A gyorsulási versenyen nem voltak. Hogy a kempingben voltak-e szombaton nem tudom mert oda nem mentem. (de szerintem ha lettek volna, akkor kijöttek volna gyorsulni is.)
Sajnos az ő szakmájuk az amikor bármit csinálnak hibáztatják őket. Ha lassan ér ki az égő házhoz és bentég vki akkor " mert túl lassan jöttek ki" most siettek, hibázott most meg " a hülye vezetni se tud"
Ebben nagyon igaza van mester úr. Mikor jártunk Nyárlőrincre beszállításra boldog-boldogtalant küldtek, és sorra dőltek meg Lajosmizsénél a mérlegen... utána csak egy páran mehettünk. És ugyanez van Szilaspogonyba is.
Viszont ebben a 3 napban adtam én is az anyaföldnek... minden nap volt egy 33 lapos vizes/sörös fordulóm. A fedélzeti 13,5 és 12,9t-át írt a húzóra, szerencsére a pót régi így azt nem tudta figyelni.
Nem sikerült befejezni mert elment a net mire a következőt megírtam, utána meg én mentem dolgozni...
Az említett helyzet valós megtörtént dolog, én gyakorlatoztam egy tandem ivecoval rakottan 4x kezdtem el előröl a tolást és 2x szálltam ki megnézni, hol a segge mire betettem a 2 kocsi közé. Mindezt egy olyan helyen ahol napjában 8-10x tolok be a nyergessel, és tudom, hogy melyik viakolornál kell elforgatni, hogy kihúzás nélkül elsőre a vonal mellé álljak.
-eleve a szirénás autó vezetéséhez PAV1 kell. - a tűzoltó autó a szerkezeti felépítéséből adódóan ( magas alváz, doboz telipakolva stb) nagyon magasan van a súlypontja ebből adódoan elég volt egy kicsi padka és már dőlt is a dolog.
Sajnos az ő szakmájuk az amikor bármit csinálnak hibáztatják őket. Ha lassan ér ki az égő házhoz és bentég vki akkor " mert túl lassan jöttek ki" most siettek, hibázott most meg " a hülye vezetni se tud"
sajnos felborultak, szerencsére nem lett senkinek se komolyabb baja
Egyrészt pár éve volt, másrészt sosem mondtam, hogy dolgoztam volna a szotyolásoknál. ) Ez egy osztrák cégnél volt, és ott más volt a hozzáállás. Tudtak róla, mit csinálunk, de ők nem a rosszra gondoltak elsősorban, hanem arra, hogy legalább a magyar vezérek is haza tudnak menni. Egyébként, ha az osztrák kolléga hazafelé tartott, ugyan-ugy ott hagyta a szerelvényt a legközelebbi parkolóban.
Nekem például ugyebár most van a C és az E is folyamatban (E a C után persze) én is a Wabihoz szeretnék menni mint ahogy azt sokan itt már tudják. Viszont biztos nem mernék így "arcoskodni" még akkor sem sőt főleg akkor nem amikor már a 100 km-t levezettem. Például én elég sokat jártam Transittal már európában mégsem vagyok nagy képű.
Szerintem előbb a tanulás és a gyakorlat megszerzése a lényeg. Utána lehet osztani az észt amikor már valaki letett valamit az asztalra.
Egy kis tiszta víz: Talán az a baj Veletek, hogy "túl nagyképűen" gondoljátok a "vezetési tudásotokat". Ez jelenleg talán megközelítheti a béka seggét, de még el nem érheti. Lehet a jelentkezéseitekkor is ez a probléma!! Lásd Gaborka86 "hozzáállását/esetét", ráadásul az osztráknál még nagyobbak az elvárások (nem kis hátszéllel sem tudtam munkavállalásit szerezni). Arról nem beszélve, hogy miért fizetne valaki egységnyi áruért (munka) 10 egységet, mikor van ahol (aki) 4-5 egységért is megkapja??
