Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

koviprog Creative Commons License 2014.04.23 0 0 12462
  • Igen a PCV  valóban az csak ez a szar 11 éves volt :) és nem segített semmilyen tisztítás kapott újjat így minden klappol és nem ártott a gyári fojtószelep beállítás sem mivel egyből meglett a hiba mikor 1500 rpm-en járt a motor hibás szeleppel. szóval örülök hogy ő volt a a ludas.
Előzmény: wector81 (12456)
pity68 Creative Commons License 2014.04.20 0 0 12461

A gyárin igen csak nekem már nem az van,és azon sajna nincs,a trafót meg nem néztem de most meg fogom nézni,igaz már betéve  tudom a sorrendet,mióta megírtad. :)

Előzmény: DelSonar (12460)
DelSonar Creative Commons License 2014.04.20 0 0 12460

Egyébként a gyújtókábelek meg vannak számozva és a trafón is meg vannak számozva a csatlakozások.

Előzmény: pity68 (12408)
DelSonar Creative Commons License 2014.04.20 0 0 12459

Üdv!

 

A gyakorlatban működhetne egy ilyen visszajelző rendszer az IAC és az EGR szelep működéséről?

 

 

 

zoltan.500 Creative Commons License 2014.04.19 0 0 12458

Nem is azért mert youtube-on nincsen fent jó vezetős videó...nem kizárt rögtön jössz itt ilyen hülye példával...

Előzmény: almaata66 (12455)
zoltan.500 Creative Commons License 2014.04.19 0 0 12457

Ez a majom meg mindenbe beleszól....!!!!!

Előzmény: almaata66 (12455)
wector81 Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12456

PCV szelep egy sima mehanikus kis basz, az elromlani nem tud, max bekoszolódni. Szerepe, hogy a karter túlnyomásos olajgőzét megszellőztesse, közvetlen a szívó torokba van bevezetve belőle egy cső, illetve a légszűrő csövéről van levezetve hozzá egy másik, amin keresztül a tiszta levegőt szívja. Lényegében megszellőzteti a kartert. Ha bekoszolódik és nem zár, akkor lehet olyan, hogy a folytószelepet megkerülve tud levegőt szívni a motor és pörög ha kell ha nem. Ki kell tekerni, kifújni féktisztítóval, aztán mehet vissza a helyére.

Előzmény: koviprog (12454)
almaata66 Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12455

Ez a majom egy rakás fórumon "vezetős videót"  kér. lehet, hogy erre gerjed...

Előzmény: Ken_Block (12453)
koviprog Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12454

PCV szelep hiba okozta a problémám 3000 ft-os alkatrész hála istennek

Ken_Block Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12453

Ha nem vagyok indiszkrét, engem is érdekelne, hogy melyen információ érdekelne egy "teszt" videóból.

Műszerfal mint írták, faék egyszerűségű. Hangja kb annyi mint több millió más, ilyen kategóriájú autónak...ha extrémet akarsz 100-as szöggel 2 lyukat ütsz a dobba, vagy a dob elé a csőbe, és máris "racsing".

Visszajelzők semmi extra....sípol ha rajta hagyod a világítást kulcs kivétel után, meg amúgy is.....kézifék visszajelez amint 2 kattanásig behúzod, a többi meg szokásos.

Teljesítmény....2200-nál elváltogatva úgy 70le, de értelmesen fogyaszt(5,5,6,5l), ha 4-5000-ig van pörgetve 2-5 fokozatban, akkor halad szépen, de a hallani ahogy a műanyag tank horpad össze kb..

DelSonar Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12452

De minek ha már van fent kismillió?

Egyébként milyen információt remélsz egy ilyen videótól? Hogyan kell sebességet váltani, vagy ilyesmi?

Előzmény: zoltan.500 (12451)
zoltan.500 Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12451

Azért írtam ide, hogy hátha van valaki olyan rendes és venne fel vezetős videót!

Előzmény: DelSonar (12450)
DelSonar Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12450

többnyire ilyen videókkal van tele a net

Előzmény: zoltan.500 (12449)
zoltan.500 Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12449

Rendes vezetős videóra amibe mennek a kalos-al városba, városon kívül esetleg autópályán! Kicsit odalépnek neki de mennek vele normálisan is. :)  Nem tesztvezetős videóra gondolok!

Előzmény: DelSonar (12448)
DelSonar Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12448

Én kapásból láttam ott pl egy Totalcar teszt videót.

Kérdés, milyen vezetésre gondolsz?

Előzmény: zoltan.500 (12447)
zoltan.500 Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12447

Amit küldtél azok közt kerestem de nem találtam. 

Előzmény: DelSonar (12446)
DelSonar Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12446

Nem értelek. Ott a net, rákeresel és nézegeted őket. A link alatt is van pár tucat, amit írtam az előbb.

