Helló! Szerintem is! Létezik hozzá tisztító folyadék,nekem az előző autómba megszüntette a kopogást. Amikor én a 607-est kerestem,benzinesben soknak volt ilyen kopogó hangja.
Olyan kérdésem volna hozzátok,h vki tapasztalt-e már olyat,h néha túl nagy turbó nyomást ír ki a hibakód olvasó. Ha néha tolom neki,elmegy akár tiltásig és semmi gond,de vmikor már 3000-s fordulatnál kijelez.Az autó megy tovább,a turbó kicsit elmegy,de aztán megjön az erő is. Két újra indítás és a chek lámpa kialszik.
Kíváncsi lennék ti tapasztaltok e hasonló problémát mint én:
2.2 Benzines 607 tulajdonosa vagyok. Nagyon jó az autó egy-két apróságot leszámítva
Manuális váltós... Gyorsabb váltásoknál(jobban felpörgetett fordulatszámon) azonban rendszeresen recsegnek a fogaskerekek, mintha nem emelne ki eléggé a kuplung, vagy talán a szinkrongyűrűkkel lehet baj...
Furcsának találom, hogy egy több mint 10 millió Ft-os autó ilyen hangokat adjon ki váltásnál...
Isaszegen tudok egy szerelőt,otthon dolgozik,főleg Peugeot és Citroen szerelő. Korrekt,alkalmazkodik,jó áron dolgozik. Ha érdekel megadom a számát.
Üdv a többi 607-s tulajnak! Az lenne a kérdésem,h tud -e valaki ajánlani egy jó helyet,ahol chipeltetni tudnám a gépet. Ahol nem fel,inkább lemegy a fogyasztás tőle. sajnos hallottam rosszat is. Előre is köszi!
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni hogy ezt a takarékos módot nem-e lehet valahogy kikapcsolni? Már unom ha valahol várakozom és halgatom a rádiot 10 perc mulva kikapcsol azt ujra el kell inditanom az autot hogy halgatni tudjam.
Sziasztok! Lenne egy nagy kérésem! Segíteseteknekem legyetek szivesek, hol találok Bp-en vagy környékén jó autóvillamossági szerelőt és autószerelőt a 607-eshez, akit ajánlotok és otthon is dolgozik! Nem rég vettem egyet, és szeretném jó kezekben tudni!
A 407-esben nem lehet kicserélni a kis kijelzőt nagyra, mert teljesen eltér a két autó elektromos rendszere. Amire átprogramozod, vezérlőt cserélsz és át is kábelezed(!), addigra többet buksz, mintha lecserélnéd a komplett autót... 607-essel nincs ilyen tapasztalatom, de erős a gyanúm, hogy ott sem lehetséges a csere.
Dsigner,Szia! Én keresek egy kijelzőt,de nekem keskeny kellene. Nem tom,h a nagy jó lenne e bele. Esetleg ha megvan hozzá a középső konzol is,akkor talán bele lehetne ügyeskedni. Hol laksz,merre? Ki kéne próbálni. Ja és mennyiért passzolnád át nekem? Köszi szia! Mate,összekevertem,bocsi az az Alsónémedit... Az viszont tuti,h van Miskolc környékén is valami hasonló nevű település. Hali! Lazy
Sziasztok, valakit nem erdekel egy 2006-os nagy kijelzo? Nemreg vettem egy balesetes autobol szarmazik, es kiderult hogy nem talalnak a csatlakozok a keskeny kijelzorol. Nem olyan reg lattam itt a forumon, hogy valaki keresett ilyet.
Mogyis Pitty,Szia! Nagyon remélem hogy valami ilyesmi lehet a problem:))))))) Nem tudom különben elhinni,hogy órákon át (2-3 órán keresztül) folyamatosan és tökéletesen működik,utána pedig néha fúj,néha nem. Ha vmi nem stimmelne,akkor biztos nem tudna folyamatosan ennyi időn keresztűl tökéletesen működni. Persze én laikus vok:-/ Mate 607! Köszi szépen,lehet h megnézetem ettől függetlenűl,ártani nem árt ha azért ránéz valaki,ill. ha átnézi a klímát. Elhiszem Neked h nem a pollenszűrővel van a gond,de amikor eltömődésről beszéltem,nem arra gondoltam,hanem vmi másra. Valami csőre,vagy mittudomén mire... sajna nem értek hozzá,csak tippeltem... Én jelenleg Veszprémben dolgozom,de különben Miskolcon van az állandó lakásom,nyaranta sokat vagyok ott. Ha nem tévedek, Alsónémeti Miskolc környékén van,ugye?
