Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fejes.i Creative Commons License 2011.05.31 0 0 13009

Én a kérdésre válaszoltam, nem a mögötte levő tényekre :) (képet nem is néztem)

Persze, ennek kb a bontóban a helye.

Előzmény: Tie (13007)
élijen Creative Commons License 2011.05.31 0 0 13008

Én a 300-ast tudom csak, ezeknél + 2 literrel minimum többet megeszik, halvány emlékeim szerint 1800-as fordulat környékén vált el, ami azért elég sok tud lenni ha épp nem tudsz annyira felgyorsítani, hogy átlépd ezt a fordulatot és 3.-ban tekered neki.

Előzmény: g4br (13001)
Tie Creative Commons License 2011.05.30 0 0 13007

Ja, csak ha megnézed a hirdetést, akkor nem leégett a kupplungja, hanem KIGYULLADT.

Van egy fos homályos fotó, ami alapján a fél motortér szarráégett. Én ebbe egy perc melót nem tennék, a büdös életben sose lesz vége. Vezetékek, kábelek összeégtek, az újrakábelezés meg horror munka, és iszonyatos pénz, és utána is egy rakás szar lesz, sose fog normálisan működni.

Előzmény: fejes.i (13006)
fejes.i Creative Commons License 2011.05.30 0 0 13006

Itt van néhány külföldi alkatrész ár. Ehhez adj hozzá kb. 20 font szállítási költséget meg 20 % áfát.

A 325 fontos ár már lendkerékkel együtt van. Az itthoni árak ennél 40-50%-al is magasabbak lesznek. A szerelési költség: nyugodtan számolj egy nap szerelési költséggel, mert ehhez ki kell venni az egész váltót.

Előzmény: kuro (13000)
Tie Creative Commons License 2011.05.30 0 0 13005

 

Ennyi. :)

turbo2 Creative Commons License 2011.05.30 0 0 13004

Azt nem tudom, de a P38 kb 3 literrel eszik többet ami kb 30%. És ez nem az áttételek miatt van mert a 2-3-4 gyakorlatilag megegyezik a kézi 3-4-5-el. Viszont 70 alatt nem vált föl 4-be és a hidraulikus átvitel is belevisz egy csomó csúszást.

Előzmény: g4br (13001)
Landinó Creative Commons License 2011.05.30 0 0 13003

Elcsábítottam a Bandit egy körre... :) Beszállni nem mert...

fúrómester Creative Commons License 2011.05.30 0 0 13002

A fogyasztás nem a fokozatok számán múlik......sajnos.

Előzmény: g4br (13001)
g4br Creative Commons License 2011.05.30 0 0 13001

4 fokozatú automata sebváltóval mennyit eszik egy 2.5 td5 az 5 fokozatú kéziváltóshoz képest?

Tudom, hogy azoknak, akik már használtak automata váltós autót, az automata váltó az könnyen megszokható és szerethető, de mivel csak 4 fokozat, ezért talán a fogyasztása magasabb lehet.

 

Másik kérdés, hogy mi a különbség a td5 S és a td5 ES típusok között?

kuro Creative Commons License 2011.05.30 0 0 13000

sziasztok urak!

kérdésem:

egy leégett kuplungos defender javítási költsége nagyságrendileg mennyit kóstál?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/land_rover/defender/land_rover_defender_90_hard_top_2.5_td5-4779514

ez lenne...

 

előre is köszönöm!

zöldvas Creative Commons License 2011.05.30 0 0 12999

Uraim! 235/70R16-os Michelin 4 évszakos gumit keresek Mindösszesen, egyetlen darabot, 5-6 mm-es profillal. Persze, van ennek valami neve is, tudom. A páratlan 1 db, az Alpine, ha minden igaz. A másik, 3 db-os "garnitúra", az valami más. Asszem, nem Latitude. Csak a név és a méret egyezik. Meg, hogy 4 évszakos.Ha esetleg valaki tud ilyesmiről, kérem szóljon! Köszi!

Törölt nick Creative Commons License 2011.05.30 0 0 12998

tisztába vagyok vele! majd vigyázzunk! azért vettem meg mert jó áron jutottam hozzá . csörlőtokos. stb. be lesz még két 5cm es pogácsa téve mert biztos megrántja az elejét lefele. ha majd otthon leszek teszek föl képet. 

