Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Holnap le akartam cserélni végre a virsli téli gumikat. És földobni rá a kiszemelt Falken új mintázatú 512-es típ. papucsokat. Tiszta gáz 20 fokos melegben téli tappancsal autózni!
Sajnos rámnyomták a gályát egész napra. :-(((((
Tegnap Pesten jartam, es a Vezer uton lattam egy feher 245-ot, ablakaban cetlivel. Viszont mar siettem, ugyhogy nem alltam meg. Ha valakinek utaesik, megnezne ? Nem tul fontos, eleg romosnak is latszott, de azert kivancsi vagyok :)
You can heat canned food ( small cans) on the engine block of many 4 cylinder Volvo engines by removing the paper label and placing it on the engine just under the intake manifold. The car's cooling system regulates the block temperature, and this should keep the can at around 130 degrees fahrenheit for whenever you'd like to stop for lunch. In WWII, soldiers actually cooked roasts and potatoes, etc. on those flat jeep engines on trips between posts ( I got this idea from one of these old vets) and I believe there's actually a book out called "Manifold Cookery" or something like that. Just keep your motor clean and don't try to stuff cans tight into the wiring. B230's are great for this...turbos too, but forget the frogmotors and 16v's ( no room)
Ismerős a dolog, fateromnak 107 lóerős 1721-ese van. Éppen ezért is gondoltam, hogy a kétezres nem lesz valami bika, mert ugye jóval nagyobb a motor, de csak 2 lóerővel tud többet. Normál autózáskor nem is igazán érzed a különbséget, de a kétliteresnek még több a tartaléka, és egy egész kicsit lejjebb kezd baromira húzni. :-)
BUddZ, még az 1721 ccm-es is elvan 2000-es fordulaton. Így pörgetve szépen el lehet vele autózni a városban. Ha odalép neki az embör kb. 4000-en télleg más autó lesz belőle. Nem szoktam hajtani, de eccer siettem haza Ráckevéről, mindenféle kocsioszlopokat előzgettem végig, én voltam a legjobban meglepődve, mennyire megy.
Néha eszembe jut, hogy 102 paci nem is olyan kevés. (persze a turbó az más!)
Buddy el ne vidd tuningra a szubsakalat! Így is megeszi a turbós kisvöcsköket. De ezt már mondtam, csak ekkor még nem hitted :) Voltál már 2-esben, 3-masban 4000rpm felett vele? Na ott van a meglepetés :)