Keresés

Részletes keresés

csuklo Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6091

Kérdezném te minek vagy a (felkent) szakértőlye?

Mitől értesz szinte mindenhez?

Ja bocs tudom a az egyesület aminek tagjavagy az a világ legjobb hírszerző egyesülete a világnak és tudom kicsit fály az ha valaki több infót kap!

 

Megjegyzem véletlenül mesélték nekem tegnap a VALÓS okot!

 

Tudom neked az is rossz a mit nem te vagy az egyesületed talál ki!

És mivel a nem műszaki hiba volt és nem tudjátok be bizonyítani, hogy a BKV a hunyó a dologban így most midenki hülye.

 

Elismerem nem a legkorszerűbbek a HÉV járművek de azért még 10 évig ezzekel fogunk járni. (Hiába minden ha csak nem vagy varázsló és nem varázsolsz egy kevés pénzt.)

 

 

Előzmény: VitézyDávid (6087)
M.VIII Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6090
És nem kell felhívni a figyelmet semmire, nem kell a görögtűz, akik ismerik, szeretik, üzemeltetik ezeket a járműveket, tisztában vannak vele, hogy korszerűtlen, éghető, de a miénk, és megy és ez van.
Előzmény: VitézyDávid (6087)
M.VIII Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6089
Szerintem nem győztetek, hanem az állítólagos bennfenteseket, akiket ti annak hisztek, "mivel ők jobban tudják" (megsúgom, vannak itt bennfentesek köztünk, akik akár jól értesültek lehetnek) lehúzzátok, meg hogy bitzos infó hiányában minek dobálózik valótlan tényekkel-nos, azután, hogy pl. Dlala kitalálta, hogy "kezd a fűtőtestekre terelődni a gyanú"- szóval, akkor ki az, aki biztos tények és a szakértői vélemény hiányában vagdalkozik, és találgat?? És megmondom őszintén, ez a stílus, hogy másokat gyermeteg képzelődő ötletgyárosnak tartasz, nekem nem tetszik. És a végére beszúrod, hogy várjuk meg, mit mondanak a szakértők. No comment.
Előzmény: VitézyDávid (6087)
Bazsi75 Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6088
...
Előzmény: VitézyDávid (6087)
VitézyDávid Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6087

" Milyen lenne az arca annak, aki nagynehezen legalább egy ilyen "romhalmazt" meg tudott tartani a rendszerváltást követő években, ha egyszer csak közölnék vele, hogy holnaptól nem használhatja, mert nem korszerű???"

Kapaszkodj meg, közlik!

 

A többivel, amit írsz egyetértek, a szurkálodó megjegyzések ugyan nem kellettek volna. Örülök, hogy belátod, mit jelent a tűzvédelmi biztonság és mi a különbség etekintetben egy korszerű jármű és a mai HÉV-ek között. Mi is csupán erre próbáltuk felhívni a figyelmet, sikerült. Persze ezért én nem fogok kisded módon győzelmet hirdetni, mint mások.

 

Hogy a tüzet mi okozta, nem tudjuk, senki nem is prejudikálta, hogy tudná. Annál inkább próbálja meg jólértesültnek beállítani magát itt egy-két nick, különböző, egymásnak ellentmondó információkat közölve arról, hogy ez a két utas hol és milyen körülmények között szállt fel és le, a vezető miért ment hátra (füstöt látott vagy gyanús lett neki a két egyén vagy...), az pedig a kedvencem, hogy csuklo acetont "hallott" a kocsiban. Szóval, akik próbálják magukat jólértesültnek beállítani és a tények ismerete nélkül biztosnak beállított információkkal bennfentesnek látszani, valóban elítélendőek, de azok közel sem mi vagyunk.

 

Részemről a vita a hivatalos szakértői vélemény közléséig lezárva.

Előzmény: G. Bear (6083)
kawirzbácsi Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6086

köszi az infót.

üdv kawirz

Előzmény: rendezők (6080)
kawirzbácsi Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6085

Ez hozzászólásod elég későn jött,  de azt hiszem most is van (lesz) hatása.

üdv kawirz

Előzmény: G. Bear (6083)
V46 021 Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6084

 

Nem kötözködés, nem bántás!

