Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

serial4 Creative Commons License 2010.07.16 0 0 3771

hello sparcp!

nem vagyok specialista v. szerelő. az én autómmal is előfordult. sokáig csak városban és csak rövid távra használtam az autót. szerintem esett az akku feszültség és ezért kergült meg a riasztóm. meghajtottam pályán a kicsikét, s utána semmi gubanc. bár ha jobban belegondolok, lehet külön akksija van a riasztónak? nemtom. minden esetre nekem a hajtás segített. persze előfordult olyan is, mikor nyitva hagytam az egyik hátsó ablakot:)

sparco1985 Creative Commons License 2010.07.16 0 0 3770
Sziasztok !! Peugeot 607 2.2 Hdi gyári riasztója minden ok nélkül egyszer csak elkezd riasztani napi több alkalommal, álló helyzetében. Az érzékenység kizárva. Várom az ötleteket, ja és h. hol helyezkedik el a riasztó egység. Előre is köszönöm szépen
gery7528 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 3769
Szia!
Bontót találsz a neten,sok van. Nincs kimondott bontó,ahova járok ha kell vmi.(Eddig nem nagyon kellett) lekopogom. Szerelő számát megadom email-be ha gondolod. Isaszegen van a srác.
Várom Az utat,csak az fránya parkolás ne lenne rohadt drága :(
Üdv Gery
Előzmény: serial4 (3768)
serial4 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 3768

Szia gery7528  !

köszönöm az ajánlatot. végre a 29.ik szerelőtől kaptam egy elfogadható árat, s közben megtudtam hogy otthon is ilyen összeg körül mozog a dolog. bontottat azért nem szeretnék, mert ki tudja az mikor lukad át? azonban a szerelőd(persze az ő beleegyezésével) és a bontó számát szivesen fogadnám(privát üzenetben akár), mert augban megyek haza és első hamutartót és fedelet is keresek. előre is köszi, márk

Előzmény: gery7528 (3767)
gery7528 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 3767
Szia szerial!

Annyiban tudok segíteni,ha utána nézel,h pontosan milyen kell és megvan hol lehet megvenni (budapest és körzete) 25-én érkezünk London mellé Brightonba,és kiviszem neked. Kocsival megyünk (szintén 607)így elfér. De megkérdezem a szerelőmet is,h mit tud ajánlani. Bontott is jó?

Üdv
Előzmény: serial4 (3763)
karbert2 Creative Commons License 2010.07.13 0 0 3766
Szia lazy g.!
Azért ha megint elő jön írd már meg légy szíves,mert sok minden állhat a háttérben! Szia!
karbert2 Creative Commons License 2010.07.13 0 0 3765
Helló pallasdautomatic!
Az FAP kifogyását jelezni fogja,a részecskeszőrő jelét fogja megjeleníteni a hibajelző kijelzőjén,és ha nincs fel töltve egy darabig,nagy a valószínűsége hogy le is fog állni!
pallasdautomatic Creative Commons License 2010.07.13 0 0 3764

 

  Szia Karbert2!

  Kössz a címet. Időközben a próbajárat alatt teljesen helyrejött a gépezet.

 De azért kiváncsi lennék arra hogy honnan lehet tudni mikor fogy ki a FAP-

 folyadék.Ha valaki tudna erre válaszolni annak igen megköszönném.

Előzmény: karbert2 (3760)
serial4 Creative Commons License 2010.07.13 0 0 3763

Szép napot/estét mindenkinek!

Szakértők figyelem! Egy angliában élő honfitársatok segítségeteket kéri!

Elérkezett az idő, hogy a cicus új katalizátort kapjon. évj:2000.aug. tipus:peugeot 607 2.2 HDI tiptronic.

A peugeot szervízben a következőt mondták:

arra a csőszakaszra van szükségem, amely egy flexibilis megoldással csatlakozik a torokra (gyűjtőcsőre) és a katalizátort is ezen van. (a flexi rész van elszakadva, kilukadva és ereszt)

Itt kb.300ezer forintnak megfelelő összegbe kerül amire szükségem van. S mivel az, hogy külföldön dolgozom nem azt jelenti hogy felvet a pénz, gondoltam hát, hátha otthonról...

