Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SzaboZE Creative Commons License 2004.09.21 0 0 212
Most nézem, hogy F-ről van szó! Az nagyon sok! Nekem 5000 km-el ezelőtt volt olajcsere, nyomom is neki rendesen, de full közelében van az olajszint, ma néztem meg!!! Szóval nagyon gyorsan dokihoz, mert a katalizátorod is tönkremegy.

SzaboZE
Előzmény: ferxx (210)
SzaboZE Creative Commons License 2004.09.21 0 0 211
Az sok! Meg kellene nézetni. A hűtővizbe nem kerül olaj?
Előzmény: ferxx (210)
ferxx Creative Commons License 2004.09.20 0 0 210

Szia SzaboZe.

 

Az 1.5-os 323F Mazdám motorja 1000 km-en tobb mint 1 liter olajat eszik. Normális ez az állapot? Ha nem, mit lehet kezdeni vele?

 

Van jó otleted?

 

Üdv.: frexx

Old Pepe Creative Commons License 2004.09.20 0 0 209
És meg kell szívnom a csonkot! :)))
Előzmény: SzaboZE (208)
SzaboZE Creative Commons License 2004.09.20 0 0 208
És a fűtést emlékeim szerint melegre kell állítani. A hűtő alatt van a legalsó pont, tehát a blokkból is ki kell folynia. Ha maximalista akarsz lenni, esetleg megemeled az autó hátulját :DD
Előzmény: Old Pepe (206)
SzaboZE Creative Commons License 2004.09.20 0 0 207

Nincsen. Ki kell csavarni a hűtő alján, a tetején pedig a szelepet kinyitni (ahol becsatlakozik a kiegyenlítő tartály).

 

SzaboZE

Előzmény: Old Pepe (206)
Old Pepe Creative Commons License 2004.09.20 0 0 206

 

A hűtővíz leeresztéshez: nincs a motorblokkon leeresztőcsavar? Zárt termosztát mellett a hűtőn levő leeresztőn keresztül kifolyik a blokkból is a víz?

Előzmény: SzaboZE (205)
SzaboZE Creative Commons License 2004.09.20 0 0 205
1.5-ből volt 75 lovas egy karbival és GT két karbival 88LE-vel. A blokk ugyanaz, tehát olaj szempontból elvileg mindegy.
Előzmény: Old Pepe (204)
Old Pepe Creative Commons License 2004.09.20 0 0 204

 

Szia SzaboZE!

 

 

A motor 1,5-ös.

Köszi az infókat!

 

 

Üdv: Old Pepe

Előzmény: SzaboZE (203)
SzaboZE Creative Commons License 2004.09.20 0 0 203

Szia!

 

A benzintank 38-40L körül van, az olaj, ha jól emléxem 3,5-4L, Hűtővíz is 3-4L között. Az olaj függ a motortól is. (1.1, 1.3, 1.5) Leeresztő gyárilag a hűtő alján van középen.

 

SzaboZE

Előzmény: Old Pepe (202)
Old Pepe Creative Commons License 2004.09.20 0 0 202

 

Sziasztok!

 

A segítségeteket szeretném kérni: vettem egy 83-as évjáratú Mazda 323-ast, de nem tudok néhány alapvető adatot (gyári gumiméret, hűtővíz mennyiség, olaj mennyiség, benzintank térfogata). A régi tulaj sem tudta megmondani.

A másik, hogy hűtővizet kellene fagyállóra cserélnem, de első turkálásra nem találtam meg a leeresztőcsavart.

 

Tehát aki tudna az adatokkal és a cserével kapcsolatban segíteni, kérem tegye meg az email címemre: pozsonyie@mail.dedasz.hu

 

Előre is köszönöm!!!

 

Old Pepe

ferxx Creative Commons License 2004.09.19 0 0 201

Kszi az infót SzaboZe.

 

 

Mazdaklub.hu-t meg megnézem.

 Üdv.: ferxx

 

 

Előzmény: SzaboZE (200)
SzaboZE Creative Commons License 2004.09.19 0 0 200

Szia Ferxx!

