Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gesszti Creative Commons License 2015.11.20 0 0 13237

...mégpedig úgy fúj kevesebbet, hogy rövidebb ideig. Az adagolóelem mindig ugyanannyi utat tesz meg, viszont kis gáznál sokkal rövidebb úton van zárva. Nagy gáznál hosszabb úton. Mivel a sebessége mindig ugyanannyi, így a rövidebb úthoz rövidebb idő tartozik. Csak a befecskendezés kezdete fix. Legalábbis alap esetben.

Előzmény: kavicsos64 (13235)
gesszti Creative Commons License 2015.11.20 0 0 13236

Ott egyszer kiórázom vagy furaton, vagy leveszem a hf-et, aztán megjelölöm a lendkereket. Többször nincs vele gond.

Előzmény: kavicsos64 (13234)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.20 0 0 13235

Na na ! Eszt nem tudom honnan vetted !! Nem a gyújtás mindig ugyanott van ,csak a gázolaj adagja változik !! DE ugyan addig fújja ,csak kevesebbet !

Előzmény: gesszti (13233)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.20 0 0 13234

És amin nincs semmi ? Ott mit nézel ? Ott is be kéne állítani !

Előzmény: gesszti (13232)
gesszti Creative Commons License 2015.11.20 0 0 13233

Csak az elejét szoktam nézni, hiszen a befecskendezés vége a gázkar állásától függ.

Előzmény: kavicsos64 (13231)
gesszti Creative Commons License 2015.11.20 0 0 13232

Nincs semmi jel a lendkeréken, vagy valahol, ami megadná a felső holtpontot? Onnan már vissza lehet számolni. Én inkább szöget szoktam mérni. Pontosabb, és sok motornál inkább ez van megadva. (legalábbis, amikkel eddig találkoztam)

Előzmény: kavicsos64 (13231)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.20 0 0 13231

A gyújtás beállításához kell levenni a henger fejet !! Az adagnak akkor kell elindulnia a kapilláris csőben amikor olyan 1 cm körül van a dugattyú a felső holt pont előtt ,forgás irányba tekerve a motort ,és az emelkedés megállásánál a felső holtpontra kell érjen a dugattyú . Magyarán a befecskendezés kezdete a felső holtpont előtt kezdődik és a felső holtponton kell elállnia ,ekkor van rendben a gyújtása a motornak ! Ez a módszer gyakorlatilag minden diesel motorra igaz ,amin hagyományos adagoló van !

Előzmény: gesszti (13230)
gesszti Creative Commons License 2015.11.20 0 0 13230

Ehhez miért kell levenni a hengerfejet?

Előzmény: kavicsos64 (13229)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.20 0 0 13229

Vagy kapilláris csövön meg még jobban látszik merre tölt többet ,nagy gáz ,vagy alapjárat felé ,és ezzel a gyújtást is remekül be lehet lőni ,csak le kell venni a hengerfejet !

Előzmény: gesszti (13228)
gesszti Creative Commons License 2015.11.20 0 0 13228

Mondjuk ez azért jól tesztelhető, ha a porlasztót rárakja kifordítva, és figyeli, hogy a gázkar mozgatására hogy változik a befecskendezett mennyiség.

Előzmény: kavicsos64 (13227)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.20 0 0 13227

Én is találkoztam már ilyennel ,és az istennek se indult (::!!!

Előzmény: gesszti (13225)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.20 0 0 13226

Aszt azért elárulhatnád merre felé laksz ,nagyjából ,hátha van valaki a közeledben aki jártasabb a témában !

Előzmény: kuti zsolti (13221)
gesszti Creative Commons License 2015.11.20 0 0 13225

Az lehet gond, hogy ha a forgásirány ellentétes. Ifa-cunewalde vonalon találkoztunk már hasonlóval.

 

Előzmény: kavicsos64 (13223)
Motordoki Creative Commons License 2015.11.20 0 0 13224

Ebben a kis MÉHecskés láncosban is ilyen moci van.

 

  500-at kér érte a csávó!!!  :-((

 

Nem a vizslát kell figyelni sem a másik képet!!!  :-))

 

 

Előzmény: kuti zsolti (13217)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.20 0 0 13223

Az elem forgás iránya jó-e az a nagy kérdés ! Ha csak sokat adagol az nem olyan nagy baj ,le kell szabályozni az elemnél ! Általában össze vannak jelölve az elemek benne, és én aszt csináltam a tzk elemével hogy a jelölést visszább raktam mint az optimális ,így a max szállítását kisebbre vettem mint az optimális !

