Keresés

Részletes keresés

Malibu007 Creative Commons License 2007.09.18 0 0 10919
Hello!

Még kezdő vagyok. Most ott tartok, hogy letelik az 1 hónap próba és rendelnem kell fél évre lencsét. Havi lencsét szeretnék vásárolni. Szerintetek a Bausch&Lomb Purevision (Havi csere, 30 napos folyamatos viselés is!) megfelelő lenne nekem? Naponta kivenném, csak ritkán aludnék benne. Infó: http://www.lencsebolt.hu/product_info.php?products_id=34
A próbalencse tökéletes volt, kényelmes, észre se vettem, hogy benn van. Ez is jó lesz? Van még B&L ReNu MultiPlus folyadékom. Ez jó minden lencséhez? Köszi a segítséget!

Még lenne 2. Ezek:
http://www.lencsebolt.hu/product_info.php?products_id=250
http://www.lencsebolt.hu/product_info.php?products_id=190

A 3 közül melyiket válasszam?
k2k Creative Commons License 2007.09.18 0 0 10918
köszi!!Vigyem a dobozt, és kérjek ugy vagy van vmi különleges amit kell figyelni rajta??értem ezalatt azt,hogy elég, ha megjegyzem a nevét (osztjónapot)?
Előzmény: _MrB_ (10917)
_MrB_ Creative Commons License 2007.09.18 0 0 10917
Mondjuk optikában?
Kis szerencsével kaphatsz patikában is, de nem biztos, hogy olyant, amit használsz.
Előzmény: k2k (10916)
k2k Creative Commons License 2007.09.18 0 0 10916
Azt szeretném megkérdezni tőletek,hogy, ha elfogy az áztatólém, és még nem jött meg az uj lencsém, akkor hol tudok venni ujra lét??(bocsi, de elkapott a lustaság kimenni a fürdőszobába, hogy megnézzem mi a lé pontos neve)
GatitaCaramelo Creative Commons License 2007.09.18 0 0 10915