 

Nekem is ilyen autóm van és én is elgondolkoztam a dolgon. Szóval a következőket tudom mondani:

 

- Teljesítménynövelés. Azt az infót kaptam, hogy ha nem akarom a zöldkártyát veszélyeztetni, meg hangos kipufogót, akkor érdemes a hengerfej síkolását megpróbálni. (növelni a kompressziót egy vékonyabb hengerfejtömítéssel) Ez a módosítás elvileg 10-15 lovat eredményezhet. És akkor még nincs kipufogó, sportlégszűrő, stb.

 

- 1.8-as motor elvileg belemegy, mert ugyanaz a váltó. Abból viszont 118LE változat létezett modellen belül (csak a modellen belüli motorokat szoktáők engedélyezni). Szóval sokat nem lehet nyerni vele, csak ha azt is tuningolod. Cserébe egy rakat módosítási engedély, forgalmi átírás stb kell hozzá. A 2.0V6 szerintem nagyon durva, annak a motorháza szó szerint tele van, ott egy gombostűfejet sem lehet elejteni! Szóval szerintem ott más lehet akár még a hűtő is! A teljes futóműve más, 5 csavaros felni felfogatás van, szóval szerintem az nem éri meg.

 

- Mattulás: valószínüleg újra lett fényezve valami rossz minőségű lakkal vagy le lett polírozva róla a lakkréteg :( Ha a polír nem segít, akkor nincs más, fényezni kell.

 

www.mazdaklub.hu

 

SzaboZE

Előzmény: ferxx (199)
ferxx Creative Commons License 2004.09.19 0 0 199

Sziasztok Mazdások.

 

1996-os 323F 1.5 motorját szertném erőssebbé tenni, segítsetek, hogyan lehet ezt?Milyen költségbe kerül?

 

Esetleg ebbe az autóba az 1.8-ast vagy 2.0 V6-ost bele lehet-e tenni és ha igen akkor hol lehet ilyet beszerezni?

 

A kocsi piros színű, viszont elmattult a fényezés a motorháztetőn. Mit lehet vele csinálni? Próbáltam polírral, de nem jtt be.

 

Üdv.: Ádám

Dzsahna Creative Commons License 2004.09.17 0 0 198

Huhu!

 

Utólsó szériás 323 F 1.6 osról (amiket 2001-től gyártottak a 3-as megjelenéséig) szeretnék mindent tudni (mert ilyet akarok venni, ha tudtok eladót szóljatok).

 

Ha van vkinek ilyen kérem h írja le tapasztalatait, v képeket bármi infót tudtok szóljatok küldjétek ilyesmi. ide v ide:dzsann@freemail

 

Köszi,  tsa!

Peti82 Creative Commons License 2004.09.15 0 0 197

Köszi ZE!

Akkor én is pont erről a tipusról írtam a 177-es hozzászólásban, csak én modellfrissítést írtam a facelift helyett. Ez a hivatalos elnevezése hogy facelift?

A prosit nekem scann-elve is jó lenne ha megtudnád csinálni és e-mailben elküldeni? Baromira tudnék örülni neki!

Előzmény: SzaboZE (195)
SzaboZE Creative Commons License 2004.09.14 0 0 196
Elcseszte az index, szal az első kettő és a második kettő értendő előtt illetve után.
Előzmény: SzaboZE (195)
SzaboZE Creative Commons License 2004.09.14 0 0 195

 Pár képet próbáltam vadászni.

 

Szal facelift előtt:

    

 

Facelift után:

 

 

     

 

SzaboZE

SzaboZE Creative Commons License 2004.09.14 0 0 194

Namost nekem echte német prospektusom van, de ki nem adom a kezemből :) Ebay-en szereztem be. Szal empirikusan megtekinthető pl a XI kerületben :)

 

Facelift töményen (ismétlés a dudás anyja) :) : harmadik féklámpa a hátsó szélvédő fölé integrálva, új ajtókárpit, módosított számlapok digitális km számlálóval, gombsoros középkonzol helyett csúszkás (ezt nem kellett volna :), műszerfal kialakítás is új design-ot kapott. Ködlámpák bordás üveg helyett viztiszta üveget kaptak, krómozott kipufógóvég. Kb ennyi :) A műszaki tartalom nagyjából ugyanaz.

