Ezt az egy értelmes oldalt találtam ahol még normálisan is van megfogalmazva a dolog lényege.Engem pont ez a két tipus érdekel mostanság.De hát persze pont arról nem írnak,hogy mennyire lehet picit :o)) túlterhelni a gépet.
Amit biztosan tudok,hogy a 3,0köbcentis új moci az vezérműláncos és 140pacis,meg 340NM nyomatéka van 1400tól-2800ig.Mivel mentem vele már párszor így tudom,hogy tudja is ezt :ĐĐĐĐĐ
Eddig súlyban max 2400kg volt rajta,de azt minden gond nélkül vitte.
Egyik haveromnak 35C13-asa van ő már vitt 3000kg-ot is.Igaz akkor már a seggét húzta kicsit.A dologhoz még hozzá tartozik,hogy az Aluvan felépítményes és félemelőhátfalas.Lehet ezért.
Ha bemész és rendelsz egy 35C14-et akkor lehet kérni laprugó erősítést is olyan 90000HUF körül ha jól emlékszem.Ekkor az alváz terhelhetősége megemelkedik 4900kg-ra.Most frankón nem emlékszem,de mintha ez bele is lenne ütve az alvázba.
nemrég beszéltem egy cimbivel, akinek van egy 35C13-asa (bazinagy plató-ponyva; és najó, csak söfőr rajta... :), és azt mondja, hogy simán jár vele 2-2,5t teherrel... :)))
Személyes tapasztalatokra vagyok kiváncsi az IVECO Dailyvel kapcsolatban. A duplafülkés Daily alváz alapmodelljét néztük ki, a Totalcar-on talált teszt alapján a vélemények végletesek.
Örömmel venném ha tulajdonosok megosztanák az eddigi tapasztalataikat, vagy ha tudtok jó teszteket az interneten.