A tetőn ( motorkocsinál ) valóban az ellenállások vannak, de azok szerintem nem meggyulladós jószágok... Szépen felmelegszenek, meggyulladni viszont szerintem nem tudnak ( hacsak valami szutyok be nem kerül oda, és az esetleg meggyullad az ellenállások által leadott hőtől ).. Ha ott keletkezett volna a tűz, nem hiszem, hogy ilyen szépen bemászott volna az utastérbe. De azt már le is írták itt korábban, hogy a kocsi közepén keletkezett a tűz, belül.
Csak a cinizmust nem vetted észre, hogy mennyire unjuk amit itt műveltek..."
Kölcsönös a szerelem, hidd el. Mi is mocskosul unjuk az idióta megjegyzéseiteket! Mind a fizetett provokátorokét, mind a magadfajta útszéli bekiabálókét!
De ettől függetlenül remélem, örülsz a 41-es villamos megmaradásának és hosszabbodásának, örülsz a réginél nagyságrendekkel jobb éjszakai hálózatnak, a 112-es busz normális metrókapcsolatának és az átszállásmentes Újpalota-Kelenföld kapcsolatnak, és annak, hogy valaki a Fővárosod tömegközlekedését szívügyének tekinti és minden lehetőt megtesz, hogy az ne a Főpohi-BKV játékszere legyen...
De ha annyira rátermettnek érzed magad jelentezz a VEKE soraiba, mutasd meg, hogy mennyire vagy nagylegény, vagy alakíts egy ellen-vekét, amely mentes lesz a "DLala-izmusoktól", vagy fordulj a fal felé és...
Én inkább azt írtam volna, hogy 100-ból 98. Tekintve a kihasználtságot és a viszonylag ritka műszaki hibákat ami miatt tartható a mentrendi pontosság az esetek többségében pl. a gödöllői vonalon...
Érdekes ,hogy arról egy szó se esett, hogy a vezető jól és gyorsan cselekedett, a körülményekhez képest, sajnáltos hogy az áldozatot, nem vette észre.Sajnálom, hogy ember meghallt, mert valakinek a családtagja volt.Öszinte részvét a családnak.
Rosszalva, láttom VEKE kontra VEKE ellenesek gyártják saját fantomtörténeteiket, és ez nem tesz jót a fórumnak, se az idejáróknak!
Várjátok meg már létszives a végleges szakértői vizsgálatokat!!!!!!!!!!Ez mindenkinek szól!!!!
És utána lehet elemezni,DE ne közölje már senki se tényként saját verzióit.
A pánikkeltésre nincs szűkség az már megvan az utasok között, sajnos, és ha jól gondolom nem a VEKE-sek illetve a VEKE ellenesek fogják megnyugtatni őket, hanem a gödöllői forgalomban dolgozó kollégák!
És sajnálom, ami a gödöllői vonalon történt, szomorú. Tegnap este a híradóban (késő este) egy illetékes azt mondta, hogy hasonló eset még nem történt. (?) Nem tudom, ezt hogy értette (963, 932, 952? ezeket nem említették). És szerintem bármi okozta a tüzet, igenis nagyon éghető a HÉV-ek belseje (dekorlemezek, ülések, padló, műanyagok). Érdekes, hogy az előbb említett járművek utastere egytől egyik SZÉNNÉ ÉGETT. Nem lehet véletlen. (csendben jegyzem meg, hogy a hülye ablakcsere helyett inkább a tűz elleni védelemre költenének)
Sajnos nem értetted, hogy miről írtam, de ez nem baj... Azt viszont mindenkinek tudnia kell, hogy az ÉLET nem csak FEKETE vagy FEHÉR...
Egyébként a határozottság és az önbizalom fontos, ehhez engedd meg egy ismeretlen gondolkodó örökérvényű mondását: "A fiatal építészek jobb házakat terveznek, mint az idősebb kollégáik. Bár az utóbbiak által tervezettekben mintha jobban lehetne élni."
Továbbá mindenkinek hagy adjam közre Bertrand Russel angol filozófus egyik gondolatát:
„Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.”
Majd jövök...
Nos, remélem, lehiggadtatok. Több mint 300 hozzászólást kellett visszamennem, hogy még nem látottakat megnézzem. Remélem, innetől fogva csak a HÉV szeretetéről, a szakmai kérdésekről, és kisebb nézeteltérésekről lehet majd olvasni. És természetesen beírni. Szerintem keressetek egy épületet, gyűljetek össze élőben, és ott pocskondiázzátok egymást.
A hév kocsi tetejéről nem indulhatott ki a tűz?Az áramszedőn kivül milyen elektromos berendezések vannak itt?Villamosnál már láttam a tetőt lángolni...
Volt már rá példa, hogy jeleztem szerintem igen furcsa zajokat. Le se sz*rtak, mondván, hogy ki vagyok én. ( Ez nem a ráckevei HÉV-nél történt! ). Ezzel tökéletesen rájöttem, hogy ez a magyar mentalitás, jól van, itt is hozzák a formájukat. Szóltam már amperszag miatt is. Az sem volt baj, mert "előfordul". Rendben. Innentől kezdve lesz*rom, hogy mi történik, nem az én dolgom ezeket figyelni, és jelezni. A javítás költségét pedig azzal fizettesd ki, kérlek, aki olyan baromi igényes szerelési munkálatot hajtott végre, hogy útközben kigyulladt a HÉV, és ezért még fizetést is kapott. Érdekes módon, amikor Bécsben jeleztem a Westbahnhof-on a vezetőnek, hogy jöjjön, nézze meg, hibát véltem felfedezni az áramszedőben ( törött volt a paletta egy része ), akkor nem győzte megköszönni, hogy szóltam, le is húzta a hibás áramszedőt, és felvitt a vezetőállába, hogyha már vasútmániás vagyok, akkor had' örüljön a szám... Ausztriábanjelezni is fogom, ha észlelek valamit. Itt felőlem csumára leéghet, ha szólok, akkoris az történik... ( Nem vagyok HÉV-mániás, az osztrák vasút már inkább a mániámnak mondható ).
Biztos egy vekés kényszerített, hogy megírd az 5901-es hozzászólást és újból elkezdj mocskolódni, a tényektől elrugaszkodva vitázni egy kicsit, utána pedig még álszent módon bejelentsd, hogy unalmas, ami itt folyik. Valóban az. Akkor miért gerjeszted?
Neked csak gratulálni tudok HÉV mániás létedre hagyod, hogy leégjen egy vonat. Annyi eszed lehetne, hogy a villamos motorvonat NEM természetes velejárója a füst. (Talán gőzvontatású szerelvényre gondoltaál, NEM NOSZTALGIAVONATON utaztál!!!). Azért annyi elvárható lenne egy mániástól, ha olyat tapasztal ami nem természetes akkor jelzi az illetékeseknek. Én bizony kifizettetném veled a helyreállítási költségek egy részét....
Ha egy kicsit is OLVASNÁD és ÉRTELMEZNÉD az írásokat ezen fórumon akkor tudnád, hogy Ráckevén (891) és Szentendrén (774) egyszerre jelentek meg az új áramszedők...
Neked is baromi nehéz lehet mert csak másban keresgéled a hibákat nézzél körül a VEKÉnél szerintem böven találsz hibát csak vigyázz ne a te saját aláirásod legyen a papir alján.