Mert lehet, hogy nem illik egyesek elképzeléseibe. Láttam néhány járműtüzet, tiportam oltóhabot, oltóport, de - érdekes módon - nem tudtam azonnal a MÁV, ZSR vezetőinek fejére olvasni egy csomó dolgot. Ehhez tehetség kell - ... ! :-)
Remélem mihamarabb kiderül aminek ki kell derülnie és utána rendeződnek a dolgok.
Valahol mindenkinek igaza van, csak a megnyílvánulásokban van a hiba!
Én is szeretnék korszerű HÉV-et vezetni, olyat ami alkalmas a Metro vonalain való közlekedésre. Sőt! Én olyan járműveket vennék, amik alkalmasak oda és mág 25kV alatti üzemre is. Nem kellene vonalanként csak 1 (max2) gépház, nem lennének ilyen fesz. ingadozások, veszteségek, sőt talán még konkurálni is lehetne a MÁV-val.
És ezzel nem vagyok egyedül. A VEKE ezirányú törekvéseivel egyetértek.
Az itteni hangnemen kellene változtatni sokak részéről. Remélem sikerül.
Mintha Méregzöld hozzászólása után némi megszeppent "csönd" ült volna a topicra...
Köszönöm szépen a válaszokat! Sejtettem, hogy valami ilyesmi áll a háttérben, csak az volt a furcsa, hogy ez minden álló nap megtörtént, és csak délelőtt. :)
Megkérdeztük a közlekedésmoderátort, 3666-67-68 sz. hsz.-kat fusd át újra. Egyébként az adott topikban leleplezed magadat, hogy te vagy v86, nem tudom mire ez a nagy hajcihő. Ja, a hazudozás pedig csúnya dolog, még csúnyább, mint az irigység...
Írásbeli rendelkezést kell kiadni: a) pályahiba bekövetkezéséről, az alkalmazható sebesség kitűzéséig; b) önműködő térközjelzőkkel fel nem szerelt kétvágányú pályákon a helytelen vágányon való közlekedésről; c) jelző- és biztosítóberendezés meghibásodásáról, ha az utasítás másként nem rendelkezik; d) jelző- és biztosítóberendezés átalakításáról; e) jelző üzembe- vagy üzemen kívül helyezéséről; f) segélynyújtás elrendeléséről; g) értekezés lehetetlenségéről; h) útsorompó használhatatlanságáról; i) iparvágány kiszolgálás módjáról; j) nyíltvonali rakodásról; k) visszajelentés elmaradásáról; l) foglalt vágányra történő bejáratásáról; m) rakmintán túlérő küldemény továbbítása esetén; n) minden olyan esetben, amikor a forgalom biztonsága megköveteli.
Egyébként számomra egész egyszerűen hihetetlen, hogy az irigység milyen gyűlöletet tud kiváltani bennetek velünk szemben. A BKV-sok pozicíóféltését, esetleg falkaszellemben írt néhány erősebb hozzászólását megértem. De titeket kezdelek megsajnálni, téged és v86-ot, ja nem, ezen a nicken már az arroganciája miatt kitiltották, ööö, ween-t.
Egyébként miért gerjesztitek tovább az offolást, ha tényleg annyira elegetek van belőle, mint ahogy állítjátok?
A HÉV-nél vannak olyan dolgok, amelyeket nem lehet URH-rádión közölni, hanem muszáj Írásbeli Rendelkezésen adni az utasítást. Lehet, hogy mondjuk megváltozott a megállás helye valahol vagy ilyesmi.
Jól értem, hogy azon megy a szájtépés, hogy viccből odaírta, hogy professzor? Most akkor én meg kezdjek el VitézyDávid tacskójáról és HáBé barátnőjéről értekezni? Nem gusztustalan ez érzésetek szerint?
Egy időben délelőtt (lehet, hogy most is, csak mostanság más időpontokban járok) ez minden egyes alkalommal megismétlődött. Ha nem titok, milyen utasítások azok, amik eléggé permanensek ahhoz, hogy hosszú hónapokon át előforduljanak az őket kiváltó körülmények, de csak délelőtt? :) És mindemellett eléggé ad-hoc is ahhoz, hogy folyton így kelljen őket közölni. (nem kötözködni akarok, tényleg érdekel, hogy mi ennek nyakatekert megoldásnak az oka)
Mondjuk csak utalt rá, hogy ő az, aki. De ennek nem sok értelme volt. Egyébként meg ez nem hülyeség kérdése, ugyanis pl. több ilyen közkeletű szó van, aminek sok párja lehet. Hanem bizonyosság kérdése, amit jól meg kell gondolni nagy nyílvánosság előtt.
Kedves HáBé, azt hiszem ezzel túllőttél a célon. Az IRL adatok kiadása az nem ártatlan vicceskedés. Legyél szíves bocsánatot kérni az érintettől. Ez a minimum.