Keresés

Részletes keresés

frieslander Creative Commons License 2012.06.25 0 0 12624

túl hosszú lenne egyben.

Előzmény: zjakabfi (12623)
zjakabfi Creative Commons License 2012.06.18 0 0 12623

Mi az oka annak, hogy Bp. felé a Nesebar önállóna jön, és Csabától belföldi utas nem használhatja? A MÁV honlapon van fent...

Hogy késés esetén ne verje a 7403-at?

 

radio100jozsi Creative Commons License 2012.06.17 0 0 12622

Szerintem a hidasi átmenet is biztos a jövőre nézve a két pár vonatnak, és ne felejtsük el Záhonyt, ami szintén biztosított a jövőben is. Szerb felé meg egy szintén biztos határátmenet.

Előzmény: Desert Wind (12621)
Desert Wind Creative Commons License 2012.06.17 0 0 12621

Ha így haladnak a nemzetközi vonatok kiirtásával, 2-3 év és mindössze Hegyeshalom, Szob, Biharkeresztes, Lökösháza (+GySEV átkelők) maradnak meg, ahol lesz személyforgalom.

Előzmény: Vmodellező (12618)
vonatozó Creative Commons License 2012.06.13 0 0 12620

Köszönöm!

Előzmény: gw (12619)
gw Creative Commons License 2012.06.13 0 0 12619
Előzmény: BahnScorper (12617)
Vmodellező Creative Commons License 2012.06.13 0 0 12618
Zágráb felé miért szűnik meg minden vonatunk?
Ha a corvinus zágrábi része is megszűnik, akkor tényleg nem lehet majd kijutni...Kinek jó ez?
Előzmény: zvestobe (12614)
BahnScorper Creative Commons License 2012.06.13 0 0 12617

Azt még nem találtam.

Előzmény: vonatozó (12616)
vonatozó Creative Commons License 2012.06.13 0 0 12616

Be tudod linkelni a Kuty-Breclav-Brno-Praha vonal menetrend-tervezetét is?

Előzmény: BahnScorper (12613)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2012.06.12 0 0 12615

- Át kell.

- Tudtommal nem szokták.

- Passz.

 

Megválaszolva. Egyébként én úgy még nem utaztam, hogy busszal majd vonattal tovább. Olyan helyre ahova busz megy, oda én nem dobok ki ajrót. :-) Egyébként ahol van pénztár -automata Nezsiderben-,  ott kell a jegyet megvenni, mert kicsit drága a büntetés. Persze a pénztárak az NSB-n csak időszakosan vannak nyitva, ha nincs értelemszerűen a vonaton kell.

Előzmény: timetable (12598)
zvestobe Creative Commons License 2012.06.12 0 0 12614

Nem lesz Zágráb, tehát fölösleges lenne levinni Gyékényesre ütemes gyorst.

 

Előzmény: vonatozó (12607)
BahnScorper Creative Commons License 2012.06.12 0 0 12613

- Moravia helyett Polonia Varsóba. (...) Ebből úgy sejtem, hogy Prága-Varsó helyett lesz a Budapest-Varsó.

 

A cseh tervezet (legalábbis az Ostrava környéki része) mást mond ezzel kapcsolatban...

Előzmény: gabor144 (12600)
vonatozó Creative Commons License 2012.06.12 0 0 12612

www.fonyodterseg.hu/.../41-elterjesztes-a-2012-aprilis-24-i-uelesre.h..

 

ha ezt beírod a googliba, megnézheted a 30-as tervezett menetrendjét.

 

Más: ha valakinak ugyez megvan a 20-asra vonatkozóan, megköszönöm, ha átküldi.

Előzmény: Nandesz. (12609)
vonatozó Creative Commons License 2012.06.12 0 0 12611

csak Gyékényes és Kapronca között nem tudnál vonattal közlekedni

Előzmény: Nandesz. (12609)
zjakabfi Creative Commons License 2012.06.12 0 0 12610

Hát a Kvarner ütemfelettisége és nem túl erős kihasználtsága miatt ebben nehezen hiszek, bár én nagyon szeretem azt a vonatot. A Maestral nyilván a Veneziához hasonlóan pótolva lenne belföldön.

