Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.04.15 0 0 66069

Én inkább maradok a régi jó bevált halogén izzóknál!

Előzmény: Draganovic (66058)
slimcolt Creative Commons License 2016.04.15 0 0 66068

Szia,


Köszönöm a részletes leírást! Akkor jó helyen kerestem a pollenszűrőt, csak nem találtam meg :DA gázolajszűrőt mindenképpen meglesem valami tükör segítségével. Olajszűrőnél is vannak hasonló méretbeli eltérések? Ha jól láttam azt egy 32-es kulcs fogja mint régebben a Fabiamban volt.Egyébként azért kérdeztem ezeket, mert magam szeretném őket kicserélni, bár a gázolajszűrőtől kicsit félek, hogy álljak neki? Olajcsere, szűrővel, légszűrő, pollenszűrő az menni fog.A klímát meg rábízom egy szakemberre, remélem csak tölteni kell...:)A kisebb javításokat igyekszem magam megcsinálni, pl a légbeömlők lamelláinak megjavítása, nyöszörgő váltókar, szűrők stb... 

Előzmény: Octi19 (66044)
stevie-13 Creative Commons License 2016.04.15 0 0 66067

Helyesebben:

 

 

Még helyesebben:

 

http://www.kipufogó.hu/brutus/brutus_k.html

Előzmény: stevie-13 (66066)
stevie-13 Creative Commons License 2016.04.14 0 0 66066

Az én tippem a www.kipufogoklinika.hu.

 

 

Helyesebben:

 

www.kipufogo.hu

 

:-)

Előzmény: stevie-13 (66065)
stevie-13 Creative Commons License 2016.04.14 0 0 66065

Ulter dobhoz jó áron hozzá tudnék jutni

 

 

Az én tippem a www.kipufogoklinika.hu.

 

Lassan másfél évtizede járunk hozzájuk, a saját készítésű dobjaik és kipufogóvégeik zseniálisak, különféle hangkarakterek közül lehet választani, ráadásul pimaszul olcsón dolgoznak.

 

És a lényeg: értenek hozzá.

 

Az Ulter cégről sosem hallottam, de ha nem futsz egy kört a KK-nál, magaddal tolsz ki :-)

 

 

Előzmény: beni77 (66041)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.14 0 2 66064

Balra az első kalappal  én vagyok. Már akkor is Skodám volt.:)

ckerti Creative Commons License 2016.04.14 0 0 66063

Nekem Jettám van automata klímával.

Nekem is így működik ahogy leírtad, csak szóba került, hogy a Skodában ugyanaz a panel van, mint a VW-ben, azért írtam, hogy igen, még OFF gomb is van, csak elrejtve.

Előzmény: Pierr_Kardán (66061)
Ernester Creative Commons License 2016.04.14 0 0 66062

Pöpec :)

Előzmény: (M)Ákos (66055)
Pierr_Kardán Creative Commons License 2016.04.14 0 0 66061

OFF gombra nincs nagy szükség, mert ha üzemelő automata klímánál a középső tekerőn tekerintesz egy picit a kisebb befújási erősség irányába, akkor rögvest kikapcsol az automata és kisebb erővel fúj be a ventillátor.

Előzmény: ckerti (66040)
Hannsg52 Creative Commons License 2016.04.14 0 0 66060

Az Oroszok, már a spájzban vannak! :)

Előzmény: (M)Ákos (66055)
Hannsg52 Creative Commons License 2016.04.14 0 0 66059

Csak a jövő héten, de a többi jól műxik nagyon! :) A tolatóval ,látom a jövő hetet is! :)

 

Előzmény: (M)Ákos (66056)
Draganovic Creative Commons License 2016.04.14 0 0 66058

Ku.......a jó :)

Előzmény: (M)Ákos (66055)
Draganovic Creative Commons License 2016.04.14 0 0 66057

Ennyinél a gyári xenon-os autók is villannak főleg az új LED-es ek PL BMW ....na azok vakítanak hátulról kegyetlenül,persze osztom ,de ez a legjobb amit ki hoztam belőle vagy lehetett vetítési kép enyhe lépcsője és éles határvonal miatt szemből nem vakítok még dombnak felfele sem ,bukkanónál villan semmi kétség .....

