Keresés

Részletes keresés

M.VIII Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5932
Pontosan. De mint már mondtam, szvsz. túl éghető a kocsi belseje. Mint egy papírraktár.
Előzmény: Hernyofan (5929)
Méregzöld Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5931

Hi hamurappi1!

Mielőtt ilyen határozottan véleményt közölsz, olvass bele a topicba...

A járművezetőről egy szó se esett... lásd az 5782-es hozzászólást.

Előzmény: hamurappi1 (5923)
M.VIII Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5930
Mármint, hogy attól gyulladt volna ki...
Előzmény: Menroting (5925)
Hernyofan Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5929
A tetőn ( motorkocsinál ) valóban az ellenállások vannak, de azok szerintem nem meggyulladós jószágok... Szépen felmelegszenek, meggyulladni viszont szerintem nem tudnak ( hacsak valami szutyok be nem kerül oda, és az esetleg meggyullad az ellenállások által leadott hőtől ).. Ha ott keletkezett volna a tűz, nem hiszem, hogy ilyen szépen bemászott volna az utastérbe. De azt már le is írták itt korábban, hogy a kocsi közepén keletkezett a tűz, belül.
Előzmény: Menroting (5925)
M.VIII Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5928
Szerintem kizárt.
Előzmény: Menroting (5925)
sichonor Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5927

Igazad van. Várjuk meg a szakvéleményt. Nem egyszerű esetről van szó.

Az érintett J.V. -nek most nehéz lehet. Ne bonyolítsuk csupán találgatásokkal az ügyet.

Egyébként a szerlvények "újjításáról" annyit, hogy nincs fontossági sorrend felállítva.

A tűz védelmi készűlékek beszerelése pedig nagyon lassan halad. Vagy sehogy...

Ez meg nem a J.V. -től függ-csak rizzikó faktorosabb a szolgálat. 

Előzmény: hamurappi1 (5923)
HáBé Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5926
"Kedves fő VEKE!!!!!!

Csak a cinizmust nem vetted észre,  hogy mennyire unjuk amit itt műveltek..."

 

Kölcsönös a szerelem, hidd el. Mi is mocskosul unjuk az idióta megjegyzéseiteket! Mind a fizetett provokátorokét, mind a magadfajta útszéli bekiabálókét!

 

De ettől függetlenül remélem, örülsz a 41-es villamos megmaradásának és hosszabbodásának, örülsz a réginél nagyságrendekkel jobb éjszakai hálózatnak, a 112-es busz normális metrókapcsolatának és az átszállásmentes Újpalota-Kelenföld kapcsolatnak, és annak, hogy valaki a Fővárosod tömegközlekedését szívügyének tekinti és minden lehetőt megtesz, hogy az ne a Főpohi-BKV játékszere legyen...

 

De ha annyira rátermettnek érzed magad jelentezz a VEKE soraiba, mutasd meg, hogy mennyire vagy nagylegény, vagy alakíts egy ellen-vekét, amely mentes lesz a "DLala-izmusoktól", vagy fordulj a fal felé és...

Előzmény: train (5911)
Menroting Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5925
Az igen ,de az ellenállások?
Előzmény: M.VIII (5918)
KCSV7 Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5924
Én inkább azt írtam volna, hogy 100-ból 98. Tekintve a kihasználtságot és a viszonylag ritka műszaki hibákat ami miatt tartható a mentrendi pontosság az esetek többségében pl. a gödöllői vonalon...
Előzmény: vasefake (5884)
hamurappi1 Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5923

Sziasztok!

Érdekes ,hogy arról egy szó se esett, hogy a vezető jól és gyorsan cselekedett, a körülményekhez képest, sajnáltos hogy az áldozatot, nem vette észre.Sajnálom, hogy ember meghallt, mert valakinek a családtagja volt.Öszinte részvét a családnak.

Rosszalva, láttom VEKE kontra VEKE ellenesek gyártják saját fantomtörténeteiket, és ez nem tesz jót a fórumnak, se az idejáróknak!