 

...sőt aki abszolúte műszaki analfabéta, az még attól lehet nagyon jó motorvezető...

 

...huszonhetedik érzékükre is hallgatva vezetnek!...

 

Én ezt erősen kétlem!

Ha valaki jól képzett, tudja mi van a keze alatt, annak a 27. is biztosan sokkal érzékenyebb.

Előzmény: G. Bear (6083)
G. Bear Creative Commons License 2006.01.20 0 0 6083

Üdv Mindenkinek!

 

Előrebocsátom, utolsó ittjártam óta elolvastam mindent, s csak egy dologra jöttem rá: nem kellett volna... Na mindegy. Nem nagyon bízom benne, hogy még itt vannak, de talán a csönd ellenére azok is olvassák majd, akik rögtön az elején elkezdtek kiabálni.

 

Én azt gondolom, ha valaki tényleg az okokat és a megoldásokat keresi, ahogy azt írta, akkor nem az első lángcsóva hőjétől felízzítva vaktában kezd el lövöldözni, hogy ettől is lehetett, meg attól is lehetett, és mindegy mitől volt, de nem lett volna szabad...

 

Tény, hogy ezek a masinák csak egy helyen korszerűek, a vastag zöld könyvben, ahol még talán lehettek is azok. Ezzel együtt jár, hogy minden olyan színvonalon áll, ami benne van, amilyenen akkor lehetett, amikor készült, illetve tervezték. Szomorú, hogy ilyen gyorsan szétterjed benne a tűz, de érdekes módon senki nem beszélt összehasonlításként egyebekről. Pedig az átlag lakótelepi lakásban (de a családi házakban és középületekben is) 2-3 perc alatt szétterjed és mindent elborít a tűz (elsősorban a sok műanyag miatt). Akkor azokat is be kéne tiltani és mind lecserélni?

 

Képzeljük el, hogy valaki 30 éve vett egy Trabantot, vagy Ladát, ami akkor talán még korszerűnek volt mondható. Ma sehol sincsenek ezek a kocsik sem fogyasztásban, sem teljesítményben, sem utasvédelemben, sem tűzbiztonságban a maiakhoz képest. Milyen lenne az arca annak, aki nagynehezen legalább egy ilyen "romhalmazt" meg tudott tartani a rendszerváltást követő években, ha egyszer csak közölnék vele, hogy holnaptól nem használhatja, mert nem korszerű???

 

És miért gondolja bárki, hogy az országban mindenre van pénz, ha a saját gazdálkodásában ő is nehézségekkel küszködik? Félreértés ne essék, nagyon szeretnék új HÉV járműveket, s szerintem nincs is olyan épeszű szakember, aki nem. Sőt, a magam részéről, bár mélyen tisztelem a hibaelhárítási profikat, azt vallom, hogy egy járművezetőnek nem a műszakhoz kell(ene) értenie, sőt aki abszolúte műszaki analfabéta, az még attól lehet nagyon jó motorvezető. És ehhez éppenhogy nagyon jó gépek kellenének.

 

Már csak egy apróság: az annyira áhított tűzbiztos járműveken is kb. 15 perc alatt szétterjed a tűz. Ez valóban nagyon jó, mert normális helyen addigra ott vannak a tűzoltók, de nálunk ők is igen komoly nehézségekkel küzdenek, bár nyilván arról is a BKV vezetése, meg Bp Főpolgármesteri Hivatala tehet... Tehát egyáltalán nem biztos, hogy időben odaérnek. Annyiban biztosan jobb lenne a helyzet, hogy kb. 2 perccel a tűz kezdete után még esetleg egy poroltóval el lehet oltani azt, ami addigra kialakul. Ugyanakkor az új szerelvényben is 2 perc alatt pokol lesz, ha valaki valamit szétlocsol, mielőtt rágyújt egy vonatra!