Előzmény: kuti zsolti (13221)
gesszti Creative Commons License 2015.11.20 0 0 13222

Attól, hogy "túl sokat" nyom az adagoló, még el kéne neki indulni, hogy ha jókor nyomja, és jól porlaszt a porlasztó.

 

Előkamrás diesel? Van benne izzítás? Működik is?

Előzmény: kuti zsolti (13221)
kuti zsolti Creative Commons License 2015.11.20 0 0 13221

Szia!

Az adagoló amit a szaki rendelt az biztos nem belevaló ,mert túl sokat nyom csak mivel már kifizettem biztos nem merte megmondani hogy szar amit rendelt!

 

Előzmény: kavicsos64 (13218)
kuti zsolti Creative Commons License 2015.11.20 0 0 13220

Szia!Nem árulom a jófogáson én nem akarom eladni ,de olvastam én is Kb. egy cipőbe járok az eladóval.

Előzmény: Lki1 (13219)
Lki1 Creative Commons License 2015.11.19 0 0 13219
Szia!
Ezt te árultad a jófogáson?
Előzmény: kuti zsolti (13217)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.19 0 0 13218

A kétütemű motorokkal nagyon kell vigyázni nem csak motor ,adagoló ,hanem a fordulatszám szabályozó is oka sokszor az indulási hibának ! És ezek általában kopásból vagy épp megszorulásból adódnak ! Fontos a szabályzó rudazatának a kottyanás mentes üzeme ,mert menet közben folyamatosan rángatja a gázkart ,próbálja tartani a motor fordulatát ! Másik fontos dolog a forgattyúsház tömítettségének a vizsgálata ! Ha nincs benne nyomás az nem fog indulni ! Az se biztos az adagoló bele való-e van jobbos és balos elem is ,jó volna valami jó adagolóssal beszélned !

Előzmény: kuti zsolti (13216)
kuti zsolti Creative Commons License 2015.11.19 0 0 13217

Pár kép még a motorjárol is!

kuti zsolti Creative Commons License 2015.11.19 0 0 13216

Üdv. Mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni ehhez a HOLDER ED2 egy hengeres 2 ütemű 500ccm dízel veterán traktor felélesztéséhez!

Már a második szerelő hozza vissza, hogy nem tudja pontosan miért is nem indul. Az első megállapította hogy a három gyűrűből egy hiányzik egy meg törött ,ezek után kapott új gyűrűket dugattyút szimeringeket csapágyakat, a bácsi összerakta de nem indult,erre azt mondta biztos adagolóhibás, rendelt bele adagolót de így sem lett változás, azt mondta ő feladja vigyem a fenébe.Fél év múlva nagy nehezen találtam egy másik vállalkozó szellemű figurát aki megállapította hogy az újonan rendelt adagoló közel sem jó bele ,mert túl sokat nyom, de nem is adagoló baja van hanem szerinte válla van a hengernek e miatt nincs kompresszió és ő is visszahozta, hogy méressem be. Na most ezek után gondoltam ezen az oldalon keresek egy vállalkozó szellemű szerelőt akinek van szakmai tudása, műhelye és felszerelése, hogy meg állapítsa hogy tényleg mi is a baja és meg is tudja szerelni, vagy esetleg ismer olyan embert aki tényleg ért hozzá.

A trakesz Siófok melletti kis faluban található ,jó lenne ha nagyon messze nem kellene elvinnem!

Segítségeteket előre is köszönöm!

 

Üdv.:Juti Kuti 

triplaharom Creative Commons License 2015.11.13 0 0 13215

Érdeklődök hogy van itt valakinek Orosz kukorica vetőgépje ? Van hozzávaló könyvecském, csak sajnos nem magyarul írták. (:-((( 1952-ben adták ki Moszkvában, de már akkor tárcsás csoroszlyával készült a 6 soros gép.   C3X-6B    (T8-2A) típus, ha nem tévedek nagyot.

kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.13 0 0 13214

Hát ha dutra ,csepel , ilyen feliratokkal lenne és igazi igásló ,mint a kisdutra hát még én is beneveznék egyre ! minden tiszteletem annak aki a dutrákat megtervezte, a mai napig megállják a helyüket ! A napokban láttam egy új landinit 105 LE de csak 3400 cm3 egy olasz gagyi ,nem hiszem hogy megér majd 50-60 évet és még működik , nincs köbcentije hozzá ! 

