Keresés

Részletes keresés

Méregzöld Creative Commons License 2006.01.18 0 0 5992

Hi HáBé!

És a 903-as is így néz ki. Lásd az általad készített képeken, meg másokén is. Figyelemmel a külső oldalfalon a fényezés sérülésére, ami egyértelműen mutatja a tűzfészek helyét (közép tájon).

Előzmény: HáBé (5989)
VitézyDávid Creative Commons License 2006.01.18 0 0 5991
Elvonási tüneteid lennének, ha nem kezdenéd újra és újra ezt a témát, ugye? Az említett légkör pont az olyan álszent provokátorok miatt alakul ki, mint amilyen Te vagy.
Előzmény: lbence (5988)
lbence Creative Commons License 2006.01.18 0 0 5990
Akkor egy nem offtopik hozzászólás, csak hogy helyreálljon a világrend:
"MXA"-nak írják helyesen a motorkocsi típusát.
Előzmény: HáBé (5989)
HáBé Creative Commons License 2006.01.18 0 0 5989

OFF, az utolsó részemről:

 

Abbahagynád a lázító, személyeskedő, acsarkodó, lázító, mindenfajta konkrétumot mellőző OFF-olást?

Tudod, mi jár a provokátornak úri helyeken...?

 

(megsúgom: semmi... levegőnek nézünk...)

----------------------------------------------------------

ON:

Mostanában szóba került a csepeli eset:

 

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg01053/kepek/H933.JPG

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg01053/kepek/H933-BEL.JPG

 

Így néz ki egy nullszériás MXa motorkocsi, amely bizonyítottan gyújtogatás áldozata lett. Ennél jobban talán csak egy fegyverraktár, vagy egy üzemképesnek kikiáltott Ik. 412-es busz, vagy egy By ill. Bo kocsi ég ki...

Előzmény: lbence (5988)
lbence Creative Commons License 2006.01.18 0 0 5988
Már látom, hogy nem véletlen a vekével szemben táplált ellenszenv a bkv-sok részéről abban az esetben, ha megnyilatkoznak. Ez a felsőbbrendű gőg, illetve a dolgozók lenézésének a következménye. Mindazonáltal egy ilyen szakmai jellegű topikon látható az is, hogy az információik hiányosak és az adott témához - Dlalából kiindulva - nem is igen értenek.
Gusztustalan az, hogy ahova ez a személy "beteszi a lábát", ott rögtön a szakmai vita helyett egy ilyen politikai, messzemutató, egymást szidalmazó, személyeskedő légkör alakul ki.
Előzmény: DLala (5987)
DLala Creative Commons License 2006.01.18 0 0 5987

Ja igen.

A korai, hetvenes évekbeli kocsikiégést és helyette gyártott új kocsi esetét meg tudod erősíteni vagy ez is csak pletyka?

Előzmény: Méregzöld (5979)
Bazsi75 Creative Commons License 2006.01.18 0 0 5986
Te szakértő. Nem zavar, hogy a HÉV-en nincs kontroller?
A cigiről meg már leszoktam.
Előzmény: DLala (5984)
dr. Agy Creative Commons License 2006.01.18 0 0 5985

"Ha mellőzöd, sokkal többet érne a hozzászólásod"

 

Sajnos ez a Te hozzászólásaidra is jellemző, hogyha bizonyos részeket mellőznél, sokkal többet érne.

Előzmény: DLala (5982)
DLala Creative Commons License 2006.01.18 0 0 5984

Szintúgy.

Na, menjetek bagózni és kontrollert forgatni.

Előzmény: Bazsi75 (5981)
DLala Creative Commons License 2006.01.18 0 0 5983
Szánalmas.
Előzmény: lbence (5980)
DLala Creative Commons License 2006.01.18 0 0 5982

Vegyes hozzászólás.

A közepét köszönöm. Az 1-3. pont tekinthető hivatalos információnak?

Mert ha ez így van, akkor a fűtéskör kilőhető.

A többi? Mehet a levesbe. Ha mellőzöd, sokkal többet érne a hozzászólásod. És akkor hivatkozhatnál szakmai hozzászólásokra. Így necces...

 

fűtés miatt soha nem égett ki MX/A.

