Segítséget szeretnék kérni.2003-as évjáratú suzukim kanyarban rángat.Olyan,mintha kifogyna a benzin.Teljes felújításon esett át az autóm,pl.kuplung csere,de ezzel nem tud mit kezdeni a szerelő.
Hogy erted jobb vagy baloldali? Ha a feklampanal pockot mind2 oldalt lekell szedni, hogy lejojjon a burkolat.
Ha felnyitottcsomagtartonal arra gumimuanyagra bibaszra (nem tudom mi a neve :D, de ha kell lefenykepezem) gondolsz,ahogy eljut a cso felulre, akkor nalam a baloldali kellet megbontani. De nem tudom ez gyartasi ev esetleg tipus fuggo lehet. Nekem 2004-es autom van.
Megoldva. Belül csomagtartón hátsó-féklámpa burkolat lekap. Azt úgy lehet,hogy oldalt van egy keres műanyag, azon belül van egy kis pont vagy pöcök, be kell nyomni. Majd lapos csavarhúzóval alányúltam. Nekem maga a cső ugrott csak le. Vissza lett pattintva most jó,nem tudom mennyire lesz tartós. 5 perces művelet az egész.
Nekem is ez a bajom, de még nem jutottam oda, hogy szétszedjem. Vigasztalásnak annyit tudok mondani, hogy nem egy ultramodern autóról van szó, tehát a motort és a hátsó hidat, továbbá az első lökhárítót feltehetőleg nem kell hozzá kiszerelni. :)
Sziasztok! Valaki tud megoldást arra,hogyan lehet megcsekkolni,vagy mit kell hozzá szétszedni ahhoz,hogy hátsó ablaktörlő tisztító csövét? Ugyan is reggel tisztítottam volna hátsó ablakot, víz nem jött,majd meglepődtem, amikor egyszer csak befolyt kocsiba a víz belülre kalaptartóra.... Azt hittem megőrülök. Nézegettem,hogy hol mehet ez a kábel vagy cső, de csomagtartónál jobb oldalt folyt be a víz. Valahol szétcsúszhatott volna a cső?
Csak mutattam egy megoldást, már több mint 10 éve így van. Hangszóró beépítése miatt cserétem a hálót és ez volt a legegyszerűbb megoldás. Ha cipekedni akarok, akkor szoktam a hálót visszarakni.
Ez saját kivitelezés, a konzolok pár ft-ból megoldhatók és nem eladásra kínáltam. Bárki fél óra alatt elkészíti.
Utólag én bevontam műanyaggal, hogy ne karcolja a müa kárpitot. A kalaptartó pedig méretre vágott bútorlap v. OSB lap lehet, bevonva puha fekete textillel.
Sziasztok! Ma reggel volt,egy olyan furcsa Wagon R+-ommal,hogy álltam lámpánál a féken, automata váltós D-be volt váltó. Előtte már mentem vele vagy 10 km-ert, motorüzem meleg állapotban volt. Majd egyszer csak mintha leesne alapjárat, az baj,hogy gyorsan kellet cselekednem,nem néztem fordulatszámmérőt, de azt autó leakart fulladni,meg berezonált is mint az állat. Üres gyorsan vissza D-be, majd lámpa zöld, és elindultam.
Amint volt lehetőségem félreálltam,majd üres, és kicsit megtúráztattam motort 2500-ig 3x majd vissza,hátha leesik, az alapjárat,vagy elakar fulladni az autó, de nem. Semmi Check Engine nem jelent meg,vagy ilyesmi.
Délután hazajöttem vele, semmi probléma nem volt.
Szerintetek mi lehet? Gyertya? vagy Trafó? Vagy csak nem kapott üzemanyagot normálisan?
Nem, hiszem,hogy AT váltó okozna ilyet szépen vált, nem rángat. 2500 km-el ez előtt kapott Fuchs ATF4400 olajat,meg szűrőt.
Soha nem hittem volna hogy egy 50 cm-es vascső miatt egy komplett regényt kell írnom plusz egy sor nehézségen kell majd átesnem.
De így jár az ember fia ha sokallja a gyári árát egy ilyen belépő szintű autónál (szerintem irreális egy 50 cm-es csőért elkérni több mint 33 e ft-ot).
Tegnap leszereltem a csövet több kevesebb sikerrel.
A felfogató csavarok már semmit sem tartották kijöttek felfogató helyestől.
A fölső 3 csavarból egy belerohadva flexelni kellett.
Mivel az új cső nagyon drága és az utángyártott nem megfelelő ezért elősször úgy akartam a problémát megoldani hogy ezt megheggesztem.
De lebeszéltek róla mondván ez speciális anyag nem lehet heggeszteni.
Így próbáltam keresni ismerősök által használt darabot.
Találtam egy bontós szerelős suzukis embert.
Akinek éppen wagon r-es csöve nem volt de tudott adni 5-e ft-ért egy swiftbe való mondván ez is jó bele csak a hosszából kell egy kicsit vágni ezt viszi mindenki az autóba.
Hazavittem kipróbáltam tényleg alapból nem illet bele.
Többször vágtam belőle de akárhogy illesztgettem nem akart jó lenni.
Így összemértem a régi csővel.
Ekkor derült ki hogy nem véletlenül nem jó.A swift csöve olyan 6-8 cm-el rövidebb így a hajlat máshova esik benne.
Így kínlódtam vele egy sort átalakítottam.
Átvertek de vissza nem vihettem sérülten ez van.
Volt ugye egy másik lehetőség amit itt az eggyik fórumtárs ajánlott ami elvileg méretpontos:
De egy fórumon talált szerelő elmondása alapján ez sem jó mert elvileg ignishez való és ahhoz sem tökéletes.
Biztos hitelt érdemlő információm erről nincs így mindenki döntse el hogy megveszi e az alkatrészt vagy nem.
Az én dobom végül is meghegesztettem majd bekentük egyfajta üvegragasztóval vastagon hogy még egy ideig muzsikáljon a csövem.
Az hogy így működőképes e teljes mértékben az első tankolás megmondja.
Reménykedek benne.
Egy biztos ha még egyszer hozzá kell nyúlnom inkább megveszem a gyárit vagy ha addigra lesz normális utángyártottat mert túl sokat szívtam vele és be kell látni hogy sz%rból nem lehet várat építeni.
a kis Wagonomban (2004) a radio sokszor elmegy, illetve rossz a vetel az M5 jonehany szakaszan. A fejegyseg jo. Arra gondoltam lecserelnem az antennajat, hatha az javit a helyzeten. Ugyanis a mostani elegge viharvert mar, es legalabb annyira cingar is. : ) Tudnatok ebben segiteni, adni par tippet? Milyen antenna valo ra? Az erositoje hol van / erdemes lenne annak a cserejen is elgondolkoznom?