Namármost a gondom sok tényezős:) Angliában élek, ergó az autó jobb kormányos. Véleményetek szerint az otthon vásárolt cső felmegy-e az itteni autóra(nincsen-e útban vmi kormánymű, vagy egyéb...?) Mennyibe kerül otthon ez a csuda-cső?

Találtam itt is olcsóbban, de kellene hozzá a motor gyári azonosítója/kódszáma, és nem az autóban levő motor egyedi motorszáma. Ezt hogyan tudom kideríteni? Mint írtam 2000év 2.2 HDI.

Szertném kicserélni, mert a műszakin másként nem fogok átmenni, és az autót szeretném megtartani mert szeretem a nagy bőrfoteljeit:)

Segítségeteket előre is köszönöm, Márk

Bocs a szóf....ért:)

 

lazy g. Creative Commons License 2010.07.12 0 0 3762
Szia karbert2!
Kipróbáltam amit mondtál és bejött!!!:)))) A második újraindításnál,már el is tünt a jel. Ezek szerint az lehetett a baj. Ráadásul nem is tudtam nagyon meghajtani,kb egy percig pörgettem 4000-ig,és látod? Ez is elég volt. Szóval köszi szépen!!!!!! Szia! Lazy
Előzmény: karbert2 (3761)
karbert2 Creative Commons License 2010.07.12 0 0 3761
Szia lazy g.!
Most nem mondom biztosra hogy az a baja,de nekem is szokott jelentkezni a probléma,és én már utánajártam,tehát csak következtetek! De könnyen lehet hogy az a baj,na és egy próbát meg ér!Ha a hiba el múlik és megint elő jön akkor majd írj és mondom mit kel csinálni! Majd írd le hogy mire jutottál! Szia!
karbert2 Creative Commons License 2010.07.12 0 0 3760
Helló pallasdautomatic!
Én Nyíregyházán ismerek egy nagyon jó szerelőt,az a baj,sokan nem értenek a 607 hez de ő tudja a dolgát! Ha érdekel itt a mobilja és beszélj vele 06 30 232 17 68 István László! Sok helyre elvittem már de szinte sehol nem értenek hozzá! Ő egy bosch szervizben dolgozik de ez a saját mobilja! Jó munkát! Szia!
lazy g. Creative Commons License 2010.07.12 0 0 3759
Szia karbert2!
Igen,2,2 HDI a nagymacsekom,tehát simán lehet h valami részecskeszűrővel lehet. Mostanság elég sokat mentem vele a városban is és az autópályán sem mentem 3000 -es fordulat fölé. Sajnos prózai oka van,lefotóztak,azt nem is merem megírni h mennyivel... Ilyenkor aztán az ember nem nyomja csutkáig a gázpedált... Na mindegy,de akkor kipróbálom amit mondtál és meghajtom egy kicsit:))))) Remélem sikerül eltüntetni! Ha minden ok,majd jelzek Neked,szia és köszi szépen!!!! Lazy
Előzmény: karbert2 (3757)
pallasdautomatic Creative Commons License 2010.07.11 0 0 3758

 

  Sziasztok márkatársak!

  Új vagyok itt, és egyből segítségre van szükségem.

 Most vettünk 2.2HDI-t(2000-es évjárat) a nejemnek,

 és egyből tisztítani kellene a FAP szűrőt.

 Olvastam itt pár ötletet, de ezt már csak takarítani lehet.

 Szétszedtem, megnéztem, agyig eltömődve. Érdekelne egy

 olyan hely ahol becsületesen kipucolnák. Hogy hol az majdnem

 mindegy, mert leveszem és elviszem.De azért Eger

 Miskolc környéke előnyt élvez.

 Még annyit magunkról hogy eddig Citroen-el jártunk, csak elérte a

 veterán kort, és letettük. Így lettünk 607 tulajok.