Előzmény: gesszti (13212)
triplaharom Creative Commons License 2015.11.13 0 0 13213

Abban igaza van "Miki" kollégának, hogy erre a sok béna f@szra akik még focizni sem tudnak, kár a milliárdokat költeni.

A hazai gépgyártást hatalmas nagy baklövés volt elsorvasztani, érdemes volna még most is karóba húzni a felelősöket. Itt 1 egész országot, a társadalom nagy részét hozták kilátástalan helyzetbe, lehetetlenítették el a mezőgazdaságból élők jelentős részét. (:-((((((((((

Valóban nagy beruházásra volna szüksége az országnak és előre kéne gondolkodni 5-10 évvel legalább. De,! ! ! az ellopott, elcsalt milliárdokból ezt + is lehetne valósítani, csak nem ilyen tutyi-mutyi, balfék kormányokra kéne bízni a jövőnket.

Szerintem sokan vennének csak azért is Magyar gépet, mert a Dutrákat is használják mind a mai napig nagyon sokan nap mint nap.

Előzmény: gesszti (13212)
gesszti Creative Commons License 2015.11.13 0 0 13212

Kevesen vannak, akik csak azért vennének egy bizonyos típusú traktort, mert az magyar gyártmány. 0-ról felépíteni egy gyárat saját fejlesztésekkel, nagyon nagy befektetés, és költség. több évtized kellene, hogy megtérüljön.

 

Másik oldalról meg nem találsz olyan "made in eu" traktort, vagy akár autót, amiben valami ne lenne magyar. Akár üléshuzat, akár kábelkötegek, akár turbók, akár futóművek, akár fékalkatrészek, akár hidraulika, vagy pneumatika alkatrészek. Mindegyikben ott van a magyar termék. Csak ugye a címkére nincs kiírva, hogy x %-ban made in hungary. A jelenlegi gazdaság igen nagy részben ezeken a cégeken ül. Nem 2-3 nagy cégen, mint régen, hanem ezernyi kisebb üzemen.

Előzmény: vmickey75 (13211)
vmickey75 Creative Commons License 2015.11.13 0 0 13211

Tudom hogy politika (amit ki nem állhatok) DE...nekik miért (ZETOR) nekünk miért nincs, miért nem maradt semmi (traktorgyár(ak); pótkocsi(k); teherautó(k); busz(ok); motorkerékpár; bicikli; munkagépek...stb stb.). F..omöccse foci, puccos stadion a kétballábas ecsetfejűeknek...

Tudtam, hogy fölfogom húzni magam...

Nincs egy tetves befektető aki észrevenné, hogy mennyi földműves van ebben a szép országban, ugyan, dolgozzon már itthon gyártott gépsorral. Még talán a GéDéPé-nek is jót tenne.

Van a kapitalistáknak logikája: itt a támogatás "vegyé" rajta nyugati gépet...ennyi.

1 szó mint 100 nem irigység, hanem inkább drukkolás van bennem, hogy ...ÍME TESSÉK, ITT A PÉLDA (ZETOR) LEHETNE lehetett volna KÖVETNI....mi lett volna ha mi is..................

Előzmény: vmickey75 (13210)
vmickey75 Creative Commons License 2015.11.13 0 0 13210

Amen!

Nekik sem árt egy kis AMFORA (Tartalomhoz a forma...)

Előzmény: Zemiator (13209)
Zemiator Creative Commons License 2015.11.13 0 0 13209

Szia Miki !

"a későbbiekben a teljes választék tervezését a Pininfarinára bízzák majd. Ez pedig igen jól jön az olasz stúdiónak, amely évek óta nyakig ül az adósságban, és eddig úgy nézett ki, hogy csak úgy élhet túl, ha felbukkan egy új tulajdonos, amely képes kifizetni az adósságait."

Azért érdekes, hogy egy ilyen "jónevű" cég mint a Pininfarina, nyakig ül az adósságokban !

Elgondolkodtató !

Lehet ,hogy ez a trendi manapság, de ez az orr nekem nem tetszik !

Gyártsanak a Zetornál csak egyszerű, megbízható traktorokat,azzal hosszú távon többre mennek !

 

Előzmény: vmickey75 (13207)
gesszti Creative Commons License 2015.11.13 0 0 13208

Egy jó kis 3011-est nem dobnék ki a garázsból... Ha valahol láttok egyet szomorkodni a kert végében, szóljatok. Nem kell, hogy csilli-villi legyen, csak pöfögjön valamennyire. 

Előzmény: vmickey75 (13207)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!