Igaz hogy 406-os fórumos vagyok de figyelemmel kisérem a tiétek is.
A jelenséghez amit tapasztaltál azt írnám ,hogy minden klíma rendszernek van egy védelmi funkciója is.
Ha a motor víz hőfoka felmegy egy bizonyon érték fölé akkor a motor védelme érdekébe kikapcsolja a plusz terhelést okozó elemeket / klíma- erősítő, nagyobb fogyasztókat/
A te esetedben is ez tőrténhetett hogy ,mikor beértél a városba akkor elkezdett melegedni a motor ,és részlegessen ki- be kapcsolgatja a kompresszort az elektronika hogy ne terhelje .
Ha már kiértél akkor már elegendő volt a hűtés és a klímád ment folyamatossan.
Az eltömődést felejtsd el, ha a pollenszűrő nem jó, attól a klímának mennie kell - de ha gondolod, nézd meg magad a szűrőt, mert az ember csak azt hiszi el amit lát... :)
Olyan sincs, hogy nem bírja a klíma, mert nagyon meleg van.
Ha jó a klíma (van elég gáz, nem ereszt, jó a kompresszor és a szíj ami hajtja....stb), akkor a legnagyobb melegben is a szellőzőn kijövő levegő 7 fok körül van - mérve volt - (leghidegebbre állítva).
Szerintem nézze meg egy klímás. Nem tudom merre vagy helyileg, én tudok ajánlani egyet Alsónémedin. Ő nagyon vágja, és nem húz le.
Hogy érted azt h szorul? Remélem nem ez lesz a baj. Ha neked ilyen problémád volt,leírhatnál még néhány "tünetet".
Én tegnap mentem vele több mint 600km-ert és a következőket tapasztaltam: az autópályán,mikor döngettem,akkor semmi baj nem volt,jött a hideg mint a háborodás... Amikor lelassítottam,mondjuk bent a városban,akkor egy darabig még ok volt,de aztán langyosabb levegőt küldött. Ha gyorsítottam,akkor megint nagyon is jól szuperált. Hozzá kell tennem,h tegnap 800 fok volt,tehát nagyon kellett dolgoznia,ezért én betudtam annak,h ha lassan haladok vele,akkor valahogy nem bírja a motor,vagy valami ilyesmi. Mondom,ha már minimum 80-90-re gyorsítottam,akkor már bírta nyomni a hideget és akár órákon át jött a finom hideg:)))) Nem lehet h csak ki kellene tisztítani valamit,vagy hasonló? Még csak annyi: ha beértem egy városba,még utána is tolta a hideget sokáig,csak aztán (50-es tempó mellett kb 10-15 perc múlva) elkezdett jönni a langyos levegő. Ha bárki tapasztalt valami hasonlót,vagy van vmi tippje,h mi lehet a gond,akkor segítsen:)))))) Köszi,hali!!! Lazy
hali,én csak véletlen kerültem ide mert nem peugeot-om van ,de olvastam a problémádról és tapasztalatból mondom ,hogy a klíma kompresszorod szorul.tudom nem jó hír mert nem olcsó/nekem a passat-ra 110ezer ft lett volna az új Bosch gyártmányú.Hogy a Peugeot-ba milyen van azt nem tom, de ezt én is végig jártam. üdv
Hát,igen,pont ez a helyzet. Első bekapcsolásra fújja a hideget,nincs semmi gond. Eltelik pár perc és ugyan fújja tovább,de már nem a hideg levegőt. Olyan mintha kikapcsoltam volna a klímát, csak a sima levegő jön belőle. 21,5 fokra volt állítva. Lehetséges h az volt a baj,h elérte (már mint őszerinte) ezt a fokot és utána kikapcsolt? ( Ezt nehezen tudom elképzelni,mert -mondom- bent baromi meleg volt.)