 

A sima halogénes proji vakít jobbra mert nincs levágva a vetítési kép mint a xenon projiba,ezért hátulról dombnak felfele vakít.

 

Előzmény: Varshi (66054)
(M)Ákos Creative Commons License 2016.04.14 0 0 66056

Igazán nincs mit, mikor kerül emelőre a verda? ;-)

Előzmény: Hannsg52 (66053)
(M)Ákos Creative Commons License 2016.04.14 0 1 66055

Ügyködnek az O3 halogénes lámpa átalakításával is, pl. itt :)

(Ez a drive2.ru egy aranybánya, már csak oroszul kéne tudni...)

Előzmény: Draganovic (66052)
Varshi Creative Commons License 2016.04.14 0 0 66054

Had javasoljak valamit: egyszer kérjetek meg valakit, hogy vezesse az autótokat mögöttetek (bekapcsolt lámpával).

Én is innen tudom, hogy a nejem autójának bal oldali projektoros (!) lámpája kisebb bukkanón bevillan, dombon le már a másik is vakítja a szembe jövőt/előtte menőt, jobbos kanyarban pláne.

 

Ez a kormány mögül (vezetve) NEM derül ki.

Előzmény: Draganovic (66052)
Hannsg52 Creative Commons License 2016.04.14 0 0 66053

( M )Ákos egy segítőkész, önzetlen úriember! Tessék ezt mindenkinek ,tudomásul venni!  :)

 

Köszönöm a segítséget, itt mindenki előtt is!

 

Tisztelettel,..G.

Előzmény: (M)Ákos (66051)
Draganovic Creative Commons License 2016.04.14 0 0 66052

Nekem xenon proji lett a lámpába szerelve ,én nem vakítok egy év alatt sosem villogtak szemből...tükrösbe be sem merném tenni az még nappal is vakít..

Előzmény: (M)Ákos (66051)
(M)Ákos Creative Commons License 2016.04.14 0 0 66051

Szerencsére az O3-ban gyári xenonom van. :)

Most már nem vagyok biztos benne, hogy miért kérdezted, mindenesetre halogénes O3-ba ezt a szettet sikerrel beszerelte egy emberke.

Kódolás nélkül működik neki, és hibajelzés sincs.

(Persze a tükrös lámpába nem illik ilyet tenni.)

Előzmény: Draganovic (66050)
Draganovic Creative Commons License 2016.04.14 0 0 66050

Azt viszont "örömmel" hallom hogy nem csak az új PSA-kat nem lehet átverni :)

 

Úgy néz ki holnapra meg lesz a "gyári" klón diagom Citroen és PSA-hoz ,te otthon vagy világítás téren sok mindent próbáltál (hallomásból tudom hogy PSA-nál is lehet ilyeneket állítgatni)

Gondoltam ha te O3-nál már csináltál ilyet akkor nem alaptalan a dolog ....

 

Nekem a PUG-ban átalakított xenon projis lámpák vannak mennek H1-es izzóval meg jelenleg Hylux 50W-os xenon trafók hajtanak 35W-os NHK xenon csöveket,már 5 féle trafót can-es trafót próbáltam ,levételnél mindegyiknél hisztizett a gép.

O2 ben meg mindegyik működött.

Már hollandiából rendeltem a retrofitlab-ból dupla ellenállású stabil jó minőségű trafókat 33 ezer ft volt egy pár ezeknél is hisztizett az autó.

 

Ami most van benne Hylux 50W -os az a legjobb autómata felkapcsolja nem hisztizik ,csak mikor lekapcsolja villan fel a "service" felirat 2 másodpercre és ennyi ,de ha manuálisan veszem le akkor nem mert akkor azt irja hogy "automata headlight deactivated"

 

A többi trafó ilyenkor is jelzett meg ha autómatán levette a tompit akkor a Navi-n már irta is hogy ellenőrizzem a fényszórókat!

 

Igazából csak alagútban idegesítő mikor leveszi kimenet és bevillan a "service" még ha csak 2 sec-re is de tudom ,hogy azért jobb lenne ha nem irná :D

 

Át lehet állítani a BSI-jét hogy xenon legyen ,de akkor meg a dinamikus szintszabályzókért hisztizne,így marad a diaggal a watt átállítása hogy 35 öt kergessen vagy akkor LED üzemmód ahogy említetted és így a trafóban lévő ellenállás elég lesz neki.

