Én a 300-ast tudom csak, ezeknél + 2 literrel minimum többet megeszik, halvány emlékeim szerint 1800-as fordulat környékén vált el, ami azért elég sok tud lenni ha épp nem tudsz annyira felgyorsítani, hogy átlépd ezt a fordulatot és 3.-ban tekered neki.
Ja, csak ha megnézed a hirdetést, akkor nem leégett a kupplungja, hanem KIGYULLADT.
Van egy fos homályos fotó, ami alapján a fél motortér szarráégett. Én ebbe egy perc melót nem tennék, a büdös életben sose lesz vége. Vezetékek, kábelek összeégtek, az újrakábelezés meg horror munka, és iszonyatos pénz, és utána is egy rakás szar lesz, sose fog normálisan működni.
Itt van néhány külföldi alkatrész ár. Ehhez adj hozzá kb. 20 font szállítási költséget meg 20 % áfát.
A 325 fontos ár már lendkerékkel együtt van. Az itthoni árak ennél 40-50%-al is magasabbak lesznek. A szerelési költség: nyugodtan számolj egy nap szerelési költséggel, mert ehhez ki kell venni az egész váltót.
Azt nem tudom, de a P38 kb 3 literrel eszik többet ami kb 30%. És ez nem az áttételek miatt van mert a 2-3-4 gyakorlatilag megegyezik a kézi 3-4-5-el. Viszont 70 alatt nem vált föl 4-be és a hidraulikus átvitel is belevisz egy csomó csúszást.
4 fokozatú automata sebváltóval mennyit eszik egy 2.5 td5 az 5 fokozatú kéziváltóshoz képest?
Tudom, hogy azoknak, akik már használtak automata váltós autót, az automata váltó az könnyen megszokható és szerethető, de mivel csak 4 fokozat, ezért talán a fogyasztása magasabb lehet.
Másik kérdés, hogy mi a különbség a td5 S és a td5 ES típusok között?
Uraim! 235/70R16-os Michelin 4 évszakos gumit keresek Mindösszesen, egyetlen darabot, 5-6 mm-es profillal. Persze, van ennek valami neve is, tudom. A páratlan 1 db, az Alpine, ha minden igaz. A másik, 3 db-os "garnitúra", az valami más. Asszem, nem Latitude. Csak a név és a méret egyezik. Meg, hogy 4 évszakos.Ha esetleg valaki tud ilyesmiről, kérem szóljon! Köszi!
tisztába vagyok vele! majd vigyázzunk! azért vettem meg mert jó áron jutottam hozzá . csörlőtokos. stb. be lesz még két 5cm es pogácsa téve mert biztos megrántja az elejét lefele. ha majd otthon leszek teszek föl képet.
Van két eladó CB rádióm.Egy Stalker IX.,és egy President Grant.Mindkettő mint esztétikai,mint műszaki állapotukat tekintve "makulátlan".35.000.- ill. 50.000.-
Jó az a 10mm-es lemez lökösnek, csak aztán ne menj vele neki semminek, ami erősebb. Mert a 10mm-es lökös már erősebb, mint az alváz, és csúnya dolog, amikor van egy szögegyenes lökhárítód, ami egy centit nem hajlott, viszont mögötte meg összerogyott az alvázad...
Nekem 6mm-esből van, de már az is sok egy picit... viszont legalább nem merevítettem agyon, így tud hajolni.
nekem is most készülnek a küszöb védők 76mm acél csőből. meg kap egy uj lököst az meg 10mm es lemezből van. utóbbi kb 50kg. de még a két eső gátlót is cserélni kell. egy évet birtak! ugy hogy procomp többé soha!
Hát most már teljesen máshol vagyok, mint az autó, menet közben meg nem készült kép (valahogy nem volt nagy kedvem fotózni) - de Mendén ott leszek, gyöhet a nőtanács :)
Szia mindenki!Par kedvcsinalo fotot osztanek meg veletek.Az Ungvari Discovery Clubbal hetvegi utvonal tisztogatast tartottunk,mert 2 het mulva elso hivatalos turank lesz, es kicsit kizoldult az erdo.:)Akit erdekel, esetleg csatlakozna, a kyiv@freemail.hu-n szivesen valaszolok barmilyen kerdesetekre.
Egyébéként pofátlanul egyszerű volt a rugócsere. Egy bakot, meg egy emelőt használtam hozzá, semmi mást. Felemeltem koppig a hidat az emelővel, akkor a legmagasabb állásban a hátsó lengőkar tövéhez épp befért az alváz alá a bak, rugót összekötöttem két gyors-oldós spaniferrel, aztán már gyött is lefele a lekötött gátló után a híd, mint a huzat. Új rugó befért összehúzás nélkül, úgyhogy pikk-pakk megvolt a dolog.
Asszem csinálok majd hozzá két pogácsát hátulra, hogy normálisan álljon, aztán majd ha utolérem magam anyagilag, akkor kap négy vadiúj gyári rugót.