Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

-=Bence=- Creative Commons License 2013.01.04 0 0 63753

Sziasztok!

 

Autó vásárlás előtt állok. Ha valaki tudna segíteni egy A Vectrával kapcsolatban, akkor:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=123165406&t=9043530

 

Előre is köszi a segítséget! :)

ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.01.04 0 0 63752

Ha olyan kaliberű, mint a F Astráké, akkor kiszerelhető (szét annyria nem), tisztítható.

 

Ha be van retkelődve, akkor azt az alapjáraton hallhatod.

Előzmény: x25xe (63749)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.01.04 0 0 63751

"OC szakkör" - :D

Előzmény: dkl325 (63748)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.01.04 0 0 63750

Kicsit zsúfoltnak tűnhetett, de a lényeg, hogy elfér.
Ha nagyon megunom ezt a mostanit, akkor én is kipróbálom.

Előzmény: dkl325 (63746)
x25xe Creative Commons License 2013.01.04 0 0 63749

Az EGR-szelepet lehet tisztítani,Illetve szétszerelhető?Mit okozhat a szelep hibás müködése?

 

dkl325 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 63748

Váltóolaj csere kész. Tudja valaki, honnan lehet szervócsöveket szerezni. Az egyik, ami a szivattyú és a tartály között van teljesen kirepedezett, szivárog. Addig nem akarok olajat cserélni a szervóban, míg ki nem cserélem a csövet. Arra is gondoltam már, hogy lefűrészelem a gumi részeket, és ujjakat rakok fel bilincsel. De ez oly OC szakkör (Oláh nemzetiségű kisebbségi tagokból álló közösség mely híres a problémamegoldó képességéről, mély tisztelet a kivételnek) feeling, és nem akarom. Meg ki tudja milyen nyomás van ott, bár nem hiszem, hogy nagy, szerintem visszafolyó ág.

Infomaker Creative Commons License 2013.01.04 0 0 63747

Srácok, vevő lennék egy pezsgőszínű Astra F motorháztetőre, ha van valakinek jó állapotban..emailem publikus.

dkl325 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 63746

Beleforrasztottam a foglalatba.

Előzmény: ZsoZol B. Good (63741)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.01.04 0 0 63745

Így télidőben az ember szívesen foglalkozik az autóval szabadidejében.

 

Mai tevékénységként (az óracsoport csere után levezetésként) lecseréltem a gyári, kopott váltókar és kézifékkar szoknyát.

 

 

Vaterán is fellelhető, de honlapja is van a készítőnek: Az eredetiről méretezve készít szoknyákat, igény szerinti műbőr színnel, cérna színnel, esetleg valódi bőrből.

Hiba nincs, pontosan egyeznek.

Én fekete műbőrt válaszottam fekete cérnával (az eredeti cérna fehér volt).

Az ára szerintem megnyerő, 2500 Forint a garnitúra.

 

 

Szinte szerszám nélkül szétszerelhetők az egységek, egy csillagcsavarhúzó kell a kézifékhez.

Egy műanyag keretre vannak a szoknyák felkapcsozva. Egyszerűbb az újakat felvarrni, mint visszakapcsozni. Ragasztás szóba sem jöhet.

 

Tájkép csata közben:

 

 

Biztos ami biztos alapon újrazsíroztam a váltókar mozgó részeit, mert a régi zsír már csak nyomokban volt jelen.

 

A végeredmény viszont megnyerő. Ilyenkor látja az ember, hogy megéri vacakolni vele...továbbá, hogy mennyi dzsuva bír megragadni a kézifékkaron :D
Takarítás folyamatban...

 

 

 

 

ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.01.04 0 0 63744

Érdekes, hogy ezek a sima LEDek nem adják azt a kékes mellékfényt, mint a magasfényű SMD-k.

A középkonzol is jól néz ki.

A világítás kapcsolóban cseréltem már én is, de a ködlámpa kapcsolókra még nem vitt rá a lélek.
Egyszer már szétszedtem ( kontakthibás volt ) és egy darabig elég is volt :)

Előzmény: dkl325 (63737)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.01.04 0 0 63743

Ezúton is köszönöm a közreműködést!

Előzmény: x25xe (63735)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.01.04 0 0 63742

Úú, basszus, tényleg sokkal simább!

 

Előbújt belőlem a kisördög a fordulatszámmérő miatt :)

Megnéztem, az X16SZ kereken 6000-nél szabályoz.

Talán a diesel mérő is elég lett volna nekem :)

Előzmény: dkl325 (63733)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.01.04 0 0 63741

Köszönöm a jótanácsot, az ilyesmit mindig szívesen fogadom a tapasztaltabbaktól.