 

 

Előzmény: Nandesz. (12609)
Nandesz. Creative Commons License 2012.06.12 0 0 12609
Én azt sem tartom kizártnak, hogy a Kvarner idejében mind Budapest-Nagykanizsa (vagy akár Gyékényes), mind Koprivinca-Zágráb közt lesz egy-egy belföldi járat...

Tökéletesen beleillene az őrültségek közé, amit a vasutak mostanában elkövetnek.
Előzmény: zjakabfi (12606)
timetable Creative Commons License 2012.06.12 0 0 12608

Köszönöm. Nem tervezek menettérti utat, csak annyi érdekelt hogy busszal érintett településről elindulva, vonatra átszállva mennyiért jutok el Pomogyig. Majd akkor megnézem a zónatérképet. 

Előzmény: padorjan (12599)
vonatozó Creative Commons License 2012.06.12 0 0 12607

Azért a reggeli első és egy délutáni nagykanizsai gyorsot levihetnének Gyékényesre, amennyiben lesz Zagreb, akkor ott lehetne átszállni vagy esetleg stokkot is rárakni a reggeli gyorsra, így legalább napi egy összeköttetés lenne Bp-Zágráb között

Előzmény: Nandesz. (12605)
zjakabfi Creative Commons License 2012.06.12 0 0 12606

A Kvarner mondjuk elég kihasznált belföldi horvát járat, Zágráb irányába elővárosi személyvonat...

Azért ez szomorú.

 

Előzmény: Nandesz. (12605)
Nandesz. Creative Commons License 2012.06.12 0 0 12605
Gondolod, hogy utasszámfüggő ez a döntés? A horvátokra rájött a nem finanszírozunk nemzetközi járatokat mánia. Amúgy a Balkáni vasutak c. topikban, kb. 1 hónapja szellőztették meg, s több forrás szerint is sajnos igaz.
Előzmény: 1116 038 (12603)
Nandesz. Creative Commons License 2012.06.12 0 0 12604
Tekintve, hogy már Malév sincs, csak a Qatar Airways, meg a közút. :-(
Előzmény: zjakabfi (12602)
1116 038 Creative Commons License 2012.06.12 0 0 12603

Az már kiderült, hogy jövőre nem lesz Kvarner, Maestral, Ivo Andric.

 

Ez miből derült ki és mikor? Ennyire tuti már? Azért a Maestralt megszüntetni....? :S Kvarner sem lehet annyira rosz helyzetben, azért 5/7-es napokon tud utasszámot felmutatni...

Ha már nem lesz(?) Maestral, akkor pl. mi lesz a hosszú évek alatt "mosásban összement" Tisza nemzetközi gyorsvonattal, ami már csak árnyéka régi önmagának...? A 2+1 (Záhony-Csop) belföldi vagon és a szezonon kívüli 3, szezonban (és akkor sem mindennap) 5 hálókocsival rohangáló nemzetközi vonat ilyen mértékű zsugorodása is elszomorító, nem tudom meddig tartja még magát a Tisza.

Előzmény: vonatozó (12601)
zjakabfi Creative Commons License 2012.06.12 0 0 12602

És milyen kapcsolatunk lesz Horvátországgal? Biztos ez?

Előzmény: vonatozó (12601)
vonatozó Creative Commons License 2012.06.12 0 0 12601

Az már kiderült, hogy jövőre nem lesz Kvarner, Maestral, Ivo Andric.

 

Mi a helyzet a Citadellával, a Drávával,  Zagreb-Corvinussal, A Beograddal? Lesznek jövőre is?

gabor144 Creative Commons License 2012.06.11 0 0 12600

Érdekes dolgok vannak benne: (Persze, ha ez mind valóban így lesz. De egyelőre tegyük fel, hogy igen.)