Erről tájékoztatom a forrást, hogy megcáfolták. Most őrajta a sor.

Előzmény: Méregzöld (5979)
Bazsi75 Creative Commons License 2006.01.18 0 0 5981
Te szerencsés de sok mindent nem tudsz :) Nem baj. Csak nem mindegy, hogy az okos hülyéskedik vagy a hülye okoskodik. :) Na pá
Előzmény: DLala (5978)
lbence Creative Commons License 2006.01.18 0 0 5980
Engedd meg, hogy válaszoljak helyette.

Nos: "De akkor is, de akkor is, a bkv a hibás, nekem van igazam, neked nincs, mindenki rosszul tudja, követelem, hogy hulljanak fejek. A fűtőtest volt a hibás!!!!!!!!"
Előzmény: Méregzöld (5979)
Méregzöld Creative Commons License 2006.01.18 0 0 5979

Hi Dlala és Evribádi!

 

Én soha nem kezdeném úgy egy szakmai hozzászólásomat, hogy

 

"TE SZERENCSÉTLEN"

 

A fűtéssel kapcsolatban általánosságban elmondható, hogy fűtés miatt soha nem égett ki MX/A. Megnéztem az eredeti német kapcsolási rajzokat, azonosak a 80-as évek elején íródott "Danka könyvvel", amiből egyébként még ma is oktatják a járművezetőket.

 

A 903-as utastérfűtéséről:

  1. minden fűtőtest ép maradt, még a bekötések is, csak a ház perzselődött meg...
  2. túlmelegedés oka lehet zárlat, de akkkor a fűtésbiztosíték (fokozattól függően valamelyik a kettő közül) kiolvad, esetleg a 2. főkapcsoló kivált (di/dt) - nem váltott ki, nem olvadt ki...
  3. megváltozik az áramkör ellenállása (lecsökken) zárlat nélkül, de akkor az átfolyó áram megnő és a fűtésbiztosíték (fokozattól függően valamelyik a kettő közül) - kiolvad, nem olvadt ki...
  4. ha nem a 2. vagy a 3. akkor nem lehet túlmelegedés, mert a fűtés az áram hőhatásának az elvén működik, ahol a hőmérséklet arányos az átfolyó árammal.

Kezd a gyanú RÁD terelődni...

Előzmény: DLala (5956)
DLala Creative Commons License 2006.01.18 0 0 5978

Saját magadat buktattad le.

Bátor vagy, hogy ezt így bevállalod, meg sok mindent elárul rólad.

A tűzoltók biztosan elkísérletezgetnek mindenfélével, én ezt rájuk bíznám.

 

A fűtőtestes sztorira várok továbbra is választ. Túl nagy a csend...

Előzmény: Bazsi75 (5975)
kawirzbácsi Creative Commons License 2006.01.18 0 0 5977

vagy még "Ring Flies" neven is árusítják.

üdv kawirz

Előzmény: kawirzbácsi (5976)
kawirzbácsi Creative Commons License 2006.01.18 0 0 5976

Hi!

Ha gártó cég (szövöde)feltüntette az alapanyag nevét, és ez áll rajta :

sorozat szám: 255xxxxx (az x-ek is számok)

alapanyag név: POLYESTER-XFR  vagy  Grisuten-xfr Schwerentflambar,

akkor a mi üzemükből származik a műszál.

A gyártó sor a honlapomon megtekinthető

www.kawirz.de

 

üdv kawirz

Előzmény: scsabi (5962)
Bazsi75 Creative Commons License 2006.01.18 0 0 5975
Az 5811-et ki írta? Én. Akkor ki buktatott le?
Na mindegy. Ha holnap ráérsz kérj egy szövetdarabot és kisérletez.
Előzmény: DLala (5973)
DLala Creative Commons License 2006.01.18 0 0 5974

Bitang nehéz ez a billentyűzés, nem :-)

 

Na pá, én aludni el.

Előzmény: dr. Agy (5971)
DLala Creative Commons License 2006.01.18 0 0 5973
Kínos a lebukás, mi?
Előzmény: Bazsi75 (5972)
Bazsi75 Creative Commons License 2006.01.18 0 0 5972
Úgy látom te mindent tudsz. Miért nem mész már innen el?
Előzmény: DLala (5969)
dr. Agy Creative Commons License 2006.01.18 0 0 5971
Bitang nehéz ez a magyar nyelv, ugye?
Na fuss neki mégegyszer, próbáld értelmezni amit írtam....

