Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

halo13 Creative Commons License 2016.09.21 0 0 34345

Uraim! Kezdjünk!

Meg vagyok győződve, hogy már 100x volt téma. A szivattyú 15 mp-ként tölt. / két körös/ . Indításkor min 1 perc mire elalszik a STOP, de lehet , hogy több. alsó szervízből 5 perc mire el kezd emelni , előtte minden piros.

Előzmény : a szivattyún "o" gyűrűt cseréltem mert nedvedzett. Valami rugós szelep van alatta.

Lehet , hogy nem tudja kilégteleníteni magát? Meg én se.

Üdv.          Ja! x1 2.0 16v RFV 

zsekazst Creative Commons License 2016.09.18 0 0 34344

Válsz ment...

Előzmény: Atika86 (34343)
Atika86 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 34343

Szia!

Küldtem mailt.

Előzmény: zsekazst (34342)
zsekazst Creative Commons License 2016.09.18 0 0 34342

Meglett:

Ez még becsavarva sosem volt(mert 4 éves volt a gpé mikor összetörték és benne volt a csomiban), csak sok évig állt félretéve.

 

(a dátumot ne nézd, nem lett a gép beállítva)

Hova kellene ez Neked?

 

 

T

Előzmény: zsekazst (34341)
zsekazst Creative Commons License 2016.09.18 0 0 34341

Szia,

 

gyakorlatilag is...

Csak meg kellene találnom...

Megnézem.

 

T

Előzmény: Atika86 (34339)
zsekazst Creative Commons License 2016.09.18 0 0 34340

Szia,

 

köszönöm!

 

Eszerint kétféle is van belőle?

Nekem talán a hosszabb kell...

 

T

Előzmény: xmbela (34338)
Atika86 Creative Commons License 2016.09.17 0 0 34339

Szia!

Hálás lennék érte!

Elvileg így néz ki:

Előzmény: zsekazst (34335)
xmbela Creative Commons License 2016.09.17 0 0 34338

No, ez igazán jól sikerült!

Előzmény: xmbela (34337)
xmbela Creative Commons License 2016.09.17 0 0 34337

Előzmény: zsekazst (34336)
zsekazst Creative Commons License 2016.09.17 0 0 34336

Sziasztok!

 

Kicsi segítség kellene!

 

A képen létható olaj visszafolyó csőnek a rendelési száma kellene:

Ha valaki tudja, megosztaná velem?

Előre is köszi!

 

T

zsekazst Creative Commons License 2016.09.17 0 0 34335

Szia,

 

mintha láttam volna itt egyet valahol...holnap megnézem!

De hová is kellene?

Én Hatvan mellett vagyok.

 

T

Előzmény: Atika86 (34334)
Atika86 Creative Commons License 2016.09.17 0 0 34334

Sikerült eltrélerezni a villanyszerelőhöz. Még nem nagyon állt neki, de azt mondja valószínűleg valami test hiba, vagy ilyesmit mondott.

Amúgy elmentem 2 bontóba is vonószemet keresni. Az elsőnél rákérdeztem hogy Xantiához vagy Xsarahoz vonószem van-e. Azt mondta s srác hogy semmilyen nincs.

A másik bontóban így kezdtem: "Vonószeme..." félbeszakított: "Há' az biztos hogy nincs!" :D Állítólag nagyon ritka, hogy olyan autót kapnak amiben benne van a gyári szerszámkészlet, vonószemet meg még nem is láttak, csak olyat ami nem ki-be tekerős.

Előzmény: FeZ_ (34332)
sh1mano Creative Commons License 2016.09.16 0 0 34333

Szia!

A vonószem az enyémből is hiányzott, az M12-es menetes vége ott figyelt beletörve a fészekben, ahova be kell tekerni. Vigyázni kell vele, oldalirányban nem szabad a vontatókötéllel megrántani, mert bele tud törni. Így nekem is barkácsolni kellett az M1 autópálya leállósávján, szerencsére volt nálam 12-es menetes szár, anya, meg jó erős vasdrót, így meg tudtam oldani. Azóta már van hozzá eredeti (Xsaráé, de ugyanolyan), de az valami öntvény, a nyakánál elég könnyen el tud törni.

üdv

Simi

Előzmény: Atika86 (34329)
FeZ_ Creative Commons License 2016.09.15 0 0 34332

Nem jellemző, hogy lekapcsol spontán, de már volt olyan, hogy kioldott egy nagy kanyarban + gödörnél. 

Gondoltam egy próbát megér. Mondanám még, hogy biztosítékokat is nézd végig kint és bent, utána már komolyabb szakértésre lehet szükség.

