Ööö...FeZ nem véletlenül írkál ilyen betűkkel, mert gyakran nem elég csak úgy méricskélni!
Ha minden gromek, akkor lehet nem megfelelő jelet kap a prickoláshoz.
De erős a gyanúm, hogy a szerelőd anyagi megfontolásból tessékel ki, mert idő-pénz-megtérülés szentháromságban számára a lomod értéktelen. Menyé el a teszkóba, vegyél egy multimétert, tölts le egy vellanyrajzot, és csináld meg magad! Mer meg tudod csinálni!
Sanszos valamit kihagy a kèpletből vagy ennyire bele se merűlt csak mondja nem tudom ès elvagyok keseredve mert ha tudnèk valaki olyat aki biztosan megtudna csinalni akkor meg pestre is felvonszolnam
Az a helyzet hogy első volt amire rákèrdeztem hogy üzemanyag rendszer összes eleme működik erre a válasz az volt igen sőt mi több 3 ecuval volt probálva az eredetivel+amit vittem + a szerelő is hozott egyet :) ès mindel ugyan az a problem nincs befecskendezès
Ha a kábelezéssel, jeladókkal valóban minden rendben, az ECU rendesen megkapja a tápokat, testeket, akkor nem nagyon lehet más baja, mint az ECU. (Természetesen feltételezve, hogy az üzemanyagpumpa megy és van megfelelő üzemanyagnyomás). Azon még talán immo sem volt, de ha igen, azt is könnyű iktatni.
Én rádugnék egy tuti jó ECU-t próbából, ha az első mondatom feltételei állnak.
Sziasztok Norbi vagyok kb 6honapja irtam ide motorvezerlő hibával kapcsolatban merthát a 94es 2.0 8v xantim megadta magat.Segìtsègeteket szeretnèm kèrni mert nemtudom mi tèvő legyek ugyanis 3 hónapja a villamosságisnal van a kocsi elvileg mindent átnèzett kábelköteg csatlakozók minden rendben a vezerlő is meg kap mindent mègsincs befecskendezès ès azt mondta a szerelő hogy valószìnü nem tudja megcsinalni.Fogalmam sincs mit tegyek hat lètezik ilyen hogy minden jó ès mègsem?
Borzalmas az iszlámállam, a kecskeb...ás, a vindóz, a fideszpropaganda és a gilisztafasírt.
Mivel a fentiekből kettőről konkrétan tudom, hogy borzalmas, a többiről csak hallottam, így 2:1, nyertem.
Szal figyi:
Csinálj egy szerszámot laposvasból meg negyedes dugókulcsból, és csavard ki! Ennyi.
Ha beletöröd, így jártál, rosszabb nem lesz.
Ha kijön a menet, szintén így jártál, csavarj bele egy kerékcsavart, oszt használd így, se jobb, se rosszabb! Ha zavar, hogy hiányzik egy kerékcsavar, oda meg becsavarod a gyertyát, legalább nem fészkel bele a darázs.
Ha nagyon tudományosan akarod csinálni, leveheted az adagolót, leveheted a hengerfejet, kiveheted a motort, vagy ha jó vagy spirituáltémából, hívhatsz egy rakás fekát, és eléneklik az Emánuellét, hátha kijön magától. Hm... ez lehet borzalmas lesz...
FeZ burkoltan ajánlotta, hogy szívesen foglalkozna vele...
A minap leült a jármű hátulja. Mikor az aknából szemrevételeztem láttam, hogy a hátsó szintszabályozónál lévő kis 90 fokos műanyag gömbfejes kütyü függőleges fele leesett, boldogan tettem a helyére. Jól is működött kb 100 kilómétert, amikor újra leesett. Ma kivettem az alkatrészt, mindkét fészek egészségesnek látszik, bár a szóbanforgó fém gömb kicsit kopott, van valami orvosság rá, vagy csere? Lehet kapni? Mi a pontos megnevezése. Előre is köszönöm a segítséget.
Meg vagyok győződve, hogy már 100x volt téma. A szivattyú 15 mp-ként tölt. / két körös/ . Indításkor min 1 perc mire elalszik a STOP, de lehet , hogy több. alsó szervízből 5 perc mire el kezd emelni , előtte minden piros.
Előzmény : a szivattyún "o" gyűrűt cseréltem mert nedvedzett. Valami rugós szelep van alatta.
Lehet , hogy nem tudja kilégteleníteni magát? Meg én se.