Előzmény: Tie (12990)
kyiv Creative Commons License 2011.05.29 0 0 12997

kyiv Creative Commons License 2011.05.29 0 0 12996

kyiv Creative Commons License 2011.05.29 0 0 12995

tillmannz Creative Commons License 2011.05.29 0 0 12994

Sziasztok!

Van két eladó CB rádióm.Egy Stalker IX.,és egy President Grant.Mindkettő mint esztétikai,mint műszaki állapotukat tekintve "makulátlan".35.000.- ill. 50.000.-

 

üdv:tillmannz

kyiv Creative Commons License 2011.05.29 0 0 12993

kyiv Creative Commons License 2011.05.29 0 0 12992

kyiv Creative Commons License 2011.05.29 0 0 12991

Discovery Club..

Tie Creative Commons License 2011.05.29 0 0 12990

Jó az a 10mm-es lemez lökösnek, csak aztán ne menj vele neki semminek, ami erősebb. Mert a 10mm-es lökös már erősebb, mint az alváz, és csúnya dolog, amikor van egy szögegyenes lökhárítód, ami egy centit nem hajlott, viszont mögötte meg összerogyott az alvázad...

Nekem 6mm-esből van, de már az is sok egy picit... viszont legalább nem merevítettem agyon, így tud hajolni.

Előzmény: Törölt nick (12985)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.29 0 0 12989

nem csak én vagyok vele elégedetlen.! most keresek vmi mást ami árba elfogadható. 

Előzmény: fejes.i (12988)
fejes.i Creative Commons License 2011.05.29 0 0 12988

Nem biztos, hogy a Te autód által kapott terhelésnél a procomp a hibás...

Előzmény: Törölt nick (12985)
fejes.i Creative Commons License 2011.05.29 0 0 12987

A szerelem veszélyes dolog :))

Előzmény: liszgab (12986)
liszgab Creative Commons License 2011.05.29 0 0 12986

Az új szerelmem... Mellette a régi...:)

Nincs mese, a D2 akar egy kistestvért!!!

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.05.29 0 0 12985

nekem is most készülnek a küszöb védők 76mm acél csőből. meg kap egy uj lököst az meg 10mm es lemezből van. utóbbi kb 50kg. de még a két eső gátlót is cserélni kell. egy évet birtak! ugy hogy procomp többé soha!

 

Előzmény: fejes.i (12971)
fejes.i Creative Commons License 2011.05.29 0 0 12984

Hát most már teljesen máshol vagyok, mint az autó, menet közben meg nem készült kép (valahogy nem volt nagy kedvem fotózni) - de Mendén ott leszek, gyöhet a nőtanács :)

Előzmény: Tie (12979)
kyiv Creative Commons License 2011.05.29 0 0 12983

Nah le kell kicsinyitenem a kepeket, mert ide nem megy...

kyiv Creative Commons License 2011.05.29 0 0 12982

Szia mindenki!Par kedvcsinalo fotot osztanek meg veletek.Az Ungvari Discovery Clubbal hetvegi utvonal tisztogatast tartottunk,mert 2 het mulva elso hivatalos turank lesz, es kicsit kizoldult az erdo.:)Akit erdekel, esetleg csatlakozna, a kyiv@freemail.hu-n szivesen valaszolok barmilyen kerdesetekre.

Tie Creative Commons License 2011.05.29 0 0 12981

Egyébéként pofátlanul egyszerű volt a rugócsere. Egy bakot, meg egy emelőt használtam hozzá, semmi mást. Felemeltem koppig a hidat az emelővel, akkor a legmagasabb állásban a hátsó lengőkar tövéhez épp befért az alváz alá a bak, rugót összekötöttem két gyors-oldós spaniferrel, aztán már gyött is lefele a lekötött gátló után a híd, mint a huzat. Új rugó befért összehúzás nélkül, úgyhogy pikk-pakk megvolt a dolog.

 

Asszem csinálok majd hozzá két pogácsát hátulra, hogy normálisan álljon, aztán majd ha utolérem magam anyagilag, akkor kap négy vadiúj gyári rugót.

Előzmény: Tie (12980)
Tie Creative Commons License 2011.05.29 0 0 12980

Egy szerencséd van, hogy a szifonnak mán sötét van az autó alatt... :)

Előzmény: Tie (12979)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!