Előzmény: Atika86 (34331)
Atika86 Creative Commons License 2016.09.15 0 0 34331

Ez tényleg gyors volt! Köszi! :)

Délután meglesem, vagy hajnalban meló után. Ez az inercia kapcsoló, ha jól értem ütközésnél lekapcsolja az üzemanyag szivattyút. Menet közben spontán le tud kapcsolni?

Remélem igazad van és csak ez a baj, bár a nagy izgalomban nem figyeltem de ha jól emlékszem hallottam a szivattyú hangját amikor ráadtam a gyújtást.

Előzmény: FeZ_ (34330)
FeZ_ Creative Commons License 2016.09.15 0 0 34330

Nézd meg, hogy nem kapcsolt-e ki az inercia kapcsoló a motortérben ! (szemből bal torony felett egy piros "izé" - nyomd meg a tetejét, ha kattan egyet, akkor visszakapcsoltad - feltéve, hogy kikapcsolt)

 

A vezérműszíjszakadásnál összeveri a szelepeket sajna.

 

A vonószemet nézd meg, hogy nincs-e a motorháztetőbe, a pereménél egy tartóba bepattintva ! (nem feltétlenül van ott, de van amelyiken ott van)

 

Előzmény: Atika86 (34329)
Atika86 Creative Commons License 2016.09.15 0 0 34329

Sziasztok!

Gyors segítségre lenne szükségem!
Ez történt ma hajnalban: Kanyarodtam ki a körforgóból, és abban a pillanatban ahogy kiraktam jobbra az indexet megállt a motor. Valami zárlat jöhetett létre, mert elakadás-jelzőt kiraktam és észrevettem, hogy a hátsó index és a féklámpa felváltva (vagy együtt) villog. Nem tudom hogy egy ilyen zárlat beleszólhat-e a motor elektronikájába, de elképzelhető hogy letiltott az immo? Menet közben is le tud tiltani? Mi a teendő, hogyan tudom ilyenkor indítani? Ha ráadom a gyújtást nem sípol folyamatosan mint amikor először letiltott.
Remélem hogy nem a vezérműszíj szakadt el, bár nem vettem észre hogy túl könnyen tekerné az önindító. Vezérműszíj szakadás esetén szét tudja verni a dugattyú a szelepeket, vagy ki van süllyesztve a szelepek helye? (1.8 16v LFY)
A másik nagy kérdés: Nem találom a kocsi vonószemét, azt tudom, hogy betekerős mert látom a helyét, a pótkerékben nincsen. Egyedül a pótkerék leengedő kurbli-micsodát kaptam hozzá. A Fiat Brava vonószeme nem jó bele?
Nagyon sürgős lenne, mert piros parkoló zónába tudtam lerakni a kocsit és az 320HUF/óra. 3200 forintért péntek reggel 7-ig van parkolójegyem.

T25 Creative Commons License 2016.09.13 0 0 34328

de ez vicc hogy egy olyan autó amiből még jó pér darab fut az utakon és nincs hozzá normál áron alkatrészek

Előzmény: xyxyphus (34326)
T25 Creative Commons License 2016.09.13 0 0 34327

üdv. ma rendeltem meg 60 ropi darabja pénteken lesz itt de a régit le tudom épp fotozni

Előzmény: xyxyphus (34326)
xyxyphus Creative Commons License 2016.09.13 0 0 34326

A kezedben van a toronyszilent, vagy hozzá tudsz jutni? Le kellene fényképezni a belsejét, hogy látszódjon a rögzítés! Aztán idetenni a képet.

Előzmény: T25 (34302)
_Twins_ Creative Commons License 2016.09.13 0 0 34325

Radiátort így is úgy is cserélni kell. Kérdés csak az, hogy mikor. Még azelőtt, hogy a szélvédőt elönti a fröcskölő fagyálló, vagy azután.

 

Előzmény: Atika86 (34321)
sh1mano Creative Commons License 2016.09.13 0 0 34324

Sziasztok!

Akkor sajnos így fogy el a gyári toronyszilent, hogy először a balos. Sajnos ez várható, hogy egyszer elfogy... De akkor a jobbos meg a nyakukon marad (attól függ, mennyi van még raktáron belőle), mert ki vesz fél pár cipőt? Korábban hallottunk egy ilyen (litván) megoldásról is:

http://www.elastomer.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=102&Itemid=737&lang=en

Valaki vajon kipróbálta ezt? Ha még nem, itt az alkalom...