Megfogadom a tanácsod,azt csinálom (legalábbis kipróbálom),hogy beállítom a hőfokot és utána AUTO gomb. Mert én eddig az auto-módot kikapcsoltam (jobban szeretem én magam beállítani a dolgokat- ezért tartózkodom az automata váltósoktól is- pedig tudom,sokan esküsznek rá). Majd beszámolok,h erre "mit lép" a nagymacsek:)))))
Azt mondod, jön a hideg, tehát, ha egyszer hűt rendesen, majd egy kis idő múlva nem, akkor gondolom lehűtötte annyira amennyire beállítottad. Ha abszolút nem hűtene, akkor azt mondom, oké valami baja van a rendszernek (nincs gáz, kompresszor...stb.) Olyat esetleg el tudok képzelni, hogy a belső hőmérséklet érzőkelővel van valami gond, de ez nem jellemző.
A beállítással nem nagyon tudsz mellényúlni. Kívánt hőfok, majd a legegyszerűbb mindkét oldalon az AUTO gombot megnyomni, és majd utána ő már tudja a dolgát.
Amit írtál szűrő hibát - pollenszűrőre gondolsz? - nem befolyásolhatja ilyen szinten a klímát.
Sziasztok! Szeretnék kérdezni valamit Tőletek. Tegnap figyeltem fel először a következő jelenségre: megy a klíma és azt veszem észre,hogy nem fúj állandóan hideg levegőt. Nofene-gondoltam magamban... Kikapcsoltam,majd újra vissza és akkor megint jött a hideg. Eltelt jó pár perc és úgy éreztem,h megint nem hűt. Mi az Isten csudája lehet ez? Bedöglik a klímám és ez az első lépése? Vagy csak valamit nem állítottam be jól (szeretném ha ez lenne a bibi...) Azt is hozzá kell tennem,h baromi meleg volt,kb 60 fok a kocsiban. No és ha bedöglik,akkor mi lehet a gond vajon? Az egészet ki kell cserélni,vagy csak...ööö... mondjuk a szűrőt...
Ha tapasztaltatok hasonlót,osszátok meg velem legyetek szívesek! Köszi,előre is,sziasztok!!! Lazy
Hi! Hát persze... Gondolhattam volna,h a "benyás" az benzinest jelent... Én is így vagyok vele,hogy ha a méret egyezik,akkor megveszem,nagy baj nem lehet belőle működnie kell! Eddig nem találtam,de természetesen nem adom fel! Üdv! Lazy
Ui.: még csak annyit,h ahol vetted,ott ki tudtad próbálni,h egyáltalán működik e? Van erre mód? Muszáj lenne,nehogy már otthon derüljön ki,h mehet a kukába...
Hali :-) a benyás=benzines, igen a navigációra gondoltam,ugyanis 2 fajta (monochrome) kijelző létezik alap ill. amiben már a telefon és gps kilyelzését is mutat! én egy bontott diesel-ét használom most a benzinesben.Nekem ezzel a két menüvel lett másabb az előzőnél ezért írtam ha nem kapnál pont ugyanazt akkor lehet helyetesíteni! pl:
Nos,sikeresen kiszedtem a kijelzőt! Nem volt vele semmi gubanc (max annyi,hogy alig találtam annak a fura alakú csavar kicsavarásához szükséges alkalmatosságot...). Én nem értem,h h lehet ilyen idétlen csavarokkal dolgozni,na mindegy...
Nekem is pont ez a száma: 96 312 345 ZL 00. Kedves macesz,én nem értem azt,h az enyém navis... Hogy érted ezt? Szerintem olyan lehet mint a Tiéd. Az enyém nem navigációs (már ha ezalatt a GPS-est értetted). Ha nem így értetted,akkor milyen navis lehet még? És még ezt a "benyást" sem értettem a leveledből,az mit jelent (még csak egy hónapja van meg a csodás nagymacsek)?
Szóval a lényeg h most már tudom a kijelző a sorozatszámát,már csak fel kell hajtani egy ilyet és kész:)))))))
Köszi még egyszer Nektek,sziasztok,minden jót!!! Lazy