 

SzaboZE

Előzmény: Peti82 (191)
autotoro Creative Commons License 2004.09.14 0 0 193
Keresek:91´-es 323 1.6 16v -hez  alkatrészeket:Szélvédő, motorháztető, jobb első sárvédő ill. doblemez, jobb lámpa ill. index, hűtő, keresztmerevítő , szervószivattyú, szervó- íll. ablakmosótartály, váltótartónyúlvány.Köszi.
  laszlo.csomos "kukac" vipmail.hu
Peti82 Creative Commons License 2004.09.14 0 0 192

SzaboZE!

Mit jelent az hogy faceliftes a 323F-ed!

Szeretnék nektek gratulálni, hogy összehoztátok a Mazdaklubbot, jó hogyha így összetartanak a közös érdeklődésű emberek. Kevesebb mint egy év mulva reményeim szerint én is klubtag leszek. :-)

Előzmény: SzaboZE (177)
Peti82 Creative Commons License 2004.09.14 0 0 191

Sziasztok!

Keresek Mazda 323F-ről (94-98 Modell) az 1997-es modellfrissítés utáni típusról képeket, prospektusokat, specifikációkat és minden mást digitális és/vagy nyomtatott formában. Ha tudna valaki segíteni ebben, azt megköszönném!

E-mail: peti-mail@freemail.hu

Yao2 Creative Commons License 2004.09.13 0 0 190

Köszi, megnézetem.

A "mirai" az micsoda? ...és milyen klubbtagság kell az ingyenes átvizsgáláshoz?

Előzmény: SzaboZE (188)
Jildikó Creative Commons License 2004.09.13 0 0 189
:))))))))))))))))))))))))))))))))
Előzmény: SzaboZE (185)
SzaboZE Creative Commons License 2004.09.12 0 0 188
Passz, mutasd meg egy szervízben, csak mondanak rá valamit.
Tanácsért ritkán kérnek pénzt. A klubtagoknak a miraiban és mesternél is ingyenes bevizsgálás jár.

SzaboZE
Előzmény: Yao2 (187)
Yao2 Creative Commons License 2004.09.10 0 0 187

Sziasztok!

Nemrég vettem 98 végi 323F 1.5-öt. Már csak használat közben vettem észre, hogy amikor 2.-ba kapcsolok, akkor egy pillanatra mindig megtorpan a motor, de aztán felveszi a normál fordulatot. Ha az 1-est kihúzatom 4000-es fordulatig, akkor a jelenség nincs, de nem hinném, hogy ez lenne a megoldás.

Van valakinek valami tippje?

Előre is köszi:

                Yao2

SzaboZE Creative Commons License 2004.09.10 0 0 186

Érdekes felvetés, gondolom a munkahelyed nincs messze a lakóhelyedtől. Én speciel napi 38km-t utazom pont ezért. Hidd el, hogy átlagos, hiszen a tapasztalatok ezt mutatják. Évi 10-15 nem számít soknak.

 

SzaboZE

Előzmény: S.Zola (184)
SzaboZE Creative Commons License 2004.09.10 0 0 185
Nem, attól függ, hogy van-e légzsák benne vagy nincs :)
Előzmény: Jildikó (183)
S.Zola Creative Commons License 2004.09.09 0 0 184
Nem feltétlenül, én pl. évi  kb 10e km-t megyek, persze nem pesti vagyok, a munkahelyem sincs messze. És még évente 2-3-szor el is megyünk kirándulni. 10e-nél többet egyszerűen sehogy se bírok belerakni, pedig volt régebben, hogy kocsikáztam céltalanul. Nem tudom, egyesek a WC-re is kocsival járnak ?
Előzmény: SzaboZE (182)
Jildikó Creative Commons License 2004.09.09 0 0 183
2 kormánnyal találkoztam a mazda 323 f típusú autóban, a 3 küllős, és 4 küllős, ez évjárattól függ?
Előzmény: SzaboZE (182)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!