 

Sajnos nem tudom megfogadni, magasfényű hidegfehér SMD LED-eket használtam, azokon nem tudok alakítani.

Annyira azért nem vészes élőben, mint a képen, de azért látszik, hogy egyenletlen.

 

A 2 db LEDet és az ellenállást beleerőszakoltad egy gyári foglalatba, vagy csak simán felforrasztottad a helyére?

Előzmény: dkl325 (63732)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.01.04 0 0 63740

Ez nagyban függ az igényeidtől.

 

Annyira nem vagyok nagy mágus G Astrákban, de néhány megfordult már a s*ggem alatt :)

 

Az áruk kedvező és az ár-érték arányuk is megfelel.

 

Kaszniban szinte teljes a paletta ( csapott, lépcsős, kombi, sőt, kupé és cabrio ), én a lépcsősökbe vagyok belebolondulva ( bár inkább az F-eknél ), de a kombi igazán praktikus, volt hozzájuk több ízben is szerencsém.

 

Nem egy agyonbonyolított autó, az alkatrészellátása jó és olyan nagyon kirívó típushibájáról sem hallottam...bár kétségtelen, hogy nincs olyan masszív, mint az elődje.

 

Benzines, vagy diesel motorban gondolkodsz?

 

Ha jól tudom, G Astrákba már kizárólag ECO-Tech benzines motorok kerültek.

Ezek végülis nem rosszak, ha kompromisszumkész az ember.

Továbbá a mendemondák szerint szeretik fogyasztgatni az olajat.

 

Az 1.2-est messziről kerüld! Semmire nem való! Corsában megállja a helyét, de Astrában annyit ér, mint erdőtűzben a hangyapisi.

 

Vezettem 1.4-est, kicsit langyos víz a dinamikája, de családi autónak egész jó. Azt mondják, a TwinPort kicsit merészebb. Fogyasztásban gazdaságosak.

 

Az 1.6 már szebben reagál a gyorsításra és az emelkedőkön sem kell visszafelé keresgélni a váltóval.

 

1.7 TDCi-t vezettem még, na az valami döbbenet! Mélyről húz, mint a vízhordó lány :D
Nagyon erős és ugrós motor! Csak ajánlani tudom.

 

 

Még annyi, bár lehet tudod, hogy az 'Astra Classic' autók már Lengyel gyártmányok...bár ez nem jelent semmit, csak mondom.

 

Ez a hozzászólás mellőz minden szakmaiságot, én csak saját tapasztalatról meséltem.

Előzmény: Marcell 85 (63731)
dkl325 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 63739

Nekem ez volt ingyé:). De jó ötletet adtál, ha le van reszelve az eleje, akkor bele lehet furni. Viszont az a tapasztalatom, hogy minél nagyobb a LED, annál kissebb a fénye. Bár lehet, hogy inkább csak ilyennel találkoztam eddig.

Előzmény: Laliiii (63738)
Laliiii Creative Commons License 2013.01.03 0 0 63738

5 mmes és 8mmes változatban van olyan ami 180 fokban világít, ezek is jók, homogénebb képet ad. 

 

http://ledshop.freeweb.hu/index.php?lap=93_104

 

http://ledshop.freeweb.hu/index.php?lap=97_105

 

8 mmben 5 led. 

Előzmény: dkl325 (63737)
dkl325 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 63737

Egyszerű fehér 3mm-es. Mattra csiszolva. A középkonzol nehezebb volt, forróragasztóval 6x2 db ledet kellett beleraknom, plusz a gyári helyekre. De jó lett az is. Nem tetszett a gyári sárgás fény. Plusz minden kapcsolóba és nyomógomba cseréltem az égőt ledre.

 

A ventilátor szabájzóval még nem vagyok elégedett.

Előzmény: Laliiii (63736)
Laliiii Creative Commons License 2013.01.03 0 0 63736

Milyen ledeket raktál bele? 

Előzmény: dkl325 (63733)
x25xe Creative Commons License 2013.01.03 0 0 63735

Látom fasza lett,gratula

 

Előzmény: ZsoZol B. Good (63729)
409 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 63734

Én leszedném. Adalék passz.

Előzmény: sport1 (63727)
dkl325 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 63733

Előzmény: dkl325 (63732)
dkl325 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 63732

Szia! Ha elfogadsz egy jó tanácsot, smirglivel reszeld meg a ledeket. Sokkal homogénebb lessz. Én minden égő foglaltba 2 db 3-as ledet tettem egy 330 Ohm-os ellenállással. Körbecsiszoltam öket, és a tetjét is lereszeltem.

Előzmény: ZsoZol B. Good (63729)
Marcell 85 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 63731

Autóvásárlást tervezek az Opel Astra G széria is szóba került éredmes   venni mit várhatók tőle?

ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.01.03 0 0 63730

Kis érdekesség az ínyenceknek, avagy különbségek óra és óra közt:

 

 

 

ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.01.03 0 0 63729

A mai nap se teljen el Opel bütykölés nélkül.

Beszéljenek a képek:

 

Előtte:

 

 

Utána:

 

 

 

Nagyjából egy órás munka volt, de főleg azért, mert nem volt foglalatos LEDem kéznél, így forrasztgatnom kellett. Az óracsoport alapja az, amit x25xe fórumtárstól vettem. A kilóméteróra a régi maradt, így a mérés továbbra is hiteles. Izzót tettem a kellő visszajelzőkhöz, így szinte minden olyan, mint volt.


Nagy megkönnyebbülés volt, mikor láttam, hogy az X16SZ kezeli a fordulatszámmérőt :)

 

 

sport1 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 63728

Helló!

 

Ez a lehetőség sem zárható ki. Köszi.

 

Üdv. NB

 

Előzmény: peklit (63719)
sport1 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 63727

Köszi a választ.

 

Megkérdezném, hogy akkor hengerfej le, vagy van valami adalék ami segíthet?

Üdv. NB.

Előzmény: 409 (63715)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.01.03 0 0 63726
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.01.03 0 0 63725

Így, hogy csokival osztottam el a szálakat, egy csavar mozzanattal hozzá tudnám csatlakoztatni az A Vectrából ismert lámpás-tükrös napellenzőket...eléggé eljátszottam a gondolatával :)

 

De most a műszerfal lesz a következő project.
Tervezem, hogy fordulatszámmérősre alakítom, és ha már megbontom, akkor egyúttal fehér LEDeket ültetek bele. Legyen meg az is egy kosszal.

 

Egyedül azért tartok tőle, mert haverom C14NZ F Astrája nem fogadta jól a fordulatszámmérőt. Egyszerűen nem kezeli, legfelé hajtja a mutatót.
Bízok benne, hogy ez az X16SZ már kicsit okosabban viselkedik.

 

Előzmény: ZsoZol B. Good (63724)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.01.03 0 0 63724

Bizony, nagyon fel tudnak dobni az ilyen apró sikerek :)

Egyrészt mert én magam csinálom, másrészt meg azért, mert ennyivel is vagányabb az autó. Még egy kicsit kitűnik a nagy átlag F Astrák közül :)

 

Miután túléltem a karácsonyi beiglirohamot és egyben előkerültem a szilveszteri ünneplésből is, az írásodon felbuzdulva nekiálltam hátsó kapaszkodókat cserélni.

 

Nagyrészt igazad volt, de sokkal könnyebb lehetett úgy megcsinálnod, hogy az egész kárpitott leugrasztottad.

 

Először is a középső lámpához menő szálról levágtam a tűzősarukat és egy csokiba kötöttem őket. A csokiból mindkét szál 3 felé ágazik: Vissza a középső lámpába és két oldalra hátra a két kapaszkodóhoz.

1 mm-es sodrott rézkábelt használtam. Bő 3 métert szántam a projectre, de elég sok megmaradt. Lényegtelen, de színhű is voltam, piros és fekete kábeleket alkalmaztam.

 

Az elhúzás nem volt olyan egyszerű, mint vártam.
Megbonttam egyik oldalt a tetőkárpitot: napellenző le, A oszlop belső takaró le, majd az ajtókéderből kifeszegettem. Próbáltam végigtolni a kábelt, de sehogy sem tudtam eljátszani a leszerelt hátsó kapaszkodó nyílásáig.
Próbáltam fordítva, úgy sem ment.

A B oszlop környékén ebben a belső sínben van valami merevítő féleség, ami leszűkíti a helyet.

 

Végülis egy villanyszerelésnél alkalmazott merev vas szállal oldottam meg a dolgot. Azt végig tudtam benne tolni, rákötözni a kábelt, majd visszafelé végighúzni benne.

Fix testet a felfogató csavartól adtam neki.

 

Nagyjából egy órás művelet volt ez az egész, nem kapkolódtam, eligényeskedtem a dolgot. A végeredmény pontosan olyan, amilyet vártam.

 

Ajtónyitásra és világítás kapcsoló kihúzására felgyullad az összes belső lámpa, de külön-külön is kapcsolható, vagy lekapcsolható az összes.

 

 

Azt nem tudom, hogy csak ez az egy fajta kapaszkodó létezett-e, vagy párban voltak.

Úgy értem, hogy a kapcsoló most egyik oldalt előre néz, másikon hátra. 

Létezhetett direkt jobbos és balos?

 

 

Előzmény: bocinyuszi (63651)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!