karbert2 Creative Commons License 2010.07.11 0 0 3757
Helló lazy g.!
Igen ez a motor diagnosztika,hibakód van,valami nem tökéletesen működik és ezt el is menti! Nem tudom a tiéd benzines e vagy HDI,de ha HDI akkor szerintem csak a részecskeszűrő dugulására jelzi,ez nem szereti a tötymörgést és a sok alapjáratot! Hajtsd meg egy kicsit hagy menjen 4000 fordulat fölé vagy 5 percig! Ha csak ez volt a baja akkor el fog múlni a hiba vagy rögtön vagy pár indítás után! Ha benzines a verdád akkor nem tudom mi baja lehet! Szia! Egyenlőre ennyit tudtam mondani!
lazy g. Creative Commons License 2010.07.11 0 0 3756
Még csak annyi,hogy amint mondtam a jobb oldalon lévő kis óra alatt van (azt hiszem hogy talán a vízhőfokot mutató óra). Itt kettő visszajelző van,az egyik az ABS és ez alatt van ez a visszajelző amiról beszélek. Köszi,sziasztok!!! Lazy
Előzmény: lazy g. (3755)
lazy g. Creative Commons License 2010.07.11 0 0 3755
Sziasztok!
No,előjött valami kos bibi a nagymacsekkal... Azt csinálja,hogy amikor ráadom a gyújtást,akkor kigyullad ugye 2 visszajelző jobb oldalon felül. Az egyik el is alszik,de a másik amikor elindulok újból kigyullad és meg is jelenik nagyban a kijelzőn. Nem is tudom igazából mi ez a kijelző,talán a motor diagnosztikai kijelzője,vagy nem is tudom-sajna nincs hozzá kézikönyvem. Nem tudjátok mi lehet a baj? Semmi más problémát nem okoz-egyelőre,tudok vele menni,stb,csak zavar,h mégis mi lehet vele és h később nem lesz e ebből nagyobb problémám. Már lecsekkoltam a check gombbal,de a baj,újból jelentkezett. Segítsetek,mi történhetett? Köszi szépen,sziasztok!
karbert2 Creative Commons License 2010.07.09 0 0 3754
Sziasztok! Nekem is HDI-m van.Régebben olyat csinált,ha mentem vele semmi baja nem volt,de mikor megálltam és alapjáraton járt a motor bejötte egy motorhiba jel és lecsökkentette a motor teljesítményt,pár indítás és újra jó volt,alapjárat és megint rossz volt! Mint kiderült a részecskeszűrőben egy hőmérséklet érzékelő kábelja szakadt volt,de ezt hiába vittem szervízbe sehol sem jöttek rá,mindig csak kitörölték a hibát és jó volt egy darabig! Mondom most már én keresem a hibát mert nem hittem senkinek és a kábeleket kezdtem bogarászni,és egy helyen el volt dörzsölődve,össze toldottam és azóta semmi baja...mindig azt írta ki,hogy részecskeszűrő hiba ebből indultam ki......A főbb alkatrészek elég stabilak,a hibák nagy részét az érzékelők hibája okozza! Igaz turbó nyomás töbletem még nem volt,de tuti valami nyavajás érzékelő lesz az! Sziasztok!
csb607 Creative Commons License 2010.07.09 0 0 3753

Szasztok!

 

Az előző pár hozzászólásban én és gery7528 a mi autónknál jelentkező turbónyomás problémáról írtunk. Az lenne a kérdésem, hogy nem találkozott-e valaki közületek ezzel a problémával? Ha igen kérem írjátok le a tapasztalatokat minden segítség jól jön! Előre is köszi!!!!!

Előzmény: gery7528 (3751)
karbert2 Creative Commons License 2010.07.08 0 0 3752
Sziasztok! Én is most a mágnesszeleppel bajlódom,de nekem az a bajom hogy alapjáraton le áll mert elengedi a 250 bar os nyomást! Már a második van benne de bontott volt mind a kettő! De most már 100% hogy az a baja,a bontott szelepekkel az a baj,hogy a sok használattól fémesen elkopik a zárószerkezet,tehát minden képen csak az új jó bele,ha az a baja! Nekem rendes volt a szerelőm mert vett egyet a bontóba 2 hétig volt jó de az újból leszámolja az árát,már lassan 2 hónapja kísérletezünk vele de kiforrta magát! Sok sikert nektek is,márkatársaim!
gery7528 Creative Commons License 2010.07.08 0 0 3751
Szia csb607!

