Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tiglinc Creative Commons License 2010.01.08 0 0 8054
Ja, és amit kihagytam a hibajelenségek közül: nem mindíg, de az esetek 99%-ában hideg motoros 120-as feeling: alacsony fordulatról (<2000) bármekkora mértékű gázadáskor torpan, kivár pár másodpercet, utána pedig meglódul (reggeli dugóban elég érdekes...)
PeterStyle Creative Commons License 2010.01.08 0 0 8053
Amúgy azt a lambda szondát szokták tisztítani vagy jó helyen van a helyén ?
PeterStyle Creative Commons License 2010.01.08 0 0 8052
Elvileg okozhatja nekem is valami szenzornak a piszkossága?
Előzmény: pityu3.2 (8046)
PeterStyle Creative Commons License 2010.01.08 0 0 8051
Mondjuk azt még nem mertem megnézni hogy úgy jó-e, ha kikötöm.
PeterStyle Creative Commons License 2010.01.08 0 0 8050
Ha esetleg lehúzom a lambda szondát azt nem veszi hibakódnak?
PeterStyle Creative Commons License 2010.01.08 0 0 8049
Nem lesz etanolos Feliciám az biztos :D
Előzmény: pityu3.2 (8047)
PeterStyle Creative Commons License 2010.01.08 0 0 8048
Csak azt nem tudom akkor az indítási problémát minek a hibája csinálja? Az a lambda szonda el szokott mocskosodni esetleg, vagy nincs köze hozzá.
Előzmény: P.Motorsport (8043)
pityu3.2 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 8047
a motor vezérlö megoldás VEMS :D:D csak többe kerül mint az autó:D http://www.vems.hu/ http://www.dailymotion.com/video/x2z2xg_bmw-e30-turbo-lezsi_auto
Előzmény: PeterStyle (8030)
pityu3.2 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 8046
hi!nem tudom egy lambda szonda mennyire dud megbibásodni!de idáig az ismeröseimnek akinek behalt,ott tulfogyasztás is volt!/ez BMW 328-i nél volt/ nem bonyolodtam bele az enyémbe még annyira,nem rég vettem!de a BMW-men volt légtömegmérö!el szennyezödhet,benzinnel átmosva helyre jött! de aki nagy skoda szaki irhatna mi a véleménye erröl a skodánál:D
Előzmény: tiglinc (8045)
tiglinc Creative Commons License 2010.01.08 0 0 8045
Sziasztok! Kedden és szerdán letudtuk a nagyobb karbantartásokat (olajak, szűrők, vezérműszíj, vízpumpa, feszítőgörgők cseréje). Kiderült, hogy az új BEHR termosztát is rossz volt, cserélték gyárira, számítógépet nullázták. De a 2000RPM alapjárat nem attól volt, hanem az előző tulaj előfeszítést adott a gázbowdennek. Ez is orvosolva. És akkor visszatértünk a gyökerekhez: hidegen tartani kell a gázt, különben nincs alapjárat, és hidegen egy az egyben olyan hangja van, mint a céges parkolónkban reggelente beinduló felicia 1.9D-nek. A szervizt hívtam, az alapjáratmentességre lambda vagy fojtószelep hiba volt a tippjük. Lambdát a hétvégén letesztelem. Lehúzom, megnézem, nélküle mit csinál. Írtátok régebben, hogy mérni is lehet, de nem emlékszem (és nem találom), hogy melyik pontokon kell mérni multiméterrel? Előre is köszönöm!
stemplis Creative Commons License 2010.01.07 0 0 8044
Szerintem is a szivattyú az, amit hallhatsz.
Előzmény: PeterStyle (8042)
P.Motorsport Creative Commons License 2010.01.07 0 0 8043
Igen a tankban van. Egy komplett egységet képez ami kiszerelhető felülről. Am. a hátsó üléssor alatt van. És nyugodj meg az a szivattyú hangja.
Előzmény: PeterStyle (8042)
PeterStyle Creative Commons License 2010.01.07 0 0 8042
A szivattyú ezeknél a tanknál van hátul nem?
PeterStyle Creative Commons License 2010.01.07 0 0 8041
Amúgy hangra tényleg olyan mint mondjuk az ablakmosó szivattyú hangja csak nem enyhén halkabb.
Előzmény: P.Motorsport (8034)
PeterStyle Creative Commons License 2010.01.07 0 0 8040
Eddig azt hittem az injektor az, mert nem 1 injektoros kocsinál halottam ezt a hangot már, a Suzukin addig ellenőrzi a motort míg az a hang tart utána szabad indítani, ott is csak 2-3 mp.
PeterStyle Creative Commons License 2010.01.07 0 0 8039
Nem tudom akkor mi adja azt a hangot de hallani vagy 2-3 másodpercre és utána nem. De az biztos hogy mikor meleg a motor nem adja ki ezt a hangot. A Suzuki meg minden indítás előtt, amúgy hidegen a Felicia is annyiszor adja ki ahányszor újra ráadod a gyújtást 2-es állásban. Nagyon halk de hallani ha nagyon figyel az ember.
Előzmény: stemplis (8035)
wier Creative Commons License 2010.01.07 0 0 8038
Üdv! Vennék totálkáros, vagy teljesen roncs feliciát, papirokkal! Ha valaki esetleg tud ilyet...
PeterStyle Creative Commons License 2010.01.07 0 0 8037
Nem etanolozok sima 95-ös benzin.
Előzmény: stemplis (8035)
PeterStyle Creative Commons License 2010.01.07 0 0 8036
Valami kis halk zúgás van 1-2 másodpercig indítás előtt, hideg motornál, de a motorházban jobban hallani, mielőtt még ráfordítod indításra 2-es vagy melyik állása a kulcsnak.
Előzmény: P.Motorsport (8034)
stemplis Creative Commons License 2010.01.07 0 0 8035

Én ezt nem nagyon értem... Mit értesz az alatt, hogy indítás előtti fecskendezés? és még hallod is?

