Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Aranyossy Csaba Creative Commons License 2014.04.05 0 0 335236

Sprinter felniket vennek 4 db-ot 2 db nyari gumikkal

 

sziasztok,

Sprinterre vennek 4 db 195/70 R15-os felnit es 2 db nyari gumit. Ha valakinek van elado kerem jelezze: 0630389otvenhet70. koszi

Zsolesz2101 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335235

De Te terhelve hajtod a motort(és én is) az egész más.

Láttam már hajtókart kijönni a blokk oldalán, az enyémen nem szeretném látni:)

Ráadásul az üresben zúgatásnak sem látok sok értelmét, úgy is terhelés alatt fog jobban füstölni üresben pörgetve nem. A fölösleges f@szságokat meg nem állom.

Előzmény: bpjotruska1 (335234)
bpjotruska1 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335234

Egen, volt mar olyan vizsgabiztos, aki azt mondta, hogy egyszeruen sajnalja 5 ezer fele forgatni a dizelt, uh ha nem ragaszkodk hozza, akkor megoldja maskepp. Legutobb viszont szigorubb helyen voltam, es kivancsi is voltam, hogy kijon-e hatererteken belul a fust az oregbol. Egyebkent en ugy gondolom, hogy egy uzemmeleg, jol megepitett  es jo allapotu motornak nem szabadna baja legyen attol, hogy leszabalyozasig porgetik. Raadasul ezt a procedurat kb tizszer ismeteltek meg, mert valami bibi volt a geppel, es mindig 5 ezer alatti fordulatszamot mentett el, pedig a kijelzon 5460-nal akadt meg ( asszem egyszer volt 55xx ). Semmi baja nem lett a gepnek, mondjuk szokva van hozza, hogy 4-5 ezer kozott valtok, maskepp nem nagyon lehet elozni meg hegyet maszni vele. Neha megszolitanak, hogy megolom a motort, en meg ugy gondolom, ha anno Gunter ur, az okleveles automernok ugy gondolta volna, hogy az 5 ezres fordulatszam tonkreteszi ezt a motort, akkor csak szolt volna Hans-nak, hogy ne 5.200-tol tegye a fordulatszammeron a piros zonat :-)

Előzmény: Zsolesz2101 (335232)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335233

Magát az eljárást jól mondtad, azzal nincs baj, azzal van a baj, hogy a viton nem férsz hozzá.

Még a 601-es motorral szerelt is elég necces, de ha esetleg még cdi is.... :(

Persze egy szaki, egy rutinos ember akár meg is oldhatja így, mert ismeri a körülményeket és buktatókat, de egy laikus aki ráadásul már idegből ablakot akar törni...hát mit mondjak :) Mi úgy szoktuk hívni a rövidzárlatot a műhelyben, hogy HOPP! Hegesztünk? :D

Nekem spec van ilyen esetekre egy flexibilis eszközöm, kb 50cm hosszú, és végig szigetelt, kb 1-2cm nem, és az hegyes.

Bikázni ugyan nem jó, de ugye ilyen esetekben nem is szükséges, csak legyen 12V, arra jó :)

Előzmény: nagygabi69 (335229)
Zsolesz2101 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335232

Elcsalják egy kütyüvel amivel tetszőleges fordulatszámot állít be a gépen, a motor pedig alapjáraton is járhat.

Normálisabb helyen így csinálják, nem tudom hogy kinek pattant ki ez a remek ötlet az agyából hogy a terheletlen diesel motort üveghangon kell forgatni...

Előzmény: bpjotruska1 (335231)
bpjotruska1 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335231

Jo, de azzal mit csinalnak muszaki vizsgan egy olyan helyen, ahol az eloiras 5-6 ezres fordulatszamon keri a fustmerest? Fekpadon merik?

Előzmény: mica-r (335230)
mica-r Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335230

Nem minden motorszabályzás egyforma. Computer függő a szabályzás, van amelyik sebességjel nélkül már 3000 körül korlátoz!

Előzmény: bpjotruska1 (335214)
nagygabi69 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335229

miért?

ML430-on sikerűlt ;-)

Előzmény: Smafu.w126 (335228)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335228

Az szép, csak ez a vito esetében nem fog menni :)

Előzmény: nagygabi69 (335217)
Zulficar Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335227

 Akkor a hétvégén ( ha az asszony is úgy gondolja ) arra gurulok. :-))  A többit prózában.

Előzmény: csabais (335225)
Zulficar Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335226

 Az alap felület egy régi,nem lakkozott szmgk volt.  Nem reklámozom sehol,csak a kérdés okán a fejembe jutott hogy láttam ilyet még valamikor 1996 táján. Nem kellett volna hogy a fejembe jusson mi? :-)

Előzmény: bexxter (335194)
csabais Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335225

Ha erre gurulsz,vagy felhívsz hétvégén elárulom mitől lesz jó!  :-)

Előzmény: Zulficar (335224)
Zulficar Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335224

 Üdv. Köszönet   Dr csabais  Még nem beszéltük meg mivel is tartozom a segítségért?   Az eredeti probléma meg maradt,motor nem áll le vezényszóra,viszont az adagoló jó lett. Működik.     Mibe kerül ez nekem?

nagygabi69 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335223

nálunk van 1 2007-es stift,alufelnivel-hátsó szárnnyal-sportkipuffogóval-szétdohányzott belsővel-78EKm-rel 80-éves Papától...

