Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

trafo2000 Creative Commons License 2015.09.18 0 0 10818

Kell neked egy rugó,rugó alátét,egy nyolcas acél csavar,a nagy csavar,a nagy csavar alátétje

Előzmény: trafo2000 (10817)
trafo2000 Creative Commons License 2015.09.18 0 0 10817
Előzmény: sohadani91 (10815)
Texaco Havoline Creative Commons License 2015.09.18 0 0 10816

Üdvözlök mindenkit!

 

Szeretném figyelmetekbe ajánlani a www.autoalkatresz.eu  

oldalt, ahol FAI, Comline, CCL termékeket kedvező áron kínálunk, fék, futómű, szűrő, tömítés, ablaktörlő, Ford olaj, váltó bowden, ablakmosó motor, motorikus alkatrészek, vezérlés, vízpumpa és sok minden más.

 

Regisztrálj a kedvezményért.

Köszönöm, hogy végig olvastad.

ARace'M Team Kft csapata.

0630/854-68-94

sohadani91 Creative Commons License 2015.09.18 0 0 10815

Sziasztok!

1999-es 2,5D 4HB motorkódú Transiton álltam neki a vezérlés cserének és olyan gondom van, hogy a régifajta görgőt (képen) vettem meg, de az újabb fajta 1 csavaros van az autóban és nincs meg a rugó, amivel a régi fajta állította a feszességet. Hol lehetne ilyen rugót és nagy alátétet venni? Valakinek van esetleg bontott?

Előre is köszönöm!

trafo2000 Creative Commons License 2015.09.16 0 0 10814

Csőrös transitnál egyszerű a megkülönböztetés,6 személyesnél a rövid plató szimpla kerekű,a hosszú meg dupla.

 

Előzmény: WooDoo (10813)
WooDoo Creative Commons License 2015.09.16 0 0 10813

Sziasztok!

Szeretnék venni egy duplafülkés kisteherautót hobbiautónak. Kb. 1 milla a keret, de ha nagyon szép a járgány, akkor egy kicsit többet is rászánnék. Ha esetleg valaki tud ajánlani egy jó állapotú, 2000 előtti duplafülkés, szimpla kerekes Transitot 2,6 m-es platóval, akkor dobjon már egy mailt, publikus a címem.

 

Már kb. 2000 km-t kocsikáztam el feleslegesen az elmúlt két héten, a fényképeken jól kinéző, "megkímélt", "rozsdamentes" Transitok mind rémesek voltak. Kínomban ma már egy Ducatot is kipróbáltam, de olasz vagy francia járgányt csak a legvégső esetben szeretnék venni.

 

Ami nagyon tetszene, egy csőrös duplafülkés, de abból csak egy porrá rohadtat találtam, rövid platóval, igaz legalább nem volt messze. Ezt a '83-as Transitot szerintetek 1 millából helyre lehetne pofozni jövő tavaszig?

http://suchen.mobile.de/lkw-inserat/ford-transit-pritsche-doppelkabine-oldtimer-benziner-stuttgart/213537536.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=VUT75&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=VanUpTo7500&segment=Truck&maxFirstRegistrationDate=1986-12-31&negativeFeatures=EXPORT&grossPrice=false&noec=1

 

A képen nem látom rendesen, de mintha a hosszabb platós lenne. Egy lakófelépítményt kellene cipelnie a járgánynak évente pár hétig, ahhoz meg kell a hosszabb tengelytáv.

 

19Kiss73 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 10812

Köszönöm! Szépen ketyeg.

susmus00mk3td Creative Commons License 2015.09.15 0 0 10811

Az enyém turbós, de szelephézagban ugyanaz.            

Mi is 0,2 szívó és szoros 0,4 kipufogót állítottunk (ha úgy érzed egyszerűbb, akkor 0,35)

Ha először állítjátok ne lepődjetek meg, nincs kontra az állító csavarokon, csak egy szál 11-es kulcs kell :)

Előzmény: 19Kiss73 (10809)
.357 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 10810

Könyv szerint hidegm. szívó sz: 0,2 kipufogó sz.: 0,3  (ellenben én a kipufogót 0,4-re szoktam állítani)

Előzmény: 19Kiss73 (10809)
19Kiss73 Creative Commons License 2015.09.14 0 0 10809

Sziasztok. Valaki tudja mennyi a szelep hézag? (99es2.5 d szívó 4 HB motor)

szódásbácsi Creative Commons License 2015.09.14 0 0 10808

Meg az egyik első talpas is megkotyogósodott mostanában. Kicseréltem, de nem ajánlatos otthon kínlódni vele.

Kifele még viszonylag könnyen kiütöttem, de visszafele.....

kb. félóráig kalapáltam egy megfelelő átmérőjű csődarabbal (átlósan), míg végül tizedmillimétereket mozdulva a helyére ment. Szerencsére megúsztam egy picike vérhólyaggal az egyik ujjamon.

szódásbácsi Creative Commons License 2015.09.14 0 0 10807

A kép:

 

szódásbácsi Creative Commons License 2015.09.14 0 0 10806

Még aug. 19-én megállítottak a az NKH-sok egy gyors közúti ellenőrzésre. (A duplakerekes platóssal voltam.)

A szakadó esőben képes volt bebújni a kocsi alá, hogy megszemlélje a gumik állapotát, és az egyik hátsó nem tetszett neki, mert az egyik széle le volt kopva, meg egy másik is eléggé gyengélkedett.  Nem akartam mondani neki, hogy azért van megkopva, mert tavaly az volt elől, és  a csodás minőségű útburkolat mindig szétbassza a futóművet, így persze, hogy félrekopik. Inkább örültem, hogy nem küldtek el műszakira. Másnap, ha már úgyis ünnep, nem kell dolgozni, nekiálltam átcserélgetni a gumikat. Előre ment két jó állapotú téli, hátra meg összeválogattam a négy legjobbat.

