"És azt honnan lehet megtudni hogy melyik "Your car production period" jó nekem?
Az autó gyártási éve 2010 de gondolom ez a 2008-2011 modellév. Comfort felszereltség."
Az alvázszámba kódolt modellév azonosítóból.
Küldhetnél alvázszám mintákat az oldalamon található mail címre (Tiedet meg a szalonban található autóról is) hogy megnézzem, miért ír PD TDI-t a dekóder CR helyett!
Köszi a dícséretet, sajna Superb-em nincs és nem is volt szerelem első látásra úgy, mint az Octavia 1 anno...
"A töltőnyomás - hirtelen, hátbavágó - felépülése több dologtól...."
Ennél a motornál gyári szoftverrel nem lesz olyan hátbavágósdi mint a PD-nél, lévén az első 3 sebességfokozatban nyomatékhatárolás van, a hajtáslánc védelme miatt. A chiptunerek ezt szokták elsőre kiírni belőle és máris olyan, mintha megtáltosodott volna.....
Ahogy a lámpa nem "ég", úgy a turbó sem "kapcsol be".
A töltőnyomás - hirtelen, hátbavágó - felépülése több dologtól függ (többnyire a szoftvertől), de még a sebességtartománytól is (szóval ne lepődj meg, ha 2-3-ban nem azt látod, mint 5-6-ban), ám arra a kérdésre, hogy ha lepadlózod lent, akkor "mikor jön meg az erő", arra a választ magad is megtaláltad. :-)
A neve jobban cseng, szerintem szebb egy Audi, mint egy Skoda, a belső anyagok szerintem igényesebbek. De ezek fontossága teljesen szubjektív.
Az A3, A4 nekem belülről kicsi, az A6 teljesen jó, A2 A8 szóba sem jöhetne. Az újabbakat (A5, A7) meg csak képen láttam... ;-))) Persze ez így nem igaz, de ezek most még túl drágák lennének nekem.
Értem. Köszönöm. Sajnos azt tapasztalom hogy az anyósülés lábterébœl mindig hideg levegö jön. Akkor is ha az ajtó ablakára meleget fúj szintén az anyôs oldalon. Miért leet ez?
Elöre is köszi.
Sajnos nem ritka, hogy inkább növekszik a szint a DPF regenerálásakor belefolyó üzemanyagtól. Szóval, az, hogy látszólag nem fogy a motorolaj, még nem biztos, hogy jót jelent.