Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Bizonyos gazdasági körök gyakorolnak hatást a Bush kormányzatra, hogy legyen újabb fegyver megrendelés. A többit tudod.
Csak nehogy ne legyen több fegyvermegrendelés (és én világítsak a compact fénycső helyett)
Grrr.
Esetleg user manual site-ot nem tudtok 9xx szériához?
Miért, szerinted ha ott ledobnak egy atombombát, akkor azt Izraelre dobják le?
De ami gáz, az hogy ezek Oroszországban is ledobhatónak akarják elfogadtatni az atomot. Honnan veszik ezek a bátorságot, hogy atomot dobáljanak Európára? Vagy akárhova a világban?
Így jár az a nemzet, amelyet mesterségesen hoztak létre.
Nem tudom, nem figyeltétek? Akárhány összevont nemzetet (országot) hoztak létre a II.vh után, sorba csődöt mondtak (mondanak).
Neeee, politika neeeee....
Nézem a tévét, abban is az izraeli kölcsönös gyilkolászás képeit, meg olvasom az Index hírei között: Bush arra kérte fel a védelmi mnisztériumot, hogy dolgozzon ki egy tervet, amely szerint atomfegyvereket is bevethetnének, töbek között egy esetleges izraeli-palesztin konfliktus esetén...
Szerintem annyira nem fontos sietni az olajcserével, mert:
1. Nem turbos a motorod (ha jól tudom 2-esed van), annak valamivel hosszabb a csereperiódusa.
2. Ha 1000km-enként utántöltesz 1 liter friss olajat kicsit nehezebben csökken a viszkozitása.
Egyébként ha egy kicsit magasabb viszkozitású olajat töltessz bele, akkor valamelyest csökkenhet az olajfolyás és az olajfogyasztás is. Bár csodát nem kell várni
Hát az biztos, hogy jó nagy szívás. Eccer Lacka flamózott valami gázos kaját, na ő marha szarul járt, mert egyszerre jött belőlle az áldás alul és felül. Közben meg olyan zöld volt, mint a zöld tea. Ha tényleg attól van, akkor szvsz. fent is jött volna a ....
Köszi a discséretet! Nekem is roppant mód tetszik, ezért rakom fel ide a képeket!
"Kb. 1000 km-re elég mostanában a liter olaj, de mintha csöpögne."
Szerintem ez elég sok egy generálozott motornál. Még ha csöpög is egy kicsit. Összehasonlításképpen az én sakalamnál a két olajcsere között (7000km) bár fogyott, de nem kellett utántölteni, pedig az még turbos is volt.
"A kartergázcsőnél is gyanús, hogy kienged, de az nem lehet sok."
Ha kienged, az azt jelenti, hogy olyan nyomás van a karterban, amit nem tud a vákuum (elszívás) kiegyenlíteni, főleg nagyobb sebességnél. Szintén motorkopásra utaló jel.
"Amúgy nincsenek vele indítási gondok azóta, hogy pár dolog rendbe lett téve (porlasztócsúcsok, hidegindító, aksi, önindító), kb. 7-8 literrel járok városban, nem füstöl nagyon és tényleg jól megy."
A legutóbbi sakalammal (TDi) sem voltak indítási gondok, 8,5 literrel jártam városban, az adagolót és a porlasztócsúcsokat sikerült olyan jól beállítani, hogy szinte nem is füstölt, és mikor kompressziót mértünk majdnem elájultam: 18 bar(?) volt a sűrítési végnyomás (állítólag 24 bar a gyári minimum érték). Bár mondjuk nem is ment olyan jól, mint az azelőttiek. Egyébként ugyanott szervizelek, ahol Te is.
Ez úgy volt, hogy aznap télleg nem ettem mást, és mikor benyomtam a börgert, már éreztem, hogy valami nem stimmel, s 2-3 órán belül kezdôdött is a szívás.
Nem hiszem, hogy ez a köhögôs-fosós balhé lenne, mert a nátha része az tuti megfázás, 2 napig nem volt ilyen bajom. Ettôl függetlenül az is lehet, hogy nem a BK hibája, csak így eccerűbb, rá lehet fogni valamire. Mindenesetre furcsa, mert eddig kb 3 vagy 4 alkalommal ütött ki annak a bagázsnak a kajája...
Fargó! Nem akarlak elkeseríteni, de nem biztos, hogy BurgerKinges shit ülte meg az ünnepi vacsorát a beleid tekervényében! Lehet, hogy nemes egyszerűséggel elkaptad az ezen a télen divatos köhögős-fosós infulenzát... Nálunk is volt a családban és azok is híg széklettel kezdtek...
viszont 48 órája nem ettem semmit, és tök érdekes, hogy éhes sem vagyok. azért a fele királyságomat odaadnám egy tepsis csülökért vagy egy Branco sztékért...
:-(((
pedig gratulálhatsz bUddz, még három napig tart ez a nyavalya, és olyan sudár, nádszál termetű, manöken alkatú dalia leszek, hogy ihaj!
az a bibi, hogy mivel lázas voltam, és folyt rólam a víz, kinyitottam az ablakot, és én hüje nyitott ablak mellett, takaró nélkül elaludtam! sikerült olyan faxán megfáznom, hogy most rettenetesen fáj a fejem, tiszta takony vagyok, alig kapok levegôt.
de a legcikibb az egészben, hogy rendesen tüsszögök. viszont ebben az ételmérgezett állapotban tüsszenteni csak nagyon körültekintôen, óvatosan szabad...
:-)))
valami radikális kúra kellene, mert így holnap nem leszek képes közgyűlést tartani. tök ciki lenne 10 prcenként 5 perc szünetet tartani...
Kb. 1000 km-re elég mostanában a liter olaj, de mintha csöpögne. A kartergázcsőnél is gyanús, hogy kienged, de az nem lehet sok. Amúgy nincsenek vele indítási gondok azóta, hogy pár dolog rendbe lett téve (porlasztócsúcsok, hidegindító, aksi, önindító), kb. 7-8 literrel járok városban, nem füstöl nagyon és tényleg jól megy. Kedden úgyis megy vizsgálatra a zöldkártya miatt. Remélem tényleg csak tömítési gondok.
Hát persze, hogy nem titok. A Fehérvári úton van kifelé. Meglátod egész normális a bemutatóterem.
A gumidiscounton megtalálod klick Falken: cím telefonszám stb.