Nálam is ugyan ezek a jelenségek! Múltkor azt figyeltem meg,h akkor csinálta,amikor ment a klíma. Két indítás és kialszik a lámpa.
Szerelőm rárakta gépre,és túl nagy turbó nyomást ír ki! Elvittük egy körre miközben rajta volt a számítógép. 3,8 nyomást mért a turbónál és le is tiltotta. 2 valamennyi a normális. Ő is azt mondta,h ez türelem játék,mire a hibát megtaláljuk. Ugyan azokat mondta.mint a tied. Most vettem egy bontott mágnesszelepet,vmelyik nap kicserélem,és kiderül. bontott szelep 5000 ft,az új 15000 kb. Így kevesebbet bukok,ha mégsem az. Aztán tovább keresgél. Nem egyszerű. Már az is eszembe jutott,h lehet feltekerték a turbónyomást. De ezt kilőttük. egyenlőre.
Majd leírom,h mi lett a vége a cserének.

Üdv!
Előzmény: csb607 (3750)
csb607 Creative Commons License 2010.07.08 0 0 3750

Szia karbert2!

 

Az előbbi hozzászólásomban gery7528 3733-as számú hozzászólására reagáltam mert az én problémám is hasonló. Néha rendszertelen időközönként, megfigyelésem szerit nagy terhelésnél (dombon gyorsítás) felmegy a turbónyomás és hibajelet generál. Ezután rövid ideig tiltja a teljesítményt majd újra remdesen megy az autó. Pár indítás után a hibalámpa is kialszik.

Előzmény: karbert2 (3748)
Jorgi_607 Creative Commons License 2010.07.07 0 0 3749

Sziasztok!

 

A következő problémában kérném a segítséteket: a 3.0 V6 607-esemhez (2001/12) keresek hűtőventillátor lapátot, mert letört egy lamella és nem sikerült a műanyagos javítás. Maga a motor hibátlan, lehetőleg csak a lapát kellene. Persze, ha nem lehet máshogy, motorral is lehet, legalább lesz tartalékba... Ha tudtok valamit, kérlek írjatok!

 

Köszönöm

karbert2 Creative Commons License 2010.07.07 0 0 3748
Helló csb607!
Nekem is 2.2 HDI van,mi is a problémád hátha tudok segíteni!
csb607 Creative Commons License 2010.07.07 0 0 3747

Szia gery7528!

Én hasonló problémával küzdök, az enyém 2.2HDI 2002-es. Érdekelne a hiba oka és megoldása ha a végére tudtál járni! Én már futottam egy két kört és elég szerteágazó lehet a hiba oka (én még nem tudtam megoldani) nevezetesen:

 - vákum rendszer (vákumcső lyukadás;vákum szivattyú;vákum membrán lyukadás a turbófeltöltőn)

 - geometria elkokszosodása a turbófeltöltőn (akad a geometria)

 - turbónyomás szabályozó mágnesszelep hibája

 - turbónyomás mérés (szenzor)

Nekem már egy éve jelentkezik a hiba változó gyakorisággal (néha hónapokin nem aztán meg hetente többször is)

jsefi Creative Commons License 2010.07.03 0 0 3746

Szia Karbert2!

Köszönöm a hozzászolásodat!

Már kicseréltem minden látható izzót,de maguk a mutatók mégsem akarnak világitani!

Előzmény: karbert2 (3745)
karbert2 Creative Commons License 2010.07.02 0 0 3745
Helló jsefi!
Én személy szerint cseréltem az izzót! Igen a Km óra felső részén középen van egy kis nyílás,oda is be kell nyúlni valami vékony csavarhúzóval,de vigyázz mert a plexi az elején könnyen elpattanhat! A legjobb ha a pedáloknál lévő borítást le veszed és fel tudsz nyúlni az óráig és hátulról ki tudod billenteni mert ott 3 db lemez klipsz fogja és azokat össze kel nyomnod így talán sérülés mentesen ki tudod szedni az órát! Jó munkát! Hali!
jsefi Creative Commons License 2010.07.01 0 0 3744

Már csak egy problémám akadt a műszerfal világítással!

Minden izzót kicseréltem,de a mutatók nem akarnak világitani. Esetleg le kell szednem a fekete burkolatot a hátulján? Alatta lehet még izzó?

jsefi Creative Commons License 2010.06.27 0 0 3743

Köszönöm a gyors válaszokat!

Üdv mindenkinek!

Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2010.06.27 0 0 3742
12V-os 1,2W-os izzó kell bele.
A műszerfal felső részén, középen van egy pici rés. Oda kell behelyezni valami vékony dolgot pl: drótot. Ezután már tudod kifelé buktatni az egész órát.
Előzmény: jsefi (3740)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!