Dávid, én ezt a topikot csak a tűzeset miatt kezdtem olvasni két napja. Nem tudom, hogy ki az az Ibence. Lehet, hogy te tudod, hogy ő a BKV x vezetője, vagy annak bérence. De én ezt nem tudom. Csak azt látom, hogy kultúrált hangnemben megfogalmazott egy kritikát, amire Te leprovokátorozod. Na most, neked természetesen jogodban áll visszautasítani a kritikát, de miért kell leprovokátorozni? Ez így bizonyítékok nélkül egyszerű rágalmazás.
Én nem vagyok provokátor. A véleményemet mondom, mivel egy magánszemély vagyok és semelyikőtökkel nem volt még soha személyes konfliktusom, lévén nem is találkoztunk ezért az ellenkezőjéhez nem fűződhet érdekem. Nem értem azt, hogy egy szervezet nevében miért kell nyelvtani hibákba belekötni, felsőbbrendűséget hangoztatni, bkv-sokat leugatni, hozzáértő véleményét nem elfogadni, saját dogmákat hangoztatni. Ez a gondom.
És a 903-as is így néz ki. Lásd az általad készített képeken, meg másokén is. Figyelemmel a külső oldalfalon a fényezés sérülésére, ami egyértelműen mutatja a tűzfészek helyét (közép tájon).
Elvonási tüneteid lennének, ha nem kezdenéd újra és újra ezt a témát, ugye? Az említett légkör pont az olyan álszent provokátorok miatt alakul ki, mint amilyen Te vagy.
Így néz ki egy nullszériás MXa motorkocsi, amely bizonyítottan gyújtogatás áldozata lett. Ennél jobban talán csak egy fegyverraktár, vagy egy üzemképesnek kikiáltott Ik. 412-es busz, vagy egy By ill. Bo kocsi ég ki...
Már látom, hogy nem véletlen a vekével szemben táplált ellenszenv a bkv-sok részéről abban az esetben, ha megnyilatkoznak. Ez a felsőbbrendű gőg, illetve a dolgozók lenézésének a következménye. Mindazonáltal egy ilyen szakmai jellegű topikon látható az is, hogy az információik hiányosak és az adott témához - Dlalából kiindulva - nem is igen értenek. Gusztustalan az, hogy ahova ez a személy "beteszi a lábát", ott rögtön a szakmai vita helyett egy ilyen politikai, messzemutató, egymást szidalmazó, személyeskedő légkör alakul ki.
Nos: "De akkor is, de akkor is, a bkv a hibás, nekem van igazam, neked nincs, mindenki rosszul tudja, követelem, hogy hulljanak fejek. A fűtőtest volt a hibás!!!!!!!!"
Én soha nem kezdeném úgy egy szakmai hozzászólásomat, hogy
"TE SZERENCSÉTLEN"
A fűtéssel kapcsolatban általánosságban elmondható, hogy fűtés miatt soha nem égett ki MX/A. Megnéztem az eredeti német kapcsolási rajzokat, azonosak a 80-as évek elején íródott "Danka könyvvel", amiből egyébként még ma is oktatják a járművezetőket.
A 903-as utastérfűtéséről:
minden fűtőtest ép maradt, még a bekötések is, csak a ház perzselődött meg...
túlmelegedés oka lehet zárlat, de akkkor a fűtésbiztosíték (fokozattól függően valamelyik a kettő közül) kiolvad, esetleg a 2. főkapcsoló kivált (di/dt) - nem váltott ki, nem olvadt ki...
megváltozik az áramkör ellenállása (lecsökken) zárlat nélkül, de akkor az átfolyó áram megnő és a fűtésbiztosíték (fokozattól függően valamelyik a kettő közül) - kiolvad, nem olvadt ki...
ha nem a 2. vagy a 3. akkor nem lehet túlmelegedés, mert a fűtés az áram hőhatásának az elvén működik, ahol a hőmérséklet arányos az átfolyó árammal.