üdv

Simi

Előzmény: T25 (34302)
zsekazst Creative Commons License 2016.09.12 0 0 34323

Szia,

 

igen, valami ilyesmiben maradtunk anno is...hogy nehéz a gazdájával egeztetni...de vártam...várok tovább...

 

T

Előzmény: senkisenormális (34322)
senkisenormális Creative Commons License 2016.09.12 0 0 34322

Öööö..izé.

Szal 2 levélre emlékszem. Lefotóztam, neked a hűtőt, vagy csak leírtam, milyen vastag? Tudom nem illik minden nehézségre hivatkozni, de kb most látok ki a szarságok közül. Ja meg a gazdájával sem egyszerű kontaktolni...

De akkor ezen a héten konkretizálok.

Előzmény: zsekazst (34316)
Atika86 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 34321

Szia!

Közben már megszereltem. Rendeltem hozzá könyököt és vettem 4 db bilincset. Nehézséget csak a régi könyök kiszedése jelentett, elég jól bele volt gyógyulva. A csövek végét le kellett vágnom, mert gyárilag rá van sütve valamiféle műanyag gyűrű, vagy talán ragasztva van. Így pár centivel rövidebbek a csövek, de legalább működik. És nem mellesleg nem kellett fűtőradiátort cserélni ahogyan a szerelő javasolta. Megkíméltem magam egy kb. 40 ezres kiadástól (25ezer munkadíj+anyag), így kb 6 ezer forintból megoldottam, bár felszámoltam magamnak 5 ezer munkadíjat az 1 órás munkára :) de így is negyed annyiból megúsztam.

Előzmény: 2András (34320)
2András Creative Commons License 2016.09.12 0 0 34320

Kedves Sorstárs!

Nekem a kormánymű beszerelésekor törték el. A következőképen javítottam meg: 1/2 zollos réz vízvezeték csőből vágtam le a karmantyús oldalon 6 cm-t. A vékonyabbik végét, egy kis szerencsétlenkedés és kapirgálás árán beragasztottam a felső csőrészbe, kétkomponensű, hőálló műgyantával. A karmantyús részt, bedugtam a gumicsőbe, persze előtte ki kell piszkálni belőle a műanyagot, és le kell operálni a külső műanyag csőrészt, majd csőbilinccsel rögzíteni. A kánikulát bírta, remélem a hideget is.

Előzmény: Atika86 (34267)
Gliga Péter Creative Commons License 2016.09.11 0 0 34319

pofára ilyen van benne

Jelölés nélkül is látszana az elvándorlás az íves pályában lévő éken. De szerintem lazának tűnik.

Kompresszorban gáz lefejtése nélkül lehet olajat cserélni?

Előzmény: xyxyphus (34318)
xyxyphus Creative Commons License 2016.09.11 0 0 34318

Jelet tenni az ékszíjtárcsa külső és belső részér. Klímát bekapcsolva járatni>a jelek biztosan elvándorolnak az általad írtak alapján. Én a kompresszort is szétszedetném! Új csapágy +olaj bele.

Előzmény: Gliga Péter (34317)
Gliga Péter Creative Commons License 2016.09.11 0 0 34317

Sziaszttok!

 

Köszönöm a tippeket.

Úgy néz ki hogy a klíma csapágy kotyog, és morog. Az tuti cserés, viszont a főntengely végén lévő szíjtárcsával kapcsolatban bizonytalan vagyok.

Kézzel viszonylag nehezen, de mozgatható, kb 3-5mm-t ha elengedem visszaáll az eredeti helyére. Ha rajta van a szíj látszólag excentrikusam áll a tárcsa külső fele. Szerintetek cseréljem azt is?

A másik kérdésem hogy emnnyire necces a klíma csapágy cseréje?

 

Előre is köszönöm a segítségeteket.

 

Előzmény: xyxyphus (34296)
zsekazst Creative Commons License 2016.09.11 0 0 34316

Szia,

 

nem akarok okosítani, mert valaki nemrég (és veszem a bátorságot, hogy nem keresek most vissza, keressen az akinek fontos...) feltette a generátorra vonatkozó képeket, kapcsolásügyileg...

Ehhez én sem sokat tudok hozzáfűzni, mindössze annyit, hogy vannak buta, félokos és okos fesszabályzók...pont mint telefonok...

Erről -is- tudok ezt-azt...de ezen régi gépekre max a buta-félokos közötti átmenet lehetne igaz...

 

Jut eszembe...Néked adósságod vala, velem szemben...

Szó volt -magánban- egy hűtőről...írtam, hogy érdekel...azóta semmi nem jött tőled!!!

 

T

Előzmény: senkisenormális (34314)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!