Két ugyanazon korában -tehát 10 évesen -hozzám került Multipla után egy rövid tapasztalat. Egyidősek voltak, még az áruk is ugyanannyi volt.Az első 99 évvégi osztrák autó neppertől.A második 2005-ös m.o.-i, tulajdonostól.Magyarul!Nem ajánlatos kintről behozott autót,murváról venni.Mondom ezt annak ellenére ,hogy a 99-essel sincs semmi bajom.
Nem teljesen értem, hogy a többi Multié miért nem jó, a brava,bravo meg jó lenne, ha ez így van, akkor marea is jó kel,l hogy legyen. Benzines-CNG-s Multi közelebb áll egymáshoz, mint a fent említett többi Fiat.
Ez a gondolatmenet nem jó valahogy. Pontosabban utána kell nézni.
Nézd meg a Tatai olasz autós bontót, nem olcsóak, de pörög a készletük, biztos tudnak mondani rá valamit.
Ez durván szétrohadt, legalább annyira mint az én volt hátsó hidam. Ez a baj a Fiattal, a minőség. 9 éves autótól ez elég szánalmas. Nekem a Stilo küszöb rohad belűlről kifelé, pedig nem járok vele sárban. Nem gondolom, hogy ennek 12 évesen így kell lennie, bár ha jól tudom 8 évet ad rá a Fiat, na pont annyit is bír.
Még ki sem bontottam, de lehet hogy igazad lesz, majd kiderül. Egyébként az sem baj, évente egy hét nyaralásra vettem, 4 gyerek+ babakocsi mellé szükség lesz rá.
Ha ez az "olcsocsomagtarto"-s tetőcsomagtartó olyan, mint amit ott az internetes áruház fotója mutat, akkor az NEM a gyári rögzítési pontokhoz rögzül, hanem van neki egy talpa, ami a tetőre támaszkodik, és van oldalt egy széles "karom", ami a tető és az ajtó között "kapaszkodik" meg. A gyári csomitartó nem ilyen, annak a "lábából" kiáll egy kis "T" alakú pöcök, ami a gyári rögzítési pontoknál beilleszkedik egy lyukba, és ott jön létre a rögzítés. Ettől függetlenül többen használnak "talpas" csomitartót, és ha nem teszel rá túl nagy súlyt, akkor nem is fogja behorpasztani a tetőt, és ha nem sokat használod, akkor elvileg még az ajtó tömítőgumit sem fogja nagyon bántani.
Tavaly hozattam németországból egy multiplát 2006.10 havit 1.6 benzinest emotion kivitelt ami tele van minden földi jóval, bőr multikormány,tolatóradar,autómata klíma stb. Imádjuk szeretjük, de most szegény elvérzett, mert müszakin megbukott mégpedig azért, mert a bölcső életveszélyesen elrohadt (ezt mondták) amugy rozsdamentes .
Most segítséget szertnék kérni ,hogy valakinek esetleg bontott bölcső természetesen normál állapotban vagy tippet hol érdemes és jó lenne budapest vagy környékén.
Amit sikerült kideríteni, hogy a cng és a dieselé nem jó bele, viszont van egy brava/bravo azt mondta a bontós szerinte jó, de 50/50.
Nem tudom. Általában úgy szokott lenni, hogy van valami áramrelé beépítve a körbe, és ha nagyon megnő az áramfelvétel (beszorul valami a keret és az üveg közé), akkor lekapcsol. Odateszek egy fadarabot, és kipróbálom...
Ebéd után megrendeltem, másnap reggel fél 9 kor hozta a futár.
26000 volt szállítással együtt, acél, gyári helyre illeszkedik. Majd a hétvégén rakom fel remélem jó lesz. Már csak tetőboxot kell szereznem nyaraláshoz.
Az enyém 110 JTD. Hétköznap városban járok, 5 km a munkahelyem, oda vissza is megállok útközben. Hétvégén megyek országúton, nyugodt 90- 100 tempóval. A computer 5.6 mutat, de mindig 6,2 jön ki a fogyasztás tankolásnál mérve. Sztem nagyon jó ilyen használatra egy 6 személyes autótól.