 

Olyan érzékenyen van belőve a tompi ezekszerint hogy a can-es trafókban az ellenállás nincs jól eltalálva.

 

Mondjuk ezt nem adom fel azért a kis 2 másodperces "service" feliratért ,de jó lenne megoldani.

 

 

Előzmény: (M)Ákos (66047)
(M)Ákos Creative Commons License 2016.04.14 0 1 66049

Rendeltél volna AUTO ablaktörlőt... :)

Az van annyira okos, hogy beindításkor hiába érzékeli a vizes ablakot, nem kezd el törölni.

Ahhoz el is kell indulni az autóval, csak 5-10 km/h felett aktivizálódik.

Először hülyeségnek tartottam, de aztán olvastam, hogy ez azé' van így, hogy télen ne kezdje el a jeges ablakot kaparni.

Előzmény: Törölt nick (66038)
(M)Ákos Creative Commons License 2016.04.14 0 1 66048

Jóra értékelem az O3 klímáját.

Kánikulában, tűző napon átmelegedett autóba is be lehet szállni, és elindulva kb. 1-1,5 perc alatt elviselhető hőmérsékletet csinál, lehúzott ablakkal indulós trükk nélkül.

A Golf ötösömben ez jóval tovább tartott.

Kánikulában nem elég a "light" klímaprofil, de a "medium" igen.

Egyszer kibabráltak velem a hátsó utasaim: elzárták a befúvókat.

Pár napig nem értettem, miért van melegem, aztán rájöttem. :)

Előzmény: Törölt nick (66038)
(M)Ákos Creative Commons License 2016.04.14 0 0 66047

A külső lámpák külön-külön programozhatóak.

Az izzó figyelést egy az egyben nem lehet kikapcsolni, helyette át lehet állítani az izzó típusát másra.

Lehet választani vagy 60 féléből, kb. fele halogén, fele LED...

Van 2-3 "univerzális" LED opció, amivel hibajelzés nélkül elmegy egy 55W halogén és egy 2W-os LED is (próbáltam).

Ha utólagos xenon miatt kérdezed, ott lehetnek meglepetések, a brit fórumon ketten is szenvedtek ilyesmivel.

2 különböző, nem can-bus kompatibilis szettel se jött össze a dolog.

A végén úgy tűnt, sikerült bekódolni, működött is, de a refit felkapcsolva elment minden világítás. :S

Végül egy újabb CAN-BUS (átvágó elektronikás) szettel tudta megoldani a dolgot az emberke, ha jól emlékszem.

Előzmény: Draganovic (66037)
(M)Ákos Creative Commons License 2016.04.14 0 0 66046

Az én '14 februári Elegance-omban annyi a különbség, hogy ha kikapcsolt állapotban megnyomom az AUTO gombot, az A/C is bekapcsol (amit utána külön ki- be lehet kapcsolgatni).

Biztos változtattak azóta valamit, de nem nagyon értem, hogy miért.

A beállított klíma profiltól (light/medium/stong) függetlenül ez így működik nekem.

(Múltkor olvastam, hogy a műszerfal háttérvilágítás is máshogy működik már: helyzetjelző állásban sötét.)

Előzmény: Pierr_Kardán (66033)
Octi19 Creative Commons License 2016.04.14 0 0 66045
Előzmény: Octi19 (66044)
Octi19 Creative Commons License 2016.04.14 0 0 66044

A pollenszűrő a kesztyűtartó mögött van, alulról elérhető és általában a pollenszűrők dobozában lenni szokott instrukció a beszereléshez.

 

Az üzemanyagszűrő a motortér bal elejében van, függőlegesen áll, 4db cső megy rá és körben csavarokkal van lezárva.

Háromféle szűrőházzal lettek szerelve, ez a szűrőház oldalán látható! Lehet hogy be kell dugni egy telefont és azzal lefotózható, vagy a jobb lámpatestet ki kell venni és úgy megnézhető.

Itt van a MannFilter keresője ahol látható a három szűrőház cikkszáma és a belevaló MannFilter szűrők cikkszáma is. Ezekre a cikkszámokra bármelyik autósboltban adnak a kívánt márkából keresztreferenciát, de erősen javasolt maradni ennél a márkánál!