 

Ja igen! Merthogy végigolvasva és a stílustól mentesítve, pusztán a mondanivalóra koncentrálva, ahogy kéretett, egy igen-igen jelentős csúsztatásra figyeltem fel: senkiben fel sem vetődött, hogy a tűz nem ott keletkezett Imre utcánál. Pedig valószínűleg ott már csak feléledt az, amit Mátyásföld alsónál meggyújtottak 2 perccel előtte. Mert tudtommal a motorvezető nem induláskor a vezetőfülkéből észlelte a tüzet, hanem hátrament, mivel gyanús volt neki az a két fiatal, aki alsónál leszállt, és azt akarta megnézni, nem festették-e össze a kocsit (!!!micsoda elismerésre méltó figyelem!!!). Ha nem megy ezért hátra, hanem indít, ahogy máskor, lehet, hogy csak Reptéren ajtónyitáskor derül ki a tűz, de ott már robbanásszerűen kicsapnak a lángok, és akkor annyi a hamburgeres bódénak, de még talán a térközőri irodának is. (Persze sokkal egyszerűbb lenne, ha a stílustól, vagy inkább hiányától mindenki saját maga tisztítaná meg a mondanivalóját...)

 

Az a kedves kolléga pedig, aki szerint őneki semmit nem kötelessége észrevenni és jelenteni, az bízzon benne, hogy egyszer nem ő marad ott egy hasonló mentalitású munkatársa hanyagsága miatt, ugyanakkor szerintem inkább sürgősen vegyen példát az olyanokról, akik még a huszonhetedik érzékükre is hallgatva vezetnek!

 

Bocs a terjedelemért, de igyekeztem minden lényegesre reagálni, és egyszerre bepótoltam, amit eddig elmulasztottam.

 

Üdv!

csuklo Creative Commons License 2006.01.20 0 0 6082

Ma hallotam, hogy a 903-as hév kizárt, hogy műszaki hiba miatt gyuladt volna ki mert nagy meniségü acetontmaradványokat találtak benne!

És más MÁV-os illetve vasúthatósági szakember is kizárta a műszaki hiba lehetőségét.

sichonor Creative Commons License 2006.01.20 0 0 6081

T. Dash 9! Így tűrhetőbb. De, azért jó ha megvan a 110 v.

Most remélem, hogy ülsz: az egyik vonalon csak a  ledes dologig jutottak el-így ment a forgalomba- aztán, mikor a segédáram nagyon lecsökkent-akkor érdekes mód eltüntek, mert  az URH és az utas tájékoztató kikapcsolódott. Ez is fontos a FONTOSSÁGI SORRENDBEN  /"újjításra" gondoltam/ de nem fél megoldással.

Előzmény: Dash 9 (6075)
rendezők Creative Commons License 2006.01.20 0 0 6080
A 997-699-998-as szerelvény van kölcsönadva,és már fut is.
Előzmény: kawirzbácsi (6079)
kawirzbácsi Creative Commons License 2006.01.20 0 0 6079

Ha már itt vagyok, kérdezném hogy melyik kocsit vagy szerelvényt kapja meg a gödöllői vonal a kiégett 903-helyére?

üdv kawirz

Előzmény: kawirzbácsi (6078)
kawirzbácsi Creative Commons License 2006.01.20 0 0 6078

Ez majdnem mindig így van, addig ameddig a következő esemény nem történik.

üdv kawirz

Előzmény: M.VIII (6077)
M.VIII Creative Commons License 2006.01.20 0 0 6077
Hna, úgy látom, a vitafórum lecsitult. Jöttek, láttak, felforgattak mindent, és nem győztek.
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.20 0 0 6076
Haha. van rá egy söröm h még miután visszajön újra kell építeni h mehessen is...
Előzmény: M.VIII (6071)
Dash 9 Creative Commons License 2006.01.20 0 0 6075

Sziasztok!

 

"Ráadásúl tetőzi az is,  a J.V. kívűlről alig vagy egyáltalán nemlátja-ha a hibás ajtót akarná megtalálni."

 

Kívül a kocsik oldalán kocsinként van egy lámpa. Ha az világít akkor azon a kocsin kell keresni a rosszul záródó ajtót. Így már csak 3 LEDet kell figyelni, amit azért lehet látni, nem kell keresgetni még kívülről is.