Tudja a szösz, én többnyire itthoni (jellemzően Avanti-s) normál dízellel tankolom a kocsit, fedkomp szerint 5.1-5.3, mérés szerint 5-7 decivel több, vegyes (kisvárosi és elkerülős) szakaszokon. Lehet, hogy az a baj, hogy nem 130-140-es sebességgel közlekedek? :)
Nno, sikerült megjavíttatni a ventilátort, legalább is remélem :-)
Először egy előtétellennállást javítottak, de ez nem oldotta meg a dolgot, majd a jeladót cserélték ki, most az 5. csík megjelenésekor indít az első fokozat. Mindenkinek köszönöm a segítséget.
(Termosztátcsere később lesz, nem fért bele az időmbe.)
Hétfőn egy szép karikát nyomtam le,Salzburg-tól Grazic pálya-Graz belváros-Klagenfurtig pálya majd vissza Salzburg,Obertauern érintésével(pálya+országút,szűk 700km összesen),időnként klímával,6 literre jött ki a fogyi.(saját mérés,nem computer).BP prémium diesel-lel használom a MULTIT.(ennek a kenőcsnek az ára jelenleg 1,268 euró).Meg vagyok vele elégedve.Az utazás során szinte mindenhol a megengedett max sebességgel vezettem.Minden tankolást vezetek egy füzetbe,6,0-6,7-ig van a fogyim,kivéve ha Mo.-on kell tankolnom akkor 7l fölé szalad mindig.
Van egy kérdésem is: A bal oldali ablakemelőm úgy működik, hogy ha hosszabban megnyomom, majd elengedem, végig bezárja az ablakot. A jobb oldalinál viszont ha elengedem, akkor megáll. Csak addig megy a motor, amíg nyomva tartom a gombot. Nyitásra viszont egyformán működik a két ablakemelő. Van erre vajon valami megoldás, hogy zárásra is egyformán működjön? Vagy ne foglalkozzak vele, ez ilyen? :-)
Én már cseréltem ki -benzines - valamit ki kellett ott baloldalon szedni, és utána hozzáférsz felülről is. Ha alá tudsz menni, akor pedig simán. Nem bonyolult. Arra figyelj, hogy amikor az újat beteszed (a tartály aljába kell bedugni) akor a vezetékeket pont úgy dugd vissza, ahogy voltak. Én nem úgy dugtam vissza, és most a hátsó meg az elős 1 szerre töröl, ha vizet nyomok ki. (Lusta vagyok megcsinálni).
Köszönöm szépen a használat útmutatót annak a kollégának, aki elküldte nekem privátban.
Viszont lenne egy problémám is, amit nem sikerült belőle megjavítanom. Mégpedig: nem működik az ablaktörlő spricnim (egyik sem). Biztosítékra gyanakodtam, de azokat rendben találtam. Az lenne a kérdésem, hogy mi módon tudok legegyszerűbben hozzáférni a tartály aljához, ahol is a szivattyúkat találom? Köszönöm.
No, tegnap teletöltöttem a tankot. 58 liter benzin ment bele, ezzel 740 kilométert ment. Így az átlagfogyasztás 7,8 l/100 km. Óra szerint 7,1 volt. Vegyes vidéki használat mellett.
Eladósorba került 2001-es Multiplánk, 182B6000, 3. éve gyűrjük egymást 55000km hajtottam bele és még jelenleg is napi használatban van. Folyamatosan csináltattam, hogy mindig hadra fogható legyen. Eddigi javítások: mindkét oldali első lengőkar, másik hátsóhíd, első – hátsó fékek, féltengelycsuklók, váltó és differenciálmű javítva, hengerfej felújítva, toronycsapágyak gumiággyal cserélve, stabilizátor szilentek cserélve, gyújtótrafó, gyújtókábel, kuplung szett cserélve, 4db új Bosch injektor, felső lambdaszonda, kipufogó dobok, klímahűtő cserélve, kuplung és kézifék bowden cserélve, tartályvizsga hivatalos magyar még 2 évig meg van, jövő júniusig műszaki vizsga, hivatalos ablakfóliázás plasztik kártya igazolással, karbantartások így olaj szűrők szíjak rendszeresen elvégezve. Két nyarat futott nyári gumikkal. Viszont a motorháztetőn kavics felverődés nyomok vannak, és van olyan hely ahol lakk sérült, jobb első ajtó alján van egy rozsdafolt. Remélem, azért látszik, hogy volt foglalkozva az autóval és próbáltam minél üzembiztosabbá tenni. Az ára 890000Ft elérhető vagyok 20/502-7323 telefonon, vagy legyula@freemail.hu e-mailen. Szerelő nyugodtan jöhet, megnézheti, amiket leírtam meg lettek csinálva, + tankolásokról füzet vezetve.