Előzmény: zoltan.500 (12445)
zoltan.500 Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12445

És vezetős videót kérhetek? 

Előzmény: DelSonar (12444)
DelSonar Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12444

https://www.youtube.com/results?search_query=Daewoo+Kalos

Ha nem lyukas a kipufogó rendszer akkor gyakorlatilag alig hallani. Ha hallani akkor valahol tuti ereszt már.

Műszerfal? Semmi meglepetés nincs benne, tök szabvány. Aki más autóból ül át a Kalosba, fél perc alatt kiismeri.

Műszerfal visszajelzők? Vagy működnek vagy nem, vagy világítanak, vagy nem.

Menetteljesítmény? Felejtsd el, ez nem sportautó. 3000-es fordulaton adja le a maximális nyomatékot a motor, tehát ha e körül hajtod, akkor kvázi lehet vele dinamikusan haladni.

Előzmény: zoltan.500 (12441)
almaata66 Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12443

Viccelsz? Ez nem egy Hayabusa amiról a büszke kőgazdag tulajok videóval villognak a neten.....:)

Előzmény: zoltan.500 (12441)
koviprog Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12442

Ahha most már értem enyém 1.2 8v S-OHC motor abban kellene egy ilyen kis tájékoztató de köszönöm felőlled is neked tényleg külön helyezkedik el minden.

Előzmény: DelSonar (12440)
zoltan.500 Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12441

Sziasztok!

Valaki tudna felvenni videókat a kalos-ról?

-Vezetős videóra

-bemutató videóra

-kipufogóhang videóra

-műszerfal-rádió videóra

-műszerek visszajelzős videóra

-menetteljesítményes videóra gondoltam!

 

Reagálások és válaszotokat előre is köszönöm!

 

DelSonar Creative Commons License 2014.04.17 0 0 12440

 

Nálam így fest a dolog.

Előzmény: koviprog (12439)
koviprog Creative Commons License 2014.04.17 0 0 12439

ahha, hogy ez egy előrelépés és fejlesztés, hogy az ember ne szívja be a komplett fojtószelep cserét. pechem van akkor valóban remélem győz az elektronika és helyrehozza ezt ha nem akkor ki kell cserélnem. esetleg tudsz egy képet nekem hogy hol helyezkedik ez a szerkezet el a te motorteredben? köszönöm vagy hogy hol kell keresni elnézést a sok kérdésért de munkaeszközöm kis családi autónk ha ez nincs konkrétan megáll az élet ;-)

Előzmény: DelSonar (12438)
DelSonar Creative Commons License 2014.04.17 0 0 12438

Akkor elmondhatom, hogy a 2004-es verziómmal szerencsés vagyok, mert abban már ilyen kis bigyó mozgatja a szelepet.

Előzmény: koviprog (12436)
koviprog Creative Commons License 2014.04.17 0 0 12437

jah egyébként semmilyen hibaüzenetet nem dob az autó persze hála égnek de azért segíthetne ilyenkor ;-)

Előzmény: DelSonar (12435)
koviprog Creative Commons License 2014.04.17 0 0 12436

a gond hogy 2003-as Kalos-ban nincs üresjárati léptetőmotor szerelve a fojtószelep házra, hanem az integrálva van abba :( komplett fojtószelep ház új 40.000 ft :( holnap megy szalonba hátha még beállítható ha koszosan ment tisztán is mennie kell szerintem

Előzmény: DelSonar (12435)
DelSonar Creative Commons License 2014.04.17 0 0 12435

esetleg rá lehet keresni az alapjárati motor tesztelésére, kiszerelt állapotban

megjáratni, hogy valóban működik-e a két véghelyzet között

 

pl: 

Az EGR szelepen nincs sok néznivaló, vagy tiszta vagy nem, a mozgó része vagy könnyen jár vagy nem és kb ennyi, szerintem

Előzmény: koviprog (12434)
koviprog Creative Commons License 2014.04.17 0 0 12434

egy gáz fröccs mielőtt lefulladna és egyből minden jó. mit tudok kezdeni a felakadt EGR szeleppel? az is takarítva lett anno tökéletesen végezte a dolgát most hogy tiszta a fojtószelep megadta magát? vagy csak a szereléskor maradt úgy? laikus vagyok és 11 évig az autó rendesen szervizelve volt semmi ilyen problémája nem akadt 190.000 Km van benne ;-)

Előzmény: DelSonar (12433)
DelSonar Creative Commons License 2014.04.17 0 0 12433

Nem az EGR szelep van felakadva és alapjáraton is megy a kipufogó gáz a friss levegőhöz?

Előzmény: koviprog (12432)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!