Deps és Gerob is kezdőként elsőre felvételt nyert wabihoz, igaz nem is osztották "gép mögül" az eszüket, hanem próbáltak minél több elméleti tanácsot/tudást megtudni (gyakorlatit saját kobakból tudja az ember).
Ez az odamegyek valakihez, hogy had gyakoroljak a kocsiján dolog meg eléggé hülyeség! Én sem adtam Gerobnak oda a vasat, de végig ott volt velem és "szemével" tanult, mert ha Ő (vagy Ti) összetöri a kocsit vagy mást akkor hogyan lesz kifizetve??
Olyan 100 km biztos vezetem és simán megállnám a helyem a rutinos pilóták mellett:) Csak adjon valaki egy tandemes kocsit és be bizonyítom:) Ha "szerzel" egy tandemet kb 5 perc alatt bebizonyítom Neked, hogy semmit sem tudsz!! Pedig csak nálunk kellene betolatni a kapun majdnem párhuzamosan az úttal és választhatsz, hogy elsőn (jobbra) vagy hátsón (balra) szeretnéd. Elég sok km-t levezetett barátom is megizzadt nemegyszer benne, pedig Ő "hazaállt" a hétvégére.
kül az ember hamar rájön, hogy a keleti emberkék miért közlekednek így..... én egy hét után mikor honbatévedtem románból szegeden szépen a belsősávban toltam nem is kicsit......
nem csodálkozom ezen, de ugyebár ha ezek az emberek idetévednek akkor eszükbejuthatna, hogy ez már nyugat, s nem balkán.....
igazából te is tudod, hogy az idióta németnél vn csak ez, legalbbis régen ők is agyatlanúl villogtattak....
meg sokmindent nem büntetnek, lásd engem kivesz kecskemétnél a kiállóba, s a többi tetü balkánit meg továbbengedik.... jah a válasz, hogy nem tehetünk semmit.... erre mondtam, hogy az angolnak kártyalehúzója van, a lngyel meg el sem enged addig míg nincs fizetve..... érdekes ők ott tudják tartani a kocsit, MI meg nem ;)
A régi szép időkben, rendszeresen hordtunk plazma tv-t, Bécsujhely-be, a DHL raktárba. Mivel általában hétfői lerakó volt, szépen otthagytunk, az Alland-i pihenőben pénteken 2-3 kamionnyit, és szépen hazastoppoltunk. ) A kutya nem nyult hozzá....
Ezt a befékezősdit láttam már többször, hogy csinálják egyesek. Én nem merem megjátszani, mert egyrészt sajátom az autó, másrészt a furgon sérülékenyebb jószág mint egy nagy pótkocsi, harmadrészt egy itteni helyi hülye leelőzött valakit, majd belállt a fékbe, hogy így torolja meg a vélt sérelmeit az előzőleg lassabban előtte haladón. Min2 autó totálkár lett, de a bíróságon a befékezős gyereket hozták ki hunyónak, mert szándékosan csinálta. Fuzetett is rendesen....
Azt sajnálom, hogy itthon nem büntetik ezt a villogtatást. Kint bezzeg a balkániak is tudnak normálisan menni, szépen megvárják azt a pár másodpercet, amíg 120-125-tel elmegyek a kamion(ok) mellett. Úgy még sohasem mentem be a belsőbe, hogy miattam fékeznie kelljen autónak. Ha megyek el a sor mellett, és már elhagytam pár kocsit, akkor szoktak a gyorsabbak utolérni. Ha van hely kiugranom a szélsőbe úgy, hogy a gyorsabb elmenetele után fékezés nélkül ( esetleg egy gázelvétel belefér ) vissza tudok menni a belsőbe, akkor hadd menjen. Folyamatos kamionoszlopot nem fogok szétzúzni azért, mert egy barom mögöttem idegbajos. Egy hosszú sort is max 1 perc alatt le lehet tudni, mert van akkora sebességkülömbség. Ennyit meg ki tud várni, én is ki szoktam.