A HÉV-nél vannak olyan dolgok, amelyeket nem lehet URH-rádión közölni, hanem muszáj Írásbeli Rendelkezésen adni az utasítást. Lehet, hogy mondjuk megváltozott a megállás helye valahol vagy ilyesmi.
Jól értem, hogy azon megy a szájtépés, hogy viccből odaírta, hogy professzor? Most akkor én meg kezdjek el VitézyDávid tacskójáról és HáBé barátnőjéről értekezni? Nem gusztustalan ez érzésetek szerint?
Egy időben délelőtt (lehet, hogy most is, csak mostanság más időpontokban járok) ez minden egyes alkalommal megismétlődött. Ha nem titok, milyen utasítások azok, amik eléggé permanensek ahhoz, hogy hosszú hónapokon át előforduljanak az őket kiváltó körülmények, de csak délelőtt? :) És mindemellett eléggé ad-hoc is ahhoz, hogy folyton így kelljen őket közölni. (nem kötözködni akarok, tényleg érdekel, hogy mi ennek nyakatekert megoldásnak az oka)
Mondjuk csak utalt rá, hogy ő az, aki. De ennek nem sok értelme volt. Egyébként meg ez nem hülyeség kérdése, ugyanis pl. több ilyen közkeletű szó van, aminek sok párja lehet. Hanem bizonyosság kérdése, amit jól meg kell gondolni nagy nyílvánosság előtt.
Kedves HáBé, azt hiszem ezzel túllőttél a célon. Az IRL adatok kiadása az nem ártatlan vicceskedés. Legyél szíves bocsánatot kérni az érintettől. Ez a minimum.
Mint a topik csendes olvasója, mélységesen egyet tudok érteni. Az eset körüli eseményekről viszont szívesen olvasnám továbbra is például Méregzöld topiktárs hozzászólásait, aki úgy tűnik, hogy a nagy acsarkodás közben is meg tudta őrizni a higgadtságát, és értékes információkkal tudott szolgálni. Ezúttal is köszönet neki, így ismeretlenül is. És akkor lenne egy kérdésem is, amit kb egy éve fel akarok tenni, csak mindig elfelejtem. :-) A szentendrei vonalon néha előfordul, hogy a Batyi felé Aquincum állomáson (jól írom?) megáll a vonat, kijön egy emberke némi papírral, intéz valamit a vezérrel, aztán továbbindulunk. Ilyenkor mi történik?
Nem. Én csak előrevetítem a történéseket. Nemsokára jön, és beírja hogy szánalmas vagyok, vagy pedig szánalmasak vagyunk. Lehet, hogy majd elírja kire érti a többes számot. De nem mindig szokta.
Nem akarom a jólértesültet játszani, de a független szakértő ma kizárta a műszaki hibát és felhívta a rendőrség figyelmét, hogy az idegenkezüség kérdését vegye újra napirendre. Mint ahogy ITT OLY SOKAN GONDOLTÁK, ÉREZTÉK, REMÉLTÉK... HÉV MÁNIÁSOK!
Remélem ezt mindenki jóhírnek fogja értékelni legyen VEKÉS vagy NEM...
A hetvenes években valóban volt egy jelentős tűz 943-672 égett meg, de az oka az irányváltó, menet-fék kapcsoló szekrényből kiinduló zárlat. Később ez klasszikus lett... SAJNOS...
Ekkor még garanciálisak voltak az MXA-k és komoly jogvita volt. Új kocsi nem érkezett helyette, hanem egy kaszni javításos, főáramkörös, segédáramkörös felújítás volt. A bütyköstengely egyik alkatrészének az anyagát megváltoztatták. Tehát az infód nem volt OK. Kár, hogy nem feltételes módban kezdted a hozzászólást, mint ahogy a végén már fogalmaztál... Tudod nem az baj, ha nem tudunk valamit, hanem az, hogy amit tudunk, az nem úgy van.