Várjátok meg már létszives a végleges szakértői vizsgálatokat!!!!!!!!!!Ez mindenkinek szól!!!!

És utána lehet elemezni,DE ne közölje már senki se tényként saját verzióit.

A pánikkeltésre nincs szűkség az már megvan az utasok között, sajnos, és ha jól gondolom nem a VEKE-sek illetve a VEKE ellenesek fogják megnyugtatni őket, hanem a gödöllői forgalomban dolgozó kollégák!

Előre is köszönöm!

Egy járművezető a sok közűl....

M.VIII Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5922

És sajnálom, ami a gödöllői vonalon történt, szomorú. Tegnap este a híradóban (késő este) egy illetékes azt mondta, hogy hasonló eset még nem történt. (?) Nem tudom, ezt hogy értette (963, 932, 952? ezeket nem említették). És szerintem bármi okozta a tüzet, igenis nagyon éghető a HÉV-ek belseje (dekorlemezek, ülések, padló, műanyagok). Érdekes, hogy az előbb említett járművek utastere egytől egyik SZÉNNÉ ÉGETT. Nem lehet véletlen. (csendben jegyzem meg, hogy a hülye ablakcsere helyett inkább a tűz elleni védelemre költenének)

Bazsi75 Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5921
Kár lenne :( Addig írj a NOHAB-osra ;)
Előzmény: Vendégsín (5915)
Méregzöld Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5920

Hi szega!

 

Sajnos nem értetted, hogy miről írtam, de ez nem baj... Azt viszont mindenkinek tudnia kell, hogy az ÉLET nem csak FEKETE vagy FEHÉR...

 

Egyébként a határozottság és az önbizalom fontos, ehhez engedd meg egy ismeretlen gondolkodó örökérvényű mondását: "A fiatal építészek jobb házakat terveznek, mint az idősebb kollégáik. Bár az utóbbiak által tervezettekben mintha jobban lehetne élni."

 

Továbbá mindenkinek hagy adjam közre Bertrand Russel angol filozófus egyik gondolatát:

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.”

Majd jövök... 

Előzmény: szega (5878)
M.VIII Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5919
Nos, remélem, lehiggadtatok. Több mint 300 hozzászólást kellett visszamennem, hogy még nem látottakat megnézzem. Remélem, innetől fogva csak a HÉV szeretetéről, a szakmai kérdésekről, és kisebb nézeteltérésekről lehet majd olvasni. És természetesen beírni. Szerintem keressetek egy épületet, gyűljetek össze élőben, és ott pocskondiázzátok egymást.
M.VIII Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5918
Bocsi, de a "tízán" a póton van a szedő...
Előzmény: Menroting (5916)
GABORBP Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5917
A gödöllői vonalon láttam már olyat, hogy a vonat több méteres fütcsóvát húzott maga után, és nem igazán zavart senkit. (nem voltam a vonaton)
Előzmény: Szentendre (5910)
Menroting Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5916
A hév kocsi tetejéről nem indulhatott ki a tűz?Az áramszedőn kivül milyen elektromos berendezések vannak itt?Villamosnál már láttam a tetőt lángolni...
Vendégsín Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5915
A sapiens utótag törölhető egyesek rendszertani besorolásából.