 

szerintem állíts a fókuszodon... ;-)

 

Előzmény: bpjotruska1 (335222)
bpjotruska1 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335222

En ma lattam egy remek gepet egy hasznaltautos-honlapon: 96-os C250 Diesel, sportfutomuvel es AMG-sportcsomaggal meg alufelnikkel, 79 eves oregurtol, 68 ezer kilometerrel :-) Csak nekem nem all ossze a kep? Egyebkent szep az auto.

Előzmény: jim202 (335216)
jim202 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335221

Na akkor azért alakul már... :D

Előzmény: nagygabi69 (335219)
csabais Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335220

:-)

Előzmény: nagygabi69 (335217)
nagygabi69 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335219

258-268... :-D

Előzmény: jim202 (335216)
csabais Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335218

Bikakábelt a generátorra, meg a kasznira a testet és nyílni fog.

Előzmény: Herbiee (335215)
nagygabi69 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335217

alá fekszel a kocsi alá 1 bikával,a generátor nagy sarujának adsz 1 pozitívat,a kasznin keresel 1 testet,és szólsz azasszonynak,mikor nyomja a nyitó gombot...

Előzmény: Herbiee (335215)
jim202 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335216

Nem rossz ez a cikk, bár ír érdekes dolgokat is - a régi 200 kompressor (meg az új se) nem arról híres, hogy 10L alatt eljárjon a városban, viszont abban igaza van, hogy az átlagember ha egy benzines 2 literes autóban meglát 405000 km-t, legyen az akármilyen szép hajlamos másikat nézni, még ha abban ugyanannyi van is, de az órájában csak a fele... Ez Mo-n még egy évtized lesz mire a fejekben helyreáll, hogy 16 év alatt nem reális a szokásos 165ekm (vagy már nem is tudom mire szeretik állítani az órát mostanában, ha bűncselekmény ha nem) egy E kategóriás autóban.

Előzmény: nagygabi69 (335197)
Herbiee Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335215

Sziasztok, nem tudok bejutni a vitomba... nem voltam itthon több mint egy hónapot, és lemerült az aksi , a központi zár nem nyit, az ajtó zárak rosszak, kulcs elforog, elfúrtam már a lengőajtó zárat kihullott a betét de a kocsi nem nyílik, jól jönne egy kis segítség, vagy egy rajz a z ajtó zár részéről vagy valami, mert be kéne még ma este jutnom ebbe a tetves autóba, csk már úgy felbosszantott hogy azon gondolkodok bebaszom az ablakot..

bpjotruska1 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335214

" Üresben normális a 4000-nél tiltás!!" Ez biztos? Mert az enyem dizel, es a muszaki vizsgan 5460-at mutatott a gep tiltasnal, tobbszor is megismeteltek a mutatvanyt. Az itteni vizsgaeloiras szerint ez a motor (OM604) 5000 es 5600 kozotti fordulatszamon kell legyen a fustmeres pillanataban, a beniznesekre biztosan meg nagyobb az eloirt fordulat

Előzmény: Smafu.w126 (335212)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335213

Az egész kábelköteget kivettük, és gyakorlatilag full kábelköteg csere volt, egyenként minden kábel cserés volt.

 

 

 

És ez lett a vége. Ezután teljes szigszallagozás, majd bandázs és ment vissza.

 

Előzmény: extraisti (335211)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335212

Gyári diaggal fojtószelepház beállítás kéne, valamint jó lenne átnézni a motor kábelköteget, nem ritka, hogy az a baj, elkeményednek, lepattognak a szigetelések, és apró zárlatok lépnek fel. Üresben normális a 4000-nél tiltás!!

Előzmény: extraisti (335211)
extraisti Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335211

Jaja az lesz. Hétfőn elviszem egy diagra. (Egyébként hibát már nem jelez vissza. A sárga hiba jelzés kábelköteg szakadás volt, ezt már a villamossági szerelő megoldotta...)

Előzmény: majdnemviking (335210)
majdnemviking Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335210

Akkor van idő hétfőig kicserélgetni, amikre Smafu tippelt.

Hétfőn meg lehet hibát olvastatni és töröltetni :-)

Előzmény: csabais (335209)
csabais Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335209

Mindjárt 6 óra mindenhol bezárnak!  :-)

Előzmény: majdnemviking (335208)
majdnemviking Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335208

Látod-látod!

Ha hallgatsz az okosabbakra, és elmész kiolvastatni a hibát, akkor most megúsztad volna a felesleges pénzkidobást.

De még mindig nem késő.

Szerintem.

Előzmény: extraisti (335207)
extraisti Creative Commons License 2014.04.04 0 0 335207

Sziasztok!

Még mindig küszködök az autómmal. (W202 C200 1998évj.)

A hibajelenség: Hidegen első indításnál fulladozik, kisebb gázadásra leesik a fordulat. kb fél percig 2-ezres fordulaton kell tartanom, utána jó, használható az autó. Viszont menet közben is van úgy hogy berángat, torpan. Szóval nem az igazi.  Ja és üresben padló gáznál nem pörög többet 4 ezernél. (letilt) A légtömegmérőt a mai napon újra cseréltem, de ugyanaz a hibajelenség, szóval felesleges volt a csere. Szerintetek mi lehet a hiba? A szerelőmet megkérdeztem, Ő üzemanyag szivattyúra, vagy nyomásszabályzóra gyanakodott. Nem tudom..

Köszönök minden segítséget.

Üdv.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!