Helló HUBO44! Szerinted a 95-ös központis motoron a hőfok jeladó az amelyik két érintkezős és a torokba van beépítve mennyire befolyásolja a fogyasztást és hogy lehet kimérni azaz hidegen mekkora az ellenállása?
Nekem takarítás után az volt a baj, hogy lassan esett vissza a fordulat, gázelvétel után kb. 2-3 másodpercel. Kellett neki vagy 600 km mire normális lett...
De van akinek 100km sem kellett hozzá, viszont másoknak meg alapbelállítást kellett rajta csinálni. Szóval nem lehet tudni...
ez még a 2005-ös kiadás, kék-fehér festéssel. Nekem a legszépebb moci a világon, jobban tetszik mint akár az újabbak.. :) plusz az a hozzávetőlegesen 105Nm nyomaték 3500 körüli fordulaton.. juháá.... :D
Nem kell félni, be fog állni egy idő után mindenképp. Egyébként teljesen felesleges leszedni az akkusarut, meg pihentetni meg ilyesmi. Simán ki kell tisztogatni óvatosan egy WD-40-es ronggyal úgy, hogy a pillangószelepet nem mozgatjuk el kézzel, kizárólag a bowdent húzigálva nyitjuk-zárjuk, majd törlünk be alá stb. Ez a titka és rögtön tökéletes alapjárat lesz. Fontos, hogy a pillangószelep része ne legyen kézzel erőltetve mert ott mikronnyi hajlítgatásokat tudunk ezzel okozni, ami teljesen új szívó-környezetet teremt. De amúgy téynleg ne izgulj, előbb-utóbb hozzááll a rendszer ez új "beállításhoz", csak nem túl gyors.
Sziasztok Kitisztítottam a pillangószelepet.Csupa fekete dzsuva volt.Ahogy írtátok az akkusarut később tettem vissza.24 órát pihent,de az alapjárat össze-vissza megy.Kell még valamit csinálni,vagy be fog az alapjárat állni?
Ha már fogyasztás, akkor a saját tapasztalatom (nem célom lefelé licitálni):
Nagyrészt városban téli viszonyok közt simán 9 l, nyáron ez kb 8 l
Országúton 6-7 körül,
a legalacsonyabb: 5,5 l - Lengyelország oda vissza (kb 700 km) végig betartva a megengedettet (ugye szlovákián keresztül inkább nem akarok szlovák rendőrökkel vitatkozni),
a legmagasabb: 10 l - Ausztriába (Salzburgig), végig szakadó esőben és 80-90 km/h-s totál szembeszélben, nyaralásra megpakolva - persze nem finomkodtam a gázpedállal(csak lestem, hova tünt a benzin)
A fűtésről csak annyit, hogy mikor megvettem a kocsit, nem ment 70 fok fölé. Aztán termosztát csere. És láss csodát, kicsit 90 fok alatt tartja. Azóta olyan a fűtés, hogy ha maxon van a MOL EVO légfrissítője ossze zsugorodik......
Csapkodhatod nyugodtan, de kinyilni attol nem fog.
Elso korben azt mondanam hogy befagyott, probalkozz hajszaritoval vagy nagyon ovatosan holegfuvoval, ha megoldhato, avagy ontsd nyakon egy vodor meleg vizzel.
Sziasztok! Adott egy kulccsal zárható központizárras Felicia, aminek az összes ajtaja zárva van + még a csomagtartó is a központizárral be van zárva.
Kérdés hogy lehetne kinyitni valamelyik ajtaját vagy a csomagtartót a lehető legkisebb kár okozásával? Olvastam, hogy tenyérrel kell finoman csapkodni az ajtót, és úgy próbálkozni, ezt holnap megpróbálom. Ha valakinek van valami tapasztalata, tippje, ötlete szívesen fogadom.
Vasárnap vettem észre, hogy nem lehet bezárni kulccsal a vezető felöli oldalról. Majd ma már semelyik ajtó se nyílik. A baloldali ajtóba lévő zárban balra illetve jobbra akadás nélkül ellehet fordítani a kulcsot de nem nyitja, a jobb oldali pedig egy kicsit megmozgatja az ajtóban lévő "pöcköt" de valamiért szorul.
1. ellopták. szerencsére meg is lett, de a kormány és a kormányzár maradandó alakváltozást szenvedett, ezeket még rendbe kéne raknom tavaszig. 2. nem tudom, mennyire akarom én eladni, lévén azért nyáron jó időben városban verhetetlen, legyen szó akár a VFR-ről is. Lehet hogy átszokom a bicóra, csak még gondolkozom a "vagy" illetve "és" kapcsolaton.
Mondjuk az sokkal nagyobb dilemma hogy az alfával mi legyen.
Én ma épp azon gondolkodtam el, hogy de jó hogy a Kawán csak egy piros égő van a magas hőmérséklet jelzésére:D:D:D Így legalább nem idegesítem magam miért nem áll középen a mutitó:D:D:D