Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Na, itt is vagyunk, én meg a Sakál, tisztán, üdén, frissen :-)
Guma:
EST: azok a Falkenek igencsak tetszettek nekem, szerintem jó választás.
Megkérdeztem a mosós/gumisnál, a kisSaki méretében (195/50R15) 13k/db áron van neki valami Barum, meg 80k-ért 4 db Michelin Pilot Exalto. Ehhez képest a 4 falken, nagyobb méretben, ajándék :-)
Holnap megyünk ketonnal a Fehérvári útra ótó óvszert lesni. Falkent néztünk ki 205/60/15 ZE 512
típus új mintázattal. Ma beszéltem velük telefonon, 4 db vásárlása esetén 82 rugóért odaadják. Árban, mintázatban, minőségben szvsz ez a legjobb árfekvés. Fargo mester is ajánlotta, Ő pedig tudja!
Jóestate!
Mi épp most értünk haza a mosásból. Szárításképpen elugrottunk még Szentendrére, de odafele már meg is száradt a saki:) Egy idegbeteg audis száguldozott előttünk, 150-nel rövid időn belül már csak távolról figyelhettük az eseményeket:)) Legalább hamar eltűnt a víz:)
Jaj fargo! Visszaolvastam, én is tudok segíteni ha kellek hétfőn a közgyűlésen. Keddig nem leszek netközelben, de hívhatsz a mobilon, általában este 9-ig be vagyok kapcsolva!
Hehe, mikor írtam, nem láttam, hogy Te mit írtál, de ez összejöt: türelmes-türelmetlen :-)! Frankón azt hiheti bárki, hogy összebeszéltünk :-)! Pedig nem.
Nem kapkodom el :-). Már mondtam, hogy nincs pénzem rá :-). Csak az a kocsi valahogy pont olyan lenne, amilyet szeretnék (na jó, lehetne turbója a motornak). Egyébként pávakékzöldakármi színű a lelkem, félbőr ülés, ülésfűtés, tempomat, stb. Hej, be szép is lenne :-)!
Én is tudok híreket mondani! Ha minden igaz, úgy június magasságában megkapom a pénzt amit,autóra költhetek.MÁR NAGYON VÁROM! Addig is meg vagyok kattanva és autókat nézegetek minden fellelhető helyen!
kopiteki a türelmetlen
Na ja. Én most egy kétliteres S40-be vagyok beleszerelmesedve :-). A kicsike alig több, mint egy éves, rendesen felextrázott :-). Csak 4,8M-ba kerül. Ez az ár nem sok érte (az új árának alig több, mint a fele), csak nekem jelenleg nics ennyim :-(.
Sanya, aki a lottóötösre vár, pedig nem is játszik :-)
de, sajna kicsit drága. olcsóbban nem adja, másik meg nincs. a kocsinak amúgy 1,24M az Eurotax ára, bár az nem annyira mérvadó, inkább csak iránymutató. 2-300k meg nem az élet, ennyit megér egy Sakál, nem?
Az 1,2M a vételár...
A javításokat sajna saját zsebre kell csináltatnom. Sebaj, legalább tökéletes lesz. Más baja nincs, egyetértettünk abban, hogy amúgy jó állapotban van.
Még egy dolog, amit elfelejtettem: a két ajtó kivételével az egész kocsin újrafényezést sejtet a rétegvastagság-mérô. Érdekes módon az egyik oldalon vastagabb a festék, mint a gyári érték, a másikon meg vékonyabb. Az is érdekes, hogy csak a lökhárítókon látszik igazán, hogy festették, a többi elemen nem. Ha törve is volt, szépen javították...
Finoman eltanácsoltak :-(. Valami igazgatói döntés miatt csak flottaügyfelekkel foglalkoznak, velem nem. Szóval más finanszírozási formát kell keresnem a leendő sakimnak :-(.