a kis Wagonomban (2004) a radio sokszor elmegy, illetve rossz a vetel az M5 jonehany szakaszan. A fejegyseg jo. Arra gondoltam lecserelnem az antennajat, hatha az javit a helyzeten. Ugyanis a mostani elegge viharvert mar, es legalabb annyira cingar is. : ) Tudnatok ebben segiteni, adni par tippet? Milyen antenna valo ra? Az erositoje hol van / erdemes lenne annak a cserejen is elgondolkoznom?
kalaptartót keresek 2002-es WagonR+-hoz. Olyan kellene, ami a csomagtérajtóval nem emelkedik fel. Egyelőre a neten semmit nem találtam. Valakinek van valamilyen ötlete?
Bontó jó lenne, csak itt vidéken nem biztos, hogy találok megfelelőt. Ha tudtok valami bontót Pesen vagy akárhol, akkor telefonálok nekik. Futár vagy posta elhozza.
Szia bontó esetleg facebook ott is van egy wagonos alkatrész csoport .Én is így jártam de nekem csak fácán volt bontott fényszóró mindenképp ha nincs elég anyagi,mert az újnál az is kiverte a biztit nálam ,hogy a jobb oldali miért drágább mint a bal ?Föleg a valeo :(
Azóta szerencsére nem kellett nyúlni az autóhoz. Most már benéz egy alváz-üreg-olajak. Nyár végén. De az egér (még) nem tömődött el újra.
Ha már itt tartunk...
15 év 220ekm hibamérlege: 2 H4 foglalat és egy világítás kapcsoló, repedt szívócsőgumi, 1 lengéscsillapító, 1 hátsó lengőkar-szilent, 1 gömbfej (állítólag - ezeket nem láttam, csak felszámolták műszakin).
Ja és a gyári felni-garnitúra nekem rohadt - ami állítólag egyedi. Lehet, hogy túl sokat foglalkoztam vele, hagyni kellett volna enyhén rozsdásnak :)
Vettem más sajnos néhányszor "gyárinak mondott" - és annak eladott hátsó lengéscsillapítókat. A 6 hónapos hibátlan működés túlzott elvárásnak bizonyult. Mert szinte kétemberes a használat - volt a válasz a gyors GO-ra. Ezen " fel..... va vettem két noname bárdiautósat , na azóta nem kellett másik. Ennek négy éve. Ja. most is jó!
(Csak a teleszkópok kedvéért nem mászkálok ötven kiló cementtel a farában - mint vélhetően sokan mások sem.)
Igen,vannak üzletek/eladók,akik biztosra ígérik a működést.Viszont amelyik földrajzilag közel van az nem engedi próbálni mondván,hogy csomagolást nem bont és ha nálam nem működik,az miatt nem is veszi vissza.Aki meg engedné próbálni,az messze esik.A környékemen 2db OBD és 2db OBD2-est tudtam felhajtani,egyikkel sem ment.Itt tartok most,tehát bármilyen működő megoldást köszönettel fogadnék.
Egy gyenge óra szórakozás és a harmadik váll zsibbadás után elkapott a harci ideg, és nagy meglepetésemre a tűzfal előtti burkolatot pont annyira be tudtam nyomni, hogy ki tudjam pattintani a fület. Jelentem simán kézzel pofon egyszerű kinyitni az ajtót! Ja' nincsen se zongorista se nőgyógyász ujjam, úgyhogy mindenkinek ajánlom a kipróbálását. :D
A fűtést még egyszer ki kell takarítanom, de az már csak jövőhéten valósul meg, mellesleg megjegyezném, hogy annak ellenére, hogy tudnék még mit takarítani a klímaradiátoron, sokkal hatékonyabbnak érzem a működését. Tiszta jól lehűtötte a kocsit, és nem kellett sem max fordulaton járatni a ventit, sem leghidegebbre állítani a hőfokot. Most hűt!
Lenne két kicsit másfajta kérdésem.
