Kedves HáBé, azt hiszem ezzel túllőttél a célon. Az IRL adatok kiadása az nem ártatlan vicceskedés. Legyél szíves bocsánatot kérni az érintettől. Ez a minimum.
Mint a topik csendes olvasója, mélységesen egyet tudok érteni. Az eset körüli eseményekről viszont szívesen olvasnám továbbra is például Méregzöld topiktárs hozzászólásait, aki úgy tűnik, hogy a nagy acsarkodás közben is meg tudta őrizni a higgadtságát, és értékes információkkal tudott szolgálni. Ezúttal is köszönet neki, így ismeretlenül is. És akkor lenne egy kérdésem is, amit kb egy éve fel akarok tenni, csak mindig elfelejtem. :-) A szentendrei vonalon néha előfordul, hogy a Batyi felé Aquincum állomáson (jól írom?) megáll a vonat, kijön egy emberke némi papírral, intéz valamit a vezérrel, aztán továbbindulunk. Ilyenkor mi történik?
Nem. Én csak előrevetítem a történéseket. Nemsokára jön, és beírja hogy szánalmas vagyok, vagy pedig szánalmasak vagyunk. Lehet, hogy majd elírja kire érti a többes számot. De nem mindig szokta.
Nem akarom a jólértesültet játszani, de a független szakértő ma kizárta a műszaki hibát és felhívta a rendőrség figyelmét, hogy az idegenkezüség kérdését vegye újra napirendre. Mint ahogy ITT OLY SOKAN GONDOLTÁK, ÉREZTÉK, REMÉLTÉK... HÉV MÁNIÁSOK!
Remélem ezt mindenki jóhírnek fogja értékelni legyen VEKÉS vagy NEM...
A hetvenes években valóban volt egy jelentős tűz 943-672 égett meg, de az oka az irányváltó, menet-fék kapcsoló szekrényből kiinduló zárlat. Később ez klasszikus lett... SAJNOS...
Ekkor még garanciálisak voltak az MXA-k és komoly jogvita volt. Új kocsi nem érkezett helyette, hanem egy kaszni javításos, főáramkörös, segédáramkörös felújítás volt. A bütyköstengely egyik alkatrészének az anyagát megváltoztatták. Tehát az infód nem volt OK. Kár, hogy nem feltételes módban kezdted a hozzászólást, mint ahogy a végén már fogalmaztál... Tudod nem az baj, ha nem tudunk valamit, hanem az, hogy amit tudunk, az nem úgy van.
"a vezetőinek stílusa véleményem szerint NEM tartozik ezen topik témakörébe" Ha nem szóltatok volna itt hozzá, hanem valaki csak elkezdett volna rólatok beszélni, akkor igazad lenne. De mivel itt vagytok, itt szóltok, és az itteni hozzászólásotok gerjeszt indulatokat ezért itt mondják meg az emberek a veletek hozzászólókkal kapcsolatos véleményüket. Még nem is volt VEKE -vagy én nem tudtam róla, mert még nem kapott ekkora nyilvánosságot-, és akkor is voltak anyázások. Emlékszel még pl. Krisztofer-időszakra, ugye? Na szóval már abban az időben sem működött az, hogy akiknek nézeteltérésük volt, azok vonuljanak félre azt lerendezni. Ez nem működött, és nem is fog. A kritika ott jön, ahol akar. El kell viselni, kultúráltan vissza kell utasítani, vagy nem kell lereagálni. Azt szerinem felejtsétek el, hogy a kritikát azzal utasítjátok el, hogy a megszólaló (például a nem megfelelő hely miatt) nem jogosult kritizálni.
Kedves Agy, a VEKE és annak munkája, a vezetőinek stílusa véleményem szerint NEM tartozik ezen topik témakörébe, főleg akkor nem, ha ezt a csontot az elmúlt napokban már húszan húszféleképp lerágták. Főleg nem tartom elfogadhatónak ezt a "kritikai" észrevételt (építő kritikának nehezen nevezném...), ha a tényektől elrugaszkodva, csak a mocskolódásra hangsúlyt helyezve kerül megírásra, különösképpen nem úgy, hogy egy már lecsengő vitát éleszt újra.
Abban igazad van, hogy "Gusztustalan az, hogy ahova ez a személy "beteszi a lábát", ott rögtön ... egymást szidalmazó, személyeskedő légkör alakul ki" de mondd, mi ebben a politika? Mármint a pártpolitika. Mert mondjuk közlekedéspolitika az lehet benne, de az normális.