Egyetértünk. Különösen az egyik ma megjelent napilap (Népszava) egyik cikkének elolvasása után.
Meg ez a topik is törölhető a Kedvencekből...
Előzmény: DLala (5870)
Hernyofan Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5914
Volt már rá példa, hogy jeleztem szerintem igen furcsa zajokat. Le se sz*rtak, mondván, hogy ki vagyok én. ( Ez nem a ráckevei HÉV-nél történt! ). Ezzel tökéletesen rájöttem, hogy ez a magyar mentalitás, jól van, itt is hozzák a formájukat. Szóltam már amperszag miatt is. Az sem volt baj, mert "előfordul". Rendben. Innentől kezdve lesz*rom, hogy mi történik, nem az én dolgom ezeket figyelni, és jelezni. A javítás költségét pedig azzal fizettesd ki, kérlek, aki olyan baromi igényes szerelési munkálatot hajtott végre, hogy útközben kigyulladt a HÉV, és ezért még fizetést is kapott. Érdekes módon, amikor Bécsben jeleztem a Westbahnhof-on a vezetőnek, hogy jöjjön, nézze meg, hibát véltem felfedezni az áramszedőben ( törött volt a paletta egy része ), akkor nem győzte megköszönni, hogy szóltam, le is húzta a hibás áramszedőt, és felvitt a vezetőállába, hogyha már vasútmániás vagyok, akkor had' örüljön a szám... Ausztriábanjelezni is fogom, ha észlelek valamit. Itt felőlem csumára leéghet, ha szólok, akkoris az történik... ( Nem vagyok HÉV-mániás, az osztrák vasút már inkább a mániámnak mondható ).
Előzmény: Szentendre (5910)
VitézyDávid Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5913
Biztos egy vekés kényszerített, hogy megírd az 5901-es hozzászólást és újból elkezdj mocskolódni, a tényektől elrugaszkodva vitázni egy kicsit, utána pedig még álszent módon bejelentsd, hogy unalmas, ami itt folyik. Valóban az. Akkor miért gerjeszted?
Előzmény: train (5911)
lbence Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5912
Ha meg szólna, akkor azért ugatnál, hogy minek üti bele az orrát.
Nektek, hülyéknek sose lehet a kedvetekre tenni...
Előzmény: Szentendre (5910)
train Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5911

Kedves fő VEKE!!!!!!

 

Csak a cinizmust nem vetted észre,  hogy mennyire unjuk amit itt műveltek...

Előzmény: VitézyDávid (5904)
Szentendre Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5910
Neked csak gratulálni tudok HÉV mániás létedre hagyod, hogy leégjen egy vonat. Annyi eszed lehetne, hogy a villamos motorvonat NEM természetes velejárója a füst. (Talán gőzvontatású szerelvényre gondoltaál, NEM NOSZTALGIAVONATON utaztál!!!). Azért annyi elvárható lenne egy mániástól, ha olyat tapasztal ami nem természetes akkor jelzi az illetékeseknek. Én bizony kifizettetném veled a helyreállítási költségek egy részét....
Előzmény: Hernyofan (5666)
Szentendre Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5909
Ha egy kicsit is OLVASNÁD és ÉRTELMEZNÉD az írásokat ezen fórumon akkor tudnád, hogy Ráckevén (891) és Szentendrén (774) egyszerre jelentek meg az új áramszedők...
Előzmény: Hernyofan (5651)
szlovák Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5908
Erről beszélek.
Előzmény: V46 021 (5906)
szlovák Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5907
Ez asok stressz..
Előzmény: VitézyDávid (5904)
V46 021 Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5906

 

  Na jó! Én innen el!

 

Majdha újra érdemlegesen a BHÉV-ről szól a fórum, és nem a sárdobálásról, akkor ébresszetek fel egy méllel!

 

 Üdv mindenkinek!

szlovák Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5905
Majd kiderül hogy mi volt a HÉVvel,most ne hogy már elkezdjétek marni egymást.
VitézyDávid Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5904

Kösz a nagybetűs reklámot, a hibajegyzéket pedig mailben várom.

Egyébként én semmilyen hibáról nem írtam neked, az tűnt föl, hogy meg sem próbálod értelmezni azt, amit Lajos leírt.

Előzmény: train (5903)
train Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5903

Neked is baromi nehéz lehet mert csak másban keresgéled a hibákat nézzél körül a VEKÉnél szerintem böven találsz hibát csak vigyázz ne a te saját aláirásod legyen a papir alján.

:-)))))))

Előzmény: VitézyDávid (5902)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!