Viszont mikor már a legutolsókat tettem volna fel jobb hátulra, akkor észrevettem, hogy a kerékagy teljesen fel van lazulva a tengelyen, volt vagy egy centis játéka. Kivettem a féltengelyt, és azt tapasztaltam, hogy a két anya a közötte levő biztosító lemezzel együtt letekerhető a tengelyről.

Természetesen a dob szépen rá volt szorulva az agyra, ezért együtt kellett levenni, és utána kiütni a dobból az agyat. (Ez a két alkatrész egyenként is eléggé kétkezes, de így együtt kimondottan nehéznek tűnt.)

Rá kellett fújkálni a fékre egy doboz féktisztítót, mert minden csupa hajtóműolaj volt, kerestem egy új biztosítólemezt (szerencsére kettőt vettem, mikor a másik oldalon szimmeringet cseréltem) és összepakoltam.

A képen látható, hogy a két anya közötti biztosítólemeznek van egy orra, aminek bele kéne feküdnie a tengelyen levő horonyba, de annyira meg van kopva, hogy simán körbeforog a tengelyen. Lehet, hogy a sok tolatás lazította fel? Ez az oldal valószínűleg meg nem volt szerelve, mert a féltengely rögzítőcsavarjain még gyárinak tűnt a csavarragasztó.  

trafo2000 Creative Commons License 2015.09.13 0 0 10805

Ja,akkor mázlid van.

Előzmény: 19Kiss73 (10804)
19Kiss73 Creative Commons License 2015.09.13 0 0 10804

Miért nem lesz kompresszió.Nem szakadt a szíj,a feszítő tört el a szíj egy-két fogat ugrott. Kézzel forgatva semmi sem akad vagy szorul.

trafo2000 Creative Commons License 2015.09.13 0 0 10803

Az egy érdekes szerelő.Datában is benne van.Önindító felett egyébként.

De ha már a jelet sem találja hogy tudja majd a többi sérülést javítani?Egy vagy két hengerben nem lesz kompresszió.

Előzmény: 19Kiss73 (10802)
19Kiss73 Creative Commons License 2015.09.13 0 0 10802

Köszi,de hol? Szerelő szervizben sem tudja. MERT NINCS SZERViZ CSATI..

trafo2000 Creative Commons License 2015.09.13 0 0 10801

Miért írsz nagybetűvel?

Előzmény: 19Kiss73 (10799)
trafo2000 Creative Commons License 2015.09.13 0 0 10800

Főtengelyen sehol mert a lendkeréken van.

 

Előzmény: 19Kiss73 (10796)
19Kiss73 Creative Commons License 2015.09.13 0 0 10799

SZIASZTOK. A FŐTENGELYEN HOL VAN A RÖGZÍTŐTÜSKE HELYE? ELTÖRT A FESZÍTŐM....

trafo2000 Creative Commons License 2015.09.13 0 0 10798

A fűtésbox oldalán a szervomotor ami állítja a terelőlapátot lehet még.Lefogazza magát rendszeresen.

Előzmény: Fater850 (10793)
19Kiss73 Creative Commons License 2015.09.13 0 0 10797

VEZÉRLÉS BEÁLLÍTÁSHOZ KELLENE

 

19Kiss73 Creative Commons License 2015.09.13 0 0 10796

ÜDV MINDENKINEK. 4HB MOTORKÓDÚ TRANSITNÁL A FŐTENGELYEN HOL TALÁLOM A RÖGZÍTŐ FURATOT?

nagykunsági Creative Commons License 2015.09.13 0 0 10795

Ha mindkettő meleg akkor nincs eldugulva a radiátor, akkor a terelőlemezekkel lesz a baj. 

Előzmény: Samy Dawis (10794)
Samy Dawis Creative Commons License 2015.09.12 0 0 10794

Ha a kimenő-bemenő csöved is meleg mégsincs fútés akkor lehet levan vizkövesedve a radiátorod, vagy valami dugulás nem engedi keringeni a vizet.

Előzmény: Fater850 (10793)
Fater850 Creative Commons License 2015.09.12 0 0 10793

Elől hátul meleg a cső bent a két fém cső is meleg de fűtés még mindig nincs. Valami tipp még?

Előzmény: trafo2000 (10789)
kljr Creative Commons License 2015.09.09 0 0 10792

Sziasztok!

 

Érdeklődnék '99-es Tranzithoz nincs-e véletlen elfekvőbe valakinek gyári "dögrácsa"?

nagykunsági Creative Commons License 2015.09.08 0 0 10791

Kicseréltük. Nem semmi mutatvány ez. Jó nagy bontással jár. Mivel szerelés szempontjából elég szar helyen van a vízszivattyú így most azt is cseréltük. Ezért már ne bontsuk meg mégegyszer. 

 

Nem látszik semmi a szíjon,  fogak se kopottak. Lehet elment volna még. 

 

Anyagilag elég húzós ez a mutatvány. Ahogy összeszámoltam kedvezményesen 130K csak az anyagköltség. 

 

 

Előzmény: trafo2000 (10785)
Fater850 Creative Commons License 2015.09.08 0 0 10790

Köszönöm 

Előzmény: trafo2000 (10789)
trafo2000 Creative Commons License 2015.09.07 0 0 10789

Ezt nézd meg először,a tűzfal előtt lesz.

Előzmény: trafo2000 (10788)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!