melegem, aztán rájöttem. :)
Az én '14 februári Elegance-omban annyi a különbség, hogy ha kikapcsolt állapotban megnyomom az AUTO gombot, az A/C is bekapcsol (amit utána külön ki- be lehet kapcsolgatni).
Biztos változtattak azóta valamit, de nem nagyon értem, hogy miért.
A beállított klíma profiltól (light/medium/stong) függetlenül ez így működik nekem.
(Múltkor olvastam, hogy a műszerfal háttérvilágítás is máshogy működik már: helyzetjelző állásban sötét.)
A pollenszűrő a kesztyűtartó mögött van, alulról elérhető és általában a pollenszűrők dobozában lenni szokott instrukció a beszereléshez.
Az üzemanyagszűrő a motortér bal elejében van, függőlegesen áll, 4db cső megy rá és körben csavarokkal van lezárva.
Háromféle szűrőházzal lettek szerelve, ez a szűrőház oldalán látható! Lehet hogy be kell dugni egy telefont és azzal lefotózható, vagy a jobb lámpatestet ki kell venni és úgy megnézhető.
Itt van a MannFilter keresője ahol látható a három szűrőház cikkszáma és a belevaló MannFilter szűrők cikkszáma is. Ezekre a cikkszámokra bármelyik autósboltban adnak a kívánt márkából keresztreferenciát, de erősen javasolt maradni ennél a márkánál!
Ennyi idő alatt azért még egy olyan rendszerből is elszökhet a gáz java,. ahol nincsenek olyan buktatók mint a korai O2-ben a kondenzátor szűrőpatronjának ominózus műanyag dugója...
Egy jól működő rendszerben gyakorlatilag fél percen belül el kell indulnia a hűtésnek, úgy hogy érezhetően hideg (nem hűvös, hanem hideg!!!) levegőnek kell jönnie a fúvókákból még a legvadabb kánikulában is!
Van egy cső a kompresszornál ami egészen magasra felkunkorodik, hogy akár kézzel is biztonságosan megfogható legyen, ha az harmatos hagy hideg, akkor jó a rendszer, gyakorlatilag olyan hőmérsékletű közeg kerül a hőcserélőbe is a műszerfal mélyén.
Meg kell nézetni egy klímással aki egyből látni fogja, hogy megvan-e a megfelelő töltet és cirkulál-e a rendszerben. Ha nincs és nagyon nincs, akkor valószínűleg a szűrőpatron dugójánál engedte el. (ami ilyen régebbi kondival lett szerelve, az előbb utóbb elfossa magát, ilyenkor a dugó környékén olajos lerakódás látható, ahogy a szökő gáz kihordja az olajat és beleragad a por.)
Azt hogy ilyen kondenzátor (klímahűtő) van-e az autódban, úgy lehet legegyszerűbben megnézni, hogy kinyitod a motorteret és mivel a hűtő blokkban az első a kondenzátor, szemben állva az autóval, a jobb felső sarukban ha látható egy nagyobb világos műanyagdugó hatszögletű belső kulcsnyílással, akkor ez az! Amikor csak egy lekerekített tartályszerű patront lehet látni akkor az már az újabb kivitel! Állítólag van olyan cég aki foglalkozik a szivárgó dugó kicserélésével, de már ezzel versenyképes áron is lehet kapni új típusú kondenzátort, szóval érdemes inkább cserélni.
Ha van még benne nyomás, de már kevés, akkor csak a természetes nyomásvesztés, ami egy ilyen idős autónál teljesen természetes jelenség, ilyenkor rendesen fel kell tölteni és kész!
Octavia 2 1.4 TSI 2011 autóra szeretnék egy szolid hangú hátsó sportkipufogó dobot. Ulter dobhoz jó áron hozzá tudnék jutni, a szerelést magunk is meg tudjuk oldani, így nem kell kipufogóshoz menni.
Egy dolog bizonytalan, hogy melyik dobot vegyem:
125-208/70RS (1.4, 1.6, 1.9TD, 2.0) vagy
125-210/70RS (Octavia VRS 2.0)
Az Ulter lengyel központja nem tudott pontosan segíteni, mivel nincs 1.4 TSI O2 a közelükben, hogy megnézzék. Tippjük szerint az 1.4 1.6 2.0 szívókhoz való jó lehet, ennek is 55mm a kipufogócső átmérője, a VRS-re való dobról nem nyilatkoztak.
Meg tudja valaki mondani mekkor a gyári kipufogócső átmérője a hátsó dob előtt az O2 VRS-nek?