... te szencsétlen.


Előzmény: DLala (5966)
DLala Creative Commons License 2006.01.18 0 0 5970

Na akkor holnap megkérdjük erről az illetékest.

 

Fűtőtestekről nincs valakinek infója?

Előzmény: scsabi (5968)
DLala Creative Commons License 2006.01.18 0 0 5969

Azt vontam le, hogy aki írta, tesz a szabályokra magasról.

Innentől nincs miért figyelembe vennem.

Előzmény: Bazsi75 (5967)
scsabi Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5968
Igazából én nem tudom, hogy miért cserélték, de a műbőr ülésborítás tűzbiztonsági szempontból az egyik legrondább anyag: könnyen gyullad, ég mint a zsír és mérgező a füstje.

Több cég is foglalkozik lángmentesített ülésszövettel, pl. Lantal, Industrial Neo-Tex, vagy a legnevesebb a J. Holdsworth. (az újabb hazai nagyvasúti járműveken áltb. Holdsworth szöveteket használunk). Hogy a BKV honnan szerezte, azt sem tudom. A lángmentesítő kezelést nem nagyon lehet a felületen észrevenni. Öngyújtóval meg nem állnék neki lángpróbákat csinálni a HÉV-en. :-)
Előzmény: DLala (5965)
Bazsi75 Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5967
Az 5811-ből mit vontál le? Azt, hogy nem lehet a vezálláson dohányozni.

...
Előzmény: DLala (5965)
DLala Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5966

Mit buktunk be, te szerencsétlen?

Próbáljuk keresni a problémák forrását. (nem azért, hogy mindenáron ráhúzzuk valakire a vizeslepedőt, hanem hogy kiderüljön, mi a baj, nehogy mégegyszer előforduljon. Bahhh.)

 

Legyél szíves prezentálni, mit tett a tűzbiztonság érdekében a BKV a 903-as kocsin pl. Majd akkor legyél okos.

Előzmény: dr. Agy (5964)
DLala Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5965

Hmm.

Ez biztos?

Azt kötve hiszem, hogy a tűzbiztonság miatt cseréltek volna ülést. Erre bizonyíték, hogy eddig senki sem jött ezzel se itt, se az Akácfában, se a HÉVnél. Inkább a PR akar az indítóok lenni. De ha valóban kevésbé ég a szőrös, mint a műbőr, akkor az jó.

Meg tudnád nézni, hogy a BKV által beépített üléshuzatok honnan vannak és tényleg lángmentesítettek?

ja és mégegy.

903-ban milyen ülés volt?

Előzmény: scsabi (5962)
dr. Agy Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5964
Na, Lala, ha így igaz, amit scsabi írt, akkor ezt bebuktátok. Nem igaz, hogy a BKV nem tett semmit a tűzvédelem érdekében, tessék, cserélte az üléshuzatokat! (Büdös koszos szőrösre, de hát a tisztaság az más kérdés).
Előzmény: scsabi (5962)
dr. Agy Creative Commons License 2006.01.17 0 0 5963
"Ezt mondd el az áldozat családjának is. Örülni fognak neked"
Ez csúnya demagógia.
Mintha azt mondanám, hogy a szegény májbeteg kislányra költött pénzt tűzvédelemre fordították volna, most előbbre lennénk.
Nem lehet kiszámolni egy élet árát, de valahogy mégis kell kockázatelemzést végezni. Arra, hogy egy egyenlőre megmagyarázhatatlan okból megégett embert megmentsenek mennyit érdemes költeni? Mert ha ötévenként kiég egy kocsi, amiből mindenki sikeresen kiszáll, az még nem negy ügy.

Viszont a szőrösülést már érdemesebb megnézni. Mivel az újonnan beépített anyag, annak már meg kellene felelnie szigorúbb követelményeknek. Ha nem felel meg, akkor lehet szidni a BKV-t, ha megfelel, akkor viszont ők nyertek, mert ez már egy (az első) biztonságnövelő lépésnek is jó volt.
Előzmény: DLala (5956)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!