Az első, a hátsó felfüggesztéssel kapcsolatos. Pár héttel ezelőtt meg lett mérve a futómű (úgy mint a műszakin ráálltam egy szabványos vibro teszt padra). Az eleje egész jó (96-70%-ot teljesített), a hátulja viszont csapnivalóan (25-27%). Ezen felbuzdulva (kicsit fejetlenül) kicseréltettem a hátsó lengéscsillapítókat, viszont mikor még a tesztet csináltuk kollégám megjegyezte, hogy furcsának tartja, hogy a hátuljánál az egyik oldalról átterjed a másikra a lengés. Amúgy én csak annyit tapasztaltam az autó megvétele óta, hogy pattog a segge. Egész pontosan amikor a kanyarba elhelyezett dilatációs hézag felett átmegyek (Győrben a Móricz Zs. rkp Duna Rezidencia felőli felhajtó), akkor érzem, ahogy arrébb csúszik/pattan a kocsi (inkább a segge). A történet másik fele, hogy a mások munkatársamnak az autójának (Renault Clio) a jobb első rugója el van törve. Igaz csak kézzel, de kicsit meglengettem a kocsi orrát a kerekek felett, és azt tapasztaltam, hogy valamelyik esetben (sajnos már nem emlékszem melyik oldalon) átterjedt a lengés a túloldalra. Holnap délelőtt remélem lesz lehetőségem alánézni a kocsinak, de érdekelne, hogy másnak is hasonlóan viselkedik-e a kocsi, illetve, ha nem, akkor volt-e már valakinek hasonló hibája, esetleg tényleg rugó törése, és ha volt, akkor az hogy nézett ki, hogyan lehet kiszúrni a hibát.
A második, hogy idén megint érik az olajcsere. Tavaly Valvoline Max Life 10w-40-es olajat tettem bele, új olaj és légszűrővel megfejelve. Viszont az olaj elég szépen fogyogat, igaz lelazult az olajszűrő, és a vezérmű tengely szögjeladó házánál is könnyezett, de most, hogy már mindegyik hiba javítva lett a hiba nem szűnt meg. Az olajcseréhez vettem 4 litert, decemberben pedig még egy litert, lassan az is elfogy. Igen indulásnál szokott füstölni, és nem, nem tudom, hogy lett-e szelepszár szimering cserélve. Többen ajánlották, hogy a 10W-40 helyett inkább 5w-30-as olajat használjak (hivatalosan 10w-30 kell bele, ha jól tudom), tinektek milyen tapasztalatotok van? Mellesleg a Suzuki márkaszervizben 20 000 egy olajcsere (szerintem nekem megállt 10 alatt, igaz éppen akciós volt az olaj).
Első körön porszívó. Azzal kiszeded a törmeléket. A kis ablakot úgy tudod levenni, hogy a tűzfal felől is ugyanolyan bepattintós kis fül van mint elől. Elég nehezen lehet hozzáférni, de le lehet szedni. Pollenszűrőt tegyél bele, az megfogja majd a faleveleket, magokat amik bekerülnek.
Szeretném megköszönni a segítséget a fűtés megjavításával kapcsolatban. Közel fél év halasztgatás után újra rendbe van a fűtés. Viszont szerelés után kicsit nézelődtem még. Sikeresen megtaláltam azt az ajtót, ahol a pollenszűrőt lehet berakni, viszont szomorúan konstatáltam, hogy tele van falevéllel szösszel és mindennel a fűtésrendszerem, szerencsére légkondis a gép így (ha jól tippelem), akkor a légkondi radiátora megfogta a sok muttyot. Ti hogyan szoktátok kitakarítani?
Ez a látvány egy első körös porszívós, majd sűrített levegős porszívós takarítás után.
Illetve ezt a kis ajtót hogyan lehet levenni? A kinyitás meg van. Az után a tűzfal fele kell tolni, vagy hogyan lehet leakasztani?
Segítségeteket és tanácsaitokat előre is köszönöm.
Érdekes, nekem szépen olvasta az adatokat és törölte a hibákat a Torque (Android) sima kínai bluetooth-ossal pár éve. Azóta nem próbáltam.
2002 G13BB
Ki kellene próbálnod egy másik olvasóval is. A kíváncsiság kedvéért most én is meg fogom tenni (ha kicsit kiveszem a zasszony karmai közül az autót) :O
Ha esetleg érdekel, talán meg tudom szerezni és át tudom küldeni a konkrét verziót, amivel ment...
Üdv.Az enyém 2001-es G13BB-s motorral,ahol persze elsősorban nem a motor típusa számít,hanem az ezekkel együtt szerelt ECU.Ami viszont nem kompatibilis az olcsóbb kézi vagy telefonos kiolvasó megoldásokkal.Én különbözőket (OBD,OBD2)próbáltam különböző szoftverekkel,egyikkel sem működött.A kapcsolat meg van(bluetooth),de kiolvasni nem tud semmit. Az autóvillamossági szerelő 6ezerért kiolvasná a 3millás gépén,de mivel nincs(vagy nem tudok róla)hibajelzésem/hibakódom, annyiért csak úgy meg nem érdekel.Érdekes,hogy hasonló évjáratú,sőt idősebb generációs, más típusoknál simán működik.A mi esetünkben annyi a kompatibilitás,hogy be tudod dugni a csatlakozóba a jeladót (még áramot is kap gyújtás nélkül)de itt vége is:(