 

- Az új Petrov EC-vel egész nap kétórás ütem lesz Pozsony-Brno felé. Szép, szép, de nem túlzás ez az utasforgalom ismeretében?

 

- Moravia helyett Polonia Varsóba. Továbá Prága-Ostrava-Zsolna egész nap kétórás Ex ütem, végig közvetlen vonatokkal. Ez utóbbi eddig úgy volt, hogy a Prága-Ostrava-Zsolna ütembe illeszkedő napi egy pár Prága-Ostrava-Varsó vonat Zsolna felé egy Ostrava-Zsolna csatlakozó vonattal folytatódott az ütem idejében. Ebből úgy sejtem, hogy Prága-Varsó helyett lesz a Budapest-Varsó. Ez jobban illeszkedik az ütemekbe, csak hát szerintem Varsó-Bp elég csekélyke létszámú utas van, Prága-Varsó azért szerintem esélyesbb lenne.

 

Nézve a többi vonalat, egy szlovák ITF kibontakozását figyelhetjük meg! Persze a tökéletes kristálytiszta ITF-től messze van, de nagy előrelépés!

Előzmény: 1116 038 (12596)
padorjan Creative Commons License 2012.06.10 0 0 12599

"Ez a gyakorlatban úgy működik, hogy ha felszállok egy vonatra vagy a Postbusra, ott megmondom hogy pontosan hová megyek, és akkor a legrövidebb úton át kiadnak oda egy jegyet amivel át is lehet szállni, vagy pedig járatonként kell megvenni?"

 

Ha a járaton veszel jegyet, akkor a járat útjába eső zónákra adnak jegyet. Ha előre tudod merre mész, akkor előre megveszed az útbaeső zónák számára érvényes jegyet. Járatra általában csak a távolsági jegyek vannak korlátozva.

 

Egy Pamhagen-Neusiedl/See-Sopron kanyar 12€, csak átszállásra érvényes (ebből 2-3 szükséges), 6 zónát érintesz (776, 778, 678, 676, 771, 871). Ez csak a VOR-szakasz, ehhez kell még belföldi jegy Pamhagenig.

Előzmény: timetable (12598)
timetable Creative Commons License 2012.06.10 0 0 12598

Ellenkező irányból tervezem bejárni ezt a határátmenetet. E szerint:

 

- Pomogyon most át kell szállni?

- Mehetek Pomogyig VOR jeggyel, és onnan tovább belföldivel? Már úgy értem, itt nem fogják ezt szóvátenni?

- Tanácsos előre megvenni a Pomogy-Fertőszentmiklós-(Győr) jegyet, mert előfordulhat hogy a jegyvizsgáló nem fogad el forintot, vagy nem tudja a jegyet kiállítani?

 

És még VOR: "Odakinn" látom zónás tarifarendszer van. Ez a gyakorlatban úgy működik, hogy ha felszállok egy vonatra vagy a Postbusra, ott megmondom hogy pontosan hová megyek, és akkor a legrövidebb úton át kiadnak oda egy jegyet amivel át is lehet szállni, vagy pedig járatonként kell megvenni?

 

Köszönöm a választ!

Előzmény: Aln 663 1189 (12578)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 12597

Rendben köszi!

Előzmény: padorjan (12595)
1116 038 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 12596

Milyen változások lesznek decembertől a nemzetközi vonatok tekintetében?

Lehet már erről valamit tudni?

Egy tervezet már van:)

 

http://www.vlaky.net/upload/images/reports/004515//130.pdf

Előzmény: vonatozó (12579)
padorjan Creative Commons License 2012.06.08 0 0 12595

"Magyar bank mennyit nyúl le ilyen vásárlásnál?"

 

Devizában fizetsz!

Aktuális (piaci közép)árfolyam

OTP árfolyam

K&H árfolyam

Citi árfolyam

MÁV árfolyam a lap alján

Előzmény: Aln 663 1189 (12594)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!