Amúgy meg valami "bibi" van , ha indításnál a gázzal kell játszani.

De ugye benzin van benne és nem etanol?

 

Előzmény: PeterStyle (8032)
P.Motorsport Creative Commons License 2010.01.07 0 0 8034
Uhh. Hogy mit csinál? Az olyankor nem dúsít hanem az elektromos üzemanyagszivattyú (AC PUMPA) nyomja fel a rendszert (csövek) üzemanyaggal. Ami 1-2 másodperc után egy kattanással leáll. Természetesen ha beindul a motor a szivattyú is elindul. Be is b..na ha hallanád ahogy fecskendez az a nyomorult injektor a motorba. Az nem egy slag hogy hallod ahogy spriccel.
Előzmény: PeterStyle (8032)
PeterStyle Creative Commons License 2010.01.07 0 0 8033
Régebben volt apámnak 1000-es Suzukija az mindig fecskendezett, sőt most az Ignise is folyton csinálja, ha hideg ha meleg.
PeterStyle Creative Commons License 2010.01.07 0 0 8032
Mióta hidegebb lett az idő észleltem 1 bosszantó dolgot a kocsin. Hideg motornál szépen indítás előtt hallom hogy befecskendez és utána szépen be is indul a motor. Üzemmeleg motornál ugyebár nem fecskendez már, legalább is nem veszem észre hogy csinálná. Na de van 1 kis bibim itt. Ha nem megyek hosszú távra és nem éri el az üzemi hőfokot csak mondjuk 70-75 fokot és leállítom utána azonnal nem nagyon akar indulni csak ha a gázzal játszok. Nem is hallom az injektort hogy dúsít, de vagy 2-3 perc után meg simán dúsít megint és indul is. Ez normálisnak vehető vagy valami kezd rinyálni benne?
PeterStyle Creative Commons License 2010.01.07 0 0 8031
Ha jól tudom az enyémben is lengyel van, a régebbi típusú. Ha mondjuk -10 fokban beindítom alapjáraton van vagy 10 perc mire felmelegszik, de nem szoktam vele igen várni 2 percet járatom, utána óvatosan megyek vele míg meleg nem lesz, ahogy nézegettem olyan 8-10 km mire lassan eléri a 88-90 fokot, akkor látszik hogy van 1 nagyobb hűlés mikor először megnyit, lemegy kb. 80 fokra és utána beáll 88 fok köré és nem is ingadozik tovább, csak nagyobb kigyorsításnál megy fel 90 fok köré de alig hogy lassítok vagy 10mp és már megint a "helyén" van.
Előzmény: bordoLX (8023)
PeterStyle Creative Commons License 2010.01.07 0 0 8030
Amúgy lehet engem informáltak rosszul de sokan szidják a gázos kocsikat, elégetik a szelepeket, gyengék, meg állítólag tegnap foglalkoztak vele a TV-ben hogy balesetkor nagyon veszélyesek ezért a vizsgánál nagyon nehezen fogják átengedni őket. Amúgy tegnap utánanéztem az etanolos dolognak és elvileg minden injektoros autó képes kezelni, az meg nem igaz hogy megeszi a tömítéseket, elvileg már ellenálóak vele. Annyi gáz van vele hogy télen nem szeret indulni ezért keverik benzinnel vagy gyárilag kezeli a problémát és többet ad neki, vagy pedig külön beszerelhető valami hidegindító. A többletfogyasztást azzal magyarázták hogy nehezebben melegíti fel a motort mint a benzin meg bezavarja a lambda szondát így többet adagol be, de erre meg azt a megoldást írták hogy az "újabb,, kocsik motorvezérlője már kezeli, amelyik nem meg "megtanítható,, rá, csak az a kérdés mennyiért, meg mondjuk 1 Felicián megéri-e az átalakítás pénzileg.
Előzmény: stemplis (8027)
PeterStyle Creative Commons License 2010.01.07 0 0 8029
2 hónapja nézettem meg a hézagot akkor 0,2-re lett beállítva mindegyik, amúgy nem igen szeretem hajtani de kíváncsi voltam hogy bír-e még menni 12 év után :D
Előzmény: stemplis (8026)
tomi 01 Creative Commons License 2010.01.07 0 0 8028
ez valoban igyvan énis utána néztem
Előzmény: stemplis (8027)
stemplis Creative Commons License 2010.01.07 0 0 8027
Az MPi -st gázossá átalakítani kb. 300ezer Ft...  
Előzmény: kocoska007 (8022)
stemplis Creative Commons License 2010.01.07 0 0 8026

A gyári adat  ideális körülmények között készült, egy új autóval és gyári tesztpilóták mérték be. Szóval a tiéd szerintem jónak mondható.

Ha gyakran próbálsz vele egyéni  gyorsulási világcsúcsot felállítani, akkor normális a szelepzaj ;) ...komolyra fordítva a szót, ha nagyon zajosnak találod nézd meg a szelephézagokat, az  a legbiztosabb és a legmegnyugtatóbb.

Előzmény: PeterStyle (8024)
PeterStyle Creative Commons License 2010.01.07 0 0 8025
Másik az lenne hogy normális ezeknél a Skoda motoroknál 1 kicsi szelepzaj?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!