Előzmény: slimcolt (66039)
Octi19 Creative Commons License 2016.04.14 0 0 66043

Ennyi idő alatt azért még egy olyan rendszerből is elszökhet a gáz java,. ahol nincsenek olyan buktatók mint a korai O2-ben a kondenzátor szűrőpatronjának ominózus műanyag dugója...

Egy jól működő rendszerben gyakorlatilag fél percen belül el kell indulnia a hűtésnek, úgy hogy érezhetően hideg (nem hűvös, hanem hideg!!!) levegőnek kell jönnie a fúvókákból még a legvadabb kánikulában is!

Van egy cső a kompresszornál ami egészen magasra felkunkorodik, hogy akár kézzel is biztonságosan megfogható legyen, ha az harmatos hagy hideg, akkor jó a rendszer, gyakorlatilag olyan hőmérsékletű közeg kerül a hőcserélőbe is a műszerfal mélyén.

Meg kell nézetni egy klímással aki egyből látni fogja, hogy megvan-e a megfelelő töltet és cirkulál-e a rendszerben. Ha nincs és nagyon nincs, akkor valószínűleg a szűrőpatron dugójánál engedte el. (ami ilyen régebbi kondival lett szerelve, az előbb utóbb elfossa magát, ilyenkor a dugó környékén olajos lerakódás látható, ahogy a szökő gáz kihordja az olajat és beleragad a por.)

Azt hogy ilyen kondenzátor (klímahűtő) van-e az autódban, úgy lehet legegyszerűbben megnézni, hogy kinyitod a motorteret és mivel a hűtő blokkban az első a kondenzátor, szemben állva az autóval, a jobb felső sarukban ha látható egy nagyobb világos műanyagdugó hatszögletű belső kulcsnyílással, akkor ez az! Amikor csak egy lekerekített tartályszerű patront lehet látni akkor az már az újabb kivitel!
Állítólag van olyan cég aki foglalkozik a szivárgó dugó kicserélésével, de már ezzel versenyképes áron is lehet kapni új típusú kondenzátort, szóval érdemes inkább cserélni.

 

Ha van még benne nyomás, de már kevés, akkor csak a természetes nyomásvesztés, ami egy ilyen idős autónál teljesen természetes jelenség, ilyenkor rendesen fel kell tölteni és kész!

Előzmény: slimcolt (66039)
Octi19 Creative Commons License 2016.04.14 0 0 66042

Bizony, az enyémen működött is a dolog!

Előzmény: ckerti (66040)
beni77 Creative Commons License 2016.04.14 0 0 66041

Octavia 2 1.4 TSI 2011 autóra szeretnék egy szolid hangú hátsó sportkipufogó dobot. Ulter dobhoz jó áron hozzá tudnék jutni, a szerelést magunk is meg tudjuk oldani, így nem kell kipufogóshoz menni.

Egy dolog bizonytalan, hogy melyik dobot vegyem:

125-208/70RS (1.4, 1.6, 1.9TD, 2.0) vagy

125-210/70RS (Octavia VRS 2.0)

 

Az Ulter lengyel központja nem tudott pontosan segíteni, mivel nincs 1.4 TSI O2 a közelükben, hogy megnézzék. Tippjük szerint az 1.4 1.6 2.0 szívókhoz való jó lehet, ennek is 55mm a kipufogócső átmérője, a VRS-re való dobról nem nyilatkoztak.

 

Meg tudja valaki mondani mekkor a gyári kipufogócső átmérője a hátsó dob előtt az O2 VRS-nek?

ckerti Creative Commons License 2016.04.14 0 0 66040

a VW-ekben ugyanez a panel van, ott A/C a gomb felirata (meg a középsőn van egy OFF is).

 

Német fórumon olvastam, hogy a Skodákban is van OFF gomb a felirat nélküli és benyomhatatlanná tett gomb alatt.

Ha a gombot kiemeled, egy kis pöcköt lereszelsz a hátuljáról és visszateszed, akkor lesz OFF gomb a Skodában is.

Most nem tudom, hogy hol a leírás róla, de ez a lényege, a panel ugyanaz.

Előzmény: _Yasin_ (66036)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!