Előzmény: sichonor (6074)
sichonor Creative Commons License 2006.01.20 0 0 6074

T. V PETI! Csak van egy gond: a szerelvények "újjításánál" / kicsit erős kifejezés/

a fontossági sorrend éllére még mindig azok a "kis piros ledek felszerelése áll" az ajtóknál. Ráadásúl tetőzi az is,  a J.V. kívűlről alig vagy egyáltalán nemlátja-ha a hibás ajtót akarná megtalálni. Inkább a MŰSZAK- nak csináltak, hogy kocsiról-kocsira haladva szépen lassan a csarnokban vagy a tárolóvágányon keressék a nyitott ajtót. Ráadásúl még a segédáramot is szépen leszívja-volt már rá példa. Kell-e további magyarázat? Ugye önmagáért beszél.

Előzmény: v_peti (6057)
Bazsi75 Creative Commons License 2006.01.19 0 0 6073
5941, 6059 stb.
Előzmény: werk25 (6072)
werk25 Creative Commons License 2006.01.19 0 0 6072
Hopp! Valahol lemaradtam. Ki hozta elő okként a cigit?
Előzmény: Simmons (6068)
M.VIII Creative Commons License 2006.01.19 0 0 6071
Remélem jó lesz a gép...
Előzmény: Törölt nick (6070)
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.19 0 0 6070

A ráckeveiek oda lesznek a boldogságtól ha visszatér...:)

Előzmény: M.VIII (6069)
M.VIII Creative Commons License 2006.01.19 0 0 6069
891-646-892 a haraszti csarnokban leledzik. Megint lesz egy szépre festett vonatunk!
Simmons Creative Commons License 2006.01.19 0 0 6068

Van egy kérdésem ha már ennyire a cigit akarjátok kihozni bünösnek,akkor miért nem ég le minden héten egy-két szerelvény, azért mert nagyon sok szerelvényen halálos nyugalommal bagoznak és az égő csikket eldobják mégse minden napos a vonattűz.

:-))

Bazsi75 Creative Commons License 2006.01.19 0 0 6067
Nem becsülöm alá. De pl az alagútban vagy egy erdőtűznél azért a huzat is elég szépen bejátszik plusz a cigin kivül vmi elég gyulékony anyag. Én csak abból indulok ki, hogy az ajtó mellett kijelölt dohányzó helyen hányszor sikerült cigivel véletlenül felgyújtani a kukát. 1xsem. Büdös volt és füstölt. De ne hozzatok példát, hogy hánynak sikerült, köszi :))) Ez csak Hernyofannak arra a mondatára jött, hogy lehet a cigi volt a bűnös. Erre én azt mondom SZERINTEM kicsi a valószínűsége. Ennyi. :)))
Előzmény: keton (6066)
keton Creative Commons License 2006.01.19 0 0 6066
Ne becsüld alá... Persze lehet mondani, hogy ezek különleges esetek... De én se karambolozok minden nap az autóval, mégis bekötöm az övet...
Előzmény: Bazsi75 (6065)
Bazsi75 Creative Commons License 2006.01.19 0 0 6065
Nyertél :) Ilyen is van. De hány égő csikk/erdőtűz az arány?
Egyébként most a HÉV-hez kapcsolva ilyen gyors és nagy tűzet nem okoz még a teli kukába bedobott cigi sem. De gondolom láttál már qrvára füstölő szemetest. Ott se ég lánggal hanem izzik és füstöl.
Előzmény: werk25 (6064)
werk25 Creative Commons License 2006.01.19 0 0 6064
Égett már ki lakás, mert ágyban dohányoztak és elaludtak. Égett már le erdő eldobott cigarettacsikk miatt....
Előzmény: Bazsi75 (6062)
Bazsi75 Creative Commons License 2006.01.19 0 0 6063
Nézem, nyüzsgő
Hangyaboly
Köveket perzsel a tűz
Akartam mást
A hangya lángol szebben
Előzmény: Bazsi75 (6062)
Bazsi75 Creative Commons License 2006.01.19 0 0 6062
Várj ez így félreérthető. Szóval ne gyújts fel egy kocsit csak próbáld ki tárgyakon otthon vagy valahol, hogy a cigi mit gyújt meg. Több esetben még a papírt se gyújta meg. :)
Nem volt gyerekszobád? :)
Előzmény: Bazsi75 (6061)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!