Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
leforrasztottam a végeket, és a tányérnál belülről tettem egy vezeték todót, amibe bele csavaroztam. Így ott nem repülhet el. Elszakadni meg biztosan nem fog a fű től.
Tőled kérdezném, hogy ha jól emlékszem te szoktál venni damilt erről a helyről, és melyik lenne a legjobb?
Csak mostoha körülményekre gondolj, jó ha bírja az erős nagy gazt(többsége az), nem szakad, nem sül be, a gyengébb fű nem szempont, mert leviszi azt is.
Nem magán célra lenne, és 3 mm-es ami jó nekünk, na meg nagy dob.
Nekem az McCulloch-ban szintén elszakadt, pedig mindvégig könnyen járt.
Egyszerűen elkorrodálódott és "elfogyott" azon a részen, ami nem messze volt a bovden külsejének a végétől.
A márkaszervízben (Husi, mert hozzájuk tartozik) tizenezerért hozattak volna újat a kapcsolóval, burkolattal, elektromos vezetékkel kompletten, mert csak így kapható.
Aztán találtam egy maszek bovdenest, aki a régi alapján csinált egyet 1700,- Ft-ért.
Simán be tudtam fűzni az elektromos vezeték mellé a gyári gégecsőbe és "haláláig" azzal működött a kütyü.:-)
Akkor jó. Nem vettem volna a lelkemre, ha bárkit is akaratomon kívül megsértettem volna. Született pacifista, a világbéke híve vagyok:-) Innentől nem olvasunk, indításkor fel, utána le. Szerintem is inkább kaszáljunk, mint stilisztikai elemzéseket végezzünk.
Szar az idő, pedig ma is kellett volna, tegnap a Husi gázbowden szakadása miatt félbemaradt a szőlőkivágás. Reggel futottam egy kört, de a Husqvarnások zárva voltak, a Stihl.ben és a McCullogh-nál csak saját gépeikhez való volt, a Makitához már be sem mentem, a bicikliboltban a legvékonyabb is vastag volt, így kénytelen vagyok megvárni a hétfőt és venni egy gyári szettet. De marhára érdekelne, hogy miként sikerülhetett elszakítani. Mert a gázbillentyűvel nem lehet úgy meghúzni, végig védőcsőben megy, precízen megvezetve minden kanyarban. Szerintem valamikor valaki bolygatta és szerelésnél meg lett roppantva.
Én a bejáratás alatt husi xp olajjal 1:40es keverékkel használtam első pár tanknál(5-6L) valóban kb. 30percet egyszerre majd kis pihenő következett. Utána is maradtam az 1:40es keveréknél de már castrol power1 racing olajjal...szöghajtást, gyertyát, légszűrőt rendszeresen ellenőrzöm
Valóban szinte biztosan értelmezésbeli különbség lehet . Mert pl a Forma 1-ben én hasonlóan szoktam mérgelődni a KIVEZETŐ körön. Ami ugye nem a pályáról vezet ki gumicserénél, hanem a pályára BE a boxból. :-))))))))))
Félreérted, nem akar itt meggyőzni senmki, nem rontod a bizniszemet, az a legjobb, ha beszélnek róla, mindegy, hogy emiatt, vagy más. De a lényeg az, hogy csak igy ithatta rá, mertt a forditott esetben még félreérthetőbb. :) Én arról beszélek, hogy mióta ezen lovagolsz, minden második embert belekevered :) Ahelyett, hogy inditáskor fel, utána le...
Az hogy valaki meg akar győzni,azt már csak te érzed úgy.
Ha visszagörgetsz,akkor megláthatod,hogy egyik hozzászólásomban is írtam,hogy SZERINTEM IS BAROMSÁG,de sok esetben így szokták más gépeknél is.
Nem csak a kínaiaknál,de te csak azt vagy hajlandó kiemelni.
A magyarázat pedig arról szólt hogy vajon miért alkalmazzák így.(Nem annak a helyességéről,hanem az elnevezésének logikájáról)
Te ezt személy szerinti támadásnak érzed,holott nem az!! Nem meggyőzés az,ha valaki leírja azt a HÜLYE elgondolást,hogy miért csinálják ilyen FÉLREÉRTHETŐRE.
Elindítottál egy beszélgetést,hogy a kínai miért ilyen hülyén alkalmaz valamit. Csak azt kell megértened(elfogadnod) vagy bármi,hogy a kínai lemásolt egy eleve neked és sok százezer embernek félreérthető jelölést. De nem ők találták így ki.
Félre ne értsd,de te kezdtél el finom kis apró célozgatásokkal sértő dolgokat írni.
Az nem zavar, hogy a ráírt 52 cm3 helyett csak 43, mert a működését nem befolyásolja. 20 ezerért így is megérte. Az, meg hogy lemásolták a Komatsut, csak dob a projekten. Jobb, mint ha a kínaiak maguk álltak
Nem az a problémám, hogy nem tudok dekódolni egy ilyen bonyolult folyamatot, mint a szivató kezelése, hanem az, hogy néhányan meg akarnak győzni arról, hogy ez a jelölés így rendben van
Hogy a 45 ccm-es gépre ráírják, hogy 62 ccm, és 5 lóerős, az nem is zavar ? Hogy hazudnak a TÜV-vel ? Eleve, hogy egyszerűen lemásolták a Komatsu fűrészt ?
Akkor ne írjon oda semmit és használja a nemzetközileg elfogadott piktogrammokat. Ha azt mondom, hogy ez így minimum félreérthető